استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن عقد ملاصدرا


اطلاعات دفتر ازدواج

یکی شدن قلب و جان دو فرد بوسیله‌ی ازدواج و به هدف شروع زندگی مشترک، مهم‌ترین اتفاق زندگی فرد به فرد انسان‌هاست. ازدواج، خاتمه‌ی شیرین تنهایی و سرگشتگی در محیط پیرامون است. وعده‌ای است که جان برای آرامش به خود ش می‌دهد و تن با رسیدن به بلوغ کافی، همسفرش را برمی‌گزیند.

دفتر ازدواج شیک ملاصدرا با سفره‌های عقد لوکس


به گزارش سایت دوشیزه، پس از بازدید از سالن‌های عقد و دفترازدواج ملاصدرا به نتا‌یج جالبی راجع‌به سایر دفاتر ازدواج تهران رسیدیم. خیلی از مواردی که تازه‌عروس و دامادها به عنوان معیار انتخاب دفتر ازدواج در نظر دارند، در این محضر عقد نسبت به سایر دفاتر ثبت ازدواج برتری یا اختلاف کیفیت قابل توجهی داشت.

انتخاب عاقد روحانی یا غیرروحانی در دفتر ازدواج :


در دفتر ازدواج ملاصدرا می‌توانید از بین دوازده عاقد ( روحانی و یا غیر روحانی)|( جوان ، میانسال و مسن ) | (بذله‌گو، شوخ‌طبع، رسمی) و طبق مععبارهای سنجش خود، عاقد موردنظرتان را انتخاب کنید.  از دیرباز رسم براین بوده که عاقد دارای نفسی گرم و پر مهر و محبت باشد که با تحقیق صورت گرفته همه‌ی عاقدهای این دفتر نفسی گرم دارند و تا امروز هیچ خطبه‌ی طلاقی را جاری ننموده‌اند و فقط در امور ازدواج و عقد زوج‌های جوان اهتمام داشته اند که این امرجای تامل بسیار دارد .

انتخاب سالن عقد با تم‌های رنگی متنوع ( سفید، نقره‌ای، طلایی):


به گزارش دوشیزه، دفتر ازدواج  و عقد ملاصدرا دارای اتاق عقد و سالن‌های عقد مجزا با تم‌های طلایی، نقره‌ای و سفید است. نوعروسان  و ماه‌دامادهای گرانقدر می‌توانند با حضور در این دفتر سفره و سالن عقد را کاملاً مطابق با سلیقه‌ی شخصی انتخاب و رزرو نمایند.

انتخاب تم رنگی گل‌آرایی دفتر ازدواج :


امکان انتخاب تم‌ رنگی گل‌های سفره عقد، امروزه از امکانات دفاتر ازدواج به حساب می‌آید.  پس از بازدید از سالن‌های عقد دفتر ازدواج شیک ملاصدرا به این نتیجه رسیدیم این دفتر نیز در تدارک این تم‌های رنگی، امکان انتخاب از میان ده رنگ و دیزاین متنوع را فراهم آورده است. به این شکل دست نوعروسان برای ست کردن گل‌ها با رنگ لباس عقدشان کاملاً باز است .

انتخاب برگزاری عقد آریایی به صورت زنده یا غیرزنده :

در دفتر ازدواج ملاصدرا عقد آریایی به سه شیوه اجرا می‌شود؛ عقد آریایی اجرای ضبط شده و پلی‌بک با صدای یکی از گوینده‌های خوش صدای ایران، عقد آریایی توسط عاقد آریایی آقا با صدایی رسا و عقد آریایی توسط عاقد آریایی خانم با صدایی گرم. انتخاب از بین این گزینه‌ها برای عروس و دامادها سخت است چرا که صدا و بیان هر سه گزینه برازنده‌ی یک ازدواج ایرانی است.

نورپردازی، دستگاه دودزا و شمع‌آرایی در مراسم عقد :
از خدمات قابل ارائه‌ی دفتر ازدواج شیک ملاصدرا می‌توان نورپردازی لیزری، مه‌ مصنوعی،  شمع‌آرایی سفره و بارهای شمع ایجاد شده در سالن عقد ملاصدرا را نام برد که به جرات می‌توان گفت این خدمات از منحصربفرد ترین جذابیت‌های سالن عقد و ازدواج ملاصدرا می‌باشد .

اجرای گل‌آرایی طبیعی، بادکنک‌آرایی، میوه‌آرایی :
 پکیج‌های فوق‌العاده‌ی دفاتر ازدواج ملاصدرا شامل گل‌آرایی طبیعی سفره و سالن عقد، بادکنک‌آرایی و میوه‌آرایی می‌باشد. مجریان هنرمند دفتر ازدواج خاص ملاصدرا در این خصوص طرح‌های زیبا و نوینی ارائه کرده‌اند.

انتخاب موسیقی غیرزنده و زنده در مراسم عقد :

در این دفتر، موسیقی شاد بی‌کلام در طول مدت‌زمان مراسم شما در حال پخش است. همچنین شما می‌توانید از موسیقی سنتی فاخر و حرفه‌ای زنده مانند دف، سنتور، ویولون استفاده نمایید.

انتخاب عکاس وتصویربردار محضرعقد :

لوکیشن‌ها و اکسسوری‌های مختلف فضای باز ( باغ ) و سالن عقد در دفتر عقد ملاصدرا با توجه به زیبایی و وسعت چشمگیرشان، محیطی مناسب و فراتر از حد انتظار برای گرفتن عکس‌های یادگاری عروس و داماد و همراهانشان محسوب می‌شود. عروس و دامادهای این دفتر ازدواج برای عکاسی و تصویربرداری، به ندرت به آتلیه‌های عکاسی مراجعه می‌کنند چرا که هم از فضای زیبای داخلی دفتر و باغ رضایت کافی دارند و هم امکان مدیریت زمانشان را خواهند داشت.

انتخاب هدیه و گیفت عقد برای میهمانان :
در این دفترعقد، انواع گیفت‌های زیبا برای هدیه دادن به همراهانتان فراهم شده که می‌توانید با انتخاب آن‌ها و آماده کردن گیفت‌ها توسط این دفتر یکی از مشغله‌های روز عقدتان را به این دفتر بسپارید.

پذیرایی شیرینی، میوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم :

امکان انتخاب از میان انواع شیرینی و دسر برای شما زوج گرامی فراهم است. میوه به دو شکل اسلایسی و دیسی با تنوع و کیفیت بسیار عالی ارائه می‌شود که انتخاب آن هم برای شما ممکن است. نوشیدنی‌های طبیعی، شربت‌های آماده، انواع کوکتل‌ها و اسموتی‌ها منتظرند تا کام و جان میهمان شما را شیرین و خنک کنند. اگر هم مهمانی شما در یک عصر دلپذیر پاییزی باشد، با نوشیدنی‌های گرم و معطر بهترین شکل از پذیرایی را به شما ارائه خواهیم داد.

پذیرایی صبحانه، ناهار، شام بصورت دیس‌پرس و سلف‌سرویس در باغ :

مراسم عقد شما در هر زمانی از روز که برگزار شود، پذیرایی متناسب با آن ساعت فراهم است. یک صبحانه‌ی کامل، پرانرژی و خوش‌رنگ و خوشمزه می‌تواند مراسم عقد شما را به یک مراسم منحصربه‌فرد و خود‌ویژه تبدیل کند. ناهار و شامی که برای پذیرایی از میهمان شما در نظر می‌گیریم، از بهترین کیفیت و بهترین شیوه‌ی سرو برخوردار است و همان چیزی است که شما انتخاب می‌کنید. منوی بلندبالا و کم‌نظیر ناهار و شام دفتر عقد ملاصدرا را هیچ دفتر ازدواج دیگری نداشته است و از این نظر دغدغه‌ی پذیرایی از میهمان به بهترین شکل از دوش بزرگترها که همیشه نگران پذیرایی از مهمان هستند، برداشته خواهد شد.

اعزام عاقد آخوند یا غیرآخوند به منزل یا مراسم عقد شما در تالارهای تهران :

شاید مراسم شما در منزل یا باغ‌تالار و سالن دیگری برگزار می‌شود. از الزامات مراسم عقد شما، جاری شدن خطبه‌ی عقد و ثبت آن در دفتر ازدواج می‌باشد. کافی است تلفن را بردارید و عاقد آخوند (روحانی) یا غیرآخوند (غیرروحانی) خو د را از دفتر ازدواج ملاصدرا بخواهید. رأس ساعت مقرر با دفتر بزرگ ازدواج خود به محل برگزاری شما می‌آید.

اعزام عاقد آریایی خانم یا آقا به منزل یا تالار برگزاری مراسم عقد شما :
همان‌طور که امکان اعزام عاقد روحانی و غیرروحانی برای دفتر عقد ملاصدرا فراهم است، این دفتر می‌تواند طبق درخواست شما عاقد آریایی خانم یا آقای مجرب را به محل برگزاری مراسم عقد شما اعزام بنماید. برگزاری مراسم عقد آریایی چه در دفتر عقد و چه در تالار یا باغ‌تالار شیرین و دلپذیر است.

مشاوره قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج با اساتید روانشناسی دانشگاه تهران :
با توجه به اهمیت موضوع مشاوره‌های مربوط به ازدواج و تأثیر مثبت آن در انتخاب همسر مناسب، حفظ و بقای خانواده این جلسات در سطوح مختلف پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی و توجیه زوجین نسبت به شرایط و قوانین ازدواج برگزار می‌شود. اگر قصد انتخاب همسر دارید، قبل از تصمیم نهایی و به منظور شناخت بیشتر ویژگی‌های شخصیتی و روانی خود و طرف مقابل و میزان هماهنگی و سازگاری‌هایتان می‌توانید از مشاوره‌های پیش از ازدواج برخوردار شوید. قبل و بعد از ازدواج نیز می‌توانید در خصوص مهارت‌های زندگی که باعث دوام خانواده و ایجاد نشاط و شادابی در زندگی می‌شود، آموزش ببینید.  البته که مشاوره‌هایی در خصوص شرایط کلی ازدواج، قوانین و شرایط قانونی ازدواج، شروط ضمن عقد و ... نیز می‌توانید پیش از ازدواج داشته باشید.

شرایط جغرافیایی، دسترسی ( بدون پله ) و پارکینگ دفتر ازدواج :
این دفترازدواج با مجاورت اتوبان همت، مجاورت اتوبان چمران و  خارج بودن از طرح اصلی و زوج و فرد و برخورداری از جای پارک کافی، دارای شرایط و ویژگی‌های محیطی و جغرافیایی بی‌نظیری است. ضمناً با توجه به اینکه این دفتر ازدواج در یک باب خانه‌ی ویلایی شیک راه‌اندازی شده است، از راه‌پله خبری نیست.




قابلیت دفتر ازدواج

دفتر ازدواج ملاصدرا را می‌توان مشهورترین دفتر ازدواج در تهران نامید که البته اسم رسمی این دفترخانه موسسه عقد و ازدواج آیین مهر و وفا بوده و مردم به نام دفتر ازدواج می‌شناسند. این موسسه که توانسته با تدارک یک بنای بسیار بزرگ تمامی امکانات لازم برای برپایی یک جشن عقد و ازدواج را فراهم کرده و همه مراجعه کنندگان می‌توانند دیزاین اتاق عقد را به همان گونه‌ای که دلشان می‌خواهد انجام داده و یک عقد بی نظیر را برای خود رقم بزنند.

هزینه‌های موجود در این دفترخانه طبق موارد مختلفی است که مراجعه کننده با توجه به انتخابی که انجام می‌دهد به او اعلام شده و می‌بایست پرداخت نماید. البته کمترین هزینه برای دیزاین پیش فرض اتاق عقد بوده و هر گونه تغییر در آن مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن عقد ملاصدرا

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج ملاصدرا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج ملاصدرا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن عقد ملاصدرا؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
5.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد