استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

موسسه پیوند مهرافزا ( جنت آباد شمالی)


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش دوشیزه از موسسه پیوند مهر افزا : امروز به اولین مجموعه تخصصی عقد در غرب تهران آمدیم تا از خدمات ویژه ای که این دفترعقد و ازدواج به زوج های جوان ارائه میدهد اطلاعات مفیدی را در اختیار بازدیدکنندگان سایت دوشیزه قرار دهیم


موسسه پیوند مهر افزا با شماره ثبت 37102 از معروفترین محضرهای عقد و ازدواج در تهران است که مجهزبه لوکس ترین و شیک ترین سفره عقد را با سیستم شمع آرایی حرفه ای می باشد . این دفتر ازدواج شیک دارای 11 سردفتر رسمی با حق انتخاب عاقد برای عروس دامادهای عزیز میباشد . امکان دسترسی آسان از اتوبانهای ستاری ، باکری ، نیایش و ... در منطقه خلوت و بدون ترافیک همراه با جای پارک و دو طبقه پارکینگ اختصاصی در روزهای تعطیل تمام دغدغه های شما را از بابت رفت و آمد و جای پارک میهمانانتان را برطرف میکند

برگزاری مراسم عقد آرایی توسط آقای چاوشی با فیلم برداری و عکاسی در این محضر زیبا و آتلیه ، عمارت و باغ تخصصی و تهیه کلیپ در تهران و کشورترکیه توسط موسسه مهرافزا از ویژگی های این مرکز عقد و ازدواج درمنطقه 5 تهران است. گل آرایی مدرن با گل های طبیعی به انتخاب و سلیقه شما از دیگر خدمات خاص این مجموعه حرفه ای به شمار می آید . پذیرایی با آب میوه طبیعی و منوی کافی شاپ با کوکتل های طبیعی توسط پرسنل دوره دیده و دارای تخصصی موسسه مهرافزا ضیافت جشن عقد شما را ماندگار خواهند کرد

اجرای موسیقی سنتی شاد توسط نوازندگان شناخته شده در تهران با سازهای ایرانی شادی بخش مراسم عقد رویایی شما خواهد شد . موسسه مهر افزا با ظرفیت 50 نفر در محضر و ظرفیت نامحدوده در باغ تالارهای طرف قرار داد با این مجموعه مژده برگزاری زیباترین و لاکچری ترین مراسم ها را به زوج های خوشبخت ایرانی می دهد

سیستم صوتی و نورپردازی فوق حرفه ای با دکوراسیون مدرن فضایی کاملا رومانتیک و خاص را برای ثبت یک عقد دائم و همیشگی فراهم میسازد . پس اگر شما هم بدنبال بهترین دفتر ازدواج با شیک ترین سفره عقد در غرب تهران هستید حتما از موسسه مهرافزا از نزدیک دیدن کنید و از مشاوره های حقوقی رایگان ازدواج مدیریت محترم این مجموعه و کلیه امور حقوقی در موسسه حقوقی نو آوران عدالت آریایی با 50 درصد تخفیف بهره مند شوید


توجه کنید :::::: زوج هایی که در دفتر ازدواج مهر افزا مراسم عقد خود را برگزار کنند . مدیریت موسسه مهر افزا جناب آقای پرهام چاوشی با 10 سال سابقه در زمینه عقد و ازدواج ، هدیه کوپن تخفیف 50 درصدی جهت برگزاری مراسم عروسی توسط مجموعه با بیش از 50 تالار و باغ تشریفاتی در تهران و محدوده آن با کترینگ اختصاصی دارای دفتر در استانبول ترکیه را دریافت خواهند کرد .



تهیه گزارش و انتشار اختصاصی دوشیزه



 

قابلیت دفتر ازدواج

تا کنون عرف بر این بوده که اکثر مردم برای انجام مراسم عقد به دفترخانه های ازدواج مراجعه می نمودند و دفترخانه های ازدواج نیز شامل محدودیت هایی چون عدم حق انتخاب عاقد (چون فقط سردفتر اجازه انجام امور عقد و ثبت آن را دارد) و یا تشریفات محدود به دفترخانه و یا عدم تخصص و محدودیت های قانونی جهت برگزاری تشریفات و…..می باشند.
از این روی موسسه پیوند مهر افزا با انجام حرکتی نوین و به کارگیری پرسنل مجرب و متخصص و با ایجاد فضایی مناسب و زیبا این محدودیت ها را از سر راه شما برداشته و برای اولین بار به صورت تخصصی تشریفات مراسم عقد شما را به بهترین وجه ممکن انجام می دهد.
نکته قابل توجه:
این است که با توجه به هماهنگی با چندین دفترخانه ازدواج معتبر و رسمی تهران برای اولین بار شما امکان انتخاب سردفتر و عاقد خود را از روی رزومه کاری و عکس موجود در موسسه دارا می باشید.
امیدواریم که بتوانیم زیباترین لحظه زندگیتان را برایتان خاطره انگیز و رویائی کنیم
دفتر شعبات
سلام و درود
عقد به صورت پایه که شامل سفره درجه ۱ و گل آرایی انتخابی و سیستم نورپردازی و دود و صوت حرفه ای و ثبت و خطبه عقد شرعی و قانونی همراه با انتخاب عاقدو عقد نمادین آریایی توسط عاقد(در صورت انجام عقد آریایی توسط آقای چاوشی که مبتکر این مراسم بودند هزینه جداگانه احتساب میگردد) در سه مکان داخل شهر تهران به قرار زیر است :
جنت آباد شمالی تا ۵۰ نفر
VIP گاندی تا ۷۰ نفر
باغ سردار جنگل
با حق انتخاب سفره عقد در فضای باز تا ۱۵۰ نفر لازم به ذکر است که آپشنهایی نظیر عکاسی و فیلمبرداری و آتلیه اختصاصی و موسیقی سنتی زنده و شمع آرایی و پذیرایی و یا سرو غذا و ..... نیز موجود است.
ضمنا عزیزانی که در دفاتر عقد پیوندمهرافزا مراسم خود را انجام میدهند می‌توانند مراسم عروسی و کترینگ و تشریفات  خود را در یکی از ۱۲۰ باغ تالار طرف قرارداد مجموعه و کلیپ عروسی و فرمالیته در ایران یا کشور ترکیه و دبی و امورات حقوقی خود در موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی را با تخفیفات ویژه انجام دهند .
با سپاس و آرزوی عشق
خدمات ما
خدمات عقد
مدیریت موسسه جناب چاوشی تقریبا جزو اولین افرادی هستند که حرکات نوین در مراسم عقد را در تهران شروع کردند.
مثل:
عقد آریایی / موزیک زنده / عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای / سیستم های نورپردازی و صوتی حرفه ای / پکیج ویژه آرایش و لباس عروس/ پکیج ویژه داماد/ پذیرایی ویژه / گل آرایی / شمع آرایی و … که در این موسسه به صورت تمام و کمال در اختیار مراجعین می باشد.
    خدمات جشن ها
    برگزاری همایش و سمینار
    خدمات تولد
تنها یک هفته تا وقوع اتفاق جالب و هیجان انگیز برای عروس و دامادها باقیست .
موسسه پیوند مهر افزا دارای 2 سالن مجزا و فوق العاده شیک و مجهز جهت انجام مراسم عقد می باشد ، همراه با نور افشانی و موزیک  و ...

برای اولین بار "حق انتخاب عاقد با شماست "
موسسه پیوند مهر افزا با همکاری موسسه حقوقی نواوران عدالت اریایی در نظر دارد تا کلیه امور تشریفات عقد و ازدواج و مسایل حقوقی مربوطه را با مناسب ترین هزینه و بالاترین کیفیت به شما همشهریان گرامی ارایه دهد.     



موسسه پیوند مهر افزا با شیوه ای نوین مراسم عقد شما را در مجهزترین و زیباترین سالن عقد همراه با ثبت و خطبه رسمی و حق انتخاب عاقد برگزار مینماید. از ویژگیهای موسسه پیوند مهر افزا برگزاری مراسم عقد در داخل و خارج کشور میباشد. نور پردازی، اجرای مراسم نمادین عقد اریایی، عکاسی وفیلمبرداری، اجرای موسیقی زنده سنتی و سفره های متنوع عقد از دیگر خدمات ما هستند. موسسه پیوند مهرافزا اولین مبتکر اجرای عقد اریایی در ایران است. باغ تالار موسسه محل بسیار زیبایی برای برگزاری جشنهای شماست. دفتر موسسه در استانبول امادگی تهیه کلیپ عروسی برای متقاضیان را دارا میباشد.


پیوند مهر افزا به عنوان اولین مجموعه تخصصی عقد رسمی و ثبت شده در تهران با امکاناتی نظیر گل آرایی های رایگان در رنگ بندی و انواع مختلف و امکانات متنوع دیگر نظیر انواع اجرای موسیقی سنتی زنده و تیم های عکاسی و فیلمبرداری و سیستمهای حرفه ای نور و صوت و دود و پذیرایی کافی شاپی و 11 عاقد رسمی و رستورانهای لوکس طرف قرارداد و امکانات متنوع دیگر افتخار این را دارد که سالیان سال در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد.

خرسندیم که با توکل بر پروردگار مهر و دوستی و لطف و محبت شما عزیزان توانستیم پله های پیشرفت را یک به یک طی نماییم وامکانات جدیدی را برای رفاه حال شما فراهم سازیم.
به اطلاع میرساند که آتلیه و عمارت تخصصی پیوند مهر افزا در خیابان سیمون بولیوار راه اندازی گردید

همچنین دفتر تشریفات عروسی و کترینگ پیوند مهر افزا در خیابان مرزداران افتتاح گردید
البته لازم به ذکر است که امکاناتی چون کترینگ و تشریفات کامل عروسی و بیش از 80 مورد باغ تالار در تهران و اطراف آن با قیمتها و کیفیت استثنایی تنها قابل استفاده برای عزیزانی است که خود و یا خانواده درجه یکشان در دفنر پیوند مهر افزا عقد نموده اند و به دلیل کثرت مراسمها از پذیرش دیگر عزیزان معذوریم.


مجموعه پیوند مهرافزا فقط یک سالن عقد نیست!
شما با برگزاری مراسم عقد خود در این مجموعه عضوی از باشگاه مشتریان به حساب آمده و میتوانید تمام جشن های آینده‌ی خود از مراسم عروسی تا تولد فرزندتان را به کمک این مجموعه و با برخورداری از آفرهای مختص مشتریان به بهترین شکل برگزار کنید.
این مجموعه با همکاری با بیش از 100 تالار و باغ تشریفاتی در تهران و محدوده و همچنین دارا بودن سالن عقدی شکیل و زیبا با ظرفیت 50 نفر تمام نگرانی های شما را از جهت برگزاری مراسمتان از بین میبرد.
در این مجموعه حق انتخاب عاقد با شماست و امکان پذیرایی با منوی کافی شاپ شامل آب میوه های طبیعی و کوکتل های بینظیر برای شما مهیاست و همچنین با تنوع دیزاین و گل آرایی سفره عقد و نورپردازی حرفه ای به همراه شمع آرایی رویایی میتوانید شکیل ترین سفره عقد را از آن خود کنید.
یکی از مشکلات در برگزاری مراسم عقد، مشکل رفت و آمد میهمان‌ها علی‌الخصوص مهیا بودن پارکینگ برای آنها می‌باشد، این مجموعه با مجهز بودن به پارکینگ اختصاصی بهترین انتخاب شما خواهد بود.
یکی از مزیت های بینظیر این مجموعه برخورداری از امکانات ویژه‌ای‌ست که در زمینه برگزاری تورهای بوم‌گردی مختص زوج های خوشبخت در نظر گرفته شده است.هدف تیم حرفه ای مجموعه مهرافزا، مهر فزاینده برای تک تک زوج های جوان است.
مدیریت این مجموعه جناب آقای پرهام چاووشی با 10 سال سابقه درخشان در این عرصه با همراهی تیم فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای و همچنین همکاری متخصصین عرصه‌ی جشن در ایران و ترکیه به شما این امکان را میدهد تا در این روز بزرگ، به بهترین نحو پذیرای میهمانان گرامیتان باشید و همچنین از امکانات این مجموعه در زمینه حقوقی برای مراجعه‌کنندگان خود تحت نظر موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی و مشاوره های حقوقی رایگان ازدواج برخوردار باشید.

دفتر مرکزی: تهران، جنت آباد شمالی، نبش کوچه گل مکانی (۲۳)، پلاک ۳۳۸، واحد۲
سالن عقد VIP: تهران، خیابان گاندی، سالن عقد پیوند مهرافزا گاندی (VIP)
سالن عقد فضای باز: تهران، خیابان سردار جنگل، عقد فضای باز پیوند مهر افزا



عقد به صورت پایه که شامل سفره درجه ۱ و گل آرایی انتخابی و سیستم نورپردازی و دود و صوت حرفه ای و ثبت و خطبه عقد شرعی و قانونی همراه با انتخاب عاقدو عقد نمادین آریایی توسط عاقد(در صورت انجام عقد آریایی توسط آقای چاوشی که مبتکر این مراسم بودند هزینه جداگانه احتساب میگردد) در سه مکان داخل شهر تهران به قرار زیر است:
جنت آباد شمالی تا ۵۰ نفر
VIP گاندی تا ۷۰ نفر
باغ سردار جنگل با حق انتخاب سفره عقد در فضای باز تا ۱۵۰ نفر
لازم به ذکر است که آپشن هایی نظیر عکاسی و فیلمبرداری، آتلیه اختصاصی، موسیقی سنتی زنده، شمع آرایی، پذیرایی، یا سرو غذا و ... نیز موجود است که می‌توانید از طریق شماره های دفتر اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید:
ضمنا عزیزانی که در دفاتر عقد پیوند مهرافزا مراسم خود را انجام میدهند می‌توانند مراسم عروسی و کترینگ و تشریفات خود را در یکی از ۱۲۰ باغ تالار طرف قرارداد مجموعه و کلیپ عروسی و فرمالیته در ایران یا کشور ترکیه و دبی و امورات حقوقی خود در موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی را با تخفیفات ویژه انجام دهند.
    انجام عقد آریایی
    سیستم نور پردازی و صوتی حرفه ای
    عکاسی و فیلم برداری FULL HD
    شمع آرایی،گل آرایی
    اجرای موسیقی سنتی زنده
    پذیرایی با منوی کافی شاپ
    برگزاری تخصصی مراسم عروسی و یا انجام کلیپ در داخل و یا کشور ترکیه

از دیگز امکانات آن می توان به وجود 2 سالن در موسسه عقد و ازدواج پیوند مهرافزا که بصورت مجزا می باشد و با دکوراسیون شیک آماده جهت خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.اتاقها یکی حدود 15 نفر و دیگری حدود50نفر می باشند.

این موسسه با هماهنگی چندین دفترخانه ازدواج معتبر و رسمی تهران برای اولین بار به شما امکان انتخاب سردفتر و عاقد خود را از روی رزومه کاری و عکس موجود در موسسه را می دهد.

اول براتون اینو بگم که برام بسیار دلنشین بود، محیط زیبا و بسیار شیک این دفتر با چند نوع گل‌آرایی که شامل زر و لیلیوم و ارکیده بود که عروس و دامادها می‌توانند هرکدام ازگل‌های که دوست داشته باشن را به رایگان انتخاب کنن که براشون کار شود. البته اینو بگم خدمتون که امکانات دیگه ای هم بود که به‌جز ورودی که به‌صورت رایگان محاسب می‌شود، خدماتی چون نورپردازی، موسیقی زنده، دستگاه دود، خطبه عقد، ثبت خطبه عقد و اجرای مراسم نمادین عقد آریایی توسط مبتکر این مراسم (آقای چاوشی) و همچنین انتخاب عاقد رو سؤال کردم که آیا بازهم امکانات دیگه ای هم دارید؟

آقای چاوشی که مدیرعامل این مجموعه هستند توضیحاتی رو دراین‌باره به من دادند؛ ایشون فرمودندکه این مجموعه شامل گروه فیلم برداری و عکس برداری، گروه موسیقی زنده، شمع آرایی، گل‌آرایی، پذیرایی و جالب‌تر این بود که این مجموعه خارج از کشور نیز دفتر دارند(استانبول و دبی) که کلیپ تهیه می‌کنند، اینم براتون بگم که این مجموعه رسمی ازدواج خدمات تشریفات عروسی هم ارائه می‌دهد با منوهای بسیار متنوع و بیش از 100 باغ تالار که شال خدمات عروسی می‌شود و عروس و دامادهای عزیز که اینجا عقد می‌کنند شامل منوی تخفیف این تشریفات عروسی می‌شوند.

دفتر تشریفات این مجموعه در شعبه مرزداران می‌باشد که تمام خدمات تشریفات به‌صورت رایگان و مشاوره حقوقی به عروس و دامادها ارائه می‌شود که عروس و دامادهای عزیز با آگاهی کامل باغ یا باغ تالار و تمامی تشریفات مربوط به آنرا انتخاب می‌کنند و رضایت کامل داشته باشند.

و جالب‌تر اینکه برای مسائل حقوقی مراجعین نیز راهکارش بینی کرده اند و اونم موسسه حقوقی نوآوران عدالت آریایی که از این مجموعه ها پیوند مهر افزا که کلیه موارد خدماتی، مشاوره و رفع مشکلات حقوقی آنرا توسط وکلای برجسته و قضات

بازنشسته عضو این مجموعه می باشد.

گروه مجزایی برای زیر مجموعه های پیوند مهر افزا برای ماه عسل عروس داده ها پیش بینی شده

همایش و سمینار هایی که توسط پیوند مهرافزا برگزار می‌گردد:

در حقیقت افرادی که جهت عقد به دفتر عقد و ازدواج شعبه جنت‌آباد مراجعه می کنن کوپن تخفیفی در رابطه با کلیه خدمات پیوند مهرافزا

مانند تشریفات عروسی باغ تالار، برگزاری جشن تولد و تهیه کلیپ و برگزاری عروسی در ترکیه و دبی انجام کلیه امور حقوقی

که برگزاری همایش و سمینار با استفاده از تخفیفات طرف قرارد های مجموعه اعم از فروشگاه ها، امکانات و امکانات تفریحی

رفاهی و ... دریافت نمایید.

دفتر ازدواج امروزه ديگر مانند گذشته صرفاً مكاني براي خواندن خطبه عقد نيست و در اين اماكن خدمات بيشتري نسبت به ساليان گذشته ارائه مي‌شود كه برخي از خدماتي را كه در دفتر ازدواج يا همان دفتر عقد ارائه مي‌شود در زير آمده است.
دفتر عقد بايد مكاني شيك و با دكوراسيوني زيبا باشد تا محيطي خاطره‌انگيزي براي زوج‌هاي جوان و مكاني زيبا براي آشنايي اوليه خانواده با باشد.
چرا دفتر ازدواج شيك؟

دفتر عقد و ازدواج پيوند مهرافزا يكي از قديمي‌ترين و شيك‌ترين دفتر عقد غرب تهران به شمار مي‌آيد كه دارايي محيطي آرام ، دكوراسيون داخلي، نورپردازي، گل‌آرايي و شمع آرايي هاي بسيار شيك است.
دفتر عقد و ازدواج پيوند ماندگار خدماتي را در قالب
پكيج‌هاي سفره عقد مختلفي براي شما عزيزان ارائه مي‌كند تا بتوانيد به كيفيت موردنظر خود دست پيدا كنيد.
پكيج دفتر ازدواج شيك

در اين پكيج به شما سفره عقدي داده مي‌شود كه تم آن به سليقه شما قابل‌تغيير است، همچنين شما داراي امكاناتي نظير شمع آرايي ، موسيقي زنده و فيلم‌برداري با ۲ دوربين خواهيد بود تا فضايي مناسب را براي شما به ارمغان آورد.
پكيج دفتر ازدواج لوكس

اين پكيج براي دفتر عقد و ازدواج لوكس در نظر گرفته شده است و در اين بسته تمامي خدمات بالا بعلاوه فيلم برداري با ۳ دوربين كاملاً حرفه‌اي به همراه پذيرايي با آبميوه قابل‌ارائه است.
پكيج ويژه پيوند مهر افزا

اين پكيج، بسته ويژه يا همان VIP دفتر عقد و ازدواج پيوند مهرافزا بوده كه تمامي خدمات بالا به همراه گل‌آرايي طبيعي با تم موردنظر شما را انجام مي‌دهد تا فضايي دلنشين تر و خاطره‌انگيزتري را براي شما رقم بزند.

توجه: در اين دفاتر انتخاب عاقد و سرويس پذيرايي به همراه سرو غذا در تمامي پكيج‌ها كاملاً اختياري بوده و شما مي‌توانيد با كمترين هزينه از بهترين كيفيت برخوردار شويد؛ همچنين ظرفيت دفتر ازدواج پيوند مهرافزا ۵۰ نفر بوده تا براي شما امكان راحتي برگزاري مراسم، در محيطي لاكچري را فراهم كند.
رزرو آنلاين اتاق عقد

شما مي‌توانيد به صورت آنلاين سالن عقد خود را رزرو كرده تا براي انجام كارهاي ديگرتان در زمان صرفه‌جويي كرده و با استرس كمتري به برنامه هاي خودتان رسيدگي كنيد

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس موسسه پیوند مهرافزا ( جنت آباد شمالی)

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد موسسه پیوند مهر افزا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات سالن عقدپیوند مهر افزا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به موسسه پیوند مهرافزا ( جنت آباد شمالی)؟ از مجموع 22 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.4%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد