استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه داماد آس ( تهرانپارس )


اطلاعات آرایشگاه داماد

به گزارش دوشیزه از آرایشگاه داماد آس (as ) ؛ در لیست بهترین آرایشگاه های مردانه شرق تهران ، در گزارش این هفته قصد داریم یکی از آرایشگاه های معروف آقایان در تهرانپارس را به شما معرفی کنیم
جذاب بودن داماد فقط به داشتن یک کت شلوار شیک نیست ، داشتن مدل موی جدید و البته مردانه ، همراه با یک گریم محو و لایت که اصلا لو نره ، شاه داماد رو زیبا تر و جذاب تر خواهد کرد
اگر بدنبال سالن آرایش مردانه در شرق تهران که از آرایشگران و گریمورهای معروف تهرانپارس بهره میگرد هستید میتونید به آدرس آرایشگاه آقایان آس نزدیک فلکه اول تهرانپارس محدوده منطقه 4 و 8 تهران مراجعه کنید . البته نمونه کارهای آرایش صورت قبل و بعد داماد در سایت رسمی آرایشگاه آس موجود است که دیدن عکس های مدل مو و گریم داماد قبل از انتخاب آرایشگاه دامادی خالی از لطف نیست، کارشناسان دوشیزه با بررسی قیمت پکیج های دامادی این آرایشگاه مردانه محدوده شرق تهران را در کلاس قیمت لوکس دسته بندی کرده اند .
آرایشگاه آس به مدیریت محمد کاشانی یکی از پیشگامان هنر و صنعت آرایشگری درتهران میباشد . آقای محمد کاشانی اولین خانه آرایش و پیرایش و داماد را در سال 85 بصورت حرفه ای دایر کرد. این آرایشگاه داماد خوب در شرق تهران خدمات خود را به دو روش به شاه دامادها ارائه میدهد .
مدل اول؛ پیرایش و گریم داماد در سالن آس است. اما در مدل دوم؛ مانند پروژه‌های سینمایی، از صبح تا پایان مراحل عکاسی و فیلم برداری در باغ و آتلیه، تیم آس همراه داماد خواهد بود. در این مدل، ضمن استفاده از فیکساتورهای صورت و مو، داماد همراهی در طول مراسم همراهی می شود تا با توجه به شرایط فصلی، در صورت بروز هر گونه مشکل در گریم و فرم مو، برای برطرف کردن و حل مشکل اقدامات لازم انجام پذیرد.
پکیج برنز آس :
کوتاهی در یک جلسه پنج روز قبل از مراسم متناسب با میمیک صورت + رو زمراسم دستگاه سنسور، هیرکات و استایلینگ
پکیج نقره ای آس :
کوتاهی در یک جلسه پنج روز قبل از مراسم متناسب با میمیک صورت + رو زمراسم دستگاه سنسور، هیرکات و استایلینگ + ماسک صورت + پاکسازی با محصولات تالگو متناسب با پوست صورت
پکیج طلایی آس :
کوتاهی در یک جلسه پنج روز قبل از مراسم متناسب با میمیک صورت + رو زمراسم دستگاه سنسور، هیرکات و استایلینگ + ماسک صورت + پاکسازی با محصولات تالگو متناسب با پوست صورت + گریم اختصاصی
پکیج ویژه شاه داماد آس :
کوتاهی در یک جلسه پنج روز قبل از مراسم متناسب با میمیک صورت + رو زمراسم دستگاه سنسور، هیرکات و استایلینگ + ماسک صورت + پاکسازی با محصولات تالگو متناسب با پوست صورت + پاکسازی پوست دو روز قبل از مراسم + گریم ویژه آس

هنرمندان معروف ایرانی و افراد سرشناسی مانند : داریوش فرضیایی، سیدعلی ضیاء، محمدرضا هدایتی، مهدی پاکدل، بنیامین بهادری، پژمان جمشیدی، رضا رویگری، مهران احمدی، جوادخیابانی، امیرغفور، سردار آزمون و… بسیاری دیگر، به هنرمندی «محمد کاشانی» اعتماد کرده‌اند و موی خود را به او سپرده‌اند. «کاشانی» در چندین برنامه تلویزیونی نیز به عنوان طراح استایل موی سر به صورت زنده حضور داشته است و استایل موی مجریان و میهمانان این برنامه‌ها را بر عهده داشته است. یکی از پرمخاطب‌ترین این برنامه‌ها، برنامه «بعضیها» از شبکه سوم سیما و برنامه تحویل سال ۱۳۹۴ از شبکه اول سیما بوده است.
علاوه بر چهره‌های هنری، ورزشی و… «محمد کاشانی» عاشقانه برای مخاطبان سالن پیرایش آس وقت می گذارد و فارغ از نام و نشان، میزبان مردان جوانی است که به دنبال آراستگی هستند.

محمد کاشانی از سال ۱۳۷۶ فعالیت تخصصی و جدی خود را در حوزه پیرایش موی سر و شیوه‌های مراقب و بهسازی پوست (با کاربری غیردرمانی) آغاز کرد. وی با درک اهمیت این موضوع و با نگاه به چشم‌انداز آتی این صنعت نوظهور در ایران، تلاش نمود تا قدم‌های محکم و استواری را در این‌باره بردارد و تصمیم گرفت تا با آگاهی از علم روز دنیا و آشنایی به جدیدترین شیوه‌های هیرکات در جهان، فصل جدیدی را رقم بزند و صفحات تازه ای را پیش روی ایرانیان به ویژه مردان جوان باز کند.


مدیریت آرایشگاه آس با کلسیونی از مدارک آرایشگری توانسته است در کنار تجربه ، روز به روز به تخصص خود همگام با جدیدترین متد آرایشی روز دنیا سازگارکند
وی در دوره‌های ارتقای مهارت علمی و تکنیکی بین‌المللی شرکت کرد که مهم‌ترین مدارک پایان دوره او عبارتست از:
• مدرک شیوه‌های اصلاح موی سر از کمپانی بوردوی، فرانسه – Haircut le Bordeaux, France,2008
• مدرک ماستر از کمپانی ورن- Vern Hair dressing style college, 2009
• مدرک شیوه‌های اصلاح و مراقبت موی سر از کمپانی ولا، آلمان- Wella Diploma , 2009
• مدرک محافظت از پوست تالگو، دبی، امارات متحده عربی- Talgo Diplome soins visage,2007
• مدرک تایچی، دبی، امارات متحده عربی- Hair Galleria Scissors Application Course, 2009
• مدرک ماستر تایچی، دبی، امارات متحده عربی- Certificate of Completion 5 Star , 201


  تهیه گزارش آرایشگاه داماد آس (as) : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

قابلیت آرایشگاه داماد

آرایشگاه مردانه و داماد نیوفیسدر تهرانپارس، خدمات زیبایی و آرایش به شکل گسترده‌ای به مردان و زنان ارائه می‌شود. یکی از این خدمات، میکروبلیدینگ ابرو مردانه و زنانه است که در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی زیادی در تهرانپارس ارائه می‌شود. همچنین، فیبروز نیز یکی از خدمات معروف در زمینه زیبایی موی سر مردان و زنان است که در تهرانپارس نیز ارائه می‌شود. در ادامه، با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط آرایشگاه های زیبایی در نزدیکی تهرانپارس، با خدمات میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز آشنا خواهید شد.

1. خدمات میکروبلیدینگ ابرو:
میکروبلیدینگ ابرو یک روش تزئین و آرایش ابرو ست که طرفداران زیادی در میان مردان و زنان دارد. در این روش، با استفاده از قلمی که از سوئیچ های تخصصی تشکیل شده است، رنگی شبیه به رنگ موهای ابرو روی موهای موجود ایجاد می‌شود. این خدمات را می‌توان در آرایشگاه‌های مجهز و با تجهیزات پیشرفته‌ای مانند آرایشگاه طهور، آرایشگاه زیور ذهن و آرایشگاه پیشتاز انجام داد. در این آرایشگاه ها، کارشناسان آرایش، متخصصانی هستند که در روش‌های مختلف میکروبلیدینگ ماهر هستند و به مشتریان این خدمات را با بهترین نتیجه ممکن ارائه می‌دهند.

2. خدمات فیبروز:
فیبروز یک روش طبیعی و جدید برای بهبود ظاهر موهای سر است که با استفاده از فیبرهای نازک با کیفیت و سبک، ایجاد مویی کاملا طبیعی و ناب و ضخیم را ایجاد می‌کند. این روش، علاوه بر افزایش ظاهر موهای سر، به توانایی ایجاد طرح‌های مختلف و فرم ابروهای با کیفیت را داراست. آرایشگاه هایی مانند آرایشگاه خانوادگی بهروز ، آرایشگاه فتحیه و آرایشگاه دادگستری امین که برای خدمات با کیفیت فیبروز در تهرانپارس شهرت دارند، از این روش بهره می‌گیرند . با استفاده از فیبروز، موهایی که قبلاً نازک و پوک بوده و احساس نامطلوبی به مشتری داده‌اند، به موهایی ضخیم و ناب تبدیل خواهند شد.


با سلام، پایین آمده معیارهایی هستند که باید در نظر داشت تا بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه افسانه تهرانپارس را انتخاب کنید:

1. تعامل با مشتریان قبلی
افسانه آرایشگاه و سالن پیرایش مردانه در نزدیکی تهرانپارس دارای تعامل خوب با مشتریان قبلی خود هستند. بهترین راه برای پیدا کردن سالن پیرایش برای خود، صحبت کردن با مشتریان قبلی می باشد. در هنگام صحبت با مشتریان قبلی از نظرات و انتقادات آنها نیز می توانید بهره بگیرید. در این صورت ممکن است بتوانید از تجربیات آنها بهره ببرید و به بهترین سالن پیرایش احتمالی برای خود دست پیدا کنید.

2. تخصص و نوآوری های سالن پیرایش
تخصص و تجربه کارگران در سالن پیرایش می تواند یکی از مهم ترین معیار های انتخاب باشد. بررسی نوآوری های این سالن و تخصص کارگران سالن مسئله مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید. اگر شخص تخصص و تجربه در آرایش و اصلاح مو یا هرگونه خدمات مر

اصلاح و ترتیب دادن به موهای سر، یکی از نیازهای اساسی هر مرد است، زیرا موی سر، جزء عناصر ظاهری اصلی انسان است. ایجاد برش و استایل و مدل دلخواه، می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس، جذب توجه بیشتر به خود و ایجاد وقار و مردانگی در بین مردان شود. به همین دلیل، انتخاب بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه تهران در منطقه اقدسیه بسیار مهم است.

تایید شده است که عدم تلاش برای نگهداشتن موهای سالم و استفاده از محصولات غیر خالص یا عدم انجام بهداشت به درازای مدت، منجر به ایجاد مشکلات آبرویی مو می شود. یک برش هنری ابتدا باید توسط کارگردان حرفه ای صورت پذیرد تا بتوانید در سلامتی به موهای خود آرایش دهید. بهترین سالن‌های تخصصی پایش آقایان و اصلاح موی مردانه در نزدیکی به آرایشگاه تهران اقدسیه به طور اختصاصی به مشتریانشان خدمات بکشی می کنند. اینجا به برخی از بهترین سالن های پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در اقدسیه تهران می پردازیم.

۱. سالن پیرایش مردانه بزرگراه کردستان
سالن پیرایش مردانه بزرگراه کردستان از معتبرترین سالن های پیرایش و اصلاح موی آقایان است که در نزدیکی آرایشگاه تهران اقدسیه واقع شده است. این سالن پیرایش از تجربه و تخصص کارگردانان حرفه‌ای بهره می‌برد که همیشه آخرین روش‌های آموزشی را دنبال می‌کنند. این سالن پیرایش با داشتن بهترین محصولات، علاوه بر اینکه به اصلاح و آرایش مو بسیار توجه می‌کند، نیز به مراقبت و نگهداری موهای سالم نیز بسیار اهمیت می‌دهد.

۲. سالن آقایان و کودکان
سالن آقایان و کودکان، یکی از بهترین سالن‌های پیرایش در منطقه اقدسیه است که به صورت مستقل یا در داخل آرایشگاه فرعی پیرایشگاه آراد در دسترس است. این سالن پیرایش با استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها و کارهای فریبنده برای اطلاعات آوردن مشتریان خود، می تواند از بهترین خدمت‌ها برای مشتریان خود برخوردار شود.

۳. آرایشگاه مردانه بهرام پژوه
آرایشگاه مردانه بهرام پژوه نیز یکی از بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در منطقه اقدسیه تهران است که با دارا بودن تیمی از بهترین هنرمندان پیرایش و اصلاح موی مردانه، خدمت‌رسانی بهتری به مشتریان خود دارد.

در نهایت، در انتخاب بهترین سالن پیرایش و اصلاح موی مردانه در نزدیکی به آرایشگاه تهران اقدسیه، بهتر است با مراجعه به وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلف، اطلاعات بیشتری را در مورد سرویس‌های مختلف و قیمت‌های آنها به دست آورید. همچنین، اطلاعات مربوط به نظرات مشتریان قبلی در مورد هر یک از سالن‌های پیرایش و آرایشگاه‌های مردانه نیز می‌تواند به عنوان یکی دیگر از راه‌های مقایسه و انتخاب بهترین گزینه توسط شما مورد استفاده قرار گیرد.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آرایشگاه داماد آس ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن آرایشگاه داماد آس در سایت ثبت نام کنید سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه مردانه آس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آرایشگاه داماد آس ( تهرانپارس )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
9%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد