استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تزیینات عروسی با گل و خرید لوازم مورد نیاز عروسی

تزیینات عروسی با گل و خرید لوازم مورد نیاز عروسی
تزیینات عروسی با گل و خرید لوازم مورد نیاز عروسی











گل آرایی و دیزاین عروسی:

تزئینات با گل از دیرباز تا به امروز نقش مهمی در جشن های مختلف از جمله عروسی داشته است.گل آرایی میتواند یک فضای شیک و رویایی و رومانتیک برای جشن شما ایجاد کند.پیشنهاد ما این است برای اینکه در آخر یک کار بی نقص و عالی تحویل بگیرید از متخصصان حرفه ای گل آرایی کمک بگیرید.تزیینات با گل در عروسی،خیلی زیاد توجه مهمانان شما را به خود جلب میکند. استفاده از گل های زیبا و مناسب، به همراه به کار گیری تیم متخصص و حرفه ای گل آرایی میتواند جشنی رویایی و به یاد ماندنی برای شما بسازد.

گل آرایی ماشین عروس:

تزیین ماشین عروس بسیار پرطرفدار و پر اهمیت است.بسیاری از مهمانان منتظر دیدن نحوه تزیین ماشین عروس شما هستند. یکی از بهترین و زیباترین تزیینات ماشین عروس، تزیین آن با گل می باشد که جلوه ای بسیار زیبا و شیک به آن میبخشد.در تزیین ماشین عروس با گل، باید تضاد بین رنگ گل ها و رنگ ماشین در نظر گرفته شود.همچنین باید از گلهایی با دوام بالا و مناسب با فصل استفاده شود تا بعد از گذشت مدتی، پژمرده شدن آنها جلوه ی ماشین عروس شما را خراب نکند

 

گل آرایی دسته گل عروس:

یکی دیگر از مهمترین تزیینات در عروسی، تزیینات دسته گل عروس است. نوع، رنگ گلها، اندازه و تزیین دسته گل خیلی مهم است چون دسته گل عروس، نشان دهنده عواطف و روحیات لطیف و سلیقه ی عروس خانم است.انتخاب دسته گل عروس، باید در راستا و هماهنگ با سفره عقد، ماشین عروس و صدالبته لباس عروس باشد تا یک ترکیب به جا و زیبا خلق شود.مثلا اگر لباس عروس، دامنی با پف زیاد و حجیم دارد، دسته گل های کوچک و جمع و جور گزینه ی مناسبی خواهند بود.

دسته گل تابستانی:

برای فصل تابستان استفاده از گل های این فصل یعنی گلهای ادریس، رز، نرگس درختی، داهلیا و...بسیار مناسب است.رنگهای سفید و مرکباتی نیز بهتر است در انتخاب رنگ گلها در نظر گرفته شوند.

دسته گل بهاری:

از آنجایی که فصل بهار، فصل شادابی و طراوت است، بهتر است از گل هایی با رنگ های مناسب فصل استفاده شود.مثلا به کار بردن گلهایی با ترکیب رنگ صورتی و بنفش کمرنگ و سفید و شیری انتخاب بسیار مناسبی است.

اگر عروسی شما در فصل بهار گرفته میشود بهتر است در دسته گل خود از گلهای بهاری مانند: رز مینیاتوری، لیسیانتوس و ارکیده و... استفاده کنید.

دسته گل پاییزی:

در فصل پاییز میتوانید از گل ها و رنگ های پاییزی برای خلق ترکیبی زیبا در دسته گل خود استفاده کنید.گلهایی مانند آلسترومریا و داوودی. و رنگهایی مانند کهربایی، نارنجی و قرمز.

دسته گل زمستانی:

از گلهای مناسب این فصل میتوان گلهای شیپوری، یاسمن، آلسترومریا و... را نام برد.رنگهای مناسب این فصل هم رنگهای سفید، لیمویی، آبی، کرم و قرمز می‌باشند.

گل آرایی میز و جایگاه عروس و داماد:

برای تزیین جایگاه عروس و داماد ایده های زیادی وجود دارد. یکی از شیک ترین و زیباترین تزیینات جایگاه عروس و داماد، تزیین با گل است.هنگام انتخاب محل برگزاری عروسی و تزیین بخش های مختلف، باید توجه زیادی به جایگاه عروس و داماد داشته باشید چون این قسمت مورد توجه زیادی از سمت مهمانان قرار میگیرد. این روزها در تزیین همه ی جایگاه های عروس و داماد، از گل آرایی استفاده میشود. در تزیین این قسمت، میتوان از گل های مصنوعی یا طبیعی با رنگهای شاد و دلبرانه استفاده کرد. میتوانید با طراحی ها و استند های خاصی که در نظر دارید یک فضای عالی و بی نظیر خلق کنید. از یک گلفروش و دیزاینر ماهر کمک بگیرید تا بهترین نتیجه ایجاد شود.

تزیین کیک عروسی:

دیزاین کیک عروسی با گل، ظاهر بسیار مجلل و شیکی به آن میبخشد.از عکس های زیر میتوانید ایده بگیرید بهترین تزیین را برای کیک عروسی خود به کاری بگیرید‌.

 

گل آرایی سفره عقد:

تزیین سفره عقد میتواند زیبایی مجلس را دوچندان کند.یکی از بهترین دیزاین های سفره عقد، دیزاین آن با گلهای زیبا متنوع است. اغلب گلهای طبیعی را در وسط سفره به صورت یک توپ یا افقی تزیین میکنند. این مدل تزیین، باعث لطافات سفره و چشم نوازی آن میشود.

در مجالس نامزدی از حلقه های گل کوچکتر و کم حجم تر استفاده می شود.

تزیین کادوهای عروس و داماد:

شما میتوانید کادوهای عروس داماد و وسایل چمدان آنها را خیلی زیبا و چشم نواز به کمک گل ها بیارایید و آنهارا بسیار زیبا جلوه دهید.حتی این تزیینات میتواند کمک کند ارزش کادو ها و وسایل بیشتر به نظر بیاید، پس از آن غافل نشوید.

خرید وسایل عروسی:

ازدواج دوسداشتنی ترین استرس زای جهان است! مطمئنا فکر کردن به خرید لوازم عروسی آن هم با شریک زندگی آینده، همراه با استرس و البته لذتی غریب است.عروسی، یکی از مهمترین و به یاد ماندنی ترین جشن هاییست که هر فرد میتواند در زندگی داشته باشد.در این مسیر خرید وسایل مورد نیاز عروسی یک مرحله ی کمی بدقلق و پر هیجان و البته دوست داشتنی می باشد.

 

از قدیم مرسوم بوده که خانواده عروس برای شاه داماد، و خانواده داماد برای عروس خانم وسایل را خریداری کنند.خرید وسایلی که باید در چمدان عروس و داماد قرار بگیرند، مانند حوله عروس و داماد، ست لباس زیر عروس و داماد، لباس خواب عروس، لباس راحتی و خیلی چیزهای دیگر، وسایلی هستند که جمع آوری آنها در یک لیست کار تقریبا سختی خواهد بود و احتمال آن که چند قلم از این موارد را در لیستتان جا بیندازید زیاد است.در اینجا ما سعی کرده ایم با تهیه لیستی کامل، متشکل از هر آنچه شما نیاز دارید و حتی شاید بیشتر از آن به شما کمک کنیم.از بین موارد این لیست شما طبق رسومات و نیاز های خود، میتوانید فقط اقلامی را که احتیاج دارید علامت زده و آنها را تهیه کنید.

لیست خرید عروسی:

از آنجایی که لوازم مورد نیاز عروس خانم ماشاءلله خیلی زیادتر هستند ابتدا به لیست کردن آنها میپردازیم.

عروس خانم:

سرویس طلا،چمدان عروس، پیراهن، مانتو، شلوار، روسری،لباس اسپرت، کیف، کفش، پارچه لباس، پارچه چادر، لباس زیر، لباس خواب، دمپایی روفرشی، جوراب، ست حوله(حوله حمام،حوله استخر،حوله صورت)، کیف پول، ست برس(برس معمولی، برس پیچ، شانه)، وسایل حمام(لیف، کیسه، سنگ پا، شامپو، نرم کننده، صابون،سشوار، ، ادکلن)، لوازم آرایش(کرم پودر،فر مژه، رژ گونه، کانسیلر، پرایمر،سایه چشم، ست مانیکور، لاک ناخن، پد آرایشی، پد لاک پاک کن، تراش آرایشی،آینه کوچک، پن کیک، مداد ابرو، ریمل، رژ، تافت، مام، مرطوب کننده)، دمپایی بعد از حمام

آقا داماد ها نیز نگران نباشند،برای آنها هم لیست بلند بالایی در نظر گرفتیم:

 

چمدان داماد، کت و شلوار، پیراهن، کراوات،پاپیون،لباس خواب، کفش، ست کیف و کمربند و کیف پول، لباس زیر، سشوار، ریش تراش، ست افتر شیو، کیف اصلاح، ست برس(برس معمولی،برس پیچ،شانه)، ست حوله(حوله حمام،حوله استخر،حوله صورت)، ست ناخن گیر، ادکلن، ژل، تافت، مام، لباس راحتی، دمپایی روفرشی، جوراب، پیراهن و شلوار تک، وسایل حمام(لیف،شامپو،صابون، نرم کننده، ژیلت، سنگ پا، سفیداب، شامپو بدن)،دمپایی بعد از حمام

 

سایر خریدهای عروسی:

خرید حلقه عروس و داماد، چمدان، طلای عروس، ساعت عروس و داماد، خلعتی، کارت عروسی، گوسفند قربانی، کیک و شیرینی، میوه، کفش و صندل عروس و داماد، برف شادی، فشفشه، کادوی سر سفره عقد، آینه و شمعدان، عسل، جعبه کادو، سبد برای کادوهای عقد

چند نکته مهم درمورد خریدهای عروسی:

برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی سعی کنید از فروشگاهی خرید کنید که همه لوازم مورد نیازتان را موجود داشته باشد.اینگونه میتوانید در پایان به خاطر اقلام زیادی که خرید کردید تخفیف خوبی بگیرید.با این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمان نیز صرفه جویی کرده اید.حتما لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوبی تهیه کنید و تاریخ انقضای آنها را هم چک کنید تا پوستتان آسیب نبیند.

در خرید چمدان، بهتر است چمدان های پارچه ای را به چمدان های پلاستیکی ترجیح دهید چون دوام بیشتری دارند.همچنین سعی کنید چمدانی در اندازه کاربردی و مناسب را انتخاب کنید.معمولا چون عروس وسایل بیشتری دارد،چمدان بزرگتری هم میطلبد.

در خرید کفش عروسی سعی کنید علاوه بر ظاهر و زیبایی کفش، راحتی و مناسب بودن آن را نیز در نظر بگیرید.به هر حال شما قرار است مدت طولانی در جشن آن کفش ها را به پا داشته باشید و اگر کفش ها مناسب نباشند بسیار اذیت خواهید شد و حتی ممکن است به زمین بیفتید و صحنه ی بدی ایجاد شود.

سعی کنید ساعت و حلقه را ست بخرید،علاوه بر اینکه جلوه شیک و زیبایی دارد‌ باعث میشود از لحاظ احساساتی،حال خوبی داشته باشید .

در خرید سرویس طلا سعی کنید سرویس هایی که تراش و برش دارند را به سرویس هایی که پر از نگین هستند ترجیح دهید چون سرویس های تراش دار بسیار درخشانند و جلوه زیبایی دارند.همچنین قیمت روز طلا دستتان باشد تا بتوانید از سودی ‌که فروشنده دارد تخفیف بگیرید.

 

 

در کل هنگام خرید زیاد سخت نگیرید! بیشتر به فکر خلق لحظات به یاد ماندنی با عزیزانتان باشید.به هرحال خرید و تزیینات و تدارکات عروسی بخشی از این مسیر هیجان انگیز است که شما باید طی کنید تا به دلدارتان برسید و به قولی آش کشک خاله است .پس زیاد سخت نگیرید و با آغوش باز از آنها استقبال کنید تا خاطره های زیبا و ماندگاری از لحظات در کنار هم بودنتان بسازید.

تاریخ درج: 1399/07/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تزیینات عروسی با گل و خرید لوازم مورد نیاز عروسی از مجموع 0 امتیاز