استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات آن دو ( الهیه )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات آن دو:گروه خدمات و تشریفات آن دو،در فهرست موسسه های خدمات مجالس وتشریفات درشمال تهران،قرارگرفته است. مدیریت این موسسه با آقای آرمین می باشد،که در محدوده الهیه و نزدیک به پل صدر واقع شده است.
با توجه به بررسی منوهای تشریفات آن دو سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای هزینه ی برپایی عروسی در این موسسه انتخاب کرده است.خدمات مجالس آن دو برای صرفه جویی در وقت عروس وداماد و همچنین برای داشتن یک برنامه ی منظم و هماهنگ استودیو عکاسی ویژه با نام آتلیه عکس و فیلم آن دو تاسیس کرده است.
این موسسه دارای منوهای غذایی متنوع با قیمت های مختلف می باشد که در هرمنو خدماتی مانند گل آرایی،شمع آرایی، تزئین و دیزاین ورودی و میزهای پذیرایی نیز قرار داده شده است، که این امکان فرصت خوبی برای شما می باشد تا بتوانید با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده وتعداد مهمانان یکی را برای مراسم خود انتخاب کنید.
سفره عقدهایی که کترینگ آن دو برای شما عزیزان در نظر گرفته اند بسیارمتنوع است که دیزاین و چیدمان آن مطابق سلیقه شما انجام خواهد شد،جنس ظروف و محتویات این سفره عقدهای شیک از نقره هستند که میتواند شکوه و جلالی خاص به فضای عقد شما ببخشد.
اصلی ترین و مهمترین قسمت دیزاین سالن ها و مکان های مناسب جشن های عروسی مربوط به مدل جایگاه عروس و داماد می باشدو گروه تشریفات آن دو بهترین مدل ها و زیباترین دیزاین ها را برای نصب استیج در بهترین قسمت و زاویه دید مناسبی از تمام مناطق محل برگزاری مراسم را ارائه میدهند.
در این موسسه تشریفات عروسی با سابقه در منطقه 1تهران، مانند سایر موسسات خدماتی چون میزوصندلی ها شیک که مطابق سلیقه عروس و داماد انتخاب میشود،دیزاین های متنوع گل و شمع،گروه های حرفه ای موزیک،کترینگ حرفه ای،مهمانداران با تجربه وآموزش دیده وسایر خدمات وامکانات مناسب برای برگزاری یک مراسم عروسی مجلل و باشکوه می باشد.موسسه تشریفاتی آن دو را میتوان در فهرست تشریفات گران قیمت تهران قرارداد.



تشریفات آن دو
باغ، ویلا کاملا اختصاصی همراه با کلیه تشریفات استثنایی
جهت رفاه مشتریان محترم، استودیو و آتلیه آن دو به مجموعه تشریفات آن دو پیوست.
امکانات تشریفات مجالس آن دو
برگزاری مراسم عقد و عروسی در بهترین لوکیشن ها با اکیپی مجرب و تحصیل کرده در امور دیزاین و طراحی

فینگرفود
برنامه پذیرایی فینگر فود و اوردو سرد و گرم به منظور پیش غذا و عصرانه تدارک دیده می شود

سفره عقد
جدیدترین متد اجرای سفره عقد به صورت مسطح همراه با نور پردازی و استفاده از ظروف نقره

جایگاه عروس داماد
همراه با گل آرایی و شمع آرایی و نورپردازی با انتخاب رنگ و نوع گل متناسب با دیزاین سالن برگزاری

ضمن عرض سلام و ادب از طرف مدیریت گروه تشریفات مجالس آن دو به شما بازدید کننده گرامی و با تشکر از شما جهت بازدید از وب سایت کیترینگ و خدمات مجالس عروسی آن دو ، این موسسه افتخار دارد با سابقه طولانی و به کارگیری نیروی ماهر و مجرب در این زمینه در خدمت شما عزیزان باشد. جهت اطلاع شما عزیزان عرض می کنم که انتخاب برند آن دو به دلیل مخاطبین عزیز ما ( عروس و داماد ) بوده، لازم به ذکر است خدمات مجالس عروسی آن دو هیچ شعبه ای در تهران و شهرستان ندارد. جهت سرعت و هماهنگی بهتر در اجرای مراسم و همچنین تسهیل و آسایش شما عزیزان در انتخاب فیلمبرداری و عکسبرداری مراسم عروسی ، از سال ۱۳۸۹ استودیو آن دو با اکیپی مجرب در امور تصویربرداری ، عکاسی مدلینگ و ساخت کلیپ به زیر مجموعه کیترینگ و تشریفات مجالس آن دو پیوست.
مهم ترین قدم برای برگزاری یک جشن عروسی به یاد ماندنی و بدون عیب و کاستی ، که همیشه در یاد و خاطره ها باقی بماند ، انتخاب مناسب خدمات مجالس و تشریفات عروسی مناسب است که مسئولیت پذیر و دقیق بوده و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط شما ، امکانات مناسبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهد.
بهترین مزیت برای مخاطبین گروه تشریفات مجالس آن دو که عروس و داماد های عزیز می باشند ، هماهنگی بهتر و اجرای بی عیب و نقص در طول مراسم عروسی می باشد. گروه خدمات مجالس عروسی آن دو در کنار اکیپ استودیو آن دو که متشکل از افرادی مجرب و تحصیل کرده در رشته فیلم برداری و عکس برداریمی باشد، تلاش می کنند تا شبی به یاد ماندنی را برای عروس و داماد های عزیزمان رقم بزنند. هماهنگ نبودن اکیپ فیلم و عکس با خدمات گروه تشریفات مجالس در روز مراسم عروسی ایرانی باعث اختلال در طول اجرای مراسم می شود و در تایم برنامه های خدمات مجالس اعم از مراسم برش کیک و یا مراسم تانگوی عروس و داماد عزیزمان اختلال ایجاد می شود.
طی چندین سال تجربه در امور برگزاری تشریفات عروسی و خدمات کیترینگ آن دو ما را بر آن داشت تا اکیپی کار آزموده و مجرب جهت اجرای بهترین متد فیلم برداری و تصویربرداری برای ارائه بهتر خدمات به عروس و داماد های عزیزمان به کار ببریم. پکیج VIP استودیو آن دو شامل عکس برداری و تصویربرداری مدلینگ ، ساخت کلیپ در خارج از ایران ( دبی یا ترکیه ) از عروس و داماد عزیزمان می باشد. استودیو آن دو بهترین لوکیشن ها برای فیلم برداری و عکس برداری از عروس و داماد در نظر گرفته شده که اکثرا در خارج از تهران ( در مناطق کویری و ساحلی ) برای تصویربرداری و عکس برداری اسپرت قبل از اجرای مراسم عروسی زمان بندی و اجرا می شود. همچنین زیباترین ویلاهای مناطق شمال تهران جهت عکس برداری و تصویر برداری آتلیه در نظر گرفته شده است. نمونه ای از این عکس ها را می توانید در گالری عکس ملاحظه بفرمایید.
موسسه تشریفات مجالس آن دو شما عزیزان را با راهنمایی جهت سهولت انتخاب گزینه ها در این امر یاری می نماید. تعریف کلی تشریفات مجالس عروسی یعنی مدیریت یکپارچه برگزاری مراسم عروسی در سطوح مختلفی همانند زمانبندی وظایف عروس داماد قبل از جشن عروسی. مدیریت ارتباط تشریفات مجالس عروسی آن دو با توجه به سلایق عروس داماد و ارتباط آن با باغ یا سالن انتخابی, مشاوره در زمینه انتخاب باغ و سالن انتخابی با توجه به تاریخ مراسم, تعداد میهمانها, سبک مراسم مورد نظر عروس و داماد و بودجه در نظر گرفته شده, دیزاین مراسم با توجه به شخصیت و روحیات عروس و داماد که شامل:جایگاه ، ورودی ، میز شام و ... پیشنهاد گروه موزیک مراسم عروسی با توجه به روحیات ، خلق خو و سن عروس داماد و بودجه عروس داماد، انتخاب گروه فیلم برداری با توجه به تاریخ مراسم ،شرایط باغ یا سالن انتخاب شده ، سلیقه عروس داماد برای انتخاب لوکیشن فیلم برداری و عکاسی و همچنین بودجه در نظر گرفته شده پیشنهاد سفره عقد عروس داماد ، راهنمایی در زمینه انتخاب عاقد و برگزاری مراسم عقد در روز مراسم که میتواند به صورت سوری یا حقیقی باشد ، راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس ، گل آرایی دسته گل و ماشین عروس ، انتخاب و معرفی فروشگاه های ایدآل در زمینه چاپ کارت مدعووین ، معرفی شرکت هایی که در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت دارند ، معرفی مزون های لباس عروس و داماد ، معرفی آرایشگاه عروس و داماد ، معرفی و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین قنادی های پایتخت ، زمانبندی وظایف عروس و داماد و لیست کارهایی که عروس داماد برای روز مراسم و در ساعت مقرر باید انجام بدهند.
تشریفات مجالس عروسی آن دو با سابقه کاری طولانی و درخشان خود به شما این اطمینان را می دهد که از کیفیت کترینگ و خدمات پذیرایی این موسسه با خاطری خوش یاد کنید. تشریفات خدمات مجالس آن دو این اعتماد را مقروض سابقه کاری و تعداد مجالس و مراسم برگزار شده توسط این موسسه تشریفاتی است .
عکاسی مدلینگ یکی از محبوب ترین سبک های عکاسی پرتره است که در آن نهایت خلاقیت از لحاظ تکنیکهای عکاسی و نورپردازی ، ادیت ، پز و ژست سوژه ، ترکیب بندی و سایر موارد کلیدی یک عکس خوب را بصورت خلاقانه همراه دارد . بدون شک تکنیک و هنر عکاس در این سبک از عکاسی و طراحی ژرنال و کاتالوگ برندها اولین ویژه گی است که در کنار زیبایی و محبوبیت مانکن ها چشم نواز بینندگان است . علاوه بر ابعاد تبلیغاتی، این سبک از عکاسی از منظر هنری هم دارای محبوبیتهایی در بین جوانان و علاقمندان به عکس است .از این رو عکاسی مدلینگ همواره یکی از شاخه های مهم و پر طرفدار عکاسان پرتره بوده که هر روز نقش پررنگ تری در میان استو دیو های عکاسی پیدا میکند . در این سبک از عکاسی ، توجه به ژست و پوزیشن سوژه ،دکور مناسب و نهایتان نور پردازی هنر مندانه نقش کلیدی دارد و در رساندن احساس و شخصیت سوژه در پرتره آن بسیار موثر است. لذا بسیاری از عکاسان حرفه ای مدلینگ جهت خلق آثاری بروز و محبوب ، علاوه بر داشتن فنون و تکنیکهای عکاسی، در زمینه مد و صنعت مدلینگ هم اطلاعات ارزشمندی دارند . شما یک بار ازدواج می کنید و به همین دلیل ممکن است تجربه کافی در بسیاری از نکات اجرایی نداشته باشید. یکی از مهمترین ارکان برنامه ریزی ، انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس است. اما به دلیل عدم تجربه کافی ، شاید در انتخاب آتلیه عروس دچار اشتباهاتی شوید که دیگر قابل جبران نباشند و یا اینکه حداقل باعث شوند که از نتیجه کار راضی نباشید. تجربه و سابقه طولانی در کار خیلی مهم است. الگوهای عکاسی و تصویر برداری روز به روز در حال تغییر است و موسسه ای موفق است که خود را با تغییرات جدید هماهنگ کند. برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید ...
مهم ترین و تکرار نشدنی ترین روز زندگی زوج ها ، روز عروسی آنان است و همه خواهان برگزاری بدون عیب و کاستی این روز می باشند . تشریفات و خدمات مجالس عروسی آن دو با سال ها تجربه ، مجری و طراح حرفه ای مجالس شما عزیزان برای هر چه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن و مجلل شدن این روز می باشد . تشریفات خدمات مجالس آن دو با ایده گرفتن از آخرین متد روز پذیرایی و تشریفات و خدمات عروسی و بکار گیری از جدید ترین امکانات ، افتخار دارد شما را در این امر مهم یاری کند . با دیدن نمونه کارها در گالری عکس گروه تشریفات و خدمات مجالس آن دو ، پی به این امر خواهید برد. گالری عکس تشریفات مجالس عروسی آن دو شامل نمونه جدیدترین دیزاین گل آرایی و شمع آرایی سفره عقد و جایگاه عروس و داماد و چیدمان میز شام و همچنین شامل طراحی محیط متشکل از شمع آرایی و گل آرایی ورودی با بهترین و زیباترین نمونه های موجود در بازار و همچنین نمونه های وارداتی می باشد. برای دیدن نمونه کارهای این موسسه می توانید با هماهنگی قبلی به دفتر موسسه آن دو مراجعه فرمایید. هدف و آرمان مجموعه آن دو کیترینگ ، همواره دست پیدا کردن به بالا ترین سطح کیفیت بوده است که در این راستا با الهام گرفتن از آخرین متد روز دنیا و همچنین امکانات کامل و ادغام آنها با سلیقه و فرهنگ اصیل ایرانی و همچنین گرد آوری تیمی مجرب از برترین ها ، سبکی نوین را در اجرای تشریفات و خدمات مجالس عقد و عروسی خلق کرده است تا پاسخگوی اعتماد شما عزیزان باشد . خدمات جانبی که موسسات تشریفات مجالس به عروس و داماد های خود می دهند نیز از اهمیت زیادی بر خوردار است به نحوی که یک موسسه خدمات مجالس عروسی بهتر می تواند با معرفی شرکت هایی که در زمینه های مختلف برگزاری مجالس عروسی و کیترینگ عروسی و دیزاین سفره عقد فعالیت دارند مانند فیلم برداری و عکاسی مدلینگ با جدیدترین ژست عروس و داماد ، گروه موزیک عروسی کلاسیک یا DJ ، چیدمان سفره عقد ساده و سنتی یا مدرن ، دسته گل عروس و تزیین ماشین عروس ، مدل لباس ست عروس و داماد و … سهم زیادی در سهولت انتخاب و هزینه تمام شده برگزاری مراسم عقد و عروسی و یا نامزدی برای شما دوستان گرامی داشته باشد .
اصلی ترین و مهم ترین قسمت دیزاین در سالن های برگزاری مراسم عروسی ، تزیین جایگاه عروس و داماد عزیزمان می باشد. در این راستا اکیپ تشریفات مجالس عروسی آن دو سعی بر آن دارد که هر روز با ایده ای جدید نسبت به دیزاین های روز دنیا در انجام هر چه بهتر اجرا شدن این امر قدم بردارد . بهترین دیزاینی که می توان برای مدل تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار در نظر گرفت در هر مکانی ، نصب استیج به منظور اختلاف سطح از سطح سالن و دید بهتر عروس و داماد و دید بهتر مدعووین به این عزیزان باشد .
در کشور عزیز مان ایران ، بعد از خوانده شدن خطبه عقد ، عروس و داماد می توانند کنار هم بنشینند و از میهمانان خود پذیرایی کنند. معمولا برای آن دو جایگاه ویژه ای را در این شب به یاد ماندنی در نظر می گیریم تا جلوه بهتری داشته باشد. موسسه تشریفات خدمات مجالس آن دو ، دیزاین جایگاه عروس و داماد را با به کارگیری زیباترین نمونه های گل آرایی و همچنین استفاده از نماد ها و مجسمه ها بسیار زیبا و شکیل و هم سان با سلیقه شما عزیزان طراحی خواهد کرد .
