استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات آدم و حوا ( جردن )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات آدم وحوا:گروه تشریفات آدم و حوا با سابقه ای 10 ساله در زمینه برگزاری مجالس و با مدیریت آقای حسن پور از نظر قیمت منوها و خدمات در لیست گروه های تشریفات و خدمات مجلس کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار میگیرد.
دفتر کار این موسسه آدم وحوا در محله جردن واقع شده است.بعداز قرارداد با این مجموعه تقویمی به شما داده میشود که برنامه ریزی های دقیق و لحظه به لحظه شما در آن ثبت میشود، در این برنامه ها حتی برای مناسبت ها مختلف هدایای ویژه ای هم برای عروس و دامادها در نظرگرفته می شود.
جدا از اینکه این تقویم برای برنامه ریزی دقیق می تواند کمک ویژه ای داشته باشد،سالیان سال هم به عنوان یادگاری خوب و خاطره انگیز برای شما به یادگار خواهد ماند.
خدمات گروه تشریفات مجالس آدم و هوا شامل باغ و سالن های مختلفی در سطح شهر و منطقه های اطراف با ظرفیت های متنوع،گل آرایی و دیزاین قسمت های مختلف مکان برگزاری مراسم، پذیرایی با انواع منوهای غذایی وسایر خدمات لازم برای برگزاری یک مراسم عروسی شیک و با شکوه می باشد.
اگر فکر میکنید،این کترینگ آدم و حوا میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد،میتوانید با هماهنگی به دفتر رفته و از مشاوره های آقای حسن پور بهره مند شوید.

تشریفات آدم و حوا
هر زوج جوان از لحظه ای که همسر خود را انتخاب می کند ، تا برگزاری مراسم ازدواج دوران پر هیجانی را میگذراند و به جای تخصیص زمان برای ایجاد تفاهم هر چه بیشتر با همسر خود و بر نامه ریزی در جهت ساختن پایه های مستحکم برای زندگی آینده ،درگیر مسایلی استرس زا می شوند . علاوه بر آن ، خانواده ها با مشکل مدیریت زمان برای اجرای بهینه این مراسم هم از زاویه دید عروس و داماد و هم از زاویه دید میهمانان مواجه هستند که غالبـا این کمبود در مراحلی منتهی به تصمیم گیری های نا مناسب می شود .
موسسه تشریفات مجالس آدم و حوا با سابقه 10 سال تجربه در برگزاری مجالس عروسی ایرانی با مدیریت آقای حمید حسن پور وبا به کار گیری کادری مجرب در تلاش است که با رسیدن به بالاترین سطح کیفی و با الهام از متد روز دنیا نام خود را در صدر قرار دهد، و همچنین شبی رویای و خاطره انگیز را برای شما نیکان به ارمغان آورد.
به اطلاع کلیه بازدید کنندگان محترم می رساند که دفتر اصلی تشریفات آدم و حوا با مدیریت آقای حسن پور در خیابان جردن ،بلوار گلستان،می باشد و هیچ شعبه دیگری در تهران ندارد.
لذا خواهشمنداست در دام فریبکاری افراد سودجو که با نام و اعتبار موسسه تشریفات مجالس آدم و حوا مشغول به کارند قرار نگیرید
بدون شک هر شخصی برای شب عروسی و مراسم ازدواج خود رویاهای زیادی در سر می پروراند و خواستار آن است که این مهم به خوبی سپری شود.برگزاری یک جشن بزرگ و شکوهمند،نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدیریت کار آمد است. تشریفات آدم و حوا به شما این اطمینان را می دهد که شبی رویایی و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.
تشریفات آدم و حوا با معرفی بهترین و زیباترین باغ ها و سالن ها در داخل و اطراف تهران این امکان را به عروس و داماد ها می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشند، و همچنین در صورت تمایل به برگزاری جشن در ملک شخصی و حتي شهرهاي دیگر، با بازدید از ملک شما توسط طراح مجرب موسسه خدمات و تشریفات آدم و حوا و اجرای طرح 3D توسط کارشناسان تشریفات آدم و حوا سبب ساز است که شما عزیزان بتوانید طرح نهایی جشن ازدواج خود را پیش از برگزاری مراسم در دست داشته باشید.
به هنگام ورود هر مهمان به یک جشن با شکوه ، در ابتدای امر با ورودی عروس و داماد رو به رو می شود که نماینده ای از کل جشن عروسی می باشد.تشریفات مجالس آدم و حوا با الهام از طرحهای بی نظیر، چشم اندازی زیبا را برای این قسمت از مهمانی و مراسم ازدواج فراهم می آورد.
تشریفات آدم و حوا با توجه به خاص بودن موقعين عروس و داماد در جشن عروسی آنها، دکوراسیونی با شکوه و متفاوت با دیگر فضاها برای آنها در نظر می گیرد که باعث زیبایی بیشتر سالن عروسی شود.
قسمت مهم یک جشن، بخش پذیرایی آن می باشد. پذیرایی که توسط تشریفات آدم و حوا در مراسم ها انجام می شود متفاوت بوده از جمله ؛ پذیرایی آب میوه طبیعی، چای و نسکافه، ميوه آرايي و کوکتل میوه، بار شیرینی و کاپ کیک و پاستیل، عصرانه و فینگر فودهای مختلف ، بازارچه و قهوه خانه سنتی و در نهایت شام که اصلی ترین شاخه پذیرای می باشد.تمام پذیرای های مجالس ازدواج توسط میزبان هاي خوش رفتار و مجرب خانم و آقا که آموزش دیده هستند انجام می شود.
باغهای برگزاری مراسم ازدواج با تمام زیبایی چشم نواز به تنهایی فضایی مناسب برای پذیرایی از مهمان های جشن عروسی نمی باشند، موسسه تشریفات مجالس آدم و حوا با خلق طرح های زیبا و هنرمندانه وگل آرایی خاص و هماهنگی بخش های مختلف باغ، فضای پذیرایی مراسم ازدواج شما را به یک اثر هنری بی بدیل تبدیل می نماید.
ایرانیان مهمان نواز خواهان بهترینها و برترینها برای مهمانان خود هستند. تشریفات مجالس آدم و حوا با کادری مجرب و با به کار گیری لوکس ترین لوازم تزئینی طرحهای متفاوتی را برای مهمانان شما در مراسم و جشن های ازدواج چیدمان می نماید.



اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس آدم و حوا دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس آدم وحوا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات آدم و حوا ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ آدم و حوا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی آدم و حوا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات آدم و حوا ( جردن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد