استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید طلا و زیورآلات عروسی با پول کم

خرید طلا و زیورآلات عروسی با پول کم

حتما شما هم دوست دارید بودجه ی عروسی خود را تحت کنترل خود نگه دارید اما جواهراتی که برای عروس خریداری می شود یکی از بخش هایی است که می توان در آن صرفه جویی کرد .در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید پول کمتری برای خرید جواهرات و زیورآلات بپردازید .





ترکیب و هماهنگ کردن
زیورآلاتی که برای مو استفاده می شود ، معمولا یکبار مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از عروسی شما نیازی به آن ها نخواهید داشت. مثلا به جای خرید یک تاج گران قیمت ، بهتر است آن را با قیمت کمتری بخرید و یا اجاره نمایید . البته شما می توانید به جای تاج، از شانه و سنجاق های مختلف نیز برای تزیین مو استفاده کنید . این کار خرج کمتری برایتان خواهد داشت . استایل خود را ترکیب کرده و با سایر موارد هماهنگ سازید تا بتوانید در هزینه های عروسی خود صرفه جویی نمایید .

سرمایه گذاری کنید
چرا بر روی جواهراتی که برای همیشه خواهید داشت سرمایه گذاری نمی کنید ؟ شما می توانید از طلا و جواهراتی که برای همیشه خواهید داشت استفاده کنید . این یک سرمایه گذاری بزرگ است . از اعضای خانواده خود استفاده کنید : استفاده از فامیل و اعضای خانواده در برنامه ریزی برای عروسی بسیار شگفت انگیز خواهد بود . پس بهتر است از نیروی آنها نیز استفاده کنید . این افراد دوست دارند هدیه هایی را برای روز عروسی شما بیاورند . پس می توانید از این هدیه ها نیز به عنوان زیورآلات خود استفاده نمایید.

سرویس طلا عروس

از پیشنهادات مختلف استفاده کنید
بیشتر فراهم کنندگان لوازم عروسی در طول سال دارای تخفیف های مختلفی هستند . شما می توانید از این تخفیف ها نیز بهره مند شوید . چشمان خود را باز کنید و سعی کنید این فرصت ها را از دست ندهید . گالری ست و نیم ست و سرویس عروس از فروشنده بخواهید تخفیف بدهد : اگر شما در حال خرید جواهرات برای روز عروسی خود هستید ، چرا از فروشنده نمی خواهید به شما تخفیف بدهد ؟بهتر است اینکار به صورت منطقی ومودبانه انجام دهید .

هوشمندانه خرید کنید
با وجود یک خرید هوشمندانه شما می توانید هزینه ی کمتری را صرف عروسی کنید . مثلا زمانی که می خواهید جواهرات عروسی را بخرید، از چند فروشگاه قیمت کنید . ممکن است فروشگاهی وجود داشته باشد که همان جواهرات را با قیمت کمتری به فروش برساند . در مورد هزینه های پنهان و اضافی آگاه باشید: بهتر است هنگام خرید به هزینه های اضافی دقت داشته باشید . مثلا هنگام خرید جواهرات بهتر است هر کدام از هدیه ها دارای جعبه ی جداگانه ای باشند .

 

تاریخ درج: 1394/09/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خرید طلا و زیورآلات عروسی با پول کم از مجموع 0 امتیاز