استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اصول انتخاب آرایشگاه دامادی

اصول انتخاب آرایشگاه دامادی
آرایشگاه داماد کم مو و کچل
آرایشگاه طلوع تهران می تواند یکی از بهترین آرایشگاه های ارائه دهنده خدمات میکروبلدینگ ابرو مردانه و زنانه و خدمات فیبروز مردانه و زنانه در تهرانپارس باشد. آرایشگاه طلوع تهران با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های این حوزه و به کارگیری آخرین روش ها و تکنیک های موجود، خدماتی با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه می دهد.

1- خدمات میکروبلدینگ ابرو:
در آرایشگاه طلوع تهران، خدمات میکروبلدینگ ابرو به صورت حرفه ای و با بهره گیری از بهترین ماشین آلات برای مشتریان عزیز ارائه می شود. این خدمات شامل روش های مختلفی از جمله روش پودری، روش شبیه سازی مو و روش 3D می باشد که طراحی و ایجاد ابرویی شکیل، طبیعی و با در خور توجه پوست صورت را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

2- خدمات فیبروز:
فیبروز، یکی از روش های پرطرفدار برای بهبود مو، به خصوص در مورد موهای ضعیف یا کم مو می باشد. در آرایشگاه طلوع تهران، با استفاده از پروتز های مویی اصلی و مصنوعی که بسیار نزدیک به ظاهر و به شکل بلندی مو اصلی هستند، می توان طراحی و ایجاد موهایی کاملاً طبیعی و خیره کننده را به مشتریان عزیز ارائه داد.

3- آرایشگری دائمی:
آرایش دائمی در آرایشگاه طلوع تهران بهترین جایی است که شما می توانید به علت سابقه بسیار خوب این آرایشگاه در حوزه آرایش دائمی، خدمات ایمن و با کیفیت را تجربه کنید. با استفاده از این خدمات، می توانید چهره خود را با ظاهری جدید بهبود بخشید و با اعتماد به نفس بیشتر، از زندگی لذت بیشتری ببرید.

در نهایت، با توجه به تخصص و تجربه آرایشگران این آرایشگاه و با بهره گیری از بهترین مواد و تجهیزات موجود، مشتریان این آرایشگاه احساس رضایت و راضی بودن از خدمات ارائه شده آرایشگران دارند.

آیا شما هم از آن دسته از آقایانی هستید که فکر می کنید نیاز نیست داماد آرایشگاه برود؟
اشتباه می کنید، درشب عروسی تنها یک پادشاه و یک ملکه وجود دارد که شما پادشاه این جشن هستید و همان طور که عروس در شب عروسی باید زیباترین زن جشن باشد، داماد هم باید زیباترین مرد جشن بنظر بیاید.
آیا یک پادشاه برای حضور در جشن ها از آرایشگران چیره دست استفاده نمی کند؟
بنابراین مثل یک پادشاه با یک آرایشگر ماهر، در جشن عروسی خود بدرخشید.
یک آرایشگاه و یک آرایشگر خوب باید بتواند تا هر آنچه می خواهید برایتان انجام دهد. باید برایتان خاطره ای زیبا بوجود بیاورد که در آخر تا همیشه با یادآوری آن احساس رضایت و خشنودی داشته باشید.
اما ویژگی های یک آرایشگاه و آرایشگر خوب چیست؟

ما ۲ نوع آرایشگر داریم، حرفه ای و غیر حرفه ای، آرایشگر حرفه ای از خود تعریف و تمجید نمی کند یا به اعتبار دیگر همکارانش حمله نمی کند. آرایشگر حرفه ای به چند متد ساده قدیمی افاقه نکرده و این علم محدود را مانند یک افتخار ندانسته و هر روز سعی در کسب یادگیری از هر کجا و هرکس حتی از مشتریان خود دارد. آرایشگر حرفه ای اگر چه از مدرک آرایشگری اش زمان کمی نیست که گذشته، شروع به تخریب همکاران خود نکرده و خود را علامه نمی داند.
آرایشگر حرفه ای مشتریان خود را به صورت سکه های پول نمی بیند و از استفاده از مرغوب ترین محصولات و تکنولوژی جهانی حتی در یک آرایشگاه ده متری دریغ نمی کند، چرا که سلامت و رضایت مشتری برایش با ارزش ترین چیز است. در کل آرایشگر حرفه ای است که از ابتدا شیفته ی شغلش باشد و به هم صحبتی با مردم و ارائه خدمات به آن ها علاقه داشته باشد. دانش بالا و به روز در بخش های مختلف زیبایی فقط از سوی آرایشگری حرفه ای امکان پذیر است که حاضر است برای پیشرفت خویش و افزایش رضایت مشتریان وقت انرژی و پول صرف کند. در واقع آرایشگر با دانش بالا فردی است که مسلط به اصول چهره شناسی، انواع طرح هایی صورت و گردن، ساختمان پوست و مو و بهداشت آن ها، اصلاح و آرایش موی سر و صورت و سشوار کشیدن باشد و بتواند بهترین و مناسب ترین تصمیم را برای آرایش و پیرایش شما بگیرد.
اکنون به صورت موردی تمام ویژگی های لازم یک آرایشگر یا یک آرایشگاه خوب را بر خواهیم شمرد:
– تعیین زمان : یک آرایشگاه خوب، آرایشگاهی است که برای هر کاری تعیین زمان مناسبی را در نظر بگیرد و از اتلاف وقت و انرژی مشتری جلوگیری کند . امکانات یک آرایشگاه خوب باید به گونه ای باشد که بتواند اکثر انتظارات مشتری را برای مراجعه و گرفتن خدمت در زمان مشخص شده انجام دهد یا اگر احیانا به ناچار تاخیری در روند اجرای کار به وجود آمد به جبران زمان تلف شده خدمات تکمیلی بی نظیر و مناسب چهره آن فرد به عنوان هدیه انجام دهد .تا سال ها هیچ سیستم نوبت دهی در آرایشگاه های مردانه ی سنتی وجود نداشت و مشتریان بالاجبار زمان زیادی را بر روی صندلی های اذیت کننده آرایشگاه ها بدون هیچ پذیرایی در شان و خدمتی منتظر می ماندند. البته لازم است که با سیستم نوبت دهی آرایشگاه ها همکاری انجام گیرد تا مشکل اتلاف وقت به وجود نیاید برای مثال از ۲۴ ساعت قبل هماهنگ کنید برای گرفتن ساعت دقیق. این کار تواند تا اندازه ی زیادی این مشکل را برطرف نماید
لباس و سر و وضع کادر آرایشگاه: لباس کادر باید همیشه تمیز، مرتب و اتو کشیده و از خوشبو کننده ها استفاده کنند و هرگز بوی نامطبوع ندهند. موهای سر آرایشگر باید مرتب باشد. موهای صورتش را حداقل هفته ای ۲ الی ۳ بار اصلاح کند و اگر هم ریش می گذارد باید آن ها را مرتب نگهداری کند. ناخن های انگشتان دست وی هم همیشه باید کوتاه باشند و بهداشت را کاملا رعایت کند.کفش آرایشگر باید راحت، تمیز و واکس زده باشد. برای راحتی بیشتر، بهتر است که از کفشی های طبی جلو بسته راحت استفاده شود .باید هنگام کار روپوش خود را پوشیده، ماسک بهداشتی زده باشد. این موارد باید از سوی تمام کادر آرایشگاه رعایت شود.
بهداشت محیط : محیط های گرم و مرطوبی مثل آرایشگاه ها بهترین محیط برای رشد باکتری ها و میکروب ها به حساب می آیند.
اما راه حل چیست؟
 راه حل درست نظافت درست و روزانه ی کف و استریل کردن ابزارها است. نظافت روزانه کف سالن و ابزار با محلول های ضدعفونی کننده مخصوص، استفاده از دستگاه یووی و استفاده از ابزار یک بار مصرف مثل حوله، پد و .. می تواند اثر گذار باشد.
محیط آرایشگاه باید زیبا و دل انگیز باشد. کف آن باید دارای کف پوش خوب و مناسب، راه خروج آب و قابل شستشو باشد. نور مناسب از ویژگی های یک آرایشگاه است. بهتر است در این مکان از نور طبیعی استفاده کرد که از همه طرف مخصوصا بالا وارد محیط شود، رنگ محیط کار باید روشن باشد و ترجیحا از رنگ ها روغنی قابل شستشو استفاده شود.از مواردی که می توان در آرایشگاه جهت بررسی بهداشتی به آن اشاره کرد روپوش تمیز و مرتب، تمیزی سرشور ها، میز کار و سرویس بهداشتی است.
و در آخر باید نکات ایمنی برای اتفاقاتی مانند زلزله، آتش سوزی و … را رعایت نماید.
رضایت سایر مشتریان: آقایان سلایق متفاوتی دارند و هر کدام به دلایل مختلفی مثل مجهز بودن محیط، بهداشتی بودن محیط، یک کار ساده پیرایش، تکرار تجربه همان کار سابق یا یک رسیدگی حرفه ای به ظاهر خود به آرایشگاه می روند. بنابراین جلب رضایت تمام مشتریان قطعا کار ساده ای نیست. رضایت مندی مشتری مستلزم داشتن یک سازمان منظم است که فقط نام آن آرایشگاه و در باطن آن تمامی اتفاقات و نظرات مشتری تحلیل می گردد و در جهت آن ها برنامه ریزی دقیق می شود تا در آینده نزدیک شاهد برآورده شدن نیاز های منطقی مشتریان آرایشگاه باشد. بنابراین با یک پری و جو ساده میتوان متوجه تغییرات آرایشگاه طی سال ها جهت جلب رضایت مشتریانش شد.
- رفتار آرایشگر و کادر: به دلیل آن که شما در روز جشن دچار استرس های احتمالی زیادی خواهید بود و بالاجبار زمان زیادی را در سالن می گذرانید، محیط آن جا باید امن و آرام باشد و حس خوبی را به شما بدهد

اما یک سری نکته که باید حتما بدانید و به آن توجه ویژه ای کنید:

- مهم ترین قسمت آماده کردن داماد برای جشن پیرایش موهای او است. بهتر است مدل موی جدیدی انتخاب نکرده و همان مدل موی قدیم خود را داشته باشید زیرا جشن عروسی زمان خوبی برای آزمون و خطا نیست. فراموش نکنید شما پادشاه این جشن هستید و باید بی عیب باشید. چنانچه از مدل موی سابق خود راضی نبوده و خواهان تغییر هستید حتما یک بار قبل جشن به طور آزمایشی از آرایشگر بخواهید شما را کاملا آماده کند. بهتر است کوتاهی موهایتان چند روز قبل از جشن انجام شود تا رد قیچی موهایتان از بین برود.
- حتما به آرایشگر خود بگویید که یک گریم طبیعی انجام دهد تا در عکس و فیلم ها زیبایی های خودتان به چشم بیاید نه مدل آرایش. گریم خوب فقط نقاط قوت صورت را به چشم می آورد و عیب ها را برطرف می کند بنابراین نباید اصلا به چشم بیاید.

- اما یک داماد چه کار هایی می تواند در آرایشگاه انجام دهد؟
اصلاح صورت: واقعا لازم است.
برداشتن ابرو: واقعا داشتن پیوند یا ابرو های خیلی پهن و پر پشت زیبا نیست و این حق هر انسانی است که بتواند با پیرایش به زیبایی برسد. به حرف مردم اهمیت ندهید. روزگاری مردم می گفتند حتی دختران هم نباید ابرو هایشان را اصلاح کنند و چقدر فشار ها که بر سر دختران نیامد تا این که با مقاومت توانستند این باور و سنت غلط را از بین ببرند. زیبایی که با تغییرات کوچک امکان پذیر است به راستی حق هر انسان چه زن چه مرد می باشد. خود را از این حق محروم نکنید.
گریم صورت: قبلا توضیح داده شده است.
صاف یا فرکردن مو: به انتخاب خودتان است فقط حتما با توجه به فرم صورتتان باشد.
رنگ مو: بهتر است از رنگ ها غیر طبیعی استفاده نکنید و نهایت به رنگ کردن چند تار موی سفید یا رنگ هایی نزدیک به رنگ موی خودتان افاقه کنید. حتی خانم ها هم این روز ها رنگ ها و آرایش ها غلیظ و مصنوعی انجام نمی دهند.
ماساژ سر وصورت: به شادابی صورت و مو های شما برای یک روز طولانی کمک شایانی خواهند کرد
خدمات ناخن: ناخن ها زشت و کثیف به هیچ وجه درخور یک پادشاه نیست. پدیکور و مانیکور، چه دست چه پا، فراموش نشود.
پاکسازی پوست: ازدواج تولدی دوباره است. سلول های مرده پوستتان را نیز با پاکسازی پوست حذف کرده و بگذارید پوستتان نیز تولدی دوباره داشته باشد.

خدمات فوق را با توجه به نیاز خود و بودجه اتان می توانید استفاده کنید. به راستی اگر به این خدمات نیاز دارید انجام دهید و به فکر حرف مردم نباشید. آن ها مرد شلخته و زشت که به خودش نمی رسد را بیشتر از مردی که زیبا، مرتب و شیک که به خودش به خوبی رسیدگی می کند، سرزنش و مسخره می کنند.
- و در پایان توصیه می کنم آرایشگاهتان را نزدیک به سالن آرایش عروس و گل فروشی انتخاب کنید تا از زمان خود بهترین استفاده را ببرید.
امیدوارم که با رعایت نکات فوق یک آرایشگاه خوب یافته، در آرامش کامل کارهایتان انجام داده و در روز پادشاهی خود به زیبایی تمام بدرخشید.
در استان تهران، شهر تهرانپارس یکی از مناطق پرجمعیت است که بسیاری از نیازهای جامعه را برآورده می کند. از جمله نیازهایی که مردم با آن مواجه هستند، نیاز به خدمات میکروبلدینگ ابرو مردانه و زنانه و خدمات فیبروز مردانه و زنانه است که در آرایشگاه های مختلفی در نزدیکی طلایه تهرانپارس، ارائه می شود. در اینجا به چندین آرایشگاه در نزدیکی طلایه تهرانپارس می پردازیم.

1. آرایشگاه تقوا
آرایشگاه تقوا یکی از بهترین آرایشگاه هایی است که خدمات میکروبلدینگ ابرو را ارائه می دهد. به علاوه، این آرایشگاه در خدمت مشتریان خود در خصوص خدمات فیبروز مردانه و زنانه نیز است. این آرایشگاه، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و با استفاده از بهترین و امن ترین مواد، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن را ارائه می دهد.

2. آرایشگاه برترین
آرایشگاه برترین یکی دیگر از آرایشگاه هایی است که خدمات میکروبلدینگ ابرو و فیبروز مردانه و زنانه را ارائه می دهد. با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و کیفیت بالای خدمات، این آرایشگاه به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن را ارائه می دهد. همچنین، در کنار خدمات فیبروز و میکروبلدینگ، این آرایشگاه خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که برای مشتریانی که به دنبال یک جایگاه کامل آرایشگاه هستند بسیار کاربردی هستند.

3. آرایشگاه صدیقی
آرایشگاه صدیقی نیز یکی از بهترین آرایشگاه هایی است که خدمات میکروبلدینگ ابرو و خدمات فیبروز مردانه و زنانه را در نزدیکی طلایه تهرانپارس ارائه می دهد. این آرایشگاه با بهره گیری از بهترین ماشین آلات و مواد آرایشی، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می دهد.  




تاریخ درج: 1400/05/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اصول انتخاب آرایشگاه دامادی از مجموع 0 امتیاز