استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی تیارا ( فرمانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه تیارا :با مدیریت بهنوش بختیاری در محدوده فرمانیه شرقی، خیابان لواسانی، بعد از برج های فرمان، رو به روی سفارت ایتالیا واقع شده است.بعد از ورود به ساختمان این مجموعه ی آرایشی VIP، برای دیدن عکس نمونه کارهای تنها میکاپ آرتیست و گریمور سالن تیارا همراه با مشاور عروس خوش برخورد و صمیمی به اتاق کار عروس رفتیم .
نوع میکاپ درآرایشگاه خانم بختیاری طیفی متنوع از لایت، ملایم تا غلیظ را شامل میشد.قیمت میکاپ و شنیون عروس در سالن تیارا طبق بررسی های تیم حرفه ای سایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار میگیرد.پکیج 1 تنها شامل میکاپ و شینیون و پکیج دوم شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن مانیکور،پدیکور،لاک ،طراحی ناخن، اپیلاسیون کامل بدن ،رنگ مو و خدمات پوست (facial) میباشد .نکته ی مهم اینکه پکیج ها قابلیت تغییر ندارند!
برای عروس ها در سالن زیبایی تیارا امکان، تست میکاپ با پرداخت هزینه ممکن است . در آرایشگاه تیارا،میکاپ بر اساس سلیقه ی عروس انجام میشود و آیینه ممنوع نیست و امکان در تمام مراحل کار وجود دارد و برای آرایش عروس، بیشتر از برندهای ESTEE LOUDER و MAC استفاده میکنند.تعدادی عکس بدون روتوش، از قبل و بعد عروسهای سالن را در صفحه ی مجازی سالن دیدم . علاوه بر این، میکاپ و شینیون عروس در آلبوم ها و کلیپ متنوع بود که میشد از روی آنها انتخاب خوبی داشت .
برای ساعت خروج و هماهنگی با آتلیه باید 3 ساعت و نیم تا 4 ساعت، زمان برای آماده شدن در نظر گرفته شود ضمن اینکه اولویت خروج از سالن با عروسیست که زودتر قرارداد بسته باشد. قبل از مراسم هم تنها1 بار مراجعه به سالن برای انجام کارهای خدماتی پیش از عروسی کافیست. در روز مشاوره برای انتخاب سبک آرایش و مدل شینیون و تاج، عکس لباس عروس بد نیست عکسی از همسرتون رو هم به همراه داشته باشید .
علاوه بر آن برای شادابی و پذیرش بهتر آرایش روی صورت عروس 1 یا 2 جلسه پاکسازی پوست پیشنهاد میشود که هزینه ی آن جدا خواهد بود .با در نظر گرفتن نوع خدمات و هزینه ها میتوان گفت که سالن آرایشی . زیبایی تیارا از جمله آرایشگاه های معروف تهران در شمال میباشد .



مجموعه زیبایی تیارا
مجموعه زیبایی تیارا بهترین سالن آرایش و زیبایی، آموزشگاه آرایشگری، آرایشگاه و مرکز عروس همراه با ارائه خدمات آتلیه عکاسی و فیلم، مزون لباس عروس و مجلسی، تشریفات و خدمات مجالس و همچنین باشگاه ورزشی و نگهداری رایگان کودکان در منطقه فرمانیه واقع در شمال شرقی تهران در خدمت بانوان محترم و همچنین عروس خانم ها با بالاترین استاندارد و نازلترین قیمت میباشد.
مجموعه زیبایی تیارا در یک ساختمان 4 طبقه ای با بیش از 800 متر مربع فضای مفید، تمامی خدمات مورد نیاز آرایشی، آموزشی و ورزشی بانوان و عروس خانم ها را با بهترین کیفیت ارائه می نماید.
ارایشگاه و سالن زیبایی و عروس تیارا فعالیت خود را در راستای ارائه انواع سرویس های درمانی و زیبایی با مطالعه و بهره گیری از استانداردهای روز جهانی به عنوان سالن زیبایی و اسپا در شهریور 1392 آغاز به کار کرده است. تیارا با استفاده از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا، کادر پرسنلی مجرب و آموزش دیده، حفظ کیفیت برتر و مداوم در ارائه تمام سرویس ها، رعایت نمودن اصول سلامتی و بهداشت در محیطی خاص و استثنایی، میزبان و آرزومند تجربه فراموش نشدنی مهمانان خود می باشد.
تیارا در مهر 1393 در مکان جدید و دائمی خود شروع به کار کرد. با توجه به پیشنهاد و علاقه مشتریان تیارا در مجموعه جدید تمام خدمات آرایشی، زیبایی، عروس و آموزشی به اضافه آتلیه عکاسی، مزون عروس و لباس، تشریفات و خدمات مجالس در مرکز عروس تیارا و کلاس های ورزشی و نگهداری کودکان ارائه می شود.
میکاپ و گریم عروس
همانطور که تعریف میکاپ آراتیست می گوید یک آرتیست مسئول رفع معایب احتمالی صورت، گردن و دکولته افراد و تشدید محاسن می باشد. در یک میکاپ صحیح، میکاپ آرتیست باید دکولته افراد مخصوصا عروس را مورد توجه ویژه قرار دهد. عملیت فون بدن شامل همین قسمت است اما به این خلاصه نخواهد شد. در میکاپ اصولی فرم صورت شناسایی شده و جهت بهتر شدن با روش سایه روشن (گریم سینمایی) یا تکنیک کانتورینگ به صورت ونوس که صورت ایده آل از لحاظ سایز و اندازه و اعضا صورت است نزدیک می شود. در مرکز عروس تیارا کلیه تکنیک های میکاپ و گریم برای تمام عروس خانم ها استفاده شده و همراه با استفاده از کالای مرغوب آرایشی مانند مک ارائه بهترین نتیجه برای یک شب به یاد ماندی گارانتی می شود.
بعد از مطالعه پکیج های میکاپ عروس در ذیل برای دریافت مشاوره و تست میکاپ رایگان با مرکز عروس تیارا تماس حاصل فرمایید.
محاسن انتخاب پكيج های مرکز عروس:
١- صرفه جويي در هزينه هاعروس تیارا
با دريافت خدمات بصورت پكيج برخي از خدمات مهم و مورد نياز خود به خود رايگان خواهد بود در حاليكه دريافت مجزاي آنها مشمول هزينه خواهد شد.
٢- صرفه جويي در زمان
اين امكان براي شما فراهم است كه در پروسه مشاوره يكبار بطور كامل نياز ها و سلايقتان شناسايي شود تا نتيجه خوبي از كليه خدمات بگيريد.
چطور پكيج مناسب را انتخاب كنيد:
انتخاب پكيج ارتباط مستقيم با نحوه برگزاري مراسم شما دارد.
جهت انتخاب مناسب لازم است ابتدا نيازهاي قبل و حين مراسم يا مراسم هاي خود را دسته بندي كرده و با برنامه ريزي ما را در ارائه خدمت سهيم كنيد . بطور مثال مشخص نماييد در چند مراسم با چه درجه اي از اهميت ميزبان هستيد و نقش مهمانان و دوربين هاي عكس و فيلم به منظور ثبت لحظات مهم چقدر و كجاست. پكيج هاي مرکز عروس تيارا بر اساس انواع نيازها با دقت و ظرافت خاصي تنظيم و انتخاب شده اند.
پکیج میکاپ عروس تیارا رویال
مخصوص عروس خانمهايي كه دو مراسم عروسي دارند و يا بطورر جداگانه براي يك مراسم شب عروسي و يك عكس و فيلم در باغ آماده ميشوند و بعد از آن برنامه عكاسي مدلينگ و كليپ دارند.

عروس تیارا
١- كوپ : جهت متناسب شدن تار مو با مدل شنيون و استايل
٢- رنگ : دو رنگ مو با دو تناژ متفاوت برای عروسي و عكس مدلينگ
٣- لب رمدي lab remedy : فرايندي كاملا درماني جهت ايجاد شاين، دوام رنگ، خوش حالت شدن و دوام شنيون و استايل
٤- شنيون : دو نوع شنيون براي دو مراسم عروسي و يك استايل مو براي عكس مدلينگ
٥- اصلاح ابرو و صورت
٦- فيشيال facial : فرايندي لازم جهت آماده سازي پوست براي اجراي هر چه بهتر ميكاپ
٧- وكس كامل بدن : با استفاده از بهترين کالا براي لطافت پوست بدن
٨- ماساژ : جهت از بين بردن استرس ناشي از برگزاري مراسم ها و ريلكس شدن
٩- مانيكور و پديكور به همراه دو لاك يا طراحي جهت عروسي و عكس مدلينگ
١٠- ميكاپ : دو ميكاپ عروس مخصوص دو مراسم عروسي و يك ميكاپ ويژه مناسب عكاسي مدلينگ و اجراي كليپ كه توسط يك ميكاپ ارتيست و مطابق با صورت شما طراحي ميشود تا محاسن صورتتان هر چه بيشتر نمايان شود .
پکیج میکاپ عروس کویین
مخصوص عروس خانمهايي كه يك مراسم شب عروسي و يك عكاسي مدلينگ و كليپ در برنامه خود دارند.
١- كوپ : جهت متناسب شدن تار مو با مدل شنيون و استايل
٢- رنگ : يك رنگ مو و يك رنگساژ برای رنگهاي فانتزي جهت عروسي و عكس مدلينگ
٣- شنيون و استايل : يك شنيون براي مراسم عروسي و يك استايل مو براي عكس مدلينگ
٤- اصلاح ابرو و صورت
٥- فيشيال facial : فرايندي لازم جهت آماده سازي پوست براي اجراي هر چه بهتر ميكاپ
٦- وكس كامل بدن : با استفاده از بهترين کالا براي لطافت پوست بدن
٧- ماساژ اكسپرس ( ٣٠ دقيقه موضعي ) : جهت از بين بردن استرس ناشي از برگزاري مراسم ها و ريلكس شدن
٨- مانيكور و پديكور به همراه دو لاك يا طراحي جهت عروسي و عكس مدلينگ
٩- ميكاپ : يك ميكاپ عروس مخصوص مراسم شب عروسي و يك ميكاپ ويژه مناسب عكس مدلينگ و اجراي كليپ كه توسط يك ميكاپ ارتيست و مطابق با صورت شما طراحي ميشود تا محاسن صورتتان هر چه بيشتر نمايان شود .
پکیج میکاپ عروس سوان
مخصوص عروس خانمهايي كه فقط یک مراسم شب عروسي دارند.عروس تیارا
١- كوپ
٢- رنگ
٣- شنيون
٤- اصلاح ابرو و صورت
٥- فيشيال
٦- وكس كامل بدن
٧- مانيكور و پديكور به همراه يك لاك يا طراحي
٨- ميكاپ عروس
پکیج میکاپ عروس بیسیک
مخصوص عروس خانمهايي كه مايل اند فقط از ميكاپ عروس و شنيون براي يك مراسم عروسي استفاده كنند.
در صورت تمايل بقيه خدمات مورد نظر را خارج از پكيج دريافت خواهید كرد.
انتخاب از لیست خدمات
عروس خانم ها می توانند تمام خدمات مورد نیاز را از لیست خدمات سالن انتخاب کرده و پکیج بیسیک اضافه نمایند. با توجه به اینکه در تمامی پکیج های عروس تخفیف قابل توجه ای در نظر گرفته شده است این روش پیشنهاد نمی گردد.
بانوان محترم از سرویس حمام و صبحانه کامل برخوردار خواهند شد.
همچنین مشاوره به صورت رایگان و تست کلیه خدمات زیبایی در صورت خرید پکیج عروس بصورت رایگان صورت می پذیرد.
مرکز عروس تیارا چیست؟
مرکز عروس تیارا متشکل از 5 بخش در یک طبقه می باشد :
1- اتاق مشاوره عروس و داماد
2- میکاپ و گریم عروس
3- تشریفات و خدمات مجالس عروس
4- آتلیه عکاسی عروس
5- مزون لباس عروس
ودینگ پلنر ( مدیریت ، مشاور و طراح جشن ) :
قسمت اصلی مجموعه که مخصوص آن دسته از عروس و دامادهایی است که می خواهند اجرای مراسم را به طور کلی به مرکز عروس بسپارند و در این صورت نگرانی بابت ضمانت کیفیت اجرا ، ساماندهی ، زمان بندی نخواهند داشت و وقت خود را برای انتخاب بهترین ها در سطح شهر تلف نخواهند کرد. از معیارهای مهم اجرای مراسم توسط مرکز عروس می توان به مواردی چون سلایق و علایق و فرهنگ خانوادگی عروس و داماد ، مکان برگزاری مراسم و بودجه خانواده ها اشاره کرد که مشاور جشن بر اساس آنها برنامه ریزی خواهد کرد.
اما اگر عروس و داماد به هر دلیلی نخواستند تمام مراسم را به مرکز عروس بسپارند ، آیا این عزیران دیگر امکان استفاده از خدمات مرکز عروس را نخواهند داشت؟
خیر ، اصلا اینگونه نیست که مرکز عروس فقط برای آنهایی مفید باشد که می خواهند اجرای تمام مراسم را به این مرکز بسپارند. عروس و داماد و خانواده هایشان می توانند با مراجعه به مرکز عروس و دریافت مشاوره رایگان هر بخشی از خدمات را که مورد پسند خود حس کردند، انتخاب کرده و با آن واحد مورد نظر هماهنگی های لازم را انجام دهند. مدیریت مرکز عروس تیارا حتی از این فراتر رفته و برنامه اش این است که حتی کسانی که هیچ گونه خرید و سفارشی از هیچ یک از واحدهای مرکز عروس انجام نمی دهند را هم تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد!
لابد می پرسید چگونه ؟
این سوالی است که برای خود ما هم پیش آمد! مدیریت مرکز عروس اما با تاکید بر این مسئله که « هدف فقط کسب درآمد نیست » و نیز یادآوری شعار معروف خود یعنی « ما مأموریم به وظیفه، نه نتیجه » حتی آنان که هیچ خریدی از مرکز عروس نمی کنند را نیز تحت پوشش کامل مشاوره ای خود قرار می دهد تا عروس و دامادها بهترین انتخاب را داشته باشند. کارشناسان با تجربه و خوش سابقه مرکز عروس، بدون دریافت ریالی هزینه از مردم، مشغول ارائه خدمات مشاوره ای به همشهریان بوده اند و تجربیات خود را در اختیار عروس و دامادهای مراجعه کننده قرار داده اند. پس شکی نیست با افتتاح رسمی مرکز عروس تیارا نیز ارائه خدمات نه براساس سود و منفعت کاری محض، که با توجه به همان شعار اصلی مدیر خودساخته و کارآفرین مجموعه که؛ « ما مأموریم به وظیفه ، نه نتیجه » آماده ارائه خدمات به تمام همشهریان عزیز خواهد بود.
مزایای رقابتی مرکز عروس تیارا چیست؟
۱- آدرس شناخته شده و دسترسی آسان ، همراه با پارکینگ
۲- ارائه خدمات متمرکز در یک مکان
۳- دعوت و همکاری با برندهای معتبر بین المللی در زمینه لباس و accessory عروس و داماد
۴- گزینش و انتخاب همکاران حرفه ای و متخصص
۵- مشاوره های حرفه ای و تخصصی در زمینه های پوست ، زیبایی ، تغذیه ، روانشناسی و …
۶- تغییر در طراحی و سبک برگزاری جشن
۷- مشاوره و ایده پردازی در خصوص برگزاری یک جشن مجلل و رویایی
آیا مرکز عروس یک شرکت تشریفاتی است ؟
هموطنان عزیز گاه دچار سو تفاهم می شوند که مرکز عروس یک شرکت تشریفاتی است در صورتیکه اینگونه نیست و مرکز عروس تیارا مجموعه ایست که از قبل مراسم تا بعد از آن هر آنچه شما را درگیر می کند از جمله میکاپ عروس و داماد ، لباس ، گل آرایی ماشین ، نحوه پذیرایی ، مکان برگزاری مراسم ، فیلمبرداری ، کلیپ و عکس و هماهنگی های لازم و … انجام می دهد بطوریکه شما هم در مجلس خود مهمان باشید و یک میزبانی و نگرانی های همیشگی میزبان از شما دور باشد.






اطلاعات کاملتری از آرایشگاه تیارا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی تیارا(بهنوش بختیاری): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آرایشگاه عروس

سالن زیبایی و عروس تیارا فعالیت خود را در راستای ارائه انواع سرویس های درمانی و زیبایی با مطالعه و بهره گیری از استانداردهای روز جهانی به عنوان سالن زیبایی و اسپا در شهریور 1392 آغاز به کار کرده است. تیارا با استفاده از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا، کادر پرسنلی مجرب و آموزش دیده، حفظ کیفیت برتر و مداوم در ارائه تمام سرویس ها، رعایت نمودن اصول سلامتی و بهداشت در محیطی خاص و استثنایی، میزبان و آرزومند تجربه فراموش نشدنی مهمانان خود می باشد.

تیارا در مهر 1393 در مکان جدید خود شروع به کار کرد. با توجه به پیشنهاد و علاقه مشتریان تیارا در مجموعه جدید تمام خدمات آرایشی، زیبایی، عروس و آموزشی به اضافه آتلیه عکاسی، مزون عروس و لباس، تشریفات و خدمات مجالس عروسی در مرکز عروس تیارا و کلاس های ورزشی ارائه می شود.



معرفی سالن آرایش عروس تیارا


همراه شما هستیم تا لذت با هم بودن را با خاطره های خوش، به شما هدیه دهیم. با استفاده از کلیه خدمات مجموعه زیبایی تیارا متمایز و خاص بودن را احساس و تجربه کنید.مجموعه زیبایی تیارابا ارائه کلیه خدمات مورد نیاز برای عروس خانم ها در 4 طبقه و 800 متر مربع می باشد.

سرویس های ویزه سالن آرایش عروس تیارا:


سالن زیبایی و عروس تیارا

سالن زیبایی و آرایش عروس :
• حرفه ای ترین میکاپ ها با هنرمندی گریمور سینما و تلویزیون
• انواع مش و لایت های شیک و زیبا مطابق با خواست و سلیقه شما
• خدمات فیشیال صورت و ماساژ، ناخن، اصلاح و ابرو، اپیلاسیون، ایربراش و سولاریم


آموزشگاه :
• آموزش جدید ترین متد های روز دنیا در کلیه زمینه های آرایش و پیرایش با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و معرفی به بازار کار


باشگاه ورزشی :
• آموزش حرکات موزون ملل / ایروبیک / پیلاتس / زومبا / با حضور مربی های با تجربه و سرشناس


تشریفات مجالس عروسی :
• مشاوره ، برنامه ریزی و اجرای مراسم نامزدی، عقد و عروسی با جدیدترین متدهای روز دنیا و ادغام آن با سلیقه وفرهنگ اصیل ایرانی–باغ و ویلا / تهیه غذا / پذیرایی / گل آرایی / سفره عقد / آتش بازی / انواع بار و ...


آتلیه عکس و فیلم :
• ارائه متفاوت ترین کلیپ ها، عکس و فیلم از مراسم عروسی
مزون لباس عروس
• طراحی و دوخت لباس عروس و لباس شب با بهترین کیفیت و زیبایی


مرکز پوست و لیزر :
• جوانسازی و روشن سازی پوست /رفع موهای زائد صورت و بدن با بهترین دستگاه های لیزر/کاهش سایز و تناسب اند


آرایشگاه و سالن زیبایی و عروس تیارا فعالیت خود را در راستای ارائه انواع سرویس های درمانی و زیبایی با مطالعه و بهره گیری از استانداردهای روز جهانی به عنوان سالن زیبایی و اسپا در شهریور 1392 آغاز به کار کرده است.
 تیارا با استفاده از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا، کادر پرسنلی مجرب و آموزش دیده، حفظ کیفیت
برتر و مداوم در ارائه تمام سرویس ها، رعایت نمودن اصول سلامتی و بهداشت
در محیطی خاص و استثنایی، میزبان و آرزومند تجربه فراموش نشدنی مهمانان خود می باشد.

تیارا در مهر 1393 در مکان جدید و دائمی خود شروع به کار کرد.
با توجه به پیشنهاد و علاقه مشتریان تیارا در مجموعه جدید تمام خدمات

    آرایشی زیبایی
     عروس
      آموزشی
      آتلیه عکاسی
     مزون عروس و لباس
    تشریفات
      خدمات مجالس در مرکز عروس تیارا
       کلاس های ورزشی و نگهداری کودکان ارائه می شود

سالن زیبایی تیارا
سالن زیبایی اندرزگو
سالن زیبایی تهران
آرایشگاه تیارا شریعتی
آرایش تیارا
عروس ارایشگاه تیارا
عکس ارایشگاه تیارا
سالن آرایش تیارا بهنوش بختیاری
ارایشگاه تیارا در تهران
آرایشگاه تیارا نوعروس
آرایشگاه تیارا خوبه
شماره ارایشگاه تیارا

خدمات رفاهی خدمات رفاهی
مشتریان ما مهمانان ما هستند و خدمات رفاهی ویژه ای برای آنان در نظر گرفته شده است.
کوپ، رنگ و هایلایت کوپ رنگ هایلایت
بهترین خدمات کوپ، رنگ و هایلایت را با استفاده از مرغوب ترین برندها در سالن زیبایی تیارا بخواهید.
اکستنشن مواکستنشن مو
خدمات اکستنشن مو همراه با گارانتی به وسیله آرایشگران مجرب ارائه میشود.
ویتامینه و کراتینهویتامینه، کراتینه و صافی
آیا موهای شما دمج هستند؟ آیا علاقه به موهای صاف و شلاقی دارید؟ با دریافت مشاوره و خدمات ویتامینه، کراتینه یا صافی در سالن زیبایی تیارا موهای سالم و لخت داشته باشید.
پوست و فیشال صورت پوست و فیشیال صورت
پاکسازی پوست و فیشیال صورت برای شفاف سازی و داشتن پوستی با طراوت و زیبا برای بانوان محترم ارائه میشود.
ماساژ بدن ماساژ بدن
برای از بین بردن استرس های روزانه و داشتن روحیه ای تازه از خدمات ماساژ بدن تیارا در محیطی آرام استفاده نمایید.
میکاپ و گریم میکاپ و گریم
میکاپ و گریم در سالن زیبایی تیارا برای آن روز خاص و یا جشن ویژه با بهترین کیفیت در خدمت بانوان است.
ناخن و کاشتناخن و کاشت
کلیه خدمات ناخن از لاک تا کاشت و ترمیم با برندهای مرغوب و آرایشگران مجرب بهره مند شوید.
اصلاح بند اپیلاسون اصلاح، ابرو و اپیلاسیون
خدمات اصلاح، ابرو، بند و اپلاسیون در محیطی تمیز و کاملا بهداشتی در سالن زیبایی تیارا استفاده نمایید.
میکروپیگمنتیشن/هاشور یا آرایش دائمیتتو آرایش دائمی
آیا از ابرو های خود راضی نیستید؟ با خدمات تاتو یا هاشور ابروی تیارا ابروهای دلخواه خود را بدون درد با کالاهای مرغوب و در شرایطی کاملا بهداشتی بدست آورید.
    
ایربراش سولاریم ایربراش و سولاریم
فقط در سالن زیبایی تیارا آپشن های مختلف برای برنزه شدن ارائه میشود. برای برنزه شدن موقتی ایربراش یا دوش رنگ و برنزه شدن دائمی سولاریم موجود است.
کالاهای آرایشس و زیبایی فروشگاه کالاهای آرایشی
کلیه کالاهای آرایشی و بهداشتی شامپو و کاندیشنر لیبل ام، کالاهای آرایشی مک، لاک و لوازم ناخن اورلی و کرم پوست دکتر مورد به فروش میرسد.

مرکز عروس تيارا با ارائه کلیه خدمات عروس به سبكي متفاوت با آنچه تا كنون تجربه كرده ايد و بهره گيري از برندهاي سرشناس آرايشي دنيا در كنار شماست تا مهمترين شب زندگيتان را زيباتر رغم بزنيد.

به منظور آسایش و راحتی بیشتر عروس خانم ها و به وجود آوردن یک شب به یاد ماندنی؛ در ساختمان بزرگ تیارا؛ تشریفات مجالس عروس، آتلیه عروس، مزون لباس عروس، میکاپ عروس و کلیه خدمت مورد نیاز عروس خانم ها ارائه می شود که به این ترتیب انجام تمام امور مورد نیاز عروسی در یک مکان ممکن شده است! برای اطلاعات بیشتر صفحه های خاص هر واحد را در ذیل مطالعه فرمایید.


آموزشگاه آرایش و پیرایش تیارا پارسه تمامی حرفه های آرایشی را با بالاترین کیفیت آموزش و به وسیله استادان مجرب به کارآموزان تهرانی و با برنامه های فشرده مختص کارآموزان شهرستانی آموزش می دهد.
یادگیری و اشتغال کارآموز در آموزشگاه تیارا پارسه گارانتی می شود. آموزشگاه تیارا پارسه تنها آموزشگاهی است که اشتغال شما را بعد از اتمام دوره آرایشگری و دریافت مدرک فنی و حرفه ای گارانتی می نماید.
با خدمات رایگان کاریابی و اشتغال تیارا تمام کارآموزان در آرایشگاه و یا آموزشگاه نزدیک محل سکونت خود مشغول به کار می شوند.
در آموزشگاه تیارا پارسه مدل مورد نیاز کارآموزان همیشه موجود است و به این ترتیب کارآموز می تواند روی یادگیری تمرکز نماید.

تمامی کلاس ها به 3 حالت خصوصی (1 تا 3 نفر) ، نیمه خصوصی (4 تا 9 نفر) و عمومی (بیش از 9 نفر) و از مبتدی تا فوق تخصصی برگزار می گردد. برای کارآموزان مبتدی مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای ارائه می شود.

 

در آموزشگاه تیارا پارسه یادگیری و اشتغال کارآموزان الویت اول است. به همین دلیل تمام کارآموزان بعد از اتمام دوره آموزشی و قبل از معرفی به سازمان فنی و حرفه ای و دریافت مدرک باید:

1- امتحان تئوری تیارا را قبول شوند.

2- امتحان عملی تیارا را قبول شوند.

3- به مدت 40 ساعت در آموزشگاه کار آرایشگری کنند.

در صورتی که کارآموز مراحل فوق را با موفقیت تکمیل نکند، کمک های مورد نیاز به کارآموز ارائه و حتی دوره آرایشگری بدون هیچ هزینه ای تکرار میشود.

برای اطلاعات کامل در مورد آزمون فنی و حرفه ای و تست های نمونه رشته های آرایش و پیرایش  اینجا را کلیک کنید.

 

به طور خلاصه دلایل انتخاب آموزشگاه تیارا پارسه:

1- کیفیت، کیفیت و کیفیت! یادگیری کارآموز به طرق مختلف گارانتی میشود.

2- مدل به وسیله آموزشگاه ارائه شده و کارآموز میتواند روی یادگیری تمرکز کند.

3- اشتغال کارآموز بعد از اتمام دوره و دریافت مدرک فنی و حرفه ای گارانتی میشود.

4- کلیه کلاس ها فقط به وسیله مربی (نه کمک مربی) تدریس میشوند.

5- نظم و انضباط و استانداردهای بین اللملی رعایت میشوند.

مرکز عروس تیارا سعی بر آن داشته که نگرانی در انتخاب درست خدمات عروس را به حداقل برساند. به همین دلیل بعد از انجام مشاوره رایگان خدمات مورد نیاز از لیست قیمت انتخاب و یا یکی از پکیج های میکاپ عروس تیارا پیشنهاد خواهد شد. همچنین این اطمینان به شما داده میشود که هزینه خدمات کاملا معقول و بر اساس استاندارد عالی مجموعه زیبایی تیارا باشد! هزینه خدمات بر اساس کار و زمان مورد نیاز و کالای استفاده شده محاسبه می گردد. بنابراین برای شرایط مشابه مبالغ مختلف از عروس خانم های محترم دریافت نمی شود.

سالن زیبایی تیارا در منطقه فرمانیه تهران افتخار دارد آرایش عروس با سبكي متفاوت با آنچه تاكنون تجربه كرده ايد و بهره گيري از بهترین برندهای آرايشي دنيا در كنار شماست تا مهمترين شب زندگيتان را زيباتر رغم بزنيد.

در آرایشگاه تیارا به منظور آسایش و راحتی بیشتر عروس خانم ها و به وجود آوردن یک شب به یاد ماندنی؛ در طبقه 2 ساختمان بزرگ تیارا ؛ تشریفات مجالس عروس، آتلیه عروس، مزون لباس عروس، میکاپ عروس و کلیه خدمت مورد نیاز عروس خانم ها ارائه می شود که به این ترتیب انجام تمام امور مورد نیاز عروسی در یک مکان ممکن شده


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی تیارا ( فرمانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش تیارا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه تیارا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی تیارا ( فرمانیه )؟ از مجموع 5 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد