استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گلفروشی ملودی ( تهرانپارس )


اطلاعات گل و ماشین

به گزارش سایت دوشیزه از گلفروشی ملودی-آکمیا:گل فروشی آکمیا یا همون ملودی شاید یکی از معروفترین گل فروشی های منطقه 8 تهران میباشد
امروز من و همسرم برای انتخاب دسته گل و ماشین عروس به نمایشگاه و فروشگاه ملودی رفتیم. فضای گل فروشی ملودی تهرانپارس بزرگ بود و نمای ورودی شیکی داشت دور تا دور دیوارها پر از گل و نمونه های آماده بود .آدم که از دیدن گل هایی که اونجا بود سیر نمی شد.
بعد از دیدن گل ها از فروشنده خواستیم تا جدیدترین مدل های دسته گل عروس و همینطور جدیدترین تزئینات ماشین عروس و بهمون نشون بدن هم زمان با دیدن مدل ها که توی کامپیوتر بودن در مورد قیمت ها هم به ما توضیح دادند. این گل فروشی که یکی از گل فروشی های خوب شرق تهران ودر دسته بندی های سایت دوشیزه در کلاس متوسط قرار گرفته است .
خودروهای تشریفاتی،خودروهای شاسی بلند وماشین های بنز, بی ام و ,پورشه , هیوندای و کلاسیک زیادی داره،که برای مراسم عروسی بصورت کرایه در اختیار عروس و دامادها قرار می ده که اجاره اونها از 8 صبح تا 12 شب محاسبه میشه .ایشون توضیح دادن که یک هفته تا 10 روز قبل از مراسم باید برای انتخاب دسته گل و ماشین عروس اقدام کنید. بعد از انتخاب دسته گل و ماشین عروس، نصف هزینه کلی رو بابت بیعانه باید پرداخت کنید، تا نوبت شما رزرو بشه و مابقی رو هم روز مراسم بعد از تحویل دسته گل عروس و ماشین عروس باید بپردازید.

گل فروشی ملودی-آکمیا
گل فروشی ملودی در سال ۱۳۶۲ با نام تجاری "آکمیا" توسط آقای محمدرضا جهانگیری در فلکه دوم تهرانپارس شروع به فعالیت کرد. پس از سال ها فعالیت و گسترش خدمات گل، سرانجام در سال ۱۳۸۸ این واحد تجاری با مدیریت آقایان محمدرضا و محسن جهانگیری و شراکت آقای ادب‌پور به فلکه اول تهرانپارس انتقال پیدا کرد و از سال ۱۳۸۹ به علت لاتین بودن نام "آکمیا" نام تجاری این واحد به"ملودی" تغییر پیدا کرد و با مدیریت آقایان محسن جهانگیری و علی قمصری که صاحب امتیاز گل ارکیده می‌باشد، به فعالیت خود ادامه داده است.

در طی این سال‌ها گل فروشی ملودی، با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه‌ی گل‌آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس، گل‌آرایی مجالس و … توانسته تا درصد رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد.




اطلاعات کاملتری ازگلفروشی ملودی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش گل فروشی ملودی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت گل و ماشین

- تزئین ماشین عروس با شکلات و پاستیل
- طراحی و اجرای سفره عقد
- طراحی و اجرای سالن های پذیرایی
- گل آرایی جهت همایش ها و سمینارها
گل فروشی ملودی در سال ۱۳۶۲ با نام تجاری ”آکمیا” توسط آقای محمدرضا جهانگیری در فلکه دوم تهرانپارس شروع به فعالیت کرد. پس از سال ها فعالیت و گسترش خدمات گل، سرانجام در سال ۱۳۸۸ این واحد تجاری با مدیریت آقایان محمدرضا و محسن جهانگیری و شراکت آقای ادب‌پور به فلکه اول تهرانپارس انتقال پیدا کرد و از سال ۱۳۸۹ به علت لاتین بودن نام ”آکمیا” نام تجاری این واحد به ”ملودی” تغییر پیدا کرد و با مدیریت آقایان محسن جهانگیری و علی قمصری که صاحب امتیاز گل ارکیده می‌باشد، به فعالیت خود ادامه داده است.
در طی این سال‌ها گل فروشی ملودی، با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه‌ی گل‌آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس، گل‌آرایی مجالس و … توانسته تا درصد رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد.

گل ملودی با 50 سال سابقه درخشان به عنوان اولین و بزرگترین گلفروشی در شرق تهران با ارائه خدمات کرایه ماشین، گل ماشین عروس و دسته گل عروس در خدمت شما می باشد.
این موسسه مفتخر است خدمات ویژه خود را توسط تیم حرفه ای و مجرب ارائه نماید. از قبیل :
- تزئین ماشین عروس با شکلات و پاستیل
- طراحی و اجرای سفره عقد
- طراحی و اجرای سالن های پذیرایی
- گل آرایی جهت همایش ها و سمینارها


گل فروشی ملودی در تهران با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه‌ی گل‌آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس، گل‌آرایی مجالس و … توانسته با ارائه جدیدترین مدل های گل آرایی رضایتمندی مشتریان را جلب کند.

گل فروشی ملودی، با ایده های جدید و ناب برای طراحی‌های انحصاری برای دسته گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس و... همیشه سعی بر نوآوری خدمات داشته و کلکسیونی کامل برای پکیج‌های مختلف کرایه ماشین عروس، انواع دسته گل عروس، انواع گل‌آرایی ماشین عروس و... فراهم کرده است تا حس مثبتی که از گل های تازه و متنوع می گیرید دوچندان شود.

خدمات گل فروشی ملودی تهران

        انجام گل آرایی مراسم شامل: گل آرایی سفره عقد، ورودی عروس و داماد، جایگاه عروس و داماد، سفره عقد، میز مهمان ها و...
        دیزاین و گل آرایی خنچه عروس
        ارائه دسته گل های عروس
        ارائه تل سر با گل طبیعی
        کرایه انواع ماشین های لوکس عروس
        دیزاین و گل آرایی ماشین عروس
        انواع سبد گل مناسب برای جشن تولد، خواستگاری، حنابندان و...
        دیزاین انواع سبدهای گل و میوه
        انواع تاج گل ها مناسب برای مراسم ترحیم، عروسی، افتتاحیه و...
        فروش انواع گلدان های آپارتمانی و بن سای و...




گل فروشی ملودی ارائه میدهد:
کرایه ماشین عروس ( بنز ، بی ام و ، ماشین های آسیایی، ماشین های کلاسیک )
دسته گل عروس ( دسته گل عروس معمولی ملودی ،دسته گل عروس VIP ملودی،تل گل عروس،گل جیب داماد،  تاج گل سر عروس )
گل آرایی تخصصی مجالس

گل فروشی ملودی در سال ۱۳۶۲ با نام تجاری ”آکمیا” توسط آقای محمدرضا جهانگیری در فلکه دوم تهرانپارس شروع به فعالیت کرد. پس از سال ها فعالیت و گسترش خدمات گل، سرانجام در سال ۱۳۸۸ این واحد گل فروشی با مدیریت آقایان محمدرضا و محسن جهانگیری و شراکت آقای ادب‌پور به فلکه اول تهرانپارس انتقال پیدا کرد و از سال ۱۳۸۹ به علت لاتین بودن نام ”آکمیا” نام تجاری این واحد به ”ملودی” تغییر پیدا کرد و با مدیریت آقایان محسن جهانگیری و علی قمصری که صاحب امتیاز گل ارکیده می‌باشد، به فعالیت خود ادامه داده است.
در طی این سال‌ها گل فروشی ملودی، با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه‌ی گل‌آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس، گل‌آرایی مجالس و … توانسته تا درصد رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد.
گل فروشی ملودی، با ایده پردازی برای طراحی‌های انحصاری برای دسته گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس، همیشه سعی بر نوآوری و تمیز دادن پروژه‌های مشتریان خود در دنیای گل داشته و از این رو، کلکسیونی کامل برای پکیج‌های مختلف کرایه ماشین عروس، انواع دسته گل عروس (VIP و معمولی)، انواع گل‌آرایی ماشین عروس، انواع دسته گل و تاج گل‌های مناسبتی، انواع گلدان و تمامی خدمات گل‌آرایی مجالس شما را در مجموعه گل فروشی ملودی گردآوری و فراهم آورده است.




محسن جهانگيرى به همراه خانواده جهانگيرى، بيش از ٣٠سال سابقه فعاليت تخصصى در زمينه گل و گياه، حضور پررنگى در شرق تهران داشته اند؛ كه با بكارگيرى نيروهاى متخصص در زمينه هاى مختلف گل آرايى توانسته است قدم بزرگى در راستاى ارتقاى سطح كيفى ارائه خدمات گل و گياه از جمله تكنولوژى بام سبز (روف گاردن)، بردارد. گل فروشی ملودی با طراحی های استثنایی و انحصاری خود درزمینه گل ارایی ماشین عروس و دسته گل عروس در خدمت مشتریان عزیز میباشد.گل فروشی ملودی دارای پکیج های گوناگون جهت انواع مختلف دسته گل عروس، اجاره ماشین عروس و گل ارایی ان، و ارايه انواع تاج گلهای زیبا و دسته گل میباشد.

گل فروشی ملودی، با ایده پردازی برای طراحی‌های انحصاری برای دسته گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس، همیشه سعی بر نوآوری و تمیز دادن پروژه‌های مشتریان
خود در دنیای گل داشته و از این رو، کلکسیونی کامل برای پکیج‌های مختلف کرایه ماشین عروس، انواع دسته گل عروس (VIP و معمولی)، انواع گل‌آرایی ماشین عروس، انواع
دسته گل و تاج گل‌های مناسبتی، انواع گلدان و تمامی خدمات گل‌آرایی مجالس شما را در مجموعه گل فروشی ملودی گردآوری و فراهم آورده است.



معرفی مدیریت

سفارش گل ترحیم ارزان سفارش گل ترحیم محک سفارش گل ترحیم خیریه سفارش گل ترحیم در مشهد سفارش گل ترحیم در اصفهان سفارش گل ترحیم کرج سفارش گل ترحیم تبریز سفارش گل ترحیم زعیم سفارش گل ترحیم آنلاین سفارش تاج گل ترحیم اصفهان سفارش تاج گل ترحیم ارزان سفارش سبد گل ترحیم ارزان سفارش تاج گل ترحیم اهواز سفارش تاج گل ترحیم از محک ارسال گل ترحیم به ایران سفارش گل برای ترحیم ارسال گل ترحیم به تهران سفارش تاج گل ترحیم بهشت زهرا سفارش سبد گل برای ترحیم سفارش تاج گل ترحیم بازار گل محلاتی سفارش گل برای مراسم ترحیم سفارش گل ترحیم در تهران سفارش گل ترحیم تهران سفارش آنلاین گل ترحیم تهران سفارش تاج گل ترحیم در کرج سفارش تاج گل ترحیم در قم سفارش تاج گل ترحیم در مشهد سفارش گل ترحيم سفارش گل ختم سفارش تاج گل ترحیم خیریه سفارش تاج گل ترحیم در شیراز سفارش تاج گل ترحیم در رشت سفارش دسته گل ترحیم گل فاتحه دست سفارش سبد گل ترحیم سفارش تاج گل ترحیم شیراز سفارش گل مراسم ترحیم سفارش تاج گل ترحیم مشهد خرید گل مراسم ترحیم سفارش تاج گل مصنوعی ترحیم سفارش آنلاین گل برای مراسم ترحیم مدل گل فاتحه دست سفارش گل تسلیت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گلفروشی ملودی ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه گل ملودی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات نمایشگاه گل ملودی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گلفروشی ملودی ( تهرانپارس )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد