استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات ژوان (غرب تهران)


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از تشریفات ژوان : در بین موسسات خدمات مجالس ، کترینگ ها و تشریفات های غرب تهران امروز به منطقه 2 ( سعادت آباد ) در شمال غرب تهران آمدیم تا یکی از بهترین و حرفه ای ترین برگزارکنندگان مجالس عروسی را به نوعروس ها و تازه دامادهای عزیز معرفی کنیم

تشریفات مجالس ژوان با تیمی از حرفه ای ترین و باسابقه ترین برگزارکنندگان مجالس نامزدی و عروسی و الگو پذیری از جدیدترین دیزاین سالن های پذیرایی عروسی در کشورهای اروپایی همواره در جدول برترهای خدمات مجالس عروسی در ایران قرار دارد . تشریفات ژوان که در لیست بهترین موسسات خدمات عروسی در استان تهران است با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری هزاران مراسم عقد ، نامزدی ، عروسی ، سالگرد ازدواج جشن های خصوصی همیشه سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات با حداقل هزینه را داشته است

انجام کلیه امور تشریفات پذیرایی توسط پرسنل و مهمانداران آموزش دیده به سبک هتلی باعث شده است تا میهمانان در مراسم های عروسی که توسط تشریفات ژوان برگزار میشود طعم پذیرایی لاکچری و خاص را تجربه کنند .شرکت تشریفات ژوان بصورت کاملا تخصصی خدمات جشن تولد ، عقد و نامزدی ، عروسی ، همایش و سمینار را طراحی و اجرا می کند . این خدمات مجالس معروف تهران اولین مبتکر برآورد هزینه مراسم عروسی در شهر تهران می باشد . عروس دامادهای عزیز برای اطلاع از نرخ و قیمت باغ های عروسی و منوی غذا و پذیرایی تشریفات ژوان به مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه به سادگی از قیمت تمام شده مراسم عروسی خود با توجه به سلیقه و نیاز خود مطلع می شوند

جهت اطلاع از آخرین قیمت های برگزاری مجالس عروسی در باغ تالارهای شیک و زیبا تهران و اطراف آن بر روی منوی برآورد هزینه مراسم عروسی کلیک کنید تا از جزیئات هزینه های جشن عروسی خود باخبر شوید . کارشناسان معماری و دکوراسیون تشریفات لاکچری ژوان با استفاده از دانش روز ، روش های نوین نورپردازی ، گل آرایی و تزیینات سالن های عروسی و با در نظر گرفتن مسیر حرکت عروس داماد از ورودی باغ تا جایگاه اقدام به طراحی و دیزاین باغ تالار می نمایند



بهترین باغ تالار های غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران همچنین شیک ترین باغ های عروسی سمت گرمدره ، سعید آباد شهریار ، احمدآباد مستوفی ، شهرک اندیشه ، جاده مخصوص تهران - کرج ، جاده ملارد با بهترین گل آرایی، بهترین طراحی سالن، زیباترین باغ تهران، زیباترین گل آرایی، به روز ترین تشریفات مجالس و حرفه ای ترین تشریفات مجالس را از تشریفات مجالس ژوان بخواهید.مشاورین کترینگ و خدمات مجالس ژوان با توجه به شرایط مالی ، سلیقه و خواسته مشتریان همچنین بودجه در نظر گرفته شده مناسب ترین باغ عروسی را به لحاظ دسترسی و آدرس ، امکانات و خدمات جانبی ، قیمت ورودی ، تزیینات و دکورتالار به عروس دامادهای عزیز معرفی می کنند



جهت دریافت تخفیف از موسسه تشریفات ژوان کافیه بگی از سایت دوشیزه معرفی شدی

قابلیت تشریفات مجالس

تشریفات عروسی ژوان با بیش از ۱۰ سال سابقه مفید در برگزاری مراسمات عروسی و جشن های شما، موفق به ثبت بهترین خاطرات ماندگار برای صاحبان مجالس از رویایی ترین شب زندگیتان شده است. با ما روز عروسیتان را بی دغدغه سپری کنید.

برای برگزاری مراسم اگر به دنبال یک تشریفات مجالس خوب در تهران میگردید اکنون ما یکی از بهترین ها را برایتان آورده ایم. تشریفات ژوان واقع در سعادت آباد تهران یکی از بهترین مجموعه های تشریفاتی میباشد و با برگزاری مجلل ترین مراسم ها در فضایی لوکس و شیک و خدماتی ویژه شبی به یاد ماندنی را برای شما و میهمانانتان رقم میزند. این مجموعه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در غرب تهران آغاز نمود و تا به امروز با برگزاری بیش از ۱۰۰۰ مجلس و انواع خدمات مجالس سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.تشریفات مجالس ژوان همواره بر کیفیت خدمات خود که شامل برگزاری مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج، مراسم فارغ التحصیلی، مراسم نامزدی، برگزاری جشن عروسی و … می باشد تاکید دارد و درصدد برگزاری بهترین مراسم هاست.تیم تشریفات مجالس ژوان، متشکل از حرفه ای ترین و متخصص ترین برگزار کنندگان مجالس و عروسی های شماست که با استفاده از متد روز به شکل کاملا حرفه ای، مجالس شما را مدیریت می کند و از شما و میهمانان تان پذیرایی می نماید. اگر به دنبال یکی از لاکچری و لوکس ترین تشریفات مجاس تهران واقع در غرب تهران میگردید ما به شما این مجموعه کم نظیر را معرفی میکنیم.




تشریفات عروسی ژوان، ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین خدمات تشریفات عروسی و برگزار کننده حرفه ای مجالس عروسی است.
تیم تشریفات مجالس ژوان، متشکل از حرفه ای ترین و متخصص ترین برگزار کنندگان مجالس و عروسی های شماست که با استفاده از متد روز به شکل کاملا حرفه ای، مجالس شما را مدیریت می کند و از شما و میهمانان تان پذیرایی می نماید.
خدمات عروسی، خدمات باغ، خدمات جشن تولد، جشن نامزدی و خدمات مراسم عقد و … از جمله خدمات تشریفات مجالس ژوان می باشد. طراحی دکور و همچنین لوکس و به روز بودن آن و تزیینات مراسمات شما مانند گل آرایی حریرآرایی ،، یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان زیبایی در مجالس عروسی است.
تشریفات ژوان با استفاده از متد روز، اقدام به ایجاد حرفه ای ترین تزیینات و گل آرایی ها، تزیین محل حرکت عروس و داماد و در نظر گرفتن بهترین مکان برای عروس داماد و میهمانان می نماید.

تشریفات مجالس ژوان همواره بر کیفیت خدمات خود که شامل برگزاری مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج، مراسم فارغ التحصیلی، مراسم نامزدی، برگزاری جشن عروسی و … می باشد تاکید دارد و درصدد برگزاری بهترین مراسم هاست.


تشریفات مجالس ژوان، از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون با برگزاری بیش از ۱۰۰۰ مجلس و انواع خدمات مجالس سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود نموده است.
تشریفات مجالس ژوان، با برگزاری بیش از ۸۰  مجلس در سال، توانسته است رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را جلب نماید.


این مجموعه در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به صورت حرفه ای در غرب تهران آغاز نمود و تا به امروز با برگزاری بیش از ۱۰۰۰ مجلس و انواع خدمات مجالس سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.تشریفات مجالس ژوان همواره بر کیفیت خدمات خود که شامل برگزاری مراسم تولد، مراسم سالگرد ازدواج، مراسم فارغ التحصیلی، مراسم نامزدی، برگزاری جشن عروسی و … می باشد تاکید دارد و درصدد برگزاری بهترین مراسم هاست.تیم تشریفات مجالس ژوان، متشکل از حرفه ای ترین و متخصص ترین برگزار کنندگان مجالس و عروسی های شماست که با استفاده از متد روز به شکل کاملا حرفه ای، مجالس شما را مدیریت می کند و از شما و میهمانان تان پذیرایی می نماید.

همچنین این مجموعه کم نظیر و لوکس با استفاده از متد روز، اقدام به ایجاد حرفه ای ترین تزیینات و گل آرایی ها، تزیین محل حرکت عروس و داماد و در نظر گرفتن بهترین مکان برای عروس داماد و میهمانان می نماید.
همچنین باغ تالار، زیبایی باغ تالار، نوع باغ تالار، نوع آرایش و گل آرایی باغ تالار از اهمیت بسیار بالایی در نزد عروس و داماد و میهمانان برخوردار است که ژوان همواره بهترین را برای شما بر می گزیند.

خدمات ژوان

    مراسم تولد
    مراسم سالگرد ازدواج
    مراسم فارغ التحصیلی
    برگزاری مراسم نامزدی
    مراسم همایش و سمینار
    باغ عروسی



خدمات عروسی ژوان

    خدمات گل آرایی
    خدمات حریر آرایی
    خدمات شمع آرایی
    خدمات آتش بازی
    خدمات نورآرایی
    خدمات عروس و داماد
    موزیک و دی جی
    خدمات جانبی



پکیج های پذیرایی ژوان

    پکیج پایه
    پکیج آنتوریوم
    پکیج ارکیده
    پکیج لیلیوم
    پکیج مروارید


برگزاری مراسم عروسی عقد نامزدی عروسی متناسب با سلیقه و بودجه شما
دارای آشپزخانه اختصاصی
دارای باغ تالار اختصاصی
دارنده گواهینامه مدیریت کنترل کیفیت و سلامت غذا
تعهد کتبی نسبت به کیفیت
با قطعی شدن جهت رزرو این مجموعه تشریفاتی لوکس واقع در سعادت آباد برای انتخاب یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران واقع در غرب تهران که به این مجموعه نزدیک باشد اقدام نمایید.


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات ژوان (غرب تهران)

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ ژوان-غرب تهران در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی ژوان-سعادت آباد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات ژوان (غرب تهران)؟ از مجموع 2 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
1%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد