استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی آزیتافرد ( کامرانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه آزیتا فرد:در کامرانیه جنوبی و در دو واحد مجزا یکی برای کار میکاپ و شنیون و دیگری برای سایر خدمات آرایشی و زیبایی است،واقع شده است .فضای خیابان برای پارک ماشین کمی محدود است اما در عوض محیط سالن بسیار مدرن و تمیز است.
مدیر داخلی سالن آزیتا فرد با برخورد محترمانه ایی از من خواستند برای دیدن عکس نمونه کارهای خانم آزیتا فرد، به واحد رو به رو که مختص کار عروس است بروم. کار تنها میکاپ آرتیست با سابقه ی این سالن،گریم با میکاپ متنوعی از سبک لایت است و در این سالن فقط از مژه یک سره استفاده میشود.
تفاوت در قبل و بعد عروس ها کاملا مشخص و معایب صورت با دقت گرفته شده بودند.در سالن آرایش آزیتا فرد 2 پکیج عروس وجود دارد وبا در نظر گرفتن قیمتهای آنها میتوان گفت که در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار میگیرند و به همین ترتیب از آرایشگاهای لوکس شمال تهران به شمار می آیند .
این دو پکیج به ترتیب شامل اولی میکاپ شینیون عروس , طراحی ابرو , پاکسازی پوست , اصلاح صورت و ابرو و طراحی ناخن و دومی میکاپ با زیر سازی کامل ،شینیون با موی اضافه، پاکسازی پوست ،طراحی ابرو ،اصلاح صورت و رنگ ابرو ،طراحی ناخن و یک میکاپ اضافی برای استفاده در مدلینگ , حنا بندان یا پاتختی . خانم مشاور من را به اتاق کار عروس بردند مواد آرایشی همگی روی میز چیده شده ؛ در این سالن بیشتر از برندهای MAC , ESTEE LOUDER , LANCOME, SHE SAY WOOW , CHANEL , CLARINCE استفاده میشود .
در آرایشگاه زنانه آزیتا فرد،عروس معمولا 2 عروس در یک روز با همراه و یا 5 عروس بدون همراه را میپذیرند و برای هماهنگی ساعت خروج باید 3 الی 4 ساعت زمان برای آماده شدن عروس در نظر گرفته شود .1 روز قبل از مراسم باید برای انجام کارهای خدماتی پیش از عروسی پاکسازی ،اصلاح، ابرو، کاشت ناخن، رنگ مو و ... به سالن رفت.
هزینه ی انجام کاور بدن ( air brush) و هزینه ی تاج جدا از پکیج ها محاسبه مشوند و انتخاب تاج با توجه به مدل موی عروس انجام میشود.اینم از سالن عروس آزیتا فرد نزدیک خیابان لواسانی (فرمانیه )که یکی از آرایشگاههای خوب عروس توی منطقه یک تهران به شمار میآید .

سالن زیبایی آزیتافرد
زیباترین عروس سال باشید و از آلبوم عروس ما دیدن فرمائید
Gold Cosmetica ماسک طلای 24 عیار 100درصد طبیعی و درمانی
کاملا خالص و عاری از هرگونه مواد و مناسب برای هر نوع سن و هر نوع پوست
... دارای سیستم AIR BRUSH
کلیه خدمات آرایشی در این سالن ارائه می شود
... آموزش خودآرایی - میکاپ و گریم عروس - دوره های تخصصی(M.A.C)
... آموزش دوره های پوست و آموزش کلیه خدمات آرایشی



اطلاعات کاملتری از آرایشگاه آزیتا فرد دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی آزیتا فرد: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آرایشگاه عروس

آرایشگاه آزیتا فرد با دارا بودن سالنی زیبا و مدرن، ارائه دهنده خدمات زیبایی باکیفیت شامل گریم و میکاپ عروس، متعادل سازی چهره، هایلایت صورت، کانتورینگ، شینیون عروس، خدمات ناخن، خدمات ابرو، ماسک طلا می باشد. سالن زیبایی آزیتا فرد دارای دوره های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خودآرایی، چهره شناسی، کانتورینگ، شناخت پوست، میکاپ اروپایی و عربی نیز می باشد. مدیر ارایشگاه ازیتا فرد، خانم آزیتا فرد حبیبی، دارای مدرک تخصصی گریم عروس از انگلیس و ایتالیا، مدرس دوره های تخصصی آرایشگری و 20 سال سابقه کار در داخل و خارج از کشور می باشند.

سالن زیبایی آزیتا فرد
آموزش تخصصی گریم، میکاپ و خودآرایی
شامل چهره شناسی، متعادل سازی صورت و هایلایت صورت
کانتورینگ طراحی و هاشور ابرو
انواع سایه ها
معرفی محصولات آرایشی و گریم
بررسی چهره ها و شناخت انواع صورت
شناخت انواع پوست
آموزش تکنیکهای میکاپ های اروپایی و عربی
میکاپ و گریم عروس
اپیلاسیون
خدمات ناخن
کراتینه
خدمات پوست و ...
معرفی سالن زیبایی آزیتا فرد
زیباترین عروس سال باشد و از آلبوم عروس ما دیدن فرمایید
کلیه خدمات رایشی در این سالن ارائه می شود
سالن آرایشی و زیبایی آزیتا، ارائه دهنده انواع خدمات با کادری مجرب و حرفه ای
آموزش وخدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ توسط بهترین مدرس و گریمور بین المللی خانم آزیتا فرد با معرفی معروفترین برند و محصولات در آکادمی عروس آزیتا فرد در کامرانیه

اولین نکته ای که شما را متحیر خواهد کرد بی شک فضای تمیز و دلنشین سالن در کنار خدمات متنوع ما خواهد بود. این سالن با کادری مجرب همراه با کیفیت بالا در ارائه خدمات این تضمین را به شما خواهد داد که در زمان حضور و استفاده از خدمات این سالن همراه با قیمت هایی مناسب لبخند رضایت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.                        

سالن زیبایی آزیتا فرد
آموزش میکاپ عروس
خودآرایی
آموزش پوست با محصولات استادرم سوئیس
آموزش اکستنشن حرفه ای و کلیه موارد ارائه می گردد.
با ارائه مدرک
با ما زیباترین عروس سال باشید
این سالن بسیار شیك كادر فوق الاده حرفه ای داره.
خانم فرد مدیر سالن هستند كه تقریبا اكثر روزها در سالن حضور دارند  ، اونم از اول وقت شروع كار ! این نكته برای من خیلی جالب بود!
برای مشاوره خدمات عروس اگه خواستین، دقیقا جای مناسبیه و از هر لحاظی خیلی خوب راهنماییتون می كنند.
این سالن هم سایت داره هم اینستاگرم كه عكس مدل هاشون رو هم گذاشتن. حتما یه سر بزنید عالیه به نظرم!

معرفی مجموعه و سالن زیبایی آزیتا فرد
آرایشگاه و سالن زیبایی آزیتا فرد از مجموعه آرایشگاه های کامرانیه در خدمت شما مراجعین محترم است و آماده ارایه انواع خدمات زیبایی و آرایشی به شما عزیزان، می باشد.
آموزش وخدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ توسط بهترین مدرس و گریمور بین المللی خانم آزیتا فرد با معرفی معروفترین برند و محصولات در آکادمی عروس آزیتا فرد در کامرانیه .از جمله خدمات قابل ارایه در این مجموعه می توان به ، گریم ، آرایش عروس ، انواع بافت ، رنگ و مش ، ویتامینه ، کراتینه ، پاکسازی پوست ، مشاوره پوست و مو ، تاتو ، اپیلاسیون ، وکس صورت ، خدمات ناخن ، آموزش ، شینیون ، میکروپیگمنتیشن اشاره کرد. آرایشگاه سالن زیبایی آزیتا فرد در دسته آرایشگاهای با سطح قیمت متوسط تهران قرار دارد.


جهت هماهنگی ، اطلاع از قیمت و یا بازدید از مجموعه و سالن زیبایی آزیتا فرد ، میتوانید با شماره تلفن ,  تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران- کامرانیه جنوبی- نرسیده به کوه نور آرایشگاه و سالن زیبایی آزیتا فرد" مراجعه نموده و از نزدیک با خدمات و پرسنل این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس یا مراجعه، نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه اعلام نمایید).

سالن زیبایی آزیتا فرد
میکاپ و گریم تخصصی عروس با بهترین کیفیت و زیبایی زیر نظر برترین متخصصین گریم
که در خیابان کامرانیه قرار دارد با پرسنلی مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

سالن آزیتا فرد
زیباترین عروس سال باشید و از آلبوم عروس ما دیدن فرمائید
ماسک طلای 24 عیار 100% طبیعی و درمانی
کلیه خدمات آرایشی در این سالن ارائه می شود
اطلاعات بیشتر  سالن زیبایی آزیتا فرد با 25 سال سابقه کاری جزء معدود سالن های دارای جواز ممتاز و لوح تقدیر می باشد . سرکار خانم آزیتا فرد مدیریت و میکاپ آرتیست سالن با داشتن مدارک مختلف بین المللی آرایش ، بهترین ها را برای کلیه ی مشتریان خود فراهم نموده تا در محیطی کاملا حرفه ای، خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.
کلاس های آموزشی در سالن زیبایی آزیتا فرد
برگزاری کلاس های خود آرایی و میکاپ ، میکاپ عروس و کلیه خدمات زیبایی به صورت تخصصی . فردی و گروهی
خدمات ویژه عروس در سالن زیبایی آزیتا فرد
در سالن زیبایی آزیتا فرد، بهترین و باکیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه می‌شود؛ بهترین روز زندگی هر زنی، روز عروسی اوست؛ مسلماً او مستحق بهترین ظاهر و احساس در این روز خاص است؛ سالن زیبایی آزیتا فرد دارای سابقه طولانی در زمینه گریم عروس و خلق چهره ای خاص و رویائی می‌باشد..
فضای داخلی سالن بسیار دلنشین و دارای بخش های تخصصی مجزا برای هر لاین آرایشی می باشد .کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد در سالن زیبایی آزیتا فرد برای مشتریان عزیز مهیا است.پ

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی آزیتافرد ( کامرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش آزیتافرد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه آزیتافرد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی آزیتافرد ( کامرانیه )؟ از مجموع 3 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد