استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی گل سرخ ( تهرانپارس )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه گل سرخ:امروز به همراه یکی از بهترین دوستام رفتیم آرایشگاه گل سرخ، اون می گفت این آرایشگاه یکی بهترین آرایشگاه های شرق تهرانه. این آرایشگاه 3طبقه داشت که 2طبقه اون فقط مخصوص عروس خانم ها بود.وقتی وارد شدیم خیلی شلوغ به نظر میومد،طبقه های بالا هم پر از عروس بود، مشاوره عروس این مرکز به ما توضیحات که لازم داشتیم رو دادند.
این مجموعه 7نفر میکاپ آرتیست عروس داره که برای گریم عروس ها از لوازم آرایشی دیور،مک،کلانرس واستی لودراستفاده می کنن،همه این آرایشگران عروس 2پکیج ویژه و VIPعروس دارند،که شامل خدماتی مثل اصلاح ابرو، پاکسازی، طراحی ناخن، موی اضافه، تاج، فن بدن، صبحانه و ناهار میشه،پکیج دوم همه این خدمات رو شامل میشه با این تفاوت که لوازم آرایشی که استفاده میکنند کیفیت ویژه ای داره. برای تهیه تاج عروس شما مبلغی رو بابت امانت تاج به سالن می دید و زمانی که تاج و به سالن برگردونید پولتونو پس میگیرید.
با توجه به قیمت های آرایشگاه گل سرخ تهرانپارس توسط کارشناسان سایت دوشیزه این در کلاس اقتصادی قرار میگیره تا اگه دنبال یه آرایشگاه عروس خوب سمت شرق تهران میگردید با توجه به قیمتها بتونید انتخاب خوبی داشته باشید.بعد از قرارداد یک روز بهتون وقت میدن تا با میکاپ کار و شینیون کار عروس مدل مو و آرایش روز عروسی رو انتخاب کنید,2 .روز قبل از عروسی هم باید برای گرفتن خدمات اولیه به سالن آرایشی عروس برید.
راستی سبک کار میکاپ آرتیست های عروس سالن آرایش گل سرخ متفاوت و با توجه به چیزی که عروس می خواد کار می کنن، برای دیدن نمونه کارهای عروس سالن که در منطقه تهرانپارس قرار داره میتونید حضوری به این آرایشگاه مراجعه کنید، بیشتر وقتها کلی عروس با سبک های عروس دارند در واقع میشه گفت که همه روز شوی عروس های واقعی برگزار میکنند .تمام تلاشم رو کردم تا بتونم اطلاعات مفیدی در رابطه با سالن زیبایی گل سرخ دراختیار شما خوبان قرار بدم.


سالن گل سرخ

۱-سالن گل سرخ دارای۲ پکیج ویژه و VIP برای عروس می باشد. هم چنین دارای گریمورها و شینیون کارهای با سابقه و متبحربرای عروس می باشد.
۲- برای هر عروس ساعت ورود وخروج خاص در نظر گرفته شده و عروس طبق تایم تعیین شده از سالن خارج میشود. مدت زمان حضورعروس خانمها در روزعروسی (برای انجام خدمات عروس) به موقع می باشد. ساعت ورود عروس صبح اول وقت میباشد.
۳-این سالن دارای خدماتی مانند صبحانه وناهار بصورت رایگان برای عروس خانم ها وهمچنین دارای تور مشاوره رایگان و حضوری میباشد. لازم به ذکر است این مشاوره چند روزقبل از مراسم صورت میگیرد.
۴-این سالن دارای سیستم وگارد امنیتی برای حفظ امنیت عروس در هنگام ورود و خروج وهمین طور داخل سالن می باشد.
۵-دارای سالن انتظار برای عروس
۶- دارای آژانس مخصوص بانوان
۷-در صورت تمایل به رنگ ، تخفیف ویژه رنگ برای عروس خانم ها درنظر گرفته میشود.
۸-از بهترین و به روزترین برندها ی مواد آرایشی برای آرایش عروس استفاده می شود.
۹-در پایان کار به عروس فرم نظر سنجی داده میشود و ازاین نظر سنجی ها برای بهتر شدن و بالاتر بردن سطح کار استفاده می گردد.

آرایش مو :
کوپ های فانتزی و آخرین مدل های روز
رنگ :
رنگ های دلخواه شما به همراه رنگ های متنوع روز
مش :
آخرین و جدیدترین طیف مش با استفاده از بهترین مواد ممکن
شینیون :
در سبک های مختلف – از کلاسیک تا آخرین مدل های روز با استفاده از موی اضافی به رنگ و انتخاب شخص شما
براشینگ :
براشینگ های بادوام و متنوع – مخصوص مهمانی ها
موی اضافی :
اکستنشن مو در طرح ها و اندازه های مختلف
سالن آرایش و زیبایی گل سرخ از سال 1347 در خیابان بهار در منطقه شرق تهران (تهرانپارس) تاسیس گردیده است.
فعالیت این سالن در ابتدا بصورت مختصر بوده است ،با گذشت چند سال از تاسیس و با بکارگیری پرسنل مجرب و تکنیکهای نوین آرایشگری با استقبال زیاد مشتریان مواجه شده است و توانسته شهرت و محبوبیت مناسبی را در میان مردم به دست آورد.
امروزه با به کارگیری سرویس های جدید و مناسب جهت رفاه حال مشتریان این سالن موفق به کسب مقام یکی از بهترین و معروفترین سالن های آرایشی در سطح کشور شده است.
امید است با همکاری و نظرات سازنده شما مشتریان گرامی درجهت پیشرفت و ارائه خدمات بهتر ما را یاری نمایید.
می‌شه گفت این اسم رو تقریبا همه خانوم‌ها شنیدن! یه آرایشگاه معروف با ۴۰ سال سابقه که خیلی‌ها به خاطر تیم حرفه‌ایش و کارهاش جز این آرایشگاه جای دیگه‌ای رو انتخاب نمی‌کنن. اگه ساکن شرق تهران هستین و دنبال یه آرایشگاه خیلی خوب می‌گردین، گل سرخ رو بهتون پیشنهاد می‌کنم



اطلاعات کاملتری از آرایشگاه گل سرخ دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی گل سرخ: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت آرایشگاه عروس

می‌شه گفت این اسم رو تقریبا همه خانوم‌ها شنیدن! یه آرایشگاه معروف با ۴۰ سال سابقه که خیلی‌ها به خاطر تیم حرفه‌ایش و کارهاش جز این آرایشگاه جای دیگه‌ای رو انتخاب نمی‌کنن. اگه ساکن شرق تهران هستین و دنبال یه آرایشگاه خیلی خوب می‌گردین، گل سرخ رو بهتون پیشنهاد می‌کنم

سالن زیبایی گل سرخ تهران
یکی از معیار های مهم برای عروس خانم ها در انتخاب سالن زیبایی این است که از لوازم آرایشی معتبر و برند های معروف و خوب استفاده کنند تا علاوه بر سازگاری با پوست صورت و عدم ایجاد لک و بیماری های پوستی، میکاپ صورت تا آخر مجلس به تمیزی ابتدای مراسم باشد و به اصطلاح آرایش روی صورت نماسد.سالن زیبایی گل سرخ در تهران با شناخت دغدغه های عروس خانم ها و در نظر گرفتن سلیقه این قشر از جامعه در تهران به ارائه خدمات با بهترین متریال و تجهیزات می پردازد.

خدمات سالن زیبایی گل سرخ تهران
ارائه خدمات فوق تخصصی به عروس ها، شینیون و میکاپ حرفه ای با بهترین مواد
دارای 7 میکاپ آرتیست برای خدمات عروس که عروس با توجه به سلیقه خود انتخاب میکند
خدمات رنگ و لایت مو
دارای تور مشاوره رایگان و حضوری قبل از مراسم عروسی
کوتاهی مو ژورنالی
انجام کلیه خدمات ناخن
 خدماتی مانند صبحانه وناهار بصورت رایگان برای عروس خانم ها
میکاپ و شینیون های ژورنالی
همکاری با بهتری آتلیه ها، مزون ها و گل فروشی های شهر تهران
آدرس سالن زیبایی گل سرخ تهران

معرفی سالن آرایش گل سرخ
سالن آرایش گل سرخ با نیم قرن سابقه درخشان در زمینه عروس و میکاپ های تخصصی در شرق تهران و محدوده تهرانپارس فعال می باشد.

5 مورد از خدمات عروس رایگان انجام می شود.

شینیون و میکاپ سالن آرایش عروس گل سرخ با جدیدترین مدل های روز و معروف ترین برند های آرایشی توسط افراد متخصص انجام می گردد.

خدمات صبحانه و نهار برای عروس های سالن آرایش گل سرخ رایگان انجام می شود و همچنین دارای سیستم و گارد ایمنی ورود و خروج عروس می باشد.

امکانات و سرویس های ویژه سالن آرایش گل سرخ
1- دو پکیج ویژه  و VIP عروس
2- ساعت ورود و خروج عروس به موقع
3- سالن انتظار سالن آرایش عروس گل سرخ
4-  برندهای آرایشی دیور، مک، کلانرس واستی لودر
5- پاکسازی، فن بدن و طراحی ناخن آرایشگاه گل سرخ

آرایشگاه گل سرخ از سال 1347 در شرق تهران شروع به فعالیت نمود و با گذشت زمان و بکارگیری پرسنل مجرب و تکنیک های نوین آرایشگری توانست شهرت و محبوبیت مناسبی را کسب کند. سالن زیبایی گل سرخ در 3 طبقه ارائه خدمات دارد که 2 طبقه مخصوص عروس خانم هاست. ارایشگاه گل سرخ دارای خدمات زیبایی شامل آرایش و گریم عروس، شینیون و بافت مو، رنگ و مش و لایت، اکستنشن مو، کوپ مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن و پاکسازی پوست می باشد. آرایشگاه تخصصی گل سرخ دارای پارکینگ اختصاصی، گارد ایمنی ورود و خروج عروس می باشد.

از ویژگی های مثبت آرایشگاه گل سرخ می توان به خدمات آرایش و شینیون باکیفیت، استفاده از برندهای دیور، مک، کلانرس و استی لادر و رفتار مودبانه پرسنل اشاره نمود که سبب بازخوردهای مناسبی از سوی مشتریان شده است. شاید بتوان یکی از معایب ارایشگاه گل سرخ را شلوغی آن عنوان نمود. سطح قیمتی سالن زیبایی گل سرخ در محدوده متوسط به بالاست.

متنوع ترین خدمات عروس در سالن گل سرخ شرق تهران

با نیم قرن سابقه درخشان

خدمات صبحانه و نهار برای عروس های سالن آرایش گل سرخ رایگان انجام می شود و همچنین دارای سیستم و گارد ایمنی ورود و خروج عروس و پارکینک اختصاصی می باشد.


سالن آرایش و زیبایی گل سرخ از سال 1347 در خیابان بهار در منطقه شرق تهران (تهرانپارس) تاسیس گردیده است. فعالیت این سالن در ابتدا بصورت مختصر بوده است ،با گذشت چند سال از تاسیس و با بکارگیری پرسنل مجرب و تکنیکهای نوین آرایشگری با استقبال زیاد مشتریان مواجه شده است و توانسته شهرت و محبوبیت مناسبی را در میان مردم به دست آورد. امروزه با به کارگیری سرویس های جدید و مناسب جهت رفاه حال مشتریان این سالن موفق به کسب مقام یکی از بهترین و معروفترین سالن های آرایشی در سطح کشور شده است. امید است با همکاری و نظرات سازنده شما مشتریان گرامی درجهت پیشرفت و ارائه خدمات بهتر ما را یاری نمایید.
سوابق اجرایی
پذیرش عروس:
 
۱-سالن آرایش و زیبایی گل سرخ دارای۲ پکیج ویژه و VIP برای عروس می باشد. هم چنین دارای گریمورهاو شینیون کارهای با سابقه و متبحربرای عروس می باشد.
۲- برای هر عروس ساعت ورود وخروج خاص در نظر گرفته شده و عروس طبق تایم تعیین شده از سالن خارج میشود. مدت زمان حضورعروس خانمها در روزعروسی (برای انجام خدمات عروس) به موقع می باشد. ساعت ورود عروس صبح اول وقت میباشد.
۳-سالن آرایش و زیبایی گل سرخ دارای خدماتی مانند صبحانه وناهار بصورت رایگان برای عروس خانم ها وهمچنین دارای تور مشاوره رایگان و حضوری میباشد. لازم به ذکر است این مشاوره چند روزقبل از مراسم صورت میگیرد.
۴-این سالن دارای سیستم وگارد امنیتی برای حفظ امنیت عروس در هنگام ورود و خروج وهمین طور داخل سالن می باشد.
۵-دارای سالن انتظار برای عروس
۶- دارای آژانس مخصوص بانوان
۷-در صورت تمایل به رنگ ، تخفیف ویژه رنگ برای عروس خانم ها درنظر گرفته میشود.
۸-از بهترین و به روزترین برندها ی مواد آرایشی برای آرایش عروس استفاده می شود.
۹-در پایان کار به عروس فرم نظر سنجی داده میشود و ازاین نظر سنجی ها برای بهتر شدن و بالاتر بردن سطح کار استفاده می گردد.
 

آرایش مو : کوپ های فانتزی و آخرین مدل های روز

رنگ : رنگ های دلخواه شما به همراه رنگ های متنوع روز

مش : آخرین و جدیدترین طیف مش با استفاده از بهترین مواد ممکن

شینیون : در سبک های مختلف – از کلاسیک تا آخرین مدل های روز با استفاده از موی اضافی به رنگ و انتخاب شخص شما

براشینگ : براشینگ های بادوام و متنوع – مخصوص مهمانی ها

موی اضافی : اکستنشن مو در طرح ها و اندازه های مختلف

باشگاه مشتیان گل سرخ

باشگاه مشتریان گل سرخ در راستای ایجاد پل ارتباطی مستحکم با همراهان همیشگی و با هدف افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و بهبود خدمات راه اندازی گردیده است.هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان  ، علاوه بر استحکام روابط بین سالن آرایش و زیبایی گل سرخ  و مشتریان ومخاطبان ، ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه علاوه بر خدمات متعارف می باشد.مشتریان  قادر خواهند بود ضمن عضویت در باشگاه مشتریان از خدماتی متفاوت برخوردار گشته و در ازای عضویت در باشگاه مشتریان  امتیاز کسب نمایند و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان به شرح زیر بهره مند گردند:

مبادله امتیازات بدست آمده با جوایز و هدایای ویژه

شرکت در قرعه کشی ها

دریافت تخفیفات ویژه

بهره مندی از تخفیفات ویژه بر اساس نوع کارت

تماس با سالن آرایش و زیبایی گل سرخ

درباره سالن آرایش و زیبایی گل سرخ

سالن زیبایی گل سرخ یکی از پر آوازه ترین سالن های تهران واقع در منطقه تهرانپارس است . این سالن زیبایی که جزو یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران  به شمار میرود با ۳۵ سال سابقه در زمینه آرایشی میباشد.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی گل سرخ ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش گل سرخ در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه گل سرخ برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی گل سرخ ( تهرانپارس )؟ از مجموع 7 امتیاز

دسترسی و جای پارک
9.3%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد