استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی بلوط ( تهرانپارس )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی بلوط:برای خیلی ازنوعروس هایی که درگیر برگزاری مراسمهای عقد و نامزدی و یا عروسی هستند ، مهه که کیک مراسم بسیار زیبایی داشته باشند،به خاطر همین هست که دنبال بهترین قنادی های شهر می گردیم،که هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی کار درست باشند .
امروز می خوام از شیرینی فروشی بلوط که آدرسش: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم هست بنویسم ،این شیرینی فروشی از شیرینی فروشی های خوب و با سابقه شرق تهرانه وتوی منطقه تهرانپارس خیلی معروفه واز هر کی بپرسی بهت آدرس دقیقش رو میگه. این قنادی شیرینی و کیک های متنوعی دارند. برای تزئین اونها هم از خمیر فوندانت استفاده می شه و هم از روکش خامه و یا گاناش .همچنین از ابزار ها و مواد های مختلفی برای دیزاین های خودشون استفاده میکنند،مثل مروارید و گل های طبیعی ، که اگه برای دیزاین کیک عقد از گل های طبیعی استفاده بشه تهیه اون به عهده خود مشتری است.
برای سفارش و انتخاب مدل کیک عروسی کافیه یک هفته قبل از مراسم اقدام کنید. بعد از این که زیباترین کیک عروسی رو انتخاب کردید می تونید اون رو به قنادی بلوط سفارش بدید نصف هزینه رو روز سفارش و مابقی رو روز تحویل ازتون می گیرن. برای شیرینی های خشک مدل های متنوعی وجود داره امروزه بازار شیرینی های با خمیرهزارلا و مینی تارت های رنگی بسیار داغ هستش و بیشتر برای مراسم عروسی این نوع شیرینی ها سفارش داده میشه .
همه ی این موارد در آخر به خود شما برمیگرده که چه نوع مدل و چه مزه ای رو میپسندید و در نهایت چقدر حاضرید برای این کار هزینه کنید . طبق بررسی کارشناسان سایت دوشیزه شیرینی بلوط از نظر هزینه در کلاس متوسط قرار میگیره .امیدوارم کامتون شما هم مثل گزارش امروز ما همیشه شیرین باشه .


تجربه امروز : نو عروس ؛ کیک عروسی فقط یک تکه شیرینی خوش طعم و خوش آب و رنگ نیست که قرار است کام مهمانان جشن شما را شیرینی کند. در واقع کیک عروسی یکی از آن جزئیات مهمی است که سلیقه شما را به عنوان عروس و داماد نشان می‌دهد و در بعضی موارد به رخ دیگران می‌کشد! خب از آنجایی که بریدن کیک برای خودش آداب و رسومی دارد و با بزن و بکوب همراه است، بنابراین هم به خوبی در فیلم و عکس‌های عروسی‌تان نمود خواهد داشت و هم زیر ذره‌بین دوستان، آشنایان و اقوام قرار دارد.انتخاب کیک عروسی که هم لوکس، شیک و خوشمزه باشد و هم به شخصیت شما و تم عروسی‌تان نزدیک باشد، اما فوت و فن هایی دارد.

اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی بلوط دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید




تهیه گزارش از قنادی بلوط : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی بلوط ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا بلوط در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی بلوط برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی بلوط ( تهرانپارس )؟ از مجموع 14 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.2%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد