استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات کانو ( هروی )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات کانو:تشریفات مدرن مراسم کانو یکی از مدرن ترین موسسه های خدمات مجالس تهران است که در محدوده میدان هروی و نزدیک به خیابان وفامنش واقع شده است.
مدیریت مجموعه آقای فراست هستندکه برای مشاوره به عروس ودامادها سه نوع مشاوره حضوری میباشد،که میتوانید برای این امر به دفتر مجموعه کانو مراجعه کنید.دومی به صورت تلفنی میباشد وسومی مشاوره در محلی شماست که میتوانید در مورد مکان ویا لوکیشنی که دارید به مدیریت درخواست مشاوره دهید.
خدمات مجالس کانو دارای باغچه هاوباغ های زیبا ومجللی هستند که فضاهای مناسب واختصاصی برای برگزاری جشن عروسی دارند که طراحی وچیدمان آنها براساس متدولوژی دیزاین حرفه ای تشریفات انجام میشود.
برای زیباترشدن مکان از انواع لوکس دکوراسیون ومیزوصندلی های مدرن استفاده میشود وبرای پذیرایی از مهمانان متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ وبه شکل متفاوتی سرو میشود.
از دیگر خدمات این مجموعه میتوان به سفره عقدهای زیبا که توسط افراد مجرب وطراحان دکور فارغ التحصیل از اروپا انجام میشود،گل آرایی مراسم وجایگاه عروس و داماد به شکل بسیار ومطلوب ورویایی،موسیقی، هدایا و تشریفات جانبی میشود.
گروه تشریفات و کترینگ کانو با توجه به قیمت منوهای تشریفات خود در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرارگرفته اند و به این ترتیب می توان آنها را در فهرست خدمات مجالس و تشریفات گران قیمت تهران قرارداد.


تشریفات مجالس کانو
موسسه خدمات مجالس عروسی و تشریفات مجالس کانو
فرخنده روزهای فصل نو شدن و بهار زندگی ارزنده ترین روزهای شاد وپر حرارتی است که می توان تجربه کرد
گروه مدیران و پرسنل تشریفات مدرن مجالس کانو ، نو شدن و نقطه آغاز بهار زندگی را به هم میهنان خوش قلب ایرانی صمیمانه شادباش می گویند
امید داریم که در سال جدید به بهترین نحو مجری جشن ها و میهمانیهای شما باشیم
ایام را مبارک باد از شما
مطابق با آخرین گزارش واحد تحقیق و توسعه موسسه تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی کانو "تشریفات سفیر خوشبختی" انسانها برای خوشبخت بودن آفریده شده اند ، پاسكال معتقد است یك زندگی را وقتی می توان با خوشبختی قرین دانست كه آغازش با عشق باشد.
ازدواج و زندگی مشترک عمیق ترین، زیباترین، طبیعی ترین و بهترین روابط انسانی است که برای خوشبخت بودن انسانها به آن نیاز دارند, که یکی از مهمترین پارامتر های آن تشریفات مجالس عروسی و خدمات برگزاری مجالس عروسی می باشد.
گروه اجرایی تشریفات مجالس عروسی کانو بر اساس پژوهش های بعمل آمده به این نکته اشاره دارد که پروفسور رابرت پوتنام محقق و استاد دانشگاه هاروارد می گوید یکی از موارد شاد بودن و خوشبختی انسان داشتن روابط قوی خانوادگی و ازدواج موفق است.
این محقق بر این باور است که انسان ذاتا موجودی اجتماعی خلق شده و احساس درونی کسب و ابراز محبت به دیگران در او وجود دارد، بنابراین با داشتن چنین روابطی احساس سبکی و شاد بودن به فرد دست می دهد.
همچنین دكتر استیونز می گوید: داشتن روابط دوستانه با همسر، مهم تر از زندگی مشترك است. برگزاری جشن تولد و میهمانی های خانوادگی و جشن عروسی بسیار به این امر کمک می نماید.
براساس یافته حاصل از پژوهش های اجتماعی فراگیر در آمریكا (US General Social Survey) در ماه فوریه 2012عوامل اصلی شادمانی به ترتیب اهمیت عبارت اند از: روابط عاطفی و محبت آمیز همراه با عشق خانوادگی، موفقیت های مالی، شغل، روابط اجتماعی و سلامت جسمانی. در كنار این عوامل می توان به ارزش های شخصی و آزادی نیز اشاره كرد. دكتر استیونز با استناد به این تحقیق زمان بر و نیز طرح اسلوف، ادعا می كند كه احساس شادمانی، حاصل عوامل جسمانی، روابط محبت آمیز با دیگران و فراگیری شیوه های مثبت سازماندهی افكار است. او در این خصوص می گوید: شاد بودن مستلزم اهمیت دادن به روابط عاطفی با همسر و خانواده و داشتن صبر است. دكتر استیونز همچنین توصیه می كند كه علاوه بر همسر و خانواده حتی به غریبه ها لبخند بزنیم و به نشانه احترام، سری تكان بدهیم.
تشریفات مجالس کانو مجری تشریفات مجالس عروسی و خدمات مجالس مدرن و میهمانیهای ویژه با بهره مندی از روش های نوین طراحی مراسم مدرن روز دنیا, سرفصل جدیدی از خوشبختی را برای شما خواهد گشود.
خدمات مجالس
موسسه خدمات عروسی و تشریفات مجالس مدرن کانو | از آنجائیکه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم سازماندهی بسیار منسجمی را می طلبد گروه اجرایی تشریفات کانو مجری تشریفات مجالس مجلل و خدمات مجالس مدرن عروسی و مهمانی ها و ضیافت های ویژه مفتخر به ارائه خدمات مجالس به بهترین نحو ممکن به شریح ذیل می باشد.

خدمات مجالس عروسی | سفره عقد
چیدن سفره عقد یکی از آدابی است که از دیر باز در ایران کهن مرسوم بوده و اجرای مراسم عقد را همراه با خوشبختی دو چندان می نموده است. گروه تشریفات مجالس کانو با پاسداشت این آئین زیبا در برگزاری مراسم عروسی و ترکیبی از شاخه نبات و کله قند و نقل و گل ، عطر شیرینی را با مدرنیته در تشریفات مجالس عروسی در آمیخته و سفره عقدی شایان یک مجلس عروسی به یاد ماندنی با طعم لذت بخش خوشبختی برای عروس خانم های خوشبخت این سرزمین کهن فراهم نموده است. گروه طراحان سفره عقد و گل آرای تشریفات مجالس کانو بر این اساس سفره عقد خوشبختی شما را خواهند چید.
همکاری با مجرب ترین طراحان و دکوراتورهای فارغ التحصیل از دانشگاه سوربن فرانسه
طراحی و پیاده سازی سفره عقد های مدرن و کلاسیک متناسب با لباس عروس و آرایش عروس.
تندیس آرایی بسیار زیبای سفره عقد بر اساس رقص فرشتگان.
نما سازی و دکور سازی سفره عقد بر پایه طراحی های مدرن.
آب نماهای شیک با آوای دلنشین آب برای سفره عقد خوشبختی.
نور پردازی و شمع آرایی اتاق عقد.
طراحی و دیزاین منزل عروس متناسب با سفره عقد.

خدمات مشاوره
با توجه به مهمترین اصل و ارزش گروه تشریفات مجالس مدرن کانو که احترام فراوان برای زمان مشتریان خود می باشد ، بهترین و سریعترین روش های مشاوره رایگان را فراهم نمودیم تا رضایتمندی مشتریان را بهمراه داشته باشیم
بر این اساس سه روش متداول و استاندارد مشاوره برای برگزاری باشکوه تر مراسم و مجالس شما به شرح ذیل درنظر گرفته شده است.
1. مشاوره تلفنی ( ما با شما تماس می گیریم )
2. مشاوره حضوری در محل شما
3. مشاوره حضوری در دفتر تشریفات مجالس کانو
افتخار خواهیم یافت تا میزبان شما برای ارائه هرگونه خدمات مشاوره رایگان برگزاری مجالس در دفتر خدمات مجالس کانو باشیم.
با حضور در دفتر خدمات مجالس مدرن کانو از جدیدترین فیلم ها و عکس های مجالس برگزار شده توسط گروه خدمات مجالس کانو نیز دیدن خواهید نمود.
شایان ذکر است پارکینگ اختصاصی میهمان برای حضور شما فراهم گردیده است
شیوه برگزاری جلسات مشاوره تشریفات مجالس
کارشناسان برنامه ریزی و طراحی مجالس کانو ابتدا از نوع مراسم ، تعداد میهمانان ، تاریخ برگزاری و محل برگزاری مراسم شما مطلع خواهند گشت و سپس برنامه ای مدون تهیه و بصورت مرحله به مرحله در کلیه بخش ها و جنبه های مراسم، بهترین و مناسب ترین راهکار را به شما ارائه خواهند نمود تا مراسمی باشکوه و مجلل به همراه تشریفاتی مدرن و کاملاً مطابق با استانداردهای موجود را برای شما به ارمغان آوردند.
همچنین با کمال افتخار اعلام می داریم که مشاوره گروه مشاوران تشریفات مدرن کانو کاملاً رایگان و هدیه مدیریت مجموعه به مشتریان ارجمند بوده و پس از برگزاری جلسه مشاوره مشتریان ملزم و متعهد به برگزاری مراسم خود با مجموعه تشریفات مدرن کانو نخواهند بود.

طراحی و چیدمان
خدمات مجالس عروسی | طراحی و چیدمان
آنچه که مسلم است محل برگزاری یک مراسم و دیزاین وچیدمان آن تأثیر بسزایی در میزان رضایت میهمانان شرکت کننده در آن مراسم و کیفیت برگزاری آن را دارد. بعنوان مثال در برگزاری مراسم عروسی ، دیزاین ، جایگاه عروس و داماد و چیدمان میهمانان عروسی در ساعات برگزاری جشن عروسی از لحاظ آرامش روحی باعث تأثیر مثبتی در ذهن میهمانان از آن عروسی وعروس و داماد دارد ، لذا گروه طراحان و تشریفات مجالس و خدمات مجالس کانو با بهره مندی از برترین و بروزترین علم طراحی مجالس از لحاظ ساختار روانشناسی رنگ ها و دیزاین مدرن ، خدمات ذیل را برای طراحی و چیدمان تشریفات مجالس خود ارائه مینماید.
تهیه و طراحی نقشه محل برگزاری مجالس.
چیدمان محل برگزاری مجالس بر اساس متدولوژی دیزاین حرفه ای تشریفات مجالس.
دیزاین جایگاه عروس و داماد و طراحی مسیر ورودی عروس و داماد در تشریفات مجالس عروسی.
طراحی مدرن میز نامزدی
پرده آرایی در طرح های متنوع با رنگ های مختلف متناسب با طراحی لباس عروس و ملزومات مورد استفاده در عروسی.
نور پردازی حرفه ای جایگاه عروس و داماد ، جایگاه میهمانان ، پیست رقص و ورودی عروس و داماد.
حریر آرایی به سبکی متفاوت بر اساس طراحی منسوجات نرم در خدمات مجالس عروسی.
طراحی و ساخت انواع شمع با رنگ هایی متفاوت و پیاده سازی شمع آرایی بر اساس ترکیبی از نور و رنگ.
دیزاین و ساخت جایگاه میهمانان بصورت مسقف بوسیله چوب ، سازه ، چادر و آلاچیق.
طراحی و پیاده سازی شهرک های سینمایی برای مجالس عروسی و شهرک سازی بر اساس طهران قدیم و تهران مدرن.

محل برگزاری مراسم
مکان برگزاری مراسم از لحاظ وسعت ، دسترسی به آن مکان و تأمین امنیت حریم خصوصی محل برگزاری مجالس یکی از پارامتر هایی است که راهکار های متفاوتی در تشریفات مجالس کانو برای آن وجود دارد. تفاهم نامه های همکاری منعقد شده ما بین تشریفات مدرن مجالس و خدمات مجالس کانو و برترین هتل ها ، تالار های پذیرایی ، باغ ها و باغچه ها در سراسر ایران و برخی دیگر از نقاط آسیای غربی باعث گردیده تا آسودگی خیال مشتریان تشریفات مجالس کانو که مهمترین دغدغه ی این گروه تشریفاتی اجرایی است تأمین گردیده باشد. برخود می بالیم که فهرستی از مکان های برگزاری مراسم و مجالس را بدین ترتیب در اختیار داریم.
باغچه ها و باغ های زیبا و مجلل برای جشن ها و میهمانی خاص.
هتل های 4 ستاره و 5 ستاره بین المللی.
تالارهای مجلل پذیرایی.
سالن های سر پوشیده مجهز برای مراسم ویژه.
لابی های مجهز برج ها.
ساحل های اختصاصی برای برگزاری مجالس عروسی به سبکی متفاوت.
محوطه فضای باز کنار استخر.

خدمات مجالس عروسی | ملزومات برگزاری مجالس
برای پذیرایی با کیفیت در تشریفات مجالس ، ملزومات پذیرایی از قبیل ظروف ، میز و صندلی و ابزار طراحی و چیدمان یکی از نقش های کلیدی را در برگزاری مراسم به سبکی متفاوت بر عهده دارد. تشریفات مجالس کانو با برخورداری از ظروف و ملزومات که شایسته ی برگزاری مجالس مخاطبان خود است. دوستدار برگزاری مراسمی با رعایت بالاترین استاندارد های تشریفات مجالس می باشد در همین راستا گروه اجرایی تشریفات مجالس و خدمات مجالس کانو ملزومات پذیرایی کامل یک مراسم را بدین شرح تهیه و تأمین نموده است.

ملزومات برگزاری مجالس
صندلی های مدرن و vip برای مراسم های ویژه.
انواع میز های پذیرایی مدرن و کلاسیک با رومیزی های متمایز برای تشریفات.
میزهای شام ساخته شده با چوب ، فلزات سنگین و سازه های مدرن.
ظروف پذیرایی در انواع رنگ بندی ها برای تشریفات مجالس متفاوت از جمله تشریفات برگزاری عروسی.
ست کامل ظروف پذیرایی شام 12 پارچه برای هر نفر برای تشریفات مجالس مدرن و vip و عروسی های ویژه.
ظروف فلزی شامل ظروف پذیرایی طلا و نقره در خدمات مجالس ویژه.
پارچه و منسوجات نرم در رنگ های مختلف که توسط طراحان و خیاطان حرفه ای متناسب با هر مجلس طراحی ، دوخت و پیاده سازی می شود.
شمعدان های کریستال ، طلا ، نقره ، چینی و بلور متناسب با مجالس های ویژه که توسط طراحان شمع آرایی تشریفات مجالس کانو طراحی و پیاده سازی خواهد شد.
ملزومات سرو نوشیدنی های سرد و گرم از قبیل لیوان های مدرن کریستال ، فنجان های نقره و کریستال ، استکان و ماگ های مدرن.
ملزومات طراحی ورودی عروس و داماد از قبیل سازه های گل ، گلدان ، فرش قرمز و مشعل که در تشریفات مجالس عروسی بکار برده می شود.
جام ها ، قدح ها ، گلدان ها و ملزومات تزئینی بر اساس علوم طراحی تشریفات مجالس در سبک های کلاسیک و مدرن که در تشریفات مجالس دیپلماتیک و تشریفات مجالس عروسی کاربرد دارد.

پرسنل پذیرایی
انسان موجودی است اجتماعی که به طبع آن نیازمند برقراری ارتباط با دیگران است ، در تشریفات مجالس با توجه به مراسمی که برگزار می گردد عوامل اجرایی و پرسنل پذیرایی آموزش دیده و متخصص کلیدی ترین بخش تشریفات مجالس است. مهارت های ارتباطی ، کلامی و اصول مردم داری و روابط با میهمانان ارزنده ترین بخش تشریفات مجالس مدرن می باشد که با کمال افتخار گروه تشریفات مجالس و خدمات مجالس کانو پرسنل پذیرایی و عوامل اجرایی مسلط به علوم فرایند ارتباطات کلامی و غیر کلامی و مهارت های رفتاری متناسب با آداب و رسوم ملل مختلف که معیار اصلی رفتاری مطابق با روابط مرسوم آداب و نزاکت بوده در اختیار داشته و با دسته بندی های زیر و آموزش های تخصصی وحرفه ای بر اساس علم روز متداول در دانشگاه های معتبر دنیا تشریفات مجالس مدرن را بر عهده دارد.
مدیریت اجرایی.
پرسنل وعوامل پذیرایی از میهمانان مراسم.
عوامل استقبال و خوش آمد گو به همراه پرسنل بدرقه میهمانان.
پرسنل واحد تحویلداری لباس.
سرآشپز های شام و دسر با تنوع دستورات آشپزی ملل مختلف.
پرسنل راهنما.
پرسنل پذیرایی کافی شاپ و نوشیدنی.
مدیریت محل برگزاری سالن تشریفات مجالس.
پرسنل امنیتی و بادیگارد های حفاظتی برای تشریفای مجالس ویژه و تشریفات ضیافت های دیپلماتیک.
پرسنل نظافت خدمات مجالس.

خدمات مجالس عروسی | منو های پذیرایی
میهمانی طعم و رنگ در مراسم شما ذائقه های مختلف را تحت تأثیر قرار داده و ترکیب متفاوتی از مزه ها باعث لذت بخش تر شدن بخش پذیرایی مراسم می گردد. طراحان منو تشریفات مجالس کانو با برخورداری از برترین سرآشپز ها و بکارگیری علوم تغذیه ترکیبی از طعم ها را برای پوشش دادن سلیقه های مختلف در طراحی منو های خود در نظر دارند.

برخی منو های تشریفات مجالس
خدمات مجالس عروسی | گل آرایی مراسم و جشن ها
لطافت گل و عطر آن جزئی از احساس خوشایندی است که طراحان گل آرایی تشریفات مجالس وخدمات مجالس کانو به آن می اندیشند و با توجه به فصل های مختلف همه روزه کارشناسان و طراحان گل ارایی گروه تشریفات کانو در گلخانه های مجهز ومدرن در حال انتخاب بهترین گل ها وگیاهان برای برگزاری هر چه با شکوه تر تشریفات مراسم به ویژه مجالس عروسی می باشد و در این راه بخش های مختلفی از مراسم را با طبقه بندی های گل آرایی که در ادامه میبینیم طراحی و تزئین و جلوهای با شکوه ازتشریفات را ارائه می نمایند.

گل آرایی مراسم و جشن ها
دیزاین و گل آرایی ویژه مسیر ورودی عروس و داماد و طراحی و گل آرایی ویژه میهمانان.
طراحی وپیاده سازی باغچه و آب نما و گل آرایی مخصوص عروس و داماد.
طراحی گل دست عروس متناسب با لباس عروس.
اجرای گل آرایی برای لباس میهمانان.
گل آرایی و طراحی با گل سفره عقد در مجالس عروسی.
گل آرایی متناسب با میز میهمانان.
گل آرایی های میز شام بصورت شاخه ای ، دسته ای ، سبد و گل آرایی.
گل آرایی ویژه و متناسب برای میز یادگاری عروس و داماد.
طراحی تزئین داخل ماشین عروس با گل و گل آرایی ماشین عروس.
سورپرایز گل لباس عروس.

خدمات مجالس عروسی | فیلمبرداری و عکاسی
سالها از زمان برگزاری جشن شادی عروسی می گذرد و تصاویر آن مراسم خوشبختی را در زندگی مشترک همچنان زنده نگه می دارد. گروه واحد تصویر برداری تشریفات مجالس کانو از ابزار مدرن تکنولوژی استفاده می نمایند. ثبت خاطرات دلنشین شما با بهترین کیفیت با ماندگاری بلند مدت و کاملاً مدرن صورت می پذیرد که برخی از خدمات گروه تصویر برداری تشریفات مجالس و خدمات مجالس کانو را با هم مرور می کنیم.
فیلمبرداری و عکاسی
استفاده از دوربین های متعدد مدرن فیلمبرداری با تکنولوژی های blu-ray hd با 6 دوربین همزمان .
تصویر برداری با امکانات پیشرفتهsteadicam , pedestal, triangle , crain .
عکسبرداری با دوربین های حرفه ای.
عکاسی اسپرت داخل و خارج از آتلیه با mack-up artist به همراه کلیپ پشت صحنه.
تهیه و تدوین کلیپ های اسپرت ، کلیپ های کویر ، کلیپ های جنگل ، کلیپ های ماجراجویانه و کلیپ های حیوانات درنده.
تهیه آلبوم ها و ژورنال ها با جلد هایی در سایز های متفاوت.
عکس های روی شاسی قاب شده در سایز های متفاوت.
لیت های عروس و داماد برای میهمانان.

خدمات مجالس عروسی | موسیقی
ریتم زندگی مشترک با نت های خوشبختی از مراسم جشن عروسی آغاز می گردد و دلنوازترین موسیقی های زندگی را می توان در کنار هم رقص کنان به گوش سپرد. با واحد موسیقی تشریفات مجالس کانو سر فصل متمایزی از موسیقی خوشبختی را در مراسم عروسی شما بدین گونه رقم خواهیم زد.
موسیقی
نت نویسی ویژه و ملودی عروسی متناسب با نام عروس و داماد.
گروه نوازندگان چنگ.
ارکستر سمفونیک به همراه رهبر ارکستر.
تک نوازی پیانو بر اساس قطعه های کلاسیک.
گروه نوازندگان و گروه کر موسیقی اصیل ایرانی.
گروه موسیقی ملل.
خوانندگان موسیقی پاپ.
گروه نوازندگان موسیقی جاز.
تک نوازی موسیقی سنتی اصیل ایرانی.
طراحی نور و دکوراسیون ویژه موسیقی.
طراحی و اجرای سیستم های صوتی مختلف با بکارگیری تکنولوژی های نوین.

خدمات مجالس عروسی | هدایا و تشریفات جانبی
خاطره ای خوش همراه با هدایایی ارزشمند آن چیزی است که میهمانان شرکت کننده در یک مراسم با خود به یادگار می برند. احساس شادی و شادمانی را با ارائه هدیه و برخی تشریفات هیجان انگیز جانبی در یک مراسم دو چندان خواهیم نمود تا مراسمی به یاد ماندنی برای مشتریان تشریفات مجالس کانو رقم زنیم. با هدایا و تشریفات جانبی ذیل ، جلوه ای متمایز از مراسم در ذهن شرکت کنندگان در مراسم ترسیم خواهیم نمود.
عکس ها و کلیپ های یادگاری ویژه میهمانان.
پارک شادی و محوطه بازی ویژه کودکان به همراه اجرای مراسم ویژه برای کودکان حاضر در مراسم.
جعبه های شادی کودکان.
امکان دسترسی به اینترنت برای میهمانان.
بهره مندی از مدرن ترین تکنولوژی های ارتباطی و فنی.
نور افشانی و گل افشانی مسیر ورودی عروس و داماد.
نور پردازی و نور افشانی ویژه برش کیک عروس و داماد در مجالس عروسی.
گل افشانی پیست رقص.
طراحی مجله عروسی و کارت دعوت عروسی.
طراحی متن برنامه مراسم.
تأمین همه جانبه ایاب و ذهاب میهمانان و اقامت میهمانان خارج از کشور.
تأمین مدرن ترین اتومبیل ها برای ماشین عروس.
دعوت از میهمانان و تشکیل ستاد استقبال و بدرقه.
تورهای گردشگری ویژه ماه عسل.

مفهوم کانو
در اواخر دهه هفتاد قرن بیستم دكتر نوریاكی كانو از دانشكده ریكا در توكیو، مفهوم كیفیت را به طور نسبی از تحقیق هرزبرگ به عنوان تئوری محرك بهداشتی اصلاح كرد. در حالی كه در بسیاری از تعریفات قبلی، كیفیت تك بعدی بود به این معنا كه خوب یا بد یا زیان اجتماعی كوچك یا بزرگ، دكتر كانو كیفیت را به صورت دو بعدی تعریف كرد. این دو بعد عبارت بودند از: مرحله ای كه محصول یا كار عمل می كند و مرحله ای كه استفاده كننده از آن راضی است.
مقایسه پارامتر های كیفیت عملكرد و رضایت استفاده كننده در جدول دو محوری، این را نشان داد كه تعریف كیفیت بسیار پیچیده تر و كلی نگرانه تر است. ارتباط كیفیت در دو محور، سه تعریف منحصر به فرد از كیفیت را به دكتر كانو نشان داد كه شامل كیفیت اساسی، كیفیت عملكردی و كیفیت انگیزشی است.
دكتر نوریاكی كانو استاد دانشگاه ریكا توكیو و یكی از برجسته ترین صاحب نظران علم مدیریت كیفیت، مدلی را مطرح نمود كه امروزه در اكثر الگوهای رضایت مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. وی در مدل خود نیازمندی های مشتریان و یا به عبارت دیگر خصوصیات كیفی محصولات را به سه دسته تقسیم نمود و هر سه نوع نیازمندی را در یك نمودار دو بعدی نمایش داد.
محور عمودی میزان رضایت و یا خشنودی مشتری و محور افقی میزان ارائه الزام كیفی مورد نظر مشتری را نشان می دهد. بالاترین و پایین ترین نقطه از محور عمودی نمودار به ترتیب بیانگر نهایت رضایت مشتریان و عدم رضایت مشتریان است. محل تلاقی محور افقی و عمودی بیانگر جایی است كه مشتری در حالت تعادل از نظر رضایت و عدم رضایت قرار دارد. سمت راست محور افقی، بیانگر جایی است كه الزام كیفی مورد انتظار به طور كامل عرضه شده است و سمت چپ محور افقی،‌ نقطه ارایه محصولی است كه خصوصیات كیفی مورد انتظار ندارد و الزام كیفی مورد نظر به هیچ عنوان در محصول یا خدمت لحاظ نشده است.

ویژگی های مدل كانو؛
رضایت مشتریان بزرگترین ارتباط و وابستگی را به این مدل دارد.
این مدل بیشترین سهم را در بودجه تحقیقاتی بازار دارد.
باعث افزایش و رشد خواسته ها و نیازهای مشتریان می شود.
باعث تعدیل رقابت بین سازمان ها می شود.
موفقیت در این مدل بستگی به اجرای صحیح و تعریف درست شاخص ها دارد.

مزیت های مدل کانو؛
ارتباط بهتر با مشتریان
فهمیدن و درك مشتریان و نیازهای مشتریان
رضایت نهایی مشتریان
هیچ تردیدی وچود ندارد كه در بازار رقابتی، محصولات و كالاها باید بی عیب باشند و از هر سه نوع كیفیت بهره ببرند. برآورده كردن كیفیت اساسی باعث جلوگیری از عدم رضایت و شكایت می شود. تسریع در برآورده كردن انتظارات عملكردی كالا، باعث پیروزی در رقابت می شود و ابداع و نوآوری در محصول سازمان باعث ایجاد انگیزه و وفاداری در مشتری می شود




اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس کانو دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس کانو: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات کانو ( هروی )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ کانو در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی کانو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات کانو ( هروی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد