استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی سران

 عمارت باغ تالار تشریفاتی سران
باغ سران با عمارت عروسی زیبا در شهریار یکی از زیباترین سالن ها برای برگزاری جشن ها ، مراسم های زوج های تهرانی و کرجی است . باغ تالار سران با دکوراسیون اروپایی و گل آرایی به سبک مدرن در بین سالن های پذیرایی مناطق اطراف تهران همچون نگینی می درخشد . تلفن ، آدرس باغ سران همچنین پیج اینستاگرام و کروکی آن در سایت دوشیزه منتشر شده است











باغ عمارت سران در محدوده غرب تهران واقع شده است که با گروه تشریفات خاص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . مدیریت عمارت سران از افراد دوره دیده و مجرب استفاده کرده تا در هیچ کدام از خدمات کوتاهی و کم و کسری نباشد . این عمارت زیبا دارای گل آرایی های ژورنالی و اروپایی است و همچنین می توانید از موزیک و خواننده به روز این مجموعه هم استفاده کنید . شمع آرایی و بادکنک آرایی را فراموش نکنید که فضای جشن شما را بسیار زیبا میسازد . این باغ برای رقص و فیلم مجزا عروس و داماد های عزیز فضای دکور زیبایی همانند فضای اروپایی ها در باغ تدارک دیده تا در آنجا با آهنگ مورد علاقه خود برقصند و این لحظه را ثبت کنند . این باغ دارای ورودی رایگان است و همچنین منوهای مختلفی برای پذیرایی از میهمانان شما را دارد تا همه افراد در هر طبقه اقتصادی بتواند این باغ را انتخاب کند .


این باغ تالار سران یکی از باغ تالار های مجلل غرب تهران می باشد . این باغ تالار زیبا در شهریار واقع شده است . باغ تالار سران توسط یک مدیریت با تجربه اداره می شود .
باغ تالار سران تمام خواسته ها و نیاز های شما را از یک باغ تالار لوکس بر طرف می کند . باغ تالار سران یک باغ تالار تازه تاسیس می باشد . باغ تالار سران در سال 1397 تاسیس شده است .

معرفی باغ عمارت سران
باغ عمارت سران در غرب تهران و منطقه سعید آباد واقع شده است.
باغ سران با تجربه برگزاری مراسم های شاد عروسی، نامزدی و جشن های سوپر لوکس و لاکچری می تواند گزینه ای مناسب برای جشن عروسی شما باشد.
پیشنهاد می کنیم سری به باغ تالار سران بزنید و از نزدیک خودتان بررسی کنید.


سرویس های ویژه باغ عمارت سران
1- کیفیت غذای بسیار عالی و سرو انواع غذاها
2- ورودی مناسب و شیک عروس و داماد و میهمانان
3- نمای زیبا و سالن هایی با سقف بلند
4- سفره خانه سنتی و نورپردازی حرفه ای
5- سیستم صوتی و جایگاه زیبا
6- پارکینگ مناسب با امنیت کامل
7- سالن شام مجزا و شیک
8- دارای دوسالن مجزا
مشخصات باغ تالار عمارت سران
سال ساخت : تازه تاسیس
میهمانان : ظرفیت بالا
پارکینگ : دارد


امکانات باغ تالار سران
باغ تالار سران دارای پارکینگ اختصاصی برای ماشین میهمانان می باشد ، دارای سفره عقد و اتاق اختصاصی عقد می باشد ، اتاق اختصاصی برای عروس و داماد ، موزیک و نور پردازی دیجیتال ، گل آرایی و شمع آرایی ویژه ، ماشین عروس اختصاصی ، موزیک و خواننده ی بروز ، دارای فضای اختصاصی برای رقص عروس و داماد ، ورودی مناسب و شیک عروس و داماد و میهمانان ، نمای بسیار زیبای عمارت و باغ ، سالن هایی با سقف بلند ، سفره خانه سنتی ، نور پردازی قوی ، سیستم صوتی حرفه ای ، جایگاه بسیار زیبا برای عروس و داماد ، دارای دو سالن مجزا و …
ظرفیت باغ تالار سران

ظرفیت باغ تالار  200 نفر می باشد ، اما در فصل گرم سال مثل تابستان ظرفیت تا 300 نفر افزایش پیدا می کند . پارکینگ باغ تالار سران دارای ظرفیت 200 خودرو می باشد .
علاوه بر این باغ تالار  یکی از باغ تالار های بسیار شیک در غرب تهران می باشد ، اگر شما دنبال یک تالار بسیار عالی در محدوده غرب تهران می گردید ، انتخاب باغ تالار سران یکی از انتخاب های عالی برای شما می باشد .

ویژگی های سالن عروسی باغ تالار سران
باغ تالار  دارای دو سالن مجزا و زیبا می باشد . یک سالن اصلی که با یک دیزاین بسیار خاص تزیین شده و یک سالن برای سرو شام می باشد که بسیار لوکس است .

ویژگی های باغ عروسی باغ تالار سران
باغ تالار دارای یک باغ بسیار خاص و متفاوت می باشد ، این باغ تالار به سبک مدیترانه ای ساخته شده است . داخل باغ عروسی درختان نخل بلند وجود دارند و در محوطه یک برکه ی زیبا وجود دارد که زیبایی دو چندانی به باغ بخشیده است .

هزینه ی باغ تالار سران
یکی از ویژگی های مثبت این باغ تالار  این است که ورودی این باغ تالار  رایگان می باشد . همچنین منوی غذا در باغ تالار بسیار متنوع است و برای همه نوع اقشار در هر طبقه ی اقتصادی گزینه ی انتخاب وجود دارد . هزینه ی پذیرایی و شام به تعداد مهمان ها بستگی دارد .
این باغ تالار در بعضی از فصل ها و روز ها آفر های ویژه ای می گذارد . این آفر های ویژه یکی از بهترین شرایط های ممکن برای هر عروس و دامادی برای بستن قرارداد می باشد .

تنوع منوی غذایی باغ تالار سران :
منوی غذایی در این باغ تالار بسیار خاص و ویژه می باشد . منو دارای تنوع بالایی است و برای هر نوع سلیقه منو وجود دارد . در باغ تالار علاوه بر غذا های ایرانی ، غذا های فرنگی و فست فودی نیز طبخ می شود .
علاوه بر تنوع بالا در منوی غذایی شما می توانید ، برای پذیرایی در فصل سرد از قهوه ، چای ، نسکافه استفاده کنید و برای فصول گرم سال با انواع شربت و آب میوه ها در طعم های مختلف از میهمانانتان پذیرایی کنید .


خاص ترین باغ عروسی به سبک مدیترانه ای در شهریار مخصوص عروس دامادهایی که به دنبال برگزاری یک مراسم متفاوت هستند. دارای دو سالن مجزا و زیبا. یک سالن برای صرف شام با دیزاینی متفاوت، دکوراسیون لوکس و خاص نسبت به طراحی سالن اصلی. دارای درختان نخل زیبا و بلند در محوطه و برکه ای متفاوت که زیبایی دو چندانی به این باغ بخشیده. نمونه عکس ها و فیلم های معرفی این باغ عروسی زیبا را برایتان پایین صفحه قرار داده ایم.
 

 
تاریخ درج: 1399/01/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی سران از مجموع 0 امتیاز