استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سفره عقد آدم وحوا ( سعادت آباد )


اطلاعات سفره عقد

به گزارش دوشیزه از سفره عقد آدم و حوا ؛ شروع یک وصلت زیبا در کنار سفره عقد شیک و با شکوه ، آرزوی خیلی از دختر خانمهای ایرانیست . در گزارش این هفته قصد داریم یکی از حرفه ای ترین مراکز کرایه و تزیین سفره عقد در تهران را به شما معرفی کنیم.
موسسه آدم و حوا به مدیریت مهندس پیام ابراهیم زاده در غرب تهران ، محدوده سعادت آباد قرار دارد . تشریفات مجالس آدم و حوا کلیه خدمات پذیرایی و تشریفات مجالس را با بالاترین کیفیت انجام میدهد . این تشریفات خوب سمت غرب تهران کرایه جدیدترین مدل های سفره عقد ایرانی را با قیمت های واقعی با توجه به خواسته و سلیقه عروس خانمها ارائه میدهد.
سفره عقد آدم و حوا با الگو گرفتن از المان های زیبایی در مراسم عقد ، همواره شیک ترین و مدرن ترین سفره های عقد را برای اجاره به زوجهای جوان دارد . گل آرایی زیبا ، کریستال های مجلل ، آینه ها و مجسمه های لوکس از جمله وسایلی است که در چیدمان خاص ترین سفره عقد های سال 95 آدم و حوا وجود دارد . البته نور پردازی و شمع آرایی سفره عقد هم به رومانتیک شدن مراسم ، هنگام خواندن خطبه عقد می افزاید.
زوج های جوانی که تمایل دارند سفره عقد مراسم عقد خود با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند . کافیست با تماس با تشریفات آدم و حوا یک وقت مشاوره برای انتخاب سفره عقد بگیرند . موسسه خدمات مجالس آدم و حوا با مشاوره های تخصصی که در زمینه دیزاین ها و طراحی سفره عقد به زوج های جوان در شرف ازدواج میدن آنها را در انتخاب یک سفره عقد ایده ال و رویایی یاری خواهند کرد.
البته دیدن عکس های سفره عقد های سنتی ، ساده ، شیک ، لوکس و مدرن ایرانی در سایت رسمی تشریفات آدم و حوا و شبکه های اجتماعی وابسته به این تشریفات خوب در غرب تهران میتواند ، راهنمای مناسبی برای انتخاب نوع تزیینات سفره عقد شما باشد.سفره عقد آدم و حوا در کلاس قیمت متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد.
اگر شما هم بدنبال مرکز کرایه سفره عقد در غرب تهران ، محدوده سعادت آباد در منطقه 2 تهران هستید حتما به دفتر آقای ابراهیم زاده مراجعه کنید. امیدواریم که بهترین خدمات دهندگان را برای مجالس خود انتخاب کنید.



تهیه گزارش سفره عقد آدم و حوا : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه



 

قابلیت سفره عقد


معرفی سفره عقد آدم و حوا
برند آدم و حوا با بکارگیری از طراحان تحصیل کرده و مجرب.
در تمام رشته ها زیباترین لحظات زندگی شما را جاودانه می کند.

تشریفات مجالس آدم و حوا با 17 سال فعالیت مستمر و درخشان اولین طراح و مجری سفره عقد به سبک نوین
نمایشگاه اختصاصی آدم و حوا با بیش از 30 مدل سفره عقد در طرحها و رنگهای مختلف جهت بازدید از شما عزیزان دعوت به عمل می آورد(هر روز بغی از ایام تعطیل از ساعت 15 الی 19)
آدم و حوا دارای کارگاه اختصاصی ساخت و سفارش سفره عقد،میز نامزدی،میز حنابندان و طراحی مراسم و مجالس شما عزیزان
مشاوره تلفنی و حضوری جهت برنامه ریزی و زمان بندی مراسم عروسی رایگان میباشد
طراح مراسم و مجالس عروسی آدم و حوا دارای مدرک wedding planner از کالیفرنیا

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سفره عقد آدم وحوا ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن سفره عقد آدم وحوا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات کرایه سفره عقد آدم وحوا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سفره عقد آدم وحوا ( سعادت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد