استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ویلامبل؛ برند برند در صنعت مبلمان و تاب فضای باز

ویلامبل؛ برند برند در صنعت مبلمان و تاب فضای باز
همه ما شاید برای باغ و ویلا خود نیاز به مبلمان و تاب بیرونی یا به قولی فضای باز داریم که انواع، مدل و جنس های مختلفی را از قبیل فلزی، آلومینیومی، حصیری و... را شامل می شود که هرکدام مزایا خاص خود را دارد که می توانیم نسبت به سلیقه خود دست به انتخاب جنس و مدل بزنیم.










از آنجا که ویلامبل بیش از ده ها مدل مبل و میزوصندلی باغی تولید می نماید به راحتی می توان آنچه که مورد نیاز محیط و فضای محل مورد نظر است را انتخاب نماییم. به یاد داشته باشید که این مجموعه انواع مختلفی از تجهیزات و ملزومات ویلایی همانند(مبلمان، تاب باغی، تاب ریلکسی، چتر سایه بان، باربیکیو ومنقل، تخت های استخری و...) را شامل می گردد.


مبل و میزوصندلی باغی

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ویلامبل تمامی محصولات را مشاهده کرده و با توجه به فرصت و زمان کم و از طرفی کار و مشغله و امورات زندگی شاید سخت باشد که از نزدیک خرید نموده و ویلامبل با نیازسنجی مشتریان خود، سالهاست که از هزینه های تولید کاسته و بر کیفیت محصولات افزوده و با تیم قدرتمند خود توانسته با مدیریت و ارزیابی های دقیق تمام محصولات خود را برای مشتریان عزیز به سراسر کشور و درب منزل مشتری ارسال نماید.

 سایت ویلامبل



تنوع مدل و رنگ محصولات و ازطرفی کیفیت، از جمله عواملی است که به این مجموعه کمک کرده که نیاز مشتری را برطرف و مشتریان محترم محدودیتی نداشته باشند و نسبت به محصولات فضای باز وارداتی با(قیمت بالا و بدون گارانتی و خدمات پس از فروش)، ویلامبل با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، مشتری احساس خوبی از خرید و رضایت خاطر داشته باشد و باتوجه به اهمیت این نوع مبلمان از لحاظ دوام و ماندگاری نسبت به مبلمان منزل، مشتری از خرید خود و برند مورد نظر خاطرجمع باشد


تاب باغی، تاب ریلکسی، چتر سایه بان

ضمنا صفحه اینستاگرام ما را می توانید در اینستاگرام دنبال نمایید.
🔹محصولات #ویلامبل را در #اینستاگرام هم دنبال نمایید.
🔺کافیست روی لینک زیر کلیک کنید
👇👇👇👇👇
https://www.instagram.com/villamobl


ویلامبل|مبلمان،تاب باغی ریلکسی


🎀 𝒯𝒽𝑒 𝐵𝑒𝓈𝓉 𝐵𝓇𝒶𝓃𝒹 🎀
🌿دفترمرکزی؛۰۲۱۸۸۵۶۵۲۳۹
🌱مدیرفروش؛۰۹۱۲۰۱۲۰۴۵۹
🍃مدیریت؛۰۹۱۲۸۹۴۵۳۲۱
مشاوره و لیست قیمت درواتساپ وتلگرام

مبلمان باغی و ویلایی


چتر سایه بان، باربیکیو ومنقل

مبلمان فضای باز و ویلا

ویلا مبل
تاریخ درج: 1398/02/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: