استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

وام ازدواج دانشجویی 10 میلیونی و معرفی به بانکها

وام ازدواج دانشجویی 10 میلیونی و معرفی به بانکها

مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: تمامی متقاضیان دریافت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی این دانشگاه به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش دوشیزه به نقل از مهر، فرید ذاکر گفت: برای وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج دانشگاه آزاد تعداد ۱۸ هزار و ۶۳۲ نفر ثبت نام کردند که قرار بود تا پایان امسال تمامی این افراد برای دریافت وام به بانک ها معرفی شوند با تلاش های صورت گرفته تمامی متقاضیان برای دریافت وام به بانک ها معرفی شدند.
 

 

وی افزود: بانک های عامل و دانشگاه آزاد هیچ مشکلی برای پرداخت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی ندارند و دانشجویان متقاضی این وام پس از تکمیل پرونده خود می توانند وام ازدواج را دریافت کنند.
مدیرکل صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد تاکید کرد: زمانی که روند ارائه تسهیلات وام ازدواج برای این دوره به پایان رسید ستاد ازدواج این دانشگاه مجددا برای پرداخت این تسهیلات به دانشجویان تصمیم گیری می کند.
ذاکر با بیان اینکه منابع مورد نیاز ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد از دو مرجع داخلی و خارجی تامین می شود، گفت: طبق آمارهای موجود این دانشگاه هرساله بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به دانشجویان خود پرداخت می کند.



تاریخ درج: 1394/10/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: