استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای خدمات عروسی

  • باکس گل چه مدلی بخریم ؟
    باکس گل چه مدلی بخریم ؟

    باکس گل چه مدلی بخریم ؟اگر خیلی فوری و بدون مناسبت به یک باکس گل احتیاج پیدا کردین میتونین خیلی سریع به صورت حضوری یا از طریق سفارش از سایت یکی از باکس های گل خوشگل از پیش آماده شده رو تهیه کنید.اما اگر این باکس گل رو برای مناسبت خاصی مثل تولد،روز پدر،روز مادر،سالگرد ازدواج ،سالگرد دوستی،ولنتاین و یا هر مناسبت دیگه¬ای نیاز داشته باشین میتونین یه باکس با طراحی سفارشی داشته باشین که قبلش باید با گل فروشی هماهنگی های لازم رو انجام بدین.

    مشاهده کامل نظرات
  • سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟
    سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟

    سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟ برای گل خواستگاری میتونیم هم از دسته گل و هم از سبد گل استفاده کنیم که این انتخاب بستگی به میزان شناخت داره .

    مشاهده کامل نظرات
  • دسته گل و سبد گل عروس چه رنگی بخریم ؟
    دسته گل و سبد گل عروس چه رنگی بخریم ؟

    دسته گل و سبد گل عروس چه رنگی بخریم ؟سلام من حدودا دو سالی هست که تو گل فروشی مشغول به کارم و امروز میخوام براتون درباره ی خرید گل مناسب برای مناسبت های مختلف صحبت کنم.خب همونطور که میدونید گونه های مختلفی از گل وجود دارن که میشه برای هر مناسبت و برای هر مکانی بینشون یکی رو انتخاب کرد

    مشاهده کامل نظرات
  • چطوری خرید عروس داماد را با گل تزیین کنیم
    چطوری خرید عروس داماد را با گل تزیین کنیم

    چطوری خرید عروس داماد را با گل تزیین کنیم :شاید به ظاهر خرید عروس و داماد مشغله بزرگی نباشه ولی هست و به نوعی دغدغه زوج ها و خانواده ها محسوب میشود.با اینکه از تجملات و مراسم ها به تازگی کم شده اما بخش خرید هنوز هم جز رسومی است که برگزار میشود

    مشاهده کامل نظرات
  • پرعروس ترین آتلیه های عکاسی امسال تهران
    پرعروس ترین آتلیه های عکاسی امسال تهران

    پرعروس ترین آتلیه های عکاسی امسال تهران : ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین آتلیه های عروس تهران را به شما معرفی کنیم.

    مشاهده کامل نظرات
  • بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم
    بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم

    بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم : در این نوشته می خواهیم به معرفی پنج مکان از بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار بپردازیم . بنابراین اگر در این شهرستان یا شهر تهران یا شهرستان های مجاور اقامت داشته و قصد برگزاری مراسم ازدواج دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

    مشاهده کامل نظرات
  • بهترین آتلیه های عروس تهران کدامند
    بهترین آتلیه های عروس تهران کدامند

    بهترین آتلیه های عروس تهران کدامند ؟ بررسی بهترین آتلیه های عروس در تهران می پردازیم، اما قبل از آن در این مقاله مطرح می کنیم که یک آتلیه فنی و حرفه ای عروس باید دارای چه ویژگی هایی باشد، با ما همراه باشید.

    مشاهده کامل نظرات
  • انتخاب بهترین  تشریفات عقد و عروسی تهران
    انتخاب بهترین تشریفات عقد و عروسی تهران

    انتخاب بهترین تشریفات عقد و عروسی تهران :مؤسسه های تشریفات عروسی امروزه صفر تا صد مراسم رو به عهده میگیرند و عروس و داماد و خانواده ها وقت بیشتری دارند تا از لحظات قشنگ قبل از ازدواج نهایت استفاده رو ببرند هم خیالشون راحت تره هم مطمئن هستند که چیزی از قلم نمیفته

    مشاهده کامل نظرات
  • همه چیز در مورد دسته گل مناسب عروس
    همه چیز در مورد دسته گل مناسب عروس

    همه چیز در مورد دسته گل مناسب عروس :همه ی ما بی شک در مراسم های عروسی افراد فامیل و دوستان و آشناهایمان شرکت کردیم و در هر مراسم متناسب با فرهنگ ،شرایط اقتصادی و سلیقه ی شخصی عروس و داماد و غیره در دست عروس دسته گل های متفاوتی را دیده ایم. وجود دسته گل در دستان عروس از گذشته تا به امروز فارغ از تغییر شکل و ظاهرش داِئمی بوده و به نوعی جز غیر قابل حذف از مراسم به شمار میرود

    مشاهده کامل نظرات
  • انتخاب آتلیه برای عکاسی عقد و عروسی
    انتخاب آتلیه برای عکاسی عقد و عروسی

    انتخاب آتلیه برای عکاسی عقد و عروسی : ﻗﻄﻌﺎ ﺛﺒﺖ ﺗﺼﺎوﯾﺮ از روز ﻋﺮوﺳﯽ ﺷﻤﺎ از اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ اﯾﻨﮑﻪ دﯾﮕﻪ ﻗﺮار ﻧﯿﺴﺖ ﺗﮑﺮار ﺑﺸﻪ، وﻟﯽ اﯾﻨﮑﻪ ﭼﻪ آﺗﻠﯿﻪ اي رو اﻧﺘﺨﺎب ﮐﻨﯿﺪ و ﭼﻪ ﺳﻮاﻻﺗﯽ رو ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ دﻏﺪﻏﻪ اي اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻤﮑﻨﻪ ذﻫﻨﺘﻮن رو درﮔﯿﺮ ﺧﻮدش ﺑﮑﻨﻪ و در آﺧﺮ اﮔﺮ ﺑﻪ ﭘﺎﺳﺦ اﯾﻦ ﺳﻮال دﺳﺖ ﭘﯿﺪا ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻗﺪري ﮔﯿﺞ ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﺷﺪ و ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ اﻧﺘﺨﺎب اﺷﺘﺒﺎﻫﯽ اﻧﺠﺎم دﻫﯿﺪ

    مشاهده کامل نظرات
  • جزئیات خواستگاری ، بله برون ، عقد محضری
    جزئیات خواستگاری ، بله برون ، عقد محضری

    جزئیات خواستگاری ، بله برون ، عقد محضری :دﯾﺪﯾﻦ ﯾﮑﺴﺮی از ﺟﺰﺋﯿﺎت ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ زﯾﺎد ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻧﻤﯿﺎن وﻟﯽ اﮔﻪ ﻧﺒﺎﺷﻦ ﮐﻤﺒﻮدﺷﻮن ﮐﺎﻣﻼ دﯾﺪﯾﻦ ﮐﻪ اﯾﻦ ﺟﺰﺋﯿﺎت رﯾﺰ و ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ اﺻﻮﻻ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ اﻧﺠﺎم ﻣﯿﺸﻦ و زﻣﺎن ﺑﯿﺸﺘﺮی ﻫﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮن؟

    مشاهده کامل نظرات
  • ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ ﺑﺮای ﻣﻨﺎﺳﺒﺎت ﻣﺘﻔﺎوت
    ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ ﺑﺮای ﻣﻨﺎﺳﺒﺎت ﻣﺘﻔﺎوت

    ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ ﺑﺮای ﻣﻨﺎﺳﺒﺎت ﻣﺘﻔﺎوت :اﻣﺮوزه روز ﮔﻞ ﻫﺎ ﺟﺎﯾﮕﺎه وﯾﮋه و اﺳﺎﺳﯽ ای در ﻫﺪﯾﻪ ﻫﺎ و ﮐﺎدو ﻫﺎ ﺑﺮای ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎی ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن دارﻧﺪ ﮐﻪ اﻟﺒﺘﻪ ﻋﻠﺖ آن ﺑﺮای ﻫﻤﻪ روﺷﻦ و واﺿﺢ اﺳﺖ. زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺷﮕﻔﺖ اﻧﮕﯿﺰ و راﯾﺤﻪ ی روح ﻧﻮاز ﮔﻞ ﻫﺎ ﻣﺤﺎل اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﻮر و ﺷﻌﻒ ﻃﺮف ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺷﻤﺎ ﻧﺸﻮد و ﺑﺮق ﺷﺎدی را ﺑﺮای ﭼﺸﻤﺎﻧﺶ ﺑﻪ ارﻣﻐﺎن ﻧﯿﺎورد و ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ اﯾﻦ آﻓﺮﯾﺪه ی زﯾﺒﺎ و ﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﺧﺪاوﻧﺪ را دوﺳﺖ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

    مشاهده کامل نظرات
  • راﻫﻨﻤﺎی ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ برای همسر آینده
    راﻫﻨﻤﺎی ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ برای همسر آینده

    راﻫﻨﻤﺎی ﺧﺮﯾﺪ ﮔﻞ برای همسر آینده :ﮔﻞ ﻫﺎ ﯾﮑﯽ از زﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ و دل اﻧﮕﯿﺰ ﺗﺮﯾﻦ آﻓﺮﯾﺪه ﻫﺎی ﺧﺪا ﻫﺴﺘﻨﺪ و اﻣﺮوزه روز ﮐﻤﺘﺮ ﮐﺴﯽ ﭘﯿﺪا ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﮔﻞ ﻫﺎ را دوﺳﺖ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

    مشاهده کامل نظرات
  • سبد گل و باکس گل برای  خواستگاری تولد سالگرد ازدواج
    سبد گل و باکس گل برای خواستگاری تولد سالگرد ازدواج

    راهنمای خرید سبد گل و باکس گل برای خواستگاری تولد سالگرد ازدواج و مناسبت ها :هدیه سبد گل و باکس گل نه تنها زیبایی و سلیقه شما را نشان می‌ده بلکه هزار حرف نگفته را هم به مخاطب خاص شما میرسونه که به زبان آوردنش کار حضرت فیله.گاهی همین گلهایی که تنها یک هفته هم عمر نمی‌کنند بسیار گران هستند ولی اگر از یک راهنما استفاده کنید و حتی اگر همچون اسکروچ هم به دنیا نگاه کنید باز هم هدیه دادن گل یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

    مشاهده کامل نظرات
  • راهنمای خرید جعبه گل
    راهنمای خرید جعبه گل

    راهنمای خرید جعبه گل : جعبه گل ( از اعجاز گل غافل نشوید. ما در تیم گلفروشی آنلاین "دل" تمام سلیقه ها و مناسبتها را در نظر گرفته ایم و کار شما را در انتخاب بهترین باکس گل آسان کرده ایم اگر میخواهید برای مناسبتی خاص کادوی متفاوت هدیه دهید که تا ابد یاد و خاطره آن روز را زنده نگهدارید قطعًا جعبه زیبایی خیره ، شما را ماندگار خواهد کرد.

    مشاهده کامل نظرات
  • راهنمای خرید سبد گل
    راهنمای خرید سبد گل

    راهنمای خرید سبد گل : سبد گل نهایت احترام و ادب به یک شخص را با یک سبد گل میشود نشان داد .چرا که بهار را به هدیه بردهاید و یک دامن از گل، عطر بار معنایی ژرفتری نسبت به دیگر مدلهای ، و احساس که کل فضا را تحت الشعاع قرار میدهد هدیه دادهاید. پس سبدهای گل هدیه دادن گل ایجاد میکنند. سبد گل با همه انواع گل تفاوت جدی دارد هم از باکس گل با ارزشتر است هم از دسته گل رسمیت بیشتری دارد

    مشاهده کامل نظرات
  • راهنمای خرید دسته گل
    راهنمای خرید دسته گل

    راهنمای خرید دسته گل : شاید هیچ چیز مانند گل احساس ما را آنگونه که هست بیان نکند پس برای هدیه دادن یکی از بهترین انتخابها گل است. باکس گل یا شاخه گل را برای تحویل در کمترین زمان ممکن ، گلفروشی آنلاین "دل" همه مدلهای مختلف گل مثل دسته گل آماده ارائه دارد.

    مشاهده کامل نظرات
  • راهنمای خرید گل برای مناسبت ها
    راهنمای خرید گل برای مناسبت ها

    راهنمای خرید گل برای مناسبت ها :از زمان های قدیم گل ها نقش به سزایی در زندگی پرازشگفتی انسان ها دارند،آدمها به دلیل فطرت پاکی که خداوند دروجودشان قرار داده گرایش به خوبی هاوزیبایی های خلقت دارند همیشه عاشق زیبایی های طبیعت هستند،

    مشاهده کامل نظرات
  • گل آرایی وسایل عروس داماد
    گل آرایی وسایل عروس داماد

    گل آرایی وسایل عروس داماد : از قدیم رسم و رسومات به این شکل بوده که خانواده های عروس و داماد در مناسبت های مختلف مانند اعیاد, شب یلدا, حنابندان, بله برون و غیره هدایایی را برای عروس و داماد ترتیب میدادند. برای شروع بعد از گرفتن بله از عروس خانم و خانواده او در مراسم بله برون، بنا بر رسم رسومات خانواده داماد هدایایی را به عروس خانم تقدیم میکنند.

    مشاهده کامل نظرات
  • راهنمای انتخاب مزون لباس عروس
    راهنمای انتخاب مزون لباس عروس

    راهنمای انتخاب مزون لباس عروس: امروزه بسیار با این مساله مواجه هستیم که مراسم های عروسی بسیار پرزرق و برق برگزار میشود و خانواده ها متحمل هزینه های زیادی میشوند. یکی از این هزینه ها لباس عروس میباشد.

    مشاهده کامل نظرات
  • آخرین مقالات
آرشیو اخبار
  • نظرات کاربران