استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارهای غرب تهران و جاده مخصوص و قدیم کرج

باغ تالارهای غرب تهران و جاده مخصوص و قدیم کرج
باغ تالارهای غرب تهران و جاده مخصوص و قدیم کرج : باغ تالار مجلل کسری ، باغ تالار ساقدوش ، باغ تالار فرشته ، باغ تالار پذیرایی قصر بهشت ، باغ تالار پذیرایی پاسارگاد ، باغ تالار پذیرایی خاتون ، باغ تالار یاس شهریار ، باغ تالار نگین غرب ، باغ تالار مینیاتور


















-------------------------
باغ تالار مجلل کسری به مدیریت آقای بهرامی ، با خدمات متفاوت و با متنوع در محیطی آرام در محدوده فیروز بهرام واقع شده است. سالن های لوکس و نوساز ، طراحی لنداسکیپ حرفه ای و خدمات با کیفیت از ویژگی های قابل توجه آن می باشد. این مجموعه با بکارگیری سرآشپز مجرب و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب ، باعث افزایش کیفیت غذا ها شده است. باغ تالار مجلل کسری با افتخار آماده میزبانی از میهمانان محترم شما می باشد.
-------------------------
باغ تالار ساقدوش ، مفتخر است با بیش از 15 سال سابقه درخشان همیشه سعی بر این داشته که همواره عزیزانی که ما را لایق بر خدمت گزاریشان دانسته اند به فراز آرزوهایشان در زیباترین ، خاطره انگیزترین و رویایی ترین شب زندگیشان برسانیم.این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب متشکل از طراحان کار آزموده دارای مدارک معتبر بین المللی ، لوازم و دکوراسیون لاکچری و بهره گرفتن از تجربه ی بیش از یک دهه برگزاری مراسم های عروسی با توجه به طراحی برنامه تالار عروسی و باغ از پیشتازان اصلی در این زمینه می باشد.باغ تالار ساقدوش با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی ، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخور شأن ، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم.
-------------------------
باغ تالار فرشته - سازمان ملی زمین و مسکن ، با امکان برگزاری مراسم در فضای زیبای باغ با بهترین کیفیت ارائه سرویس را دارا می باشد. این مجموعه با طراحی زیبا و شیک محیطی مجلل را برای پذیرایی از میهمانان محترم فراهم آورده است. از غذای درجه یک باغ تالار فرشته نیز نباید غافل بود. تمامی غذا های مجموعه مذکور با مواد اولیه درجه یک توسط سرآشپز مجرب طبخ می شود.
-------------------------
باغ تالار پذیرایی قصر بهشت به مدیریت آقای آهنگری ، باغی بسیار زیبا با فضای سبز دلربا و محوطه شیک درکنار سالن های مبله جذاب و امکانات بروز و نیز سرویس دهی بی نظیر توسط کادری منظم و کوشا ؛ مجموعه ای مناسب و فوق العاده جهت برگزاری جشن ها ، میهمانی ها و انواع مراسم ها با ارائه بهترین خدمات به شما و میهمانانتان خواهد بود.
-------------------------
باغ تالار پذیرایی پاسارگاد به مدیریت آقای نمازی ، مجموعه ای دیدنی و بروز همراه با بهترین امکانات خدماتی - رفاهی و استعداد پذیرایی به 1000 میهمان با کیفیت مثال زدنی و بی نقص در فضایی دلپذیر و صمیمی به وسعت 5 هزارمتر مربع واقع در شهریار ، شهر اندیشه پاسخگوی انتظارات و برگزاری رویایی مراسم های شما عزیزان است.
-------------------------
باغ تالار پذیرایی خاتون به مدیریت آقای تهرانی ، از بهترین باغ تالار های پذیرایی در اندیشه با فضایی گیرا و فوق العاده همچنین با در اختیار داشتن امکانات و ملزومات میزبانی و خدماتی درجه یک همراه با سرویس دهی توسط پرسنلی کوشا و متعهد در دو سالن مجزا با طراحی شیک و قابلیت ارائه خدمات بدون افت کیفیت به 600 میهمان ؛ مراسمی رویایی ، به یاد ماندنی و باشکوه در انتظار شما خواهد بود.
-------------------------
باغ تالار یاس شهریار به مدیریت لواسانی ، با ایجاد محیطی بسیار زیبا در محوطه و همچنین طراحی سالن های لوکس ، در خدمت میهمان گرامی می باشد. این مجموعه همواره تلاش نموده تا استاندارد های لازم برای رفاه میهمانان را رعایت نماید که در این امر نیز موفق عمل کرده است.
-------------------------
باغ تالار نگین غرب به مدیریت غریبی ، با ایجاد محیطی زیبا و لوکس آماده برگزاری انواع مراسم های شما عزیزان می باشد. فضای سبز خاص ، آلاچیق های شیک ، سالن هایی زیبا در همکف و ... از ویژگی های مجموعه مذکور می باشد. شما عزیزان می توانید برای عقد قرارداد به باغ تالار نگین غرب مراجعه نمایید.
-------------------------
باغ تالار تشریفاتی باغ بهشت با افتخار آماده میزبانی از میهمانان محترم شما عزیزان می باشد. این مجموعه با طراحی بسیار شیک دارای سالن هایی با سقف های بلند و بدون ستون است که برای برگزاری مراسم های شما عزیزان آماده شده است. مجموعه مذکور تجربه 20 ساله خود را در کنار تکنولوژی روز بکار گرفته تا یک شب با شکوه را برای شما رقم زند.
-------------------------
باغ تالار تشریفاتی باغ صبا به مدیریت مرادی ، دارای محوطه بسیار زیبا با مساحت 20000 متر مربع ، شکوه خاصی به مراسم های شما می دهد. این مجموعه علاوه بر زیبایی فضای سبز و سالن های شیک ، غذا هایی با کیفیت بالا را سرو می کند. اگر در محدوده غرب تهران به دنبال یک باغ تالار مجلل هستید ، باغ تالار تشریفاتی باغ صبا می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد.
-------------------------
باغ تالار رویال - شهریار ارائه دهنده خدمات متنوع ، با افتخار در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا ، اتاق Vip برای صرف شام عروس و داماد و ... می باشد. باغ تالار رویال - شهریار همواره تلاش نموده تا در میان باغ تالار های اطراف متمایز باشد.
-------------------------
مجموعه باغ تالارهای عمارت باغ زندگی به مدیریت آقای غفاری ، از زیباترین و مجلل ترین باغ تالارها واقع در اسلامشهر با معماری و طراحی فوق العاده و بروز ، نزدیک به دو دهه فعالیت اجرایی و برگزاری انواع مراسم با کیفیتی بی نظیر همراه با کسب بالاترین میزان رضایت از مشتریان طی سالها ارائه خدمات درجه یک میزبانی توسط پرسنلی گزینش شده و مجرب در فضایی گرم و صمیمی ، مفتخر به میزبانی مراسم های شما عزیزان با بکار بستن تمامی تلاش خود و آنچه در توان دارد ، است.
-------------------------
باغ تالار بهشت مهدی باغی منحصر به فرد با طراحی خاص واقع در محدوده احمد آباد مستوفی ، دارای فضای سبز رویایی و متحیر کننده با تراکم و تنوع گیاهی قابل توجه ، استخر آب بسیار زیبا ، مجهز به بروز ترین امکانات خدماتی-رفاهی با دکوراسیون لوکس ، برخورداری از پرسنلی حرفه ای و کوشا ، کیفیت غذایی درخور توجه و باب طبع ، قابلیت سرویس دهی منظم و میزبانی حداکثر 500 میهمان با کیفیت مثال زدنی درکنار پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب و کافی ؛ مفتخر است با ارائه بهترین خدمات درکنار مشاوره و مدیریت برنامه حرفه ای مراسمی درخور شأن میهمانان شما عزیزان به شایسته ترین شکل برگزار نماید.
-------------------------
باغ تالار میزبان مجموعه ای بی نظیر واقع در احمد آباد مستوفی با ظرفیت 600 نفر می باشد ، این باغ با طراحی مجلل و معماری باشکوه دارای امکانات منحصر به فرد و ارائه خدمات میزبانی درجه یک با پرسنلی حرفه ای شبی رویایی برای شما خلق خواهد کرد.
-------------------------
مجموعه باغ تالارهای ترانه دارای دو باغ مجزا و ۴ سالن با ورودی های جداگانه با دیزاین و طراحی جدید و لوکس در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است. باغ ترانه دارای فضای سبز بسیار زیبا ، آلاچیق ، پارکینگ اختصاصی ، پرسنل کارآزموده و کیفیت غذای عالی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-------------------------
باغ تالار عقیق به مدیریت مهندس فرزاد ، دارای 4000 متر مربع فضای سبز بسیار زیبا با پوشش گیاهی منحصر به فرد و همچنین 1200 متر مربع سالن های لوکس با نورپردازی حرفه ای ، در خدمت شما عزیزان می باشد. ورودی طولانی 60 متری در میان فضای سبز زیبا در کنار تجهیزات مدرن و پیشرفته داخل سالن و محوطه ، شکوه و جلال خاصی به مراسم شما می بخشد. اگر یکی از ملاک های شما برای انتخاب تالار مناسب ، کیفیت می باشد حتما این مجموعه را بازدید کرده و آن را مورد بررسی قرار دهید.
-------------------------
باغ تالار آرتمیس به مدیریت تایکندی ، با طراحی بسیار شیک و دیزاین زیبای ورودی ، محوطه و سالن ها ، آماده پذیرایی از شما عزیزان و میهمانان محترمتان می باشد. این مجموعه همواره تلاش نموده تا بهترین کیفیت های ممکن را ارائه دهد بنابراین اگر یکی از ملاک های شما برای انتخاب تالار کیفیت می باشد ، از باغ تالار آرتمیس غافل نشوید.
-------------------------
باغ تالار باران شهریار به مدیریت خانلری ، با ایجاد محیطی بسیار زیبا ، امکان برگزاری با شکوه ترین مراسم را فراهم نموده است. این مجموعه که دارای سالن های لوکس و فضای سبز مدرن آماده پذیرایی از میهمانان شماست. همچنین باغ تالار باران شهریار منو های غذایی استاندارد با کیفیت بسیار بالایی دارد و مشتری های محترم رضایت خود را از این موضوع اعلام کرده اند.
-------------------------
تشریفات و باغ تالار مجلل به مدیریت آقای اصلانی ، با بیش از 20 سال سابقه درخشان در برگزاری با شکوه ترین مراسم ها ، در خدمت شما عزیزان می باشد. در این مجموعه تماما کادر و پرسنل آموزش دیده مشغول به فعالیت می باشند بنابراین می توان این اطمینان را به مشتری های محترم داد که یک مراسم منظم و طبق برنامه را شاهد هستند. اگر به دنبال یک مجموعه با کیفیت هستید ، تشریفات و باغ تالار مجلل گزینه مناسبی برای شماست.
-------------------------
باغ تالار مینیاتور به مدیریت کاظمی ، با ایجاد محیطی بسیار زیبا و آرام ، در خدمت شما عزیزان می باشد تا انواع مراسم ها را به بهترین وجه و با شکوه ترین حالت برگزار نماید. این مجموعه در تلاش است تا یک شب خاطره انگیز را برای میهمانان گرامی فراهم کند.
-------------------------
باغ تالار قصر خورشید ارائه دهنده خدمات متنوع ، متفاوت و با کیفیت ، با افتخار در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه با بکارگیری پرسنل مجرب و آموزش دیده و همچنین سرآشپزان حرفه ای ، پذیرایی تمام کمال از میهمانان محترمتان را تضمین می نماید. باغ تالار قصر خورشید انواع مراسم های شما را بسیار با شکوه و درخور برگزار می کند.
-------------------------
باغ تالار شب های روشن به مدیریت فلاح ، دارای امکانات با کیفیت و متفاوت می باشد. این مجموعه در منطقه زیبای احمد آباد مستوفی واقع شده و فضای سبز خاص با گیاهان متنوع آن ، به مراسم های شما عزیزان شکوه و جلال می بخشد. مجموعه مذکور دارای غذا های درجه یک با منو های استاندارد می باشد و وظیفه پذیرایی از میهمانان را به خوبی انجام می دهد.
-------------------------
باغ تالار پدر به مدیریت محمدپور ، با طراحی خاص و بسیار شیک ، مراسم های بسیار مجللی را برگزار می نماید. این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا ، سفره خانه سنتی ، فضای سبز زیبا و غذا های درجه یک می باشد.
-------------------------
باغ تالار سبز شهریار به مدیریت آقای حسنی ، باغی بسیار زیبا با طراحی باشکوه ، دارای سالن های بسیار زیبای مبله و مجهز به امکانات مدرن خدماتی ، کادری حرفه ای و کوشا ، سیستم منظم سرویس دهی ، کیفیت غذای بی نظیر ، پارکینگ اختصاصی و ... ، با گنجایش حداکثر 800 میهمان واقع در شهریار ، با انتخاب این مجموعه مراسم هایی آبرومند و خاطره انگیز برای شما به ارمغان می آید.
-------------------------
باغ تالار نگین فردوس ( شهریار ) به مدیریت راسخی زاده ، دارای محوطه بسیار زیبا و منحصر به فرد با پوشش گیاهی متفاوت ، به مراسم های شما عزیزان شکوه خاصی می بخشد. این مجموعه دارای طراحی مدرن و لوکس می باشد که باعث رضایت مشتری های محترم گشته است. شما می توانید برای ثبت قرارداد به باغ تالار نگین فردوس مراجعه نمایید.
-------------------------
باغ تالار باران مهر ، مجموعه ای بی نظیر با امکانات قابل توجه ، دارای فضای سبز بسیار زیبا با طراحی چشم نواز و باشکوه همچنین برکه و آبنمایی دلربا با طراحی خاص ، سالن هایی با معماری باشکوه و مجهز به بروزترین امکانات خدماتی رفاهی ، دارای تیم طراحی دکوراسیون و دیزاین حرفه ای و هنرمند ، سالن عقد مجزا با طراحی خیره کننده ، کیفیت غذایی تضمین شده ، پارک بازی کودک ، پارکینگ اختصاصی و... ؛ میزبانی شایسته و درخورشأن برای برگزاری مجالس شما خواهد بود.
-------------------------
باغ تالار ایرانی به مدیریت فرقانی ، دارای تیم مدیریتی قوی و پرسنل مجرب ، در شهر احمدآباد مستوفی واقع شده است. این مجموعه با طراحی منحصر به فرد سالن های و محوطه ، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. اگر در این منطقه به دنبال یک مجموعه برای برگزاری مراسم خود می باشید ، باغ تالار ایرانی گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.
-------------------------
باغ تالار آدریان به مدیریت خانوادگی ، با طراحی و ایجاد محیطی بسیار زیبا و منحصر به فرد ، با افتخار انواع مراسم های شما عزیزان را میزبانی می کند. این مجموعه با غذا های درجه یک از میهمانان گرامی پذیرایی می کند. همان طور که می دانید موضوع کیفیت در غذا ها امری بسیار مهم است.
-------------------------
باغ تالار آریانا به مدیریت عرب ، با ظرفیت 1000 نفر در منطقه بسیار زیبای فیروزبهرام واقع شده است. این مجموعه با پوشش گیاهی منحصر به فرد که توسط مهندسین خبره طراحی شده ، به مراسم های شما عزیزان جلوه خاصی را می بخشد. ضمنا از طراحی داخلی و معماری باغ تالار آریانا نیز نباید غافل بود.
-------------------------
باغ تالار پذیرایی سه گل مجموعه ای نوساز و مجلل واقع شده در محدوده غرب تهران با امکانات درخور توجه ، اتاق عقد مجزا ، سالن های مجلل با مبلمان بسیار شیک ، سیستم نورپردازی و صوتی مدرن ، طبخ دلپذیرترین غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت منحصر به فرد و ویژگی های خاص دیگر که این مجموعه را از نظر ارائه خدمات برجسته میکند.
-------------------------
باغ تالار عابدی به مدیریت آقای خسروی ، مجموعه ای مجلل و بسیار زیبا با فضای سبز وسیع و چشم نواز به مساحت 2300 متر مربع همراه با درختان میوه کم نظیر ، سالن هایی شیک طراحی شده بدون ستون با سقفی بلند و باشکوه ، تیم پذیرایی حرفه ای و مجرب ، طراحی و دیزاین دکوراسیون هنرمندانه ، کیفیت غذایی بسیار مطلوب ، پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب درکنار امکانات و ویژگی های منحصر به فرد دیگر که بدون شک شبی رویایی برای شما رقم خواهد زد.
-------------------------
باغ تالار پارسا به مدیریت عزتی و مقدم ، در مساحتی به وسعت 15000 متر مربع در منطقه زیبای احمد آباد مستوفی واقع شده است. این مجموعه دارای فضای سبز بسیار لوکس و منحصر به فرد با گیاهان زیبا می باشد که به مراسم های شما عزیزان شکوه خاصی می بخشد. باغ تالار پارسا همواره تلاش نموده تا خدماتی با کیفیت و آنچنان که شما لیاقت دارید را ارائه دهد و به جرات می توان گفت که به این مهم دست یافته است.
-------------------------
باغ تالار آناهل به مدیریت طلوعی ، با ارائه محیطی بسیار زیبا و آرام ، انواع مراسم های شما عزیزان را برگزار می نماید. شما می توانید از صفر تا صد مراسم خود را به آن بسپارید و با خیال راحت از مراسم خود لذت ببرید. دکوراسیون باغ تالار آناهل بسیار شیک و متفاوت بوده که این امر موجب رضایت مشتری های محترم شده است.
-------------------------
باغ تالار پذیرایی کاظمی مجموعه ای خاص با طراحی شیک ، ارائه دهنده بی نظیر ترین خدمات میزبانی و سرویس دهی منظم و درجه یک آماده میزبانی مراسم های شما عزیزان است.
-------------------------
باغ تالار لوکس ونوس به مدیریت خانم سرکشیکی ، باغی بسیار زیبا با فضای سبز چشم نواز ، طراحی و معماری نوآورانه ، مجلل و باشکوه ، دارای سالن های شیک مجهز به تجهیزات بروز و مدرن ، پرسنل متعهد ، کیفیت غذایی بسیار مطلوب ، پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب ؛ مفتخر است میزبانی در خورشأن و شایسته برای برگزاری مراسم های شما عزیزان باشد.
-------------------------
باغ تالار خانه درختی به مدیریت آقای محمدی ، مجموعه ای بسیار زیبا با فضایی مناسب و خانه ای بنا شده بر روی درختان با طراحی شگفت انگیر به مساحت 100 متر مربع که در خاورمیانه بی همتاست.همچنین این مجموعه دارای امکانات پذیرایی و خدماتی بروز به همراه تیم پذیرایی مجرب ، کیفیت غذایی درخور توجه ، پارکینگ اختصاصی با فضای گسترده ، سرویس دهی منحصر به فرد ، که بدون شک در بالابردن کیفیت ارائه خدمات موثر است.
-------------------------
باغ تالار امیر پاکدشت به مدیریت تجریشی ، ارائه دهنده خدمات متفاوت و متنوع در خدمت شماست. پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا ، سفره خانه سنتی ، آتلیه عکاسی مدرن ، ورود عروس و داماد با کالسکه به داخل سالن و ... از جمله خدمات مذکور می باشد. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب در کنار مهارت آشپزی ، غذای درجه یک و خاصی را برای پذیرایی از میهمانان محترم تدارک می بیند که این موضوع توجه بسیاری را جلب نموده است. شما عزیزان می توانید برای عقد قرارداد و سپردن صفر تا صد مراسم خود به آن از طرق مختلف با باغ تالار امیر پاکدشت تماس حاصل نمایید.
-------------------------
باغ تالار منصوری مجموعه ای بی نظیر با طراحی مجلل و معماری باشکوه دارای امکانات منحصر به فرد و ارائه خدمات میزبانی درجه یک با پرسنلی حرفه ای شبی رویایی برای شما خلق خواهد کرد.
-------------------------
باغ تالار سعادت گرمدره به مدیریت آقای بیگی ، در غرب استان تهران و در محدوده گرمدره آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. این مجموعه با امکان برگزاری مراسم عقد در فضای باغ ، جلوه خاصی به آن می دهد. تمامی خدمات ارائه شده توسط باغ تالار سعادت گرمدره با کیفیت و متفاوت می باشد که باعث رضایت مشتری های محترم گردیده است. شما می توانید صفر تا صد مراسم های خود را به این مجموعه بسپارید و با خیال راحت از مراسم خود لذت ببرید.
-------------------------
باغ تالار عرفان به مدیریت آقای میر شفیعی ، مجموعه ای خاص با معماری مجلل در فضایی وسیع ، طراحی باشکوه همراه با دکوراسیون هنرمندانه و چشم نواز ، دارای سالن هایی بی نظیر مجهز به مدرن ترین تجهیزات خدماتی - رفاهی ، بکارگیری پرسنل متعهد و حرفه ای ، ارائه خدمات بی نقص میزبانی ، منوی غذایی متنوع با کیفیت تضمین شده و استفاده از مواد اولیه درجه یک ، مجموعه ای با امکانات بی نظیر و خدماتی متفاوت شبی خاطره انگیز و به یادماندنی برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.
-------------------------
باغ تالار قصر سفید ، مجموعه ای بسیار زیبا با طراحی لوکس و مجلل ، دارای فضای سبز باشکوه با برکه ای خاص ، دکوراسیون بی نظیر و هنرمندانه ، سالن هایی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات خدماتی - رفاهی با معماری چشم نواز ، استفاده از امکانات مدرن ( نورپردازی حرفه ای ، سیستم تهویه مطبوع ، موزیک زنده با تجهیزات کامل و ... ) ، همچنین نیز این مجموعه دارای اتاق عقد مجزا با دکور شیک ،سفره خانه سنتی بسیار زیبا ، پارکینگ اختصاصی ، پرسنل متعهد و امکانات ویژه و درخور توجه دیگر برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های شما عزیزان می باشد.
-------------------------
باغ تالار چیتگر به مدیریت آقای کاظمی ، دارای مساحتی در حدود 3500 متر مربع تالار و باغ مجلل و 3000 متر مربع پارکینگ اختصاصی می باشد. این مجموعه از سال 1370 تا کنون در حال فعالیت است و در طی این سال ها سابقه درخشانی را برای خود رقم زده است. اگر به دنبال یک باغ تالار هستید ، باغ تالار چیتگر گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد تا متناسب با سلیقه و بودجه شما ، یک مراسم با شکوه را برگزار نماید.
-------------------------
باغ تالار سیاوش به مدیریت کلوری ، با ظرفیت 500 نفر و فضای سبز بسیار شیک به مساحت 2000 متر مربع ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این مجموعه با رعایت استاندارد های روز ، محیط زیبا با امکانات رفاهی مناسب را ایجاد نموده تا امر پذیرایی از میهمانان را به خوبی انجام دهد. اگر به دنبال یک باغ تالار برای برگزاری مراسم خود هستید ، باغ تالار سیاوش می تواند گزینه مناسبی باشد.
-------------------------
باغ تالار قصر مریم شهریار به مدیریت آقای کندری ، با امکان برگزاری مراسم در فضای زیبای باغ تا 200 نفر را دارا می باشد. این مجموعه با طراحی زیبا و شیک محیطی مجلل را برای پذیرایی از میهمانان محترم فراهم آورده است. از غذای درجه یک باغ تالار قصر مریم نیز نباید غافل بود. تمامی غذا های مجموعه مذکور با مواد اولیه درجه یک توسط سرآشپز مجرب طبخ می شود.
-------------------------
باغ سبز شمیران به مدیریت آقای شمیرانیها ، مجموعه ای بسیار زیبا دارای فضایی سبز بی نظیر ، سالن های مجلل ، دکور باشکوه با طراحی چشم نواز ، کیفیت غذایی بسیار مطلوب ، پارکینگ اختصاصی میهمانان ، سرویس پذیرایی درخور توجه ، در منطقه ازگل تهران مهیای میزبانی مراسم های شما عزیزان به شایسته ترین شکل خواهد بود.
-------------------------
باغ تالار پالیزی شهریار به مدیریت خدایاری ، دارای دو سالن لوکس و مجزا ، افتخار میزبانی از شما عزیزان را دارد. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت و همچنین هدایای ویژه ، توجه بسیاری را جلب نموده است. موقعیت جغرافیایی آرام و زیبا ، پارکینگ اختصاصی ، غذای درجه یک و طراحی زیبا از ویژگی های باغ تالار پالیزی شهریار می باشد.
-------------------------
باغ تالار گل یاس به مدیریت آقای صمدی ، مجموعه ای مجلل با طراحی چشم نواز و معماری بی نظیر ، در فضایی بسیار زیبا و همچنین با دارا بودن چهار سالن مجزا با امکانات پیشرفته خدماتی - رفاهی و بهره گیری از پرسنل مجرب ، سرویس پذیرایی متفاوت ، ارائه بهترین خدمات مجالس ، شایسته میزبانی مراسم های شما عزیزان خواهد بود.
-------------------------
باغ تالار ملودی به مدیریت کاظمی - سمیاری ، در منطقه آرام و زیبا احمد آباد مستوفی واقع شده است. این مجموعه دارای اتاق عقد بسیار تشریفاتی ، پارکینگ اختصاصی ، فضای سبز منحصر به فرد و طراحی شیک می باشد که رضایت مخاطبین را بدست آورده است. اگر در محدوده جنوب تهران و احمد آباد مستوفی به دنبال باغ تالار می گردید ، باغ تالار ملودی یک گزینه بسیار مناسب برای شماست. مجموعه مذکور آماده عقد قرارداد و پذیرایی از شما عزیزان می باشد.


عکس باغ تالار حافظ قم
عکس باغ تالار الماس تهران
عکس باغ تالار رویا در احمدآباد مستوفی
عکس باغ تالار تاج
عکس باغ تالار دانیال
عکس باغ تالار کاشانک جاده قم
عکس باغ تالار هانا
عکس باغ تالار سهراب اردبیل
عکس باغ تالار ارم چهارباغ
عکس باغ تالار امامی در اصفهان
عکس باغ تالار الماس شاندیز مشهد
عکس باغ تالار اسطوره مشهد
عکس باغ تالار الهه ناز
عکس باغ تالار ارم مشهد
عکس باغ تالار الین کرج
عکس باغ تالار بنانیه
عکس باغ تالار بزرگ شهر رباط کریم
عکس باغ تالار باران در گرمدره
عکس باغ تالار باران شهریار
عکس باغ تالار بهشت مهدی
عکس باغ تالار بهاران اصفهان
عکس باغ تالار بهشت اصفهان
عکس باغ تالار باران در اصفهان
عکس باغ تالار پامچال مشهد
عکس باغ تالار پارسا احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار پرهام مشهد
عکس باغ تالار پرنیان گرمدره
عکس باغ تالار پارسا کمالشهر
عکس باغ تالار پاشا شیراز
عکس باغ تالار پارمیس مشهد
عکس باغ تالار پاشا
عکس باغ تالار تاج گرمدره
عکس باغ تالار ترانه در احمدآباد مستوفی
عکس باغ تالار تهران در چیتگر
عکس باغ تالار تیام اصفهان
عکس باغ تالار ترنم مشهد
عکس باغ تالار تهران
عکس باغ تالار تک درخت
عکس باغ تالار جزیره آبی
عکس باغ تالار جام جم مشهد
عکس باغ تالار جلفا در اصفهان
عکس باغ تالار جزیره در اصفهان
عکس باغ تالار جلفا اصفهان
عکس باغ تالار جام جم
تصاویر باغ تالار جزیره آبی
عکس تالار باغ جهان
عکس باغ تالار چیتگر
عکسهای باغ تالار چیتگر
عکس باغ تالار موسوی چیتگر
عکس باغ تالار کاظمی چیتگر
عکس باغ تالار مینیاتور چیتگر
عکس باغ تالار چهار باغ کرج
عکس های باغ تالار چهارباغ
عکس باغ تالار نوید تربت حیدریه
عکس باغ تالار برلیان تربت حیدریه
عکس باغ تالار خوبان
عکس باغ تالار خاتون اصفهان
عکس باغ تالار خوبان در گرمدره
عکس باغ تالار خواجو اصفهان
عکس باغ تالار خورشید کرج
عکس باغ تالار خانه درختی
عکس باغ تالار خواجو در اصفهان
عکس باغ تالار خاطره مشهد
عکس باغ تالار داریوش اردبیل
عکس باغ تالار دانیال گرمدره
عکس باغ تالار دشت شقایق چیتگر
عکس باغ تالار دیزدر مشهد
عکس باغ تالار دانش
عکس باغ تالار در تهران
عکس باغ تالار دانیال پاکدشت
عکس باغ تالار رحیمی اردبیل
عکس باغ تالار رضوان اردبیل
عکس باغ تالار رز شهریار
عکس باغ تالار رز در شهریار
عکس باغ تالار رزا
عکس باغ تالار رویا شهرکرد
عکس باغ تالار رز مشهد
عکس باغ تالار زمرد شهریار
عکس باغ تالار زمرد
عکس تالار باغ زندگی اسلامشهر
عکس تالار باغ زندگی لاسمی
عکس باغ تالار سبز در اصفهان
عکس باغ تالار سرو مشهد
عکس باغ تالار سیکاس
عکس باغ تالار سعادت در کرج
عکس باغ تالار سبز اصفهان
عکس باغ تالار سیب
عکس باغ تالار سجاد
عکس باغ تالار شانی نسیم شهر
عکس باغ تالار شمس العماره شهرری
عکس باغ تالار شاهکار کهریزک
عکس باغ تالار شادی مشهد
عکس باغ تالار شایان مشهد
عکس باغ تالار شانی
عکس باغ تالار شمس العماره کرج
عکس باغ تالار شاران مشهد
عکس باغ تالار صالحی کرج
عکس باغ تالار صبا در پونک
عکس باغ تالار صدف اصفهان
عکس باغ تالار صبا پونک
عکس باغ تالار صالحی
عکس تالار باغ صفا آمل
تصاویر باغ تالار صدف اصفهان
تصاویر تالار باغ صبا
عکس باغ تالار ضیافت در کرج
عکس باغ تالار ضیافت
عکس تالار باغ ضیافت اراک
تصاویر باغ تالار ضیافت
عکس باغ تالار طلائیه اصفهان
عکس باغ تالار عقیق احمدآباد مستوفی
عکس باغ تالار عمارت دانیال
عکس باغ تالار علیزاده گرمدره
عکس باغ تالار عصر نوین
عکس باغ تالار عقیق
عکس باغ تالار عظیمیه
عکس باغ تالار عرفان تهران
عکس باغ تالار عرفان کرج
عکس باغ تالار غزال
عکس باغ تالار نگین غرب
تصاویر باغ تالار نگین غرب
عکس باغ تالار فلامینگو
عکس باغ تالار فرشته همدان
عکس باغ تالار فیروزه اصفهان
عکس باغ تالار فردوس
عکس باغ تالار فردوس قزوین
عکس باغ تالار فدک اصفهان
عکس باغ تالار فیروزه مشهد
عکس باغ تالار فرمانیه
عکس باغ تالار قصر ترنم مشهد
عکس باغ تالار قصر بهشت
عکس باغ تالار قصر خورشید
عکس باغ تالار قائم
عکس باغ تالار قصر سفید
عکس باغ تالار قصر ملک
عکسهای باغ تالار قصر بهشت
عکسهای باغ تالار قصر پارسیان
عکس باغ تالار کسری همدان
عکس باغ تالار کاشانک
عکس باغ تالار کاراما
عکس باغ تالار کامیار اصفهان
عکس باغ تالار کندو
عکس باغ تالار کاشانک اسلامشهر
عکس باغ تالار گنج قارون مشهد
عکس باغ تالار گردو
عکس باغ تالار گلهای زندگی
عکس باغ تالار گلستان کرج
عکس باغ تالار گرمدره
عکس باغ تالار گیلاس شهریار
عکس باغ تالار گل یاس شهران
عکس باغ تالار گیلاس
عکس باغ تالار لاله
عکس تالار باغ لوکس لشکری
عکس های باغ تالار لاله
عکس تالار باغ بهشت لویزان
عکس باغ تالار ملودی احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار محشر اصفهان
عکس باغ تالار مهرابی در اصفهان
عکس باغ تالار میزبان مشهد
عکس باغ تالار ملک سلیمان مشهد
عکس باغ تالار مجلل شهرکرد
عکس باغ تالار میزبان احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار ملک نجف اباد
عکس باغ تالار نگین سبز اصفهان
عکس باغ تالار نیلوفر در اصفهان
عکس باغ تالار نیکان
عکس باغ تالار نیما نیمور
عکس باغ تالار نارنجستان ملارد
عکس باغ تالار ناهید فردیس
عکس باغ تالار نفس مشهد
عکس باغ تالار والا شهریار
عکس باغ تالار ونک اصفهان
عکس باغ تالار وصال مشهد
عکس باغ تالار ویولا شیراز
عکس باغ تالار ونک
عکس باغ تالار وصال
عکس باغ تالار ونوس تهران
عکس باغ تالار وردآورد
عکس باغ تالار همای
عکس باغ تالار هیراد مشهد
عکس باغ تالار هستی در مشهد
عکس باغ تالار های تهران
عکس باغ تالار هانیل
عکس باغ تالار های اصفهان
عکس باغ تالار همای تهران
عکس باغ تالار یاسین
عکس باغ تالار یلان
عکس باغ تالار یلان تهران
عکس باغ تالار یاقوت سبز اصفهان
عکسهای باغ تالار یلان
عکس تالار باغ یاس اراک
عکس باغ تالار ارم یزد
عکس باغ تالار 777
عکس تالار پذیرایی گلها تهرانسر
عکس تالار پذیرایی قصر سفید رباط کریم
عکس تالار پذیرایی هوانیروز
عکس تالار پذیرایی قصر خاتم مشهد
عکس تالار پذیرایی الهیه قزوین
عکس تالار پذیرایی هایپرسان
عکس تالار پذیرایی مدائن گنبد کاووس
عکس تالار پذیرایی پارسیس
عکس تالار پذیرایی الماس غرب شهریار
عکس تالار پذیرایی ایرانیان قزوین
عکس تالار پذیرایی الیپی کرمانشاه
عکس تالار پذیرایی اشراق قم
عکس تالار پذیرایی ارم کرج
عکس تالار پذیرایی الماس ری
عکس تالار پذیرایی ایران زمین شهریار
عکس تالار پذیرایی برلیان نسیم شهر
عکس تالار پذیرایی بامداد
عکس تالار پذیرایی بختیاری ورامین
عکس تالار پذیرایی بانک سپه
عکس تالار پذیرایی باران قزوین
عکس تالار پذیرایی بهاره
عکس تالار پذیرایی باغ پذیرا
عکس تالار پذیرایی باشگاه نیاوران
عکس تالار پذیرایی پرکوک کرمانشاه
عکس تالار پذیرایی پردیسان پونک
عکس تالار پذیرایی پردیس
عکس تالار پذیرایی پارسیان پاکدشت
عکس تالار پذیرایی پاسارگاد
عکس تالار پذیرایی پرکوک
عکس تالار پذیرایی پردیس شهرری
عکس تالار پذیرایی تشریفات قم
عکس تالار پذیرایی تک اسلامشهر
عکس تالار پذیرایی توسکا
عکس تالار پذیرایی تخت جمشید
عکس تالار پذیرایی تشریفات
عکس تالار پذیرایی تچرا
عکس تالار پذیرایی ترنج
سایت تالار پذیرایی تاج محل ساوه
تصاویر تالار پذیرایی خان جان
عکس تالار پذیرایی نور مهراباد جنوبی
سایت تالار پذیرایی تخت جمشید
عکس تالار پذیرایی زیتون سی متری جی
عکس های تالار پذیرایی تخت جمشید
عکس تالار پذیرایی چاتلانقوش تبریز
عکس تالار پذیرایی چهارباغ
عکس تالار پذیرایی چهار فصل
عکس تالار پذیرایی مروارید چیتگر
عکس از تالار پذیرایی چهارباغ
عکس تالار پذیرایی خانه معلم
عکس تالار پذیرایی نجم خاورمیانه شهرری
سایت تالار پذیرایی سفیران خیابان دماوند
عکس تالار پذیرایی دانیال
عکس تالار پذیرایی دانیال تبریز
عکس تالار پذیرایی دریا پاسداران
عکس تالار پذیرایی دریای نور
عکس تالار پذیرایی دریا
عکسهای تالار پذیرایی دریای نور
سایت تالار پذیرایی دانیال تبریز
عکس تالار پذیرایی کهربا در قزوین
عکس تالار پذیرایی رز کنگاور
عکس تالار پذیرایی رویال کلاسیک
عکس تالار پذیرایی رفاه گستر تامین اجتماعی
عکس تالار پذیرایی رز
سایت تالار پذیرایی رسپینا
تصاویر تالار پذیرایی رویال کلاسیک
عکس تالار پذیرایی طنین رشت
عکس تالار پذیرایی زیتون تهران
عکس تالار پذیرایی زیتون قم
عکس تالار پذیرایی زیتون
عکس تالار پذیرایی زنجان
تصاویر تالار پذیرایی زمرد
عکس تالار پذیرایی ژوان قائمشهر
عکس تالار پذیرایی ساصد
عکس تالار پذیرایی سیمرغ بابل
عکس تالار پذیرایی ساغر
عکس تالار پذیرایی سیاره
عکس تالار پذیرایی سیاره تهران
عکس تالار پذیرایی سعد آباد
عکس تالار پذیرایی ساوه
عکس تالار پذیرایی سپید
عکس تالار پذیرایی شادی های زندگی
عکس تالار پذیرایی شیان
عکس تالار پذیرایی شیان لویزان
عکس تالار پذیرایی شادکام
عکس تالار پذیرایی شادمانه در گرگان
عکس تالار پذیرایی شباهنگ
عکس تالار پذیرایی شادی
عکس تالار پذیرایی شهریار
عکس تالار پذیرایی قصر صدف
عکس تالار پذیرایی بانک صادرات
عکس تالار پذیرایی طلائیه
عکس تالار پذیرایی طریقت
تصاویر تالار پذیرایی طریقت
تصاویر تالار پذیرایی طلائیه
عکس های تالار پذیرایی شب طلایی
عکس تالار پذیرایی عرفان شیراز
عکس تالار پذیرایی عطر یاس
سایت تالار پذیرایی قصر عقیق
عکس تالار پذیرایی غزال قم
عکس تالار پذیرایی کلاسیک غرب
سایت تالار پذیرایی الماس غرب
عکس تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 8
عکس تالار پذیرایی فجر تبریز
عکس تالار پذیرایی فردوس باقرشهر
عکس تالار پذیرایی فرهنگیان آجودانیه
عکس تالار پذیرایی فجر کرج
عکس تالار پذیرایی فدک
عکس تالار پذیرایی فردوس
عکسهای تالار پذیرایی فردوس
عکس تالار پذیرایی قصر کمیل اسلامشهر
عکس تالار پذیرایی قصر امیر
عکس تالار پذیرایی قصر نگین
عکس تالار پذیرایی قصر پیروزی
عکس تالار پذیرایی قصر وصال
عکس تالار پذیرایی قصر سپید
عکس تالار پذیرایی کامیاب قزوین
عکس تالار پذیرایی کوثر شاهرود
عکس تالار پذیرایی کوثر در تبریز
عکس تالار پذیرایی کرج
عکس تالار پذیرایی کردستان
عکس تالار پذیرایی کلاسیک
عکس تالار پذیرایی کهربا قزوین
عکس تالار پذیرایی گفتگو
عکس تالار پذیرایی گلریزان
عکس تالار پذیرایی گلشن
عکس تالار پذیرایی گلها
عکس تالار پذیرایی گل یاس
عکس تالار پذیرایی گل نرگس
تصاویر تالار پذیرایی گلها تهرانسر
عکس تالار پذیرایی لایق تبریز
عکس تالار پذیرایی لوتوس کرج
عکسهای تالار پذیرایی لبینا
سایت تالار پذیرایی لبینا
عکس تالار پذیرایی مارال قائمشهر
عکس تالار پذیرایی میثاق آجودانیه
عکس تالار پذیرایی میلاد کرج
عکس تالار پذیرایی مهرشاد بابل
عکس تالار پذیرایی مسعود
عکس تالار پذیرایی مهرگان
عکسهای تالار پذیرایی نگین
عکس تالار پذیرایی قصر نشاط
عکس تالار عروسی در تهران
عکس در تالار عروسی
عکس تالار پذیرایی هتل گسترش تبریز
عکس تالار پذیرایی هویزه پونک
عکس تالار پذیرایی هویزه
عکس تالار پذیرایی هتل شیان
عکس تالار پذیرایی هما
عکسهای تالار پذیرایی هما
عکس تالار پذیرایی یاقوت قزوین
عکس تالار پذیرایی یاران مهدی
عکس تالار پذیرایی یاران محمد
سایت تالار پذیرایی یاران مهدی
عکس تالار پذیرایی قصر یاس
عکس های تالار پذیرایی گل یاس


تاریخ درج: 1399/07/14
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارهای غرب تهران و جاده مخصوص و قدیم کرج از مجموع 0 امتیاز