استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات ژمیس ( زعفرانیه )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات ژمیس:امروز تصمیم دارم یکی دیگر از موسسه های تشریفاتی و خدمات مجالس شمال شهر را به شما عزیزان معرفی کنم که در محدوده زعفرانیه قرار گرفته است.
موسسه تشریفات ژمیس با مدیریت دکتر نانسا با دیزاین های دست ساز و سبک اروپایی در زمینه برگزاری مجالس مجلل عروسی،مراسم عقدو نامزدی وهمایش های رسمی فعالیت دارند.
خدماتی که این موسسه تشریفات و خدمات مجالس ارائه میدهند شامل دیزاین های به روز و اروپاییه جایگاه عروس و داماد،منوهای غذایی متنوع(شامل غذاهای اصلی،اردور،سالاد، فینگرفودو نوشیدنی های سردو گرم)دکوراسیون کلاسیک ومتنوع،ظروف پذیرایی شیک و تشریفاتی،گل آرایی و شمع آرایی ورودی،میزهای پذیرایی ومحوطه برگزاری مراسم،دی جی و موزیک پلی بک،سیستم های به روز نورپردازی،سفره عقدهای متنوع و شیک که تمام دیزاین های آن اختصاصی و متعلق به گروه خدمات مجالس ژمیس هستند وسایر ملزومات برای تشریفات یک مجلس عروسی مجلل میباشد.
از ویژگی های این گروه می توان به گل آرایی های خاص و زیبای این مجموعه اشاره کرد. استیج های مخصوص رقص تانگوی عروس وداماد را هم که با گل های زیبا دیزاین میشوند راهم به این گروه میتوان اضافه کرد.
در مورد باغ تالار،سالن ها و مکان های مناسب برای برپایی جشن عروسی می توانید به دفتر این کترینگ و تشریفات ژمیس (دکترنانسا) مراجعه کنید و اطلاعات لازم رو دریافت کنید.
سایت دوشیزه با در نظر گرفتن اینکه موسسه تشریفات و خدمات مجالس ژمیس در فهرست خدمات مجالس گران قیمت تهران قرارگرفته است ،این مجموعه را در کلاس لوکس خود قرارداده است.شما عزیزان هم می توانید با توجه به بودجه خود،تعداد مهمانان وهمچنین مشاوره از مدیریت این گروه منوی مناسبی برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید.


تشریفات 5 ستاره ژمیس با مدیریت دکتر نانسا، صاحب سبک در اجرای دیزاینهای لاکچری، ژورنالی و فانتزی


اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس ژمیس دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس ژمیس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات ژمیس ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ ژمیس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی ژمیس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات ژمیس ( زعفرانیه )؟ از مجموع 4 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد