استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایش صورت داماد حرفه ای ترین آرایشگاه

آرایش صورت داماد حرفه ای ترین آرایشگاه
آرایش صورت داماد حرفه ای ترین آرایشگاه : در بین بهترین آرایشگاه های مردانه و داماد تهران ، سالن زیبایی و آرایش داماد شاهکار به عنوان حرفه ای ترین مرکز گریم و آرایش صورت داماد در حال فعالیت است . گریمورها و میکاپ آرتیست های پیرایشگاه شاهکار با بهره گیری از تخصص خود در زمینه چهره آرایی مردان مقام اول را در رتبه بندی برترین آرایشگران مردانه در تهران دارند

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000




معروف ترین آرایشگران مردانه در تهران در سالن پیرایش شاهکار در سعادت  آباد ، قیطریه ، فرمانیه ، نیاوران ، شهرک غرب ، پاسداران  ، در حال خدمات رسانی در زمینه آرایش مو وصورت داماد هستند پس اگر شما هم بدنبال آرایشگاه داماد خوب با رزومه و سابقه درخشان و بالاترین درجه کیفیت هستید می توانید به بزرگترین پایگاه داماد های تهرانی یعنی شاهکار مراجعه کنید


 پس استفاده نابه جای برخی آرایشگاه ها از لوازم آرایش یا میکاپ داماد را، به پای گریم نگذارید. گریم متعادل سازی، تناسب، هماهنگی و در برخی اوقات تقارن چهره، با استفاده از ابزار و لوازم توسط فرد متخصص می باشد. این روزها آرایشگاه ها و سالن های آرایش مردانه ، همه نوع خدماتی به آقا دامادها ارائه می دهند. اصولاً سرویس یا خدماتی نیست که بخواهید و از این سالن ها دریافت نکنید.البته این امر موافقان ومخالفان خاص خود را هم دارد. این سالن های زیبایی برای ارائه خدمات پیشرفته و در جهت تکامل چهره مردان برنامه ریزی شده اند. حتماً، شما هم در بعضی عکس های عروسی دیده اید که عروس خانم کاملا آراسته و زیبا است، ولی داماد صورتش بر اثر عرق یا چرب بودن پوست برق می زند، یا زیر چشم هایش سیاه و پف کرده به نظر می آید و یا اگر صورتش را اصلاح کرده است، دو رنگ متفاوت به وجود آمده که ناشی از سبز رنگ بودن جای ریش است. شاید پس از دیدن چنین عکس های نا هماهنگی است، که برخی از آقایان خوش تیپ به این فکر افتاده اند که، در جشن ازدواج شان در آراستگی و زیبایی و خوش لباسی از عروس خانم عقب نمانند.


چون اسمش شد آرایش دلیل بر این نمیشود که دقیقا به مانند عروس از خط چشم و یا رژلب استفاده شود و یا اینکه کلمه شرم آوری باشد. منظور از آرایش داماد بیشتر گریمی بی رنگ است که تنها برای صاف و یکدست شدن پوست و همچنین یکرنگ شدن پوست و از بین بردن لک و جای جوش و … به کار می رود. این آرایش به خصوص برای دامادهایی که دارای گودی چشم و سیاهی اطراف چشم هستند بسیار مناسب است. پس اگر شما به عنوان داماد به آرایشگاهی رفتید و حرف از آرایش داماد برای جشن عروسیتان شد اصلا حیرت زده نشوید، آرایش داماد کاملا محو است و در جشن عروسی کسی متوجه آن نمیشود.

بهترین آرایشگاه های مردانه و داماد تهران

 آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی است که هیچ کس متوجه آن نمی شود. در واقع می توان گفت که یک نوع گریم است. به طور معمول، گریم صورت داماد به این دلیل انجام می شود که در آتلیه هنگام گرفتن عکس های جشن ازدواج، صورت او هماهنگ تر با صورت عروس به نظر بیاید، چون به هر حال، زیر نور فلاش دوربین های عکاسی تمام خطوط و لکه ها و دورنگی های صورت بیشتر به چشم می آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود. گریم داماد، همانطور که چهره مردانه او را حفظ می کند، باعث می شود که او در کنار عروسش زیبایی خاص خود را داشته باشد. نکته ای دیگر که، در آرایش و گریم آقایان در جشن ازدواج رعایت می شود، این است که مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می شود، موادی براق و یا چرب نیست.

این خبر خوبی برای آقایانی است که مخالف گریم صورتشان در جشن ازدواج هستند. موادی که برای گریم آقایان استفاده می شود، به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با لوازم و مواد آرایشی نخواهد شد. بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده. منظور از آرایش داماد بیشتر گریمی بی رنگ است که تنها برای صاف و یکدست شدن پوست و همچنین یکرنگ شدن پوست و از بین بردن لک و جای جوش و ... به کار می رود

حرفه ای ترین مرکز گریم و آرایش صورت داماد

اگر داماد از گریم استفاده نکند در عکسها بین صورت داماد و صورت عروس تعادل برقرار نمیشود و تمام خطوط چهره و لک و دو رنگ بودن قسمتهای مختلف پوستش به چشم می آید.
آرایش داماد از چه مراحلی تشکیل می شود ؟!ابتدا آرایشگر باید با استفاده از پاک کننده ای مناسب پوست داماد را از آلودگی پاک کنند و در مرحله بعد از یک تونیک و مرطوب کننده ای مناسب استفاده کند تا پوست داماد شفاف و تر و تازه شود. بهتر است که در استفاده از محصولات پوستی از محصولاتی استفاده شود که مخصوص پوست آقایان ساخته شده است.


آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000
تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایش صورت داماد حرفه ای ترین آرایشگاه از مجموع 0 امتیاز