لازم به ذکر است کلیه ظروف داخل سفره عقد از جنس نقره بوده با چیدمان اختلاف سطح یا مسطح. به علت به کار گیری همیشگی از پارچه در گذشته ، با ارائه جدید ترین دیزاین که با سازه فلکسی که در زیر آن حدود ۱۴۰۰ وات نور بکار گیری شده را به نمایش گذاشته ایم. یکی از سفره‌های سنتی ایرانی ، سفره عقد است که در مراسم عقد و یا در هنگام عروسی پهن می‌شود و عروس داماد بر سر آن می‌نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می‌دهند . بر روی سفره عقد ، شش ظرف موجود است که هر کدام از آنها حاوی چیزی است که نشانه آرزویی برای عروس و داماد است. ظروف سفره عقد معمولاً حاوی : گردو ، بادام ، فندق ، نان و نبات و تخم مرغ می باشند . در میان ظرف های سفره عقد، ظرف هایی از شیرینی و نان و پنیر و سبزی، جامی از عسل که نشانه ای از شیرینی در زندگی مشترک می باشد ، قرار دارد . همچنین تخم مرغ بر سر سفره عقد نمادی است برای باروری و زایش اولاد و نان نمادی برای برکت و رزق و رورزی است همچنین نبات برای شیرین کامی و… است . اجزای سفره عقد به گواهی تاریخ ، یکی از رسوم و گزینش های پیشینیان ، بی حکمت و بی دلیل نبوده است . در واقع گستردن بساط عقد پیش از عروس و داماد نوعی کارت تبریک گویا با آرزوی سعادت برای این زوج جوان بوده است . با این هدف و به این مضمون ، هر ترکیب و ماده ای که در سفره عقد به کار می رفت ، معنایی ویژه و زیبا در خود داشت . شاید امروز بیشتر عروس و داماد ها و اطرافیان آنها ندانند که معنای ترکیب سفره عقد چیست و در اصل به چه منظوری گسترده می شود . یعنی از یک رسم پر معنای دیرین فقط صورت ظاهری آن حفظ شده و به جا مانده است اما رعایت و اجرای این سنت دیرین هم موجب یادآوری محکم بودن عهد زوجین می شود و هم به اصیل تر و زیباتر برگزار شدن مجالس عقد کمک می کند .
برنامه پذیرایی فینگر فود و اوردو سرد و گرم به منظور پیش غذا و عصرانه تدارک دیده می شود . به دلیل دوری مسافت مکان های برگزاری و مشغله های مدعووین عزیز در انجام امور روز مراسم در پی این تدارک جهت پذیرایی محدود در تایم مشخص بین ساعت ۶ تا ۸ بعد از ظهر انجام می پذیرد که اکثر مدعووین درجه یک و درجه دو از طرف خانواده عروس و داماد می باشند ، بتوانند به محض ورود به مکان برگزاری از عصرانه استفاده نمایند . انگیزه بعدی ما در پذیرایی عصرانه ، به دلیل زمان پذیرایی شام می باشد که اکثرا در انتهای تایم مراسم انجام می گیرد . برای مدعووین خوشایند می باشد که از این امکانات استفاده نمایند . لازم به ذکر است می توان تایم پذیرایی عصرانه طولانی تر و حجم و تعداد آن بیشتر باشد ولی به دلیل نزدیک شدن به زمان پذیرایی شام ، مجبور به اجرای آن در تایم مشخص می باشیم . همکاران ما با دانش در مورد طرز تهیه انواع فینگر فود سرد و گرم و تزیین ظروف فینگر فود و اوردو ، محل برگزاری مراسم را رنگین تر می کنند.
برای سهولت در امر انتخاب منوی غذا ها توسط شما عزیزان، گروه تشریفات عروسی و خدمات مجالس آن دو لیست منوی غذا ها را به صورت جداگانه در سایت قرار داده و قیمت آن ها را در زیر هر لیست درج نموده است. خدمات مجالس عروسی آن دو منو ها را تقسیم بندی کرده و در لیست هر منو مواردی از قبیل گل آرایی ، شمع آرایی ، سفره عقد ، تزیین دیزاین ورودی و … را نیز ذکر کرده که شما عزیزان با توجه به سلیقه خود و مقایسه لیست منوی غذا ها و قیمت آن ها می توانید آنها را با هم مقایسه کرده و منوی غذای مناسب را انتخاب نمایید.




اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس آن دو دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس آن دو: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات آن دو ( الهیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ آن دو در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی آن دو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات آن دو ( الهیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد