استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی ملکه زیبایی ( بلوار فردوس )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه ملکه زیبایی:برای رفتن به آرایشگاه عروس که امروز بهتون معرفی می کنم باید به بلوار فردوس غرب تشریف ببرید،آرایشگاه ملکه زیبایی یکی از آرایشگاه پیشکسوت در امر آرایش عروس درغرب تهران میباشد.
روزی که من وارد آرایشگاه عروس ملکه زیبایی خوب نزدیک صادقیه شدم از دکور و پرسنل متوجه قدمت و سابقه ی طولانی مدتش شدم، سرکارخانم خوش مقام مدیر و میکاپ آرتیست این سالن هستند، که سابقه ای 20 ساله در این زمینه دارند.
پکیج عروسی که ایشون در نظر گرفتن شامل اصلاح ابرو، شینیون و میکاپ عروس میشه. اگر برای آرایش عروس سالن زیبایی و آرایش ملکه زیبایی رو انتخاب کردید باید تا روز قرار داد صبر کنید تا متوجه بشید که از چه مارکی برای میکاپ عروس استفاده می کنند.اما روز عروسی جلوی چشم خودتون از برندهای لوازم آرایشی استفاده خواهند کرد.
برای قرارداد با این آرایشگاه عروس باید یک سوم از کل مبلغ بیعانه بدید تا یک روز قبل از عروسی برای مشاوره و کارهای اولیه باهاتون تماس بگیرند. ناگفته نماند که برای هر خدمات اضافه ای که لازم داشته باشید باید هزینه¬ی جدا پرداخت کنید. کار میکاپ عروس تو این سالن 3تا 4 ساعت طول میکشد.
مرکز زیبایی ملکه زیبایی که در منطقه 5 تهران قراردارد،اگر ساعت خروج عروس ها یکی نباشد هیچ محدودیتی برای پذیرش عروس ندارند. با این که شاید خانم خوش مقام یکی از با سابقه ترین های آرایشگران میکاپ و شنیون باشند اما کارهاشون بسیار تمیز، لایت و بروز هستند.
با تمام این توضیحات اگر شما می خواید که زیباترین میکاپ عروس رو داشته باشید و یا اینکه به دنبال یه آرایشگاه عروس خوب نزدیک بلوار فردوس، اکباتان،کاشانی هستید .می تونید به آرایشگاه بانوان ملکه زیبایی هم سری بزنید، درسته که آلبوم ندارند اما عکس عروس های واقعیشون، روی دیوارها هست که رتوش خیلی کمی هم دارند و شما میتونید کیفیت و سبک کارشون رو توی اون عکس ها مشاهده کنید .

کادر فوق تخصصی 18 نفره
با بیش از 20 سال سابقه


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه ملکه زیبایی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی ملکه زیبایی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی ملکه زیبایی ( بلوار فردوس )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش ملکه زیبایی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه ملکه زیبایی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی ملکه زیبایی ( بلوار فردوس )؟ از مجموع 2 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد