استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی روما

 عمارت باغ تالار تشریفاتی روما
باغ روما گرمدره محدوده کرج از  باغ تالارهای شیک با قیمت ورودی مناسب و امکانات پذیرایی کامل می باشد . عمارت روما با محوه باز باغی شکل ، سالن عقد بزرگ با ظرفیت بالا ، پرسنل تشریفاتی آموزش دیده در بین معروف ترین تالارداران تهران قرار گرفته است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و قیمت باغ روما در سایت دوشیزه منتشر شده است









باغ تالار عروسی روما یکی از لوکس ترین باغ های کیلومتر 25 جاده کرج منطقه گرمدره می باشد.این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا است و در فصل تابستان ظرفیت 600 نفر و فصل زمستان 300 نفر می باشد،این باغ برای مراسم هایی با ظرفیت کم مناسب می باشد.باغ عروسی روما از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. این باغ زیبا دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد، سفره خانه سنتی، دسترسی آسان، فضای ورودی زیبا، طاق رومی، کافی شاپ، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، دکوراسیون و چیدمان ورودی عروس و داماد، پارکینگ مجزا و... می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی روما
سال ساخت  مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300-600 نفر
ظرفیت پارکینگ :  مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی روما
کیلومتر 25 جاده مخصوص، جنب خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی روما
5 تا 25 میلیون
عکس و تصاویر باغ تالار عروسی روما
توضیحات: اگر به دنبال یک باغ عروسی زیبا با دیزاین اروپایی و شیک هستید این باغ عروسی در گرمدره با دسترسی فوق العاده عالی برای مهمانهایتان بهترین گزینه می باشد. فضای ورودی بسیار زیبا، سفره عقد در فضای باز، طاق های رومی، صندلی های روستیک، پارکینگ بزرگ و مجزا، سفره خانه سنتی مجهز و بزرگ، دریاچه و پرندگان آبزی، دو سالن مجزا و …. از امکانات خوب این باغ عروسی می باشند.


باغ تالار روما تهران با مساحت 10700 متر مربع و با محوطه بسیار زیبا و به همراه 2 سالن مجزا و یک سالن عقد مجزا در فضای باز و سفره خانه سنتی ، برکه و آب نما ، با دیزاین فوق العاده و فضای باز چمن مصنوعی و همچنین درختان کهن سال در ورودی و نمای رومی باغ تالار آماده پذیرایی به بهترین نحو از مراسمات و میهمانی های شما می باشد.
از ویژگی های این تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    پکیج های پذیرایی متنوع شامل 4 منو و 2 پکیج همراه با بیش از 10 مدل سالاد و پیش غذا
    سالن عقد به مساحت 200 متر به صورت مجزا و با چیدمان ژورنالی
    محوطه باز باغ به صورت برکه و آب نما با درختان کهن سال
    سن و سیستم صوتی بسیار عالی و با حضور خوانندگان مطرح کشور
    انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دسر و پیش غذا و سالاد
    مدیریت سالن و مراسم توسط 100 پرسنل آموزش دیده و مجرب
    پکیج های پذیرایی متنوع
    شامل 4 منو و 2 پکیج همراه با بیش از 10 مدل سالاد و پیش غذا
    فضای عقد سالن و محیط باز
    سالن عقد به مساحت 200 متر به صورت مجزا و با چیدمان ژورنالی
    فضای برکه و آب نما
    محوطه باز باغ به صورت برکه و آب نما با درختان کهن سال
     
باغ تالار روما در سال 1395 در گرمدره استان البرز افتتاح شد. باغ تالار عروسی روما در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع واقع شده که شامل باغی زیبا با آبنما، برکه و درختان کهنسال به ظرفیت 600 نفر بوده و 2 سالن پذیرایی لوکس به ظرفیت 300 نفر است. باغ عروسی روما دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا در فضای باز با مساحت 200 مترمربع، سالن شام مجزا و سفره خانه سنتی است.
    سن وسیستم صوتی با گروه اختصاصی
    سن و سیستم صوتی بسیار عالی و با حضور خوانندگان مطرح کشور
    انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
    انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دسر و پیش غذا و سالاد  
    مدیریت سالن با تیمی مجرب
    مدیریت سالن و مراسم توسط 100 پرسنل آموزش دیده و مجرب
    آقای مهدی ابراهیمی فعالیت خود را در زمینه تشریفات در سال 1380 آغاز کرده و از سال 1395عمارت روما را طراحی و تاسیس کرده و همچنین مدیریت تشریفات جنسیس را عهده دار می باشد.آقای ابراهیمی داراری مدارک بین المللی (CMP) و (CMM) و (CSEP) در حوزه تشریفات و برگزاری مراسمات می باشد.مدیریت مجموعه روما با کنار هم قرار دادن جمعی از بهترین های عرصه تشریفات از مدیر داخلی سالن و سرآشپز تا طراحان مراسم و همچنین هنرمندان در عرصه گل آرایی و ... هدفی جز هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما عزیزان را ندارد.امیدواریم با الطاف الهی تمام تلاش خود را در برگزاری مراسمات شما به عمل آوریم تا رمز ماندگاری مجموعه روما فقط کیفیت بالای آن باشد.


باغ تالار روما آماده پذبرایی از جشن ها و مهمانی های شما عزیزان سرویس کامل پذیرایی ، ظروف شام، دکوراسیون میز شام، چیدمان مبلمان چرم، صندلی‌های چوبی، صندلی استیل چرمی

سرویسهای باغ تالار روما

– شیرینی با انتخاب سفارش‌دهنده از بهترین قنادی‌های تهران
– چیدمان جایگاه عروس و داماد
– گل‌آرایی و شمع آرایی جایگاه عروس و داماد
– شمع‌آرایی تمامی میزهای مهمان و یادبود عروس و داماد
– دکوراسیون و چیدمان ورودی عروس و داماد
– پرسنل پذیایی به ازاری هر ۱۰ نفر.۱ نفر
– پرسنل رختکن ۱ نفر
– پرسنل سرویس بهداشتی ۱ نفر
– تابلو یادبود عروس عروس و داماد
– دکوراسیون کافی شاپ
– نورپردازی حرفه ای در سالن و محوطه
– سرو شکلات و کندی بار
– سرو نوشیدنی های سرد و گرم
– موزیک VIP (خواننده و پیانو)
– آتش بازی در ۳ مرحله

تالار و باغسرای عروسی روما تهران
اگر به دنبال باغسرا و یا تالاری شیک و لوکس در تهران هستید و سبک و دیزاینی متفاوت و مدرن را میپسندید پیشنهاد عروسی ساز به شما تالار و باغسرای عروسی روما تهران است.
باغ تالار روما تهران دارای استاندارد های طراحی تالار عروسی و برترین خدمات برگزاری مراسم با توجه به سبک و سلیقه عروس و دامادهای عزیز میباشد.
سایر خدمات تالار و باغسرای عروسی روما

    برگزار كننده مجلل ترين
     مراسم عروسى و نامزدى
    با ديزاين متفاوت و ژورنالى
    با بيش از 15سال سابقه درخشان
آدرس تالار و باغ عروسی روما تهران


باغ عروسی روما برای مراسم هایی با ظرفیت کم مناسب می باشد. باغ تالار روما از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. در دکوراسیون تالار پذیرایی باغ عروسی روما از مبلمان استیل چرم، لوسترهای آویز بلند و بسیار شیک استفاده شده است.
اگر به دنبال یک باغ عروسی زیبا با دیزاین اروپایی و شیک هستید باغ تالار روما در گرمدره با دسترسی فوق العاده عالی برای مهمانهایتان بهترین گزینه می باشد. فضای ورودی تالار روما بسیار زیبا و دلنشین است.
سفره عقد و سالن عقد در فضای باز، طاق های رومی، صندلی های روستیک، پارکینگ بزرگ و مجزا، سفره خانه سنتی مجهز و بزرگ، دریاچه و پرندگان آبزی، دو سالن مجزا از امکانات خوب و متفاوت باغ تالار روما (گرمدره) می باشند.
باغ تالار روما با بیش از 15 سال سابقه ،طراح و مجرى مجلل ترين مراسم عروسی و نامزدی، واقع در غرب تهران و مسيرى با دسترسی بسیار اسان، با ظرفيت پذیرایی از ٥٠٠ نفر همراه با طراحی متفاوت و رويايى، میزبان شما در لحظات خوش و شاد زندگی تان خواهد بود. باغ تالار روما پکیج های متنوعی شامل منوهای غذای مختلف، میوه های تازه فصل، دسر های گوناگون و باکیفیت ترین کیک و شیرینی به همراه گل ارایی کامل و سفره های عقد در کنار استفاده از کادر مهماندار با تجربه برای شما عزیزان تدارک دیده است. لازم به ذکرست که باغ تالار در تابستان برای پذیرایی از 700 نفر نیز امادگی دارد.
باغ تالار روما هم از لحاظ دسترسی و هم از لحاظ امکانات یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عروسی و عقد است.

ظرفیت باغ برای تابستان : تا 600 نفر
ظرفیت باغ برای زمستان : تا 300 نفر

ویژگی ها و امکانات باغ تالار روما ( گرمدره)
1- پارکینگ اختصاصی
2- سالن عقد در فضای باز
3- فضای ورودی بسیار خاص
4- دریاچه
5- باغ بسیار بزرگ برای پذیرایی در فضای باز
6- سفره خانه
7- صندلی روستیک

باغ تالار روما در کل یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری یک عروسی مناسب در تهران است و از لحاظ امکانات جزو بهترین گزینه های تالار عروسی و باغ تالار است.


تاریخ درج: 1399/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی روما از مجموع 0 امتیاز