استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه فریما (پاسداران)


اطلاعات آتلیه عکاسی

گزارش سایت دوشیزه از آتلیه تخصصی عروس فریما: آتلیه فریما در محدوده پاسداران دور از ترافیک و شلوغی قرار دارد. برای دیدن نمونه کار تماس گرفتیم و وقت قبلی برای مشاوره به ما دادن. حتی تلفنی مشاوره خیلی خوب و کاملی به ما دادند و تمامی سوالهای مارو پاسخگو بودن و پیشنها دادن که برای مشاهده نمونه کار بیشتر میتونیم از اینستا و سایت رسمی آتلیه فریما هم دیدن کنیم.


برای نمونه کار و مشاوره که رفتیم اولین چیزی که تاثیر گذار بود محیط و رفتار پرسنل بود. محیطش کاملا متفاوت از یک آتلیه معمولی بود طوری که هر تازه واردی می پرسید "اینجا آتلیه س؟" پرسنلشون هم اکثرا خانم بودند و نظم وترتیب خیلی خوبی داشتند و همشون رفتار و برخورد دوستانه و محترمانه با مشتری داشتند.

برای نمونه کار چند تا البوم به ما نشون دادن که با طبق سلیقه های مختلف بود از کار ساده و اروپایی تا سوپر دیزاین حتی البوم ژورنال ارایشگری و البوم میهمان اسپرت و..... بعد برای ما کلیپ های مختلف گذاشتند کلیپ عروسی، کلیپ فرمالیته تو لوکیشن های خیلی متفاوت هم داخل کشور هم خارج کشور، سبک های کلیپ ها هم خیلی متفاوت بودند.
بعد هم تمامی موارد مراسم مارو بررسی کردن و با توجه به این که ما چی دوست داشتیم و چی مد نظرمون بود کلی پیشنهاد خوب دادن و در نهایت در مورد پرداختی ها خیلی کمکمون کردن و خیلی باهامون راه اومدن

پیشنهاد میکنیم حتما از سایت و اینستای آتلیه فریما دیدن کنید به نظر میاد جواب همه سوالات شما باشه

جهت دریافت تخفیف از آتلیه فریما کافیه هنگام تماس یا مراجعه بفرمایید از سایت دوشیزه معرفی شدید


قابلیت آتلیه عکاسی

آتلیه عروس فریما با مدیریت آقای صالحی بیش از 40 سال است که خدمات آتلیه عکاسی انجام می دهند و در این زمینه تجربه بسیار خوبی دارند، با پیشرفت تکنولوژی خدمات آتلیه فریما هم به روز شده و هم اکنون جزو آتلیه های خوب تهران به شمار می رود.

آتلیه عروس فریما با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات روز دنیا و کادر مجرب خانم جدیدترین و متنوع ترین عکس و فیلم را به شما ارائه میدهد.
کیفیت و دلسوزی در راس کار این مجموعه است و نسبت به هزینه پرداختی، تمامی مراحل کیفی بصورت حرفه ای و بدون در نظر گرفتن سود بالا انجام می شود.
آتلیه عروس فریما دارای سابقه درخشان در زمینه فیلم و عکس است.
حتما با انتخاب آتلیه فریما سالیان سال از عکس و فیلم مراسم تان لذت می برید.
برای بازدید حضوری از نمونه کارهای بیشتر آتلیه عروس فریما لطفا از قبل هماهنگ و یا درخواست قیمت را کلیک کنید.


آتلیه فریما با مدیریت اقای صالحی در منطقه پاسداران تهران واقع شده است . از ویژگی بارز استودیو فریما می توان به کادر بسیار خوش برخورد، حرفه ای و دارای مدارک معتبر عکاسی هنری و فیلمبرداری، لوکیشن های مدرن و جذاب برای عکاسی و تجهیزات پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری اشاره نمود. متد روز اروپایی برای عکاسی و کلیپ عروس و داماد و عکاسی فرمالیته امروزه نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است که در آتلیه فریما انواع روش های مدرن عکاسی عروسی برای عروس و دامادها ارائه می شود. با دیدن نمونه کارهای آتلیه فریما خیالتان از بابت ثبت خاطرات آسوده است چون می دانید که یک تیم حرفه ای و درجه یک کار عکاسی و فیلمبرداری شما را انجام می دهند.


آتلیه فریما جزو آتلیه های شمال تهران و آتلیه های پاسداران است . تخصص آتلیه فریما عکاسی عروسی ، عکاسی کودک و عکاسی بارداری است . اگر شما به دنبال آتلیه عروس در شمال تهران یا آتلیه کودک در پاسداران و آتلیه بارداری در شمال تهران هستید میتوانید با آتلیه فریما تماس بگیرید .


مجموعه فیلم و عکس فریما ، در سال 1356 با مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان به شماره عضویت 266 افتتاح گردید و حدود 10 سال پیش شعبه ی دیگر مجموعه فریما و سپس آتلیه عروس پاسداران را احداث کردیم .هدف ما حضور در بهترین لحظات زندگی شما و به تصویر کشیدن آن است و امروز داشتن بهترین آتلیه مجهز به باغ ها و لوکیشن های خاص و زیبا در کنار گروه کاری عالی، بزرگترین افتخار ماست

گروه فیلم وعکس فریما با بهترین تیم حرفه ای خانم و آقا - مجوز اتحادیه عکاسان به شماره 266- بابیش از 40 سال سابقه (پاسداران)


معرفی مجموعه فریما
آتلیه فریما از مجموعه آتلیه های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.
آتلیه فریما با مدیریت آقای مجید صالحی در منطقه پاسداران ، بوستان پنجم واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,آتلیه صنعتی,عکاسی پرتره,عکاسی خانوادگی,عکاسی اسپرت,عکاسی با دکور نوروز,عکاسی با دکور شب یلدا,عکاسی با دکور کریسمس,در صورتی به دنبال یک آتلیه در شمال تهران ، پاسداران می باشید آتلیه فریما میتواند به عنوان یک گزینه برای شما مطرح باشد.


جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فریما ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پاسداران، بوستان پنجم،  - آتلیه فریما " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید).

آتلیه فریما با بیش از 40 سال سابقه و از سال 1356 در شمال شرق تهران در محله پاسداران (ضرابخانه) و در سبک کلاسیک مشغول به فعالیت می باشد. استودیو فریما دارای خدمات عکاسی عروس، عکاسی کودک، عکاسی اسپرت، عکاسی مدلینگ و عکاسی صنعتی است. این اتلیه دارای کادر مجرب بانو، مجوز اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران بوده و امکان اجرای فرمالیته در دبی، ترکیه و ... را دارد.

مجموعه آتلیه تخصصی فریما شعبه پاسداران، عکسبرداری و فیلمبرداری عروس ،مشاوره و مدیریت مراسم، آتلیه کودک، کلیپ های عروسی و اسپرت، عکسبرداری صنعتی و بسیاری خدمات دیگر

مجموعه گروه فیلم و عکس فریما با بیش از 40 سال سابقه، دارای شعب متعدد و کادر حرفه ای و مجرب خانم و آقا، متخصص در فیلمبرداری ، عکسبرداری و طراحی البوم های ژورنال، عروس،اسپرت، نوزاد، کودک، بارداری و بسیاری خدمات دیگر برای مشاهده نمونه کار از سایت ما دیدن فرمایید و یا با ما تماس بگیرید


آتلیه فریما آتلیر
دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان به شماره پروانه 352
دارای آتلیه کاملا مجهز و مجزا (آتلیه تخصصی کودک-اسپرت-عروس)
دارای کادر مجرب خانم
این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات روز دنیا و کادر مجرب خانم سعی بر این دارد تا جدیدترین و متنوع ترین عکس و فیلم را به شما زوج جوان ارائه دهد تا بتوانیم بهترین شب را در خاطره ها ثبت نماییم


آتلیه فریما تهران
 آتلیه فریما تهران با استفاده از تجهیزات و نور پردازی های خاص و خلاقانه در به تصویر کشیدن لحظات و خاطرات دل انگیز شما عزیزان سعی در ثبت خاطرات باشکوه زوج های جوان دارد. آتلیه فریما دارای لوکیشن های جدید، فناوری به روز و کادر حرفه ای خانم و آقا می باشد.

خدمات آتلیه فریما تهران
    دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان
    فیلمبرداری از باغ، آتلیه، مراسم با استفاده از روش ها و امکانات روز دنیا
    عکاسی آتلیه، باغ ، عکاسی در لوکیشن خاص ، عکاسی داخل و خارج از شهر و … با بالاترین امکانات و تکنولژی به شیوه هنرمندانه
    ساخت کلیپ اسپرت، کلیپ پروژکشن شب عروسی، ساخت کلیپ در تهران ، خارج از تهران و خارج از کشور و …
    آتلیه مجهز به باغ ها و لوکیشن های خاص و زیبا، عمارت های منحصر به فرد و متنوع
    عکاسی اسپورت در استدیو
    عکاسی صنعتی، کودک، بارداری و...
    استفاده از گریمور حرفه ای، تجهیزات مخصوص عکاسی مدلینگ، لنزها و فیلتر های مختلف ، لوکیشن های خاص داخلی و خارجی ، نورپردازی علمی و با تکنیک های روز دنیا


گروه تخصصی فیلم و عکس فریما مجهز به آتلیه های مجزا و به روزترین لوکیشن
متخصص در عکسبرداری و طراحی البوم ژورنال، عروس، اسپرت، نوزاد، کودک و بارداری و بسیاری خدمات دیگر
مشاهده ی نمونه کار با تعیین وقت قبلی


آتلیه عروس فریما در سال 1357 تاسیس شده است. این آتلیه با جدیدترین و بروزترین روش ها و ابزار عکسبرداری و فیلمبرداری، پذیرای شما عزیزان خواهد بود تا ثبت کننده بهترین لحظات زندگی شما باشد. مدیریت آتلیه عروس فریما بر عهده جناب آقای مجید صالحی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.



آتلیه عکاسی و فیلم برداری فریما از آتلیه های به نام در محدوده شمال تهران می باشد.

این استودیوی عکاسی و فیلم برداری در خیابان پاسداران واقع شده است.

آتلیه فریما به صورت تخصصی خدمات آتلیه عکس عروس و کودک و بارداری و … را ارائه می دهد.

از امکانات آتلیه فریما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آتلیه عروس
آتلیه کودک
آتلیه اختصاصی
باکس مونتاژ
و …





معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه فریما (پاسداران)

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی فریما-پاسداران در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی فریما- پاسداران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه فریما (پاسداران)؟ از مجموع 10 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد