استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی سولدوش ( پاسداران )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی سولدوش:هفته به پیشنهاد یکی از دوست های همسرم به شیرینی فروشی سولدوش در پاسداران رفتیم شیرینی فروشی معروف و بزرگی که سابقه طولانی مدتی هم تو این حرفه داره و یکی از برترین قنادی های تهران هستند.
قنادی سولدوش انواع شیرینی ها و دسر های زیبا و خوشمزه و متنوعی دارند ، برای شیرینی های مجالس جشن نامزدی و عروسی متونید از بین اون همه مدل از شیرینی های خشک ،مینی تارت و کوکی های متنوع هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید و سفارش بدید.این کار بستگی به این داره که چقدر میخواید هزینه کنید چون قیمتهای شیرینی تو این شیرینی فروشی متفاوت هستش و دوشیزه اون رو درکلاس لوکس سایت خود قرار داده. قیمت کیک های عروسی هم با توجه مواد داخل کیک متنوع است
شیرین سرای سولدوش کیک های عروسی خیلی قشنگ و متنوعی هم داره که همه از مدل های روز دنیا برگرفته شده اند. خانومی اونجا بودن و ایشون توضیح دادند که، کیک سفارش عروسی توی این قنادی قیمت های مختلفی دارندو برای سفارش، حداقل باید یک هفته قبل از مراسم اقدام کنید و توضیح دادن که علاوه بر دیزاین و طراحی کیک، شما میتونید مواد داخلی کیک رو هم خودتون انتخاب کنید،که این نکته برای من خیلی جالب بود.
باورم نمیشد مدلهای جدید کیک عروسی که بیشتر در سایتها دیدم اونجابود، من که دوست داشتم همه رو انتخاب کنم، انتخاب مدل کیک عروسی به خیلی چیزها بستگی داره و البته از همه مهمتر فکر می کنم سلیقه عروس و داماد باشه و هزینه ای که براش در نظر گرفتن هم مهم هست دیگه .برای تزئین کیک عروسی از خمیر فوندانت استفاده می شه که البته زیبایی و موندگاری کیک عروس رو هم بالا می بره و همین هست که باعث می شه کیک های فوندانتی کمی گرون تر از بقیه کیک ها باشه. البته باید بدونید که اون کیک هایی که توی عکسها میبینید و یا از ژورنالها انتخاب میکنید یه وزن خاص دارن و با اون وزن درست میشه که زیبا و شیک به نظر میاد یعنی برای یه کیک 5 طبقه حداقل باید 12 کیلو کیک سفارش بدید تا 5 طبقه درست بشه .
برای هر سوالی که به ذهنتون میاد و اطلاعات دیگه ای که میخواید داشته باشید می تونید از ساعت 8 صبح تا 10شب به شیرینی سولدوش در منطقه 4 تهران که خیلی هم مدرن و زیبا هست سری بزنید و مدل های جدید و عکسهای کیک عروس و داماد را در این شیرینی فروشی ببینید.البته یک راه دیگه هم دارید که به سایت رسمی شیرینی سولدوش سربزنید و عکسهای زیبا و جدیدترین مدلهای کیک را ببینید. امیدوارم که این مطالب بهتون کمک کنه که انتخاب خیلی خوبی داشته باشید.


شیرین فروشی سولدوش
اولین مبتکرسیستم سفارش کیک و شیرینی از طریق اینترنت در ایران در هر کجای تهران که هستید، سولدوش در کنار شماست
مجموعه سولدوش از سال 1345 کار خود را با مدیریت آقای قادر نوروزی آغاز نموده و از سال 1365 بانام ساقدوش در مکان فعلی فعالیت خود را آغاز کرد. قابل ذکر است که این مجموعه از سال 1380 با نام جدید شیرینی سولدوش فعالیت می کند. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و تکنولوژی بالا و ارائه شیرینی و کیک های لذیذ و زیبا با کیفیت های بسیار بالا و استفاده از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه در جهت رضایت شما مشتریان عزیز گام بر می دارد. لوح تقدیر وزارت بهداشت و درمان مهر تائیدی بر این مطلب می باشد. در اقدام جدید این مجموعه ارتباط برقرار کردن با مجموعه های مشابه اروپایی می باشد که حاصل آن طراحی و تهیه جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد.
شیرنی سولدوش ( ساقدوش سابق) دارای گواهینامه های ISO 2000 :2005 ، ISO 9001:2008 ، HACCP می باشد.


تجربه امروز : جام جم ؛ یک قاعده کلی درباره کیک مراسم عروسی و تولد وجود دارد و آن هم این است که در مراسم عروسی معمولا کیک یک طبقه کاربردی ندارد، چون به طور کلی با توجه به تعداد مهمانان،کیک هرگز شکل و ظاهری مناسب به خود نخواهد دید. بنابراین در مراسم عروسی همیشه از کیک‌های طبقه‌ای استفاده می‌کنند، اما در مراسم تولد گزینه‌های متفاوتی مقابل رویتان خواهد بود.

به‌طور کلی طبق دستورالعمل‌های پذیرایی، هنگام سفارش کیک برای هر نفر مهمان بین صد تا 150 گرم کیک در نظر می‌گیرند. بنابراین محاسبه حجم کیکی که مورد نیاز شماست، کار بسیار ساده‌ای است (برای جشن تولد به ازای هر نفر مهمان 150 گرم در نظر بگیرید، اما برای مراسم نامزدی یا عروسی به دلیل تنوع غذایی حدود صد گرم برای هر نفر کافی است) اما فراموش نکنید اگر به دنبال کیک عروسی هستید، ارتفاع این کیک را کاملا براساس عرف در نظر بگیرید، چون هرچه ارتفاع کیک بیشتر باشد، احتمال آسیب دیدن آن بسیار بیشتر است. پس کیک‌های یک طبقه را در مراسم تولد خودتان در نظر بگیرید و ارتفاع بیشتر را در مراسم عروسی.


اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی سولدوش دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی سولدوش : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی سولدوش ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا سولدوش در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی سولدوش برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی سولدوش ( پاسداران )؟ از مجموع 10 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
7.7%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد