استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی سیترین ( پارک وی )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه ستیرین :در جستجوی معروفترین آرایشگاه های عروس در شمال تهران ، امروز سمت پارک وی و فرشته رفتم تا نمونه کارهای سالن زیبایی سیترین رو ببینم
بعد از ورود به سالن برای دیدن آلبوم کارهای میکاپ آرتیست سالن سیترین , به طبقه ی بالا رفتم . به پیشنهاد خودشون قرار شد روزی که عروس زنده دارند برای دیدن کارشون از نزدیک هم به سالن بیام .
در این آرایشگاه عروس حرفه ای همه ی خدمات آرایشی و بهداشتی اعم از رنگ مو , اپیلاسیون , کاشت ناخن , لاین تخصصی عروس . و... انجام میشه .
آلبوم ها رو برام اوردند و مشغول تماشا شدم , عکس قبل و بعد عروس ها داخل آلبوم ها موجود بود , مدلها میکاپ نیمه غلیظ و بعضاً لایت تر شده بودند اما کار گریم رو میشد روی چهره ها دید و بجز این البوم ها میشه عکس مدلهای عروس رو در صفحه ی مجازی ایشون دنبال کرد .
از پکیج عروسشون پرسیدم و متوجه شدم به از نظرقیمت ، در کلاس لوکس آرایشگاه های عروس سایت دوشیزه قرار میگرد
مدیرآرایشگاه سیترین بهم گفتند , بعد از قرارداد میتونی جلسه ی مشاوره با خود میکاپ آرتیست بگیری و راجب مدل مو و رنگ مو و کارهای واجب قبل از عروسی ازشون مشورت بخوای .
برای انجام کارهای خدماتی یک روز قبل از مراسم باید سالن باشید اگر کاشت ناخن داشته باشید همون روز براتون انجام میدن تا برای روز عروسی کاری جز میکاپ و شینیون نداشته باشید . هزینه ی کاشت ناخن جدا ست و شما میتونید ما به التفاوت پک ناخنی که روی پکیجتون هست (شامل طراحی و لاک ناخن ) رو پرداخت کنید
در همون روز درسالن سیترین 1 جلسه پاکسازی پوست رو بطور جداگانه از پکیج , روی پوستتون انجام میدن و هزینه ی این کار حدود 90 هزار تومن میشه . این کار به زیر سازی و موندگاری بیشتر آرایش شما کمک زیادی میکنه .
در این سالن از برندهایی مثل ESTEE LOUDER , MAC برای ارایش عروس استفاده میکنند که موندگاری بالا و کیفیت زیادی دارند .
برای اجاره ی تاج هم میتونید از تاج های همین سالن کرایه کنید در عوض شینیون کارتون میتونه انتخاب بیشتری برای هماهنگی بین تاج و شینینونتون داشته باشه . البته برای مدل شینیون لازمه که هیراستالیست سیترین موهاتون رو ببینند تا بهتون بگن چه مدلهایی براتون مناسبه تا حتی الامکان از موی اضافی استفاده نشه .
اگر ساعت خاصی با آتلیه تون میخواید قرار بذارید در نظر داشته باشید کار میکاپتون 3 ساعت طول میکشه و برای خروج ساعت 11 باید 7 صبح سالن باشید .
سالن آرایشی سیترین در روز بیشتر از 4 عروس نمیگیرند و بجز روزهای تعطیل همه روزه از 10 صبح تا 5 بعدظهر باز هستند , میتونید برای رزرو وقت حضوری یا تلفنی اقدام کنید . فقط برای بیعانه مبلغی را پرداخت میکنید که روزتون برای شما رزرو شده باشه تسویه رو هم روز قبل یا صبح عروسی انجام میدید .


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه سیترین دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی سیترین : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی سیترین ( پارک وی )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش سیترین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه سیترین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی سیترین ( پارک وی )؟ از مجموع 3 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد