استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج با سفره عقد


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش دوشیزه از سالن عقد خاطره :دفتر ازدواج با سفره عقد شیک، آداب و رسوم عقد و ازدواج در ایران به دلیل قومیت های مختلفی که وجود متفاوت است. به طور مثال در برخی از خانواده ها میان عقد و عروسی فاصله ای وجود دارد که این زمان بین چند ماه یا حتی چند سال است. این در حالی است که در بعضی دیگر از خانواده ها خطبه عقد در همان روز عروسی جاری می شود و میان عقد و عروسی هیچ فاصله زمانی وجود ندارد. روز عقد و عروسی روز بسیار خاطره انگیزی است که برای به سرانجام رسیدن آن اقدامات مختلفی اعم از تهیه لباس عروس و داماد، رزرو سالن عقد یا عروسی، تهیه دست گل عروس و تعیین وقت آرایشگاه باید صورت پذیرد.

وجود دفاتر ازدواج مجهز و شیک این امکان را برای عروس و داماد فراهم می آورد تا همچون ستاره در روز عقد خود بدرخشند و بدون هیچ مشکلی مراسم خود را برگزار کنند. دفتر ازدواج خاطره یکی از مجهزترین و شیک ترین دفاتر ازدواجی است که مجهز به سالن عقد، موسیقی زنده و خدمات متنوعی است که به واسطه این امکانات ثبت ازدواج را برای زوجین بسیار خاطره انگیز می کند. همچنین این دفتر ازدواج با وجود عاقد خوش برخورد در زمان خواندن خطبه عقد خاطره بسیار خوبی را برای عروس و داماد به ارمغان می آورد.
 
سفره عقد زیبا در دفتر ازدواج
در سالن عقد خاطره سفره عقد بسیار زیبایی طراحی شده است که در کمتر مکانی می توان نظیر آن را یافت. این سفره عقد آکواریومی قابلیت چینش در مدل های مختلف را داراست و رنگ نورپردازی آن را می توان متناسب با سلیقه انتخاب کرد. تنوع در نورپردازی این امکان را برای عروس و داماد فراهم می آورد تا حتی بتوانند متناسب با رنگ لباس های خود آن را انتخاب کنند که نمای فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد. تمامی اجزای مورد نیاز برای سفره عقد نیز در ظروف بسیار زیبایی و با تزئینات فوق العاده ای قرار گرفته اند که موجب شکوه هر چه بیشتر سفره عقد شده اند.

سالن عقد خاطره
سالن عقد خاطره از فضای مناسب برای قرارگیری مهمانان و پذیرایی از آن ها برخوردار است. در بهترین قسمت از سالن، سفره عقد گسترده شده است و جایگاه مناسبی برای عروس و داماد تهیه گردیده است. این سالن دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای یک مهمانی باشکوه است که نظیر آن در شرق تهران نمی توان یافت.

عقد آریایی
اجرای عقد آریایی با صدایی رسا و دلنشین بعد از خطبه عربی

موسیقی زنده در سالن عقد
موسیقی زنده در سالن عقد خاطره توسط دف نواز بسیار حرفه ای صورت می پذیرد که موجب ایجاد جو بسیار شاد و پرنشاطی خواهد گردید.

خدمات عکس و فیلم
ثبت لحظات زیبای شما توسط بانو با تجهیزات پیشرفته نورپردازی و عکاسی

پذیرایی در دفتر ازدواج
پذیرایی افراد مجرب به بهترین حالت ممکن از مهمانان حاضر در سالن عقد


((((((جهت دریافت تخفیف از مجموعه سالن عقد خاطره فقط کافیه بگید از سایت دوشیزه معرفی شده اید)))))



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفتر ازدواج با سفره عقد

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد خاطره- شرق تهران در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات سالن عقد خاطره برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفتر ازدواج با سفره عقد؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
3%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد