استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید گل از بازار گل تهران

خرید گل از بازار گل تهران
خرید گل از بازار گل تهران : سفارش اینترنتی از فروشگاه آنلاین گل و گیاه در تهران و تحویل مجانی درب منزل یا محل کار حتی بصورت ناشناس بخشی از خدمات گل فروشی آنلاین و معتبر می باشد .




راه های خرید گل

یکی از زیباترین و جذاب ترین ابراز احساسات هدیه دادن گل می‌باشد. گل میتواند مناسبتهای مختلفی داشته باشد و حتی گاهی اوقات میتواند بدون دلیل هم باعث ایجاد احساسی خوب و خوشایند در افراد گردد. خرید گل میتواند از طرق مختلفی صورت پذیرد. درگذشته خرید گل همیشه بصورت حضوری انجام می‌گرفت و البته ناگفته نماند هم مردم وقت بیشتری داشتند هم دنیای ارتباطات قوی نبود و جهت خرید و سفارش گل باید در محل گل فروشی حاضر می‌شدیم حتی گاهی اوقات اینقدر وقت نبود که بتوانیم به سراغ گل فروشی مورد علاقه مان برویم و‌مجبور می‌شدیم از نزدیکترین گل فروشی حتی اگر هم گل‌هایش به سلیقه مان نبود خرید میکردیم و احساس رضایت نداشتیم. ولی امروز با پیشرفت عصر ارتباطات و رونق گرفتن خریدهای اینترنتی و آنلاین خرید در همه زمینه‌ها بسیار آسان و راحت شده است من جمله خرید و سفارش گل بصورت اینترنتی و باتوجه به مشغله های زیاد کاری و دور بودن مسافت ها از گل فروشی مورد نظرمان فقط با برقراری یک تماس تلفنی شما میتوانید انواع دسته گل ها، باکس های گل، تاج گل، انواع گل های گلدانی . . را با بهترین کیفیت و زیباترین دیزاین از گل گندم وی آی پی به سلیقه خودتان دریافت نمایید.




شاید تا بحال در سر چهارراه ها هنگام رانندگی پشت چراغ قرمز منتظر مانده ابد و بچه های گل فروش را دیده باشید. گاهی اوقات در همان لحظه با اشتیاق فراوان با اینکه گل در دستشان هیچ تزئین و بسته بندی خاص و ویژه ای ندارد و حتی در اثر نور آفتاب هم کمی پژمرده شده اند از آنها گل یا شاخه گلی را خریداری میکنیم و فقط به جهت اینکه خرید آسانی را در میان انبوهی از مشغله هایمان میتوانیم انجام دهیم و آن را به عزیزترین شخص زندگیمان و فرد مورد علاقه مان هدیه میدهیم تا به او ثابت کنیم دوستش داریم و برایمان مهم هست و یک احساس بسیار خوب و فوق العاده ای را هم برای خودمان و هم دیگران میسازیم . حال تصور کنید با توجه به امکان خرید آنلاین و اینترنتی گل چه تحول عظیمی در خرید گل بصورت بسیار آسان ایجاد شده است. آن هم نه فقط یک شاخه گل بلکه انواع گل‌های زیبا و باطراوت و تازه با بسته بندی ها و دیزاین های شیک و متنوع و همچنین ایجاد رضایت کامل از خرید گل و انتقال یک احساس خوب هم برای فردی که گل سفارش میدهد هم برای شخصی که گل را هدیه میگیرد.

انسان ها ذاتا بدنبال زیبایی هستند و خداوند متعال حس زیبا دوستی را در وجود تمام آفریده هایش قرار داده است. گل ها هم جز همان زیبایی ها هستند که بسیار مورد توجه و علاقه انسان ها می‌باشند و هر فردی با هر سلیقه و نظری با دیدن گلها لذت میبرند و آرامش می‌گیرند. خرید گل فرقی نمیکند برای خانم باشد یا آقا و‌حتی سن و سال هم نمی‌شناسد و هر شخصی از دریافت گل بسیار لذت می‌‌برد و خوش حال می‌شود و همین امر باعث شده است که خرید گل یکی از بهترین گزینه های هدیه دادن برای افراد باشد و دراین میان فقط دغدغه خرید گل باقی می‌ماند که از کجا و کدام گل فروشی گل مورد نظرمان را تهیه کنیم. حتی گاهی اوقات می‌گوییم حیف فلان گل فروشی گل‌های زیبا و تازه ای دارد ولی دردسترس نیست و از محل زندگی ما دور می‌باشد و زمان زیادی طول می‌کشد تا به مکان گل فروشی برسیم پس یکی از بهترین گزینه های خرید گل که به تازگی باب شده است و مورد استقبال قرار گرفته است خرید گل بصورت اینترنتی می‌باشد.


هدیه دادن گل چه با مناسبت چه بدون مناسبت رابطه ها را عمیق تر و‌پیوندها را محکم تر میکند. با توجه به مشاوره و راهنمایی که در گل فروشی های اینترنتی که درمورد شخصیت افراد انجام شده است این امکان برای اشخاص فراهم شده است با انتخاب نوع گل بسته با شخصیت هر فرد ارتباط معنایی قوی تری را ایجاد کنند. بعلت محیط و فضای خاصی که در گل فروش های آنلاین تعبیه و ایجاد شده است شما میتوانید گل و گلدان هایی با عمر و ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به گل فروش های سنتی با سبک قدیمی تهیه فرمایید و این باعث می‌شود از خرید و هزینه ای که صرف خرید گل کرده اید راضی باشید.

خرید گل هم بصورت حضوری هم بصورت اینترنتی (غیر حضوری) و حتی همانطور که گفته شد از دستفروش های سر چهار راه ها امکان پذیر است ولی خرید گل بصورت اینترنتی مزایا و فواید بسیار زیادی برای شما به همراه دارد. از جمله انتخاب هر نوع گلی که بخواهید، بالا بودن طراوت و تازگی گل ها و استفاده از هر طرح و‌ دیزاینی را که مورد سلیقه و نظرتان باشد. خرید گل بصورت اینترنتی باعث شده است بسیاری از دغدغه های افراد پایان پذیرند. خرید اینترنتی گل مسلما در صرف جویی زمان به ما کمک میکند و‌مسلما احساس خوبی را به شخص القا میکند و این فکر در ذهنش مجسم میشود که در میان این همه مشغله و‌دردسرهای امروزی چقدر زیبا و خوشایند است که برای شخص مورد علاقه تان وقت گذاشته اید و در هر شرایطی یاد او بوده اید. حتی در مراسم‌های شادی و عزاداری حتی اگر نتوانید حضور داشته باشید به هر مناسبتی وقتی دسته گل و تاج گل شما وارد مجلس میشود قطعا دل ها را از همان راه دور به هم پیوند می‌زند. گل گندم vip بعنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای گل اینترنتی انواع گل ، سبد گل ، تاج گل ، باکسهای گل را با هر دیزاینی بخواهید به شما ارائه میدهد و می توانید برای کسی که دوستش دارید در محل کار ، منزل و یا هرجایی سفارش گل داده و با فرستادن پکهای زیبای گل گندم وی آی پی در محل مورد نظرتان او را سوپرایز کنید. گلهای گل گندم خاص و ومناسب تمامی مناسبتها طراحی و دیزاین شده است



بسیاری از ما از اواسط زمستان که می شود کم کم خود را برای بهار آماده می کنیم و سعی می کنیم با خرید گل و گیاهان مختلف، سبزی و طراوت بهار را به خانه هایمان بیاوریم. در شهر تهران بازارهای گل متعددی وجود دارند که هر کدام در یک منطقه از شهر وجود دارند و برای ساکنین آن مناطق در دسترس تر هستند. اسم بازار گل محلاتی را احتمالات خیلی ها شنیده اند و شاید تا به حال از آن جا خرید هم کرده باشند؛ اما تهران تنها یک بازار گل ندارد! در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با مهم ترین بازارهای گل تهران و نحوه دسترسی به آن ها آشنا شویم.


یکی از معروف ترین و البته بزرگ ترین بازارهای گل تهران در بزرگراه محلاتی قرار گرفته و به همین دلیل به نام بازار گل محلاتی شناخته می شود. در این بازار بزرگ روزانه بیش از ۱.۵ میلیون گل و گیاه برای فروش عرضه می شود و شاید از نظر تنوع گل ها در تهران بی نظیر باشد. بازار گل محلاتی یکی از شناخته شده ترین بازارهای گل تهران است و بسیاری از گلفروشان، کسانی که قصد خرید عمده گل و گیاه را دارند و مردم عادی که برای منزل و خانه شان گل می خواهند به این بازار بزرگ می آیند و با قیمتی به مراتب ارزان تر از سطح شهر خرید می کنند. البته برای رفتن به بازار گل محلاتی باید کمی سحرخیز باشید چرا که ساعت کاری این بازار از ساعت ۴:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ است. با این حال در روزهای آخر هفته یا در مواقعی که تعداد مشتریان زیاد است گاهی ممکن است این بازار تا ظهر و حوالی ساعت ۱۴ یا ۱۵ هم باز باشند. اما برای اطمینان بیشتر توصیه می کنیم صبح زود به بازار بروید که تنوع محصولات بیشتر است.

در این بازار، انواع گل های شاخه ای، گل و گیاهان آپارتمانی، گل ها و گیاهان آفتابی و فضای باز و همین طور انواع گلدان های سفالی و شیشه ای، گل ها و درختچه های مصنوعی، کود و خاک و حتی وسایل تزیینی ماشین عروس و مربوط به آن هم فروخته می شود.


چطور به بازار گل محلاتی برویم؟

بازار گل تهران در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم و پایین تر از دادگاه خانواده قرار گرفته است. برای دسترسی به این بازار از روش های مختلف می توانید استفاده کنید:

    اتومبیل شخصی: از آن جا که احتمالا با مراجعه به این بازار کلی خرید می کنید خیلی ها ترجیح می دهند با اتومبیل شخصی به بازار گل محلاتی بروند. خوشبختانه این بازار دسترسی بسیار خوبی دارد و در حاشیه بزرگراه محلاتی قرار گرفته است.
    مترو: با استفاده از مترو و خطوط مختلف می توانید خود را به ایستگاه مترو نبرد در خط چهار مترو برسانید و از آن جا با تاکسی به بازار گل محلاتی بروید.
    اتوبوس: در حاشیه بزرگراه محلاتی، پارک سوار اتوبوسرانی قرار گرفته که به مقاصد هفت تیر و میدان راه آهن حرکت می کنند. بنابراین می توانید از این مکان ها سوار اتوبوس شوید و به باغ گل محلاتی بروید. علاوه بر این، خط اتوبوس بلوار ابوذر به بهارستان و بلوار ابوذر به سعدی نیز از بزرگراه محلاتی عبور می کنند و می توانند شما را به این بازار برسانند.
    تاکسی: با استفاده از خطوط تاکسیرانی مختلف می توانید به بازار گل محلاتی بروید. این تاکسی ها در مکان های زیر مسافران را سوار می کنند:

    ابتدای بزرگراه محلاتی در چهارراه سیروس
    ابتدای بزرگراه محلاتی در میدان امام خمینی
    ابتدای بزرگراه محلاتی در میدان هفت تیر


- بازار گل خاوران (امام رضا)

بازار گل خاوران هم یکی دیگر از بازارهای گل تهران است که در منطقه جنوب شرق شهر قرار گرفته است. این بازار هم یکی از بزرگ ترین بازارهای گل منطقه است و به دلیل قرارگیری در اتوبان امام رضا به اسم بازار گل امام رضا هم شناخته می شود. این بازار خیلی شیک و مدرن نیست و اکثر غرفه ها با مصالح موقتی ساخته شدند، اما به دلیل کیفیت و تازگی محصولات و همین طور قیمت بسیار مناسبش طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی برای خرید عمده یا جزئی گل به این بازار می آیند. برای خرید گل از این بازار هم مثل سایر بازارهای گل تهران باید سحرخیز باشید و صبح زود حرکت کنید.

    آدرس: تهران، اتوبان امام رضا، ضلع جنوب و غرب شهرک صنعتی خاوران، بازار گل امام رضا


اگر در روزهای پنج شنبه و جمعه به بهشت زهرا رفته باشید حتما دستفروشانی را دیده اید که در حاشیه اتوبان آزادگان به فروش گل مشغولند. اگر برایتان سوال پیش آمده که این همه دستفروش این همه گل را از کجا می آورند باید بدانید که کمی جلوتر یکی از بزرگ ترین بازارهای گل تهران قرار گرفته است. این بازار در ابتدای اتوبان بهشت زهرا و بعد از صالح آباد قرار دارد و بهترین راه برای دسترسی به آن با استفاده از اتومبیل شخصی است.

    آدرس: ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد


بازار گل شهید فکوری

یکی از بهترین بازارهای گل تهران برای شهروندانی که در مناطق غربی و جنوب غربی تهران زندگی می کنند بازار گل فکوری است که خیلی ها از وجود آن بی خبرند. این بازار دقیقا بعد از میدان آزادی و ابتدای جاده مخصوص کرج قرار گرفته و به دلیل سهولت در رفت و آمد و تردد طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته از نظر وسعت و تنوع محصولات این بازار به پای بازار محلاتی نمی رسد، اما با کمی جستجو می توانید گل ها و گیاهان بسیار زیبایی را خریداری کنید. در این بازار انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی و زینتی، انواع گل های آفتابی و باغچه ای و همین طور کاکتوس، گل های شاخه ای و لوازم باغبانی، انواع گلدان، خاک و کود و … با قیمتی ارزان به فروش می رسد.


بازار گل فکوری ابتدای جاده مخصوص قرار دارد و با اتومبیل شخصی به راحتی می توانید به این بازار بروید. در صورتی که قصد دارید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این بازار بروید می توانید با اتوبوس یا تاکسی از نقاط مختلف به میدان آزادی برسید و با کمی پیاده روی به بازار گل فکوری بروید. از طریق مترو هم می توانید در ایستگاه مترو آزادی پیاده شوید و پس از چند دقیقه پیاده روی به این بازار برسید. خوبی و مزیت اصلی این بازار این است که بر خلاف اکثر بازارها که فقط تا حوالی ظهر باز هستند تا حوالی ساعت ۸ شب باز است و به همین دلیل می توانید حتی بعد از ساعت کاری و در طول هفته هم به این بازار بروید.

اگر ساکن غرب تهران هستید و دوست دارید به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار باغچه منزلتان را گلکاری کنید لازم نیست تا بازار محلاتی یا سایر بازارها بروید. در بزرگراه شهید آبشناسان یکی از بهترین بازارهای گل تهران قرار دارد که با کمی رانندگی می توانید به آن جا برسید. این بازار هم برای برای کسانی که خیلی سحرخیز نیستند و نمی توانند صبح خیلی زود برای خرید گل بیدار شوند مناسب است. ساعات کاری این بازار از ساعت ۹ صبح تا ۱ ظهر و از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۸ شب است و انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی و زینتی و گل های باغچه ای و آفتابی را به فروش می رسانند. البته این بازار محصولاتش را از بازارهای گل بزرگ تر مثل محلاتی و خاوران تهیه می کند، به همین دلیل کمی قیمت هایش از آن جا بالاتر است. اما با توجه به موقعیت بسیار خوب و دسترسی مناسبی که دارد بسیاری از ساکنین غرب تهران ترجیح می دهند برای خرید گل و گیاه به این بازار بیایند.

این بازار خیلی بزرگ نیست، اما در ۶ سالن مجزا تنوع بسیار خوبی از گل ها و گیاهان و همین طور گل های شاخه ای را به مشتریان ارائه می کند. علاوه بر این، کلیه لوازم باغبانی، خاک و کود و گلدان های سفالی و پلاستیکی و شیشه ای هم در بخشی از این بازار به فروش می رسد.

    آدرس: تهران، انتهای اتوبان ستاری شمال، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان، بازار گل غرب تهران

گل فروشی

بازار گل محلاتی
بازار گل امام رضا
بازار گل بابایی
بازار گل غرب تهران
بازار گل مشهد
بازار گل کرج
بازار گل همدانیان اصفهان
بازار گل شهید محلاتی
بازار گل تهران
بازار گل اصفهان
بازار گل امام رضا تهران
بازار گل اتوبان بابایی
بازار گل اهواز
بازار گل امل
بازار گل افسریه
بازار گل ارومیه
از بازار گل محلاتی
بازار گل بهشت زهرا
بازار گل بابل
بازار گل بندرعباس
بازار گل باکری
بازار گل باز است
بازار گل بهشت زهرا تلفن
بازار گل بابلسر
چگونه به بازار گل محلاتی برویم
چگونه به بازار گل امام رضا برویم
دسترسی به بازار گل امام رضا
بازار گل پاکدشت
بازار گل پونک
بازار گل پیروزی
بازار گل پردیس
بازار گل پارادایس اصفهان
بازار گل پارادایس
بازار گل پاسداران
بازار گل پارک آب و آتش
بازار گل تهران کجاست
بازار گل تهرانپارس
بازار گل تبریز
بازار گل تهران میدان ولیعصر
بازار گل تهرانسر
بازار گل تهران محلاتی
بازار گل تهران غرب
بازار گل ثامن
بازار گل مصنوعی ثامن
بازار گل جنت آباد
بازار گل جاده مخصوص
بازار گل جنوب تهران
بازار گل جی اصفهان
بازار گل جهان کودک
بازار گل جمعه ها باز است
بازار گل جاده بهشت زهرا
بازار گل جاده خاوران
بازار گل چهارباغ کرج
بازار گل چیتگر
بازار گل چیذر
بازار گل چمران
بازار گل چهار دیواری
بازار گل چهارراه جهان کودک
بازار گل چهاردانگه
بازار گل چالوس
بازارچه گل
بازار گل حکیمیه
بازار گل حقانی
بازار گل حکیم
بازار گل حصارک
بازار گل حکمت
بازار گل حرم
بازار گل حنا
بازار گل حقوق
بازار گل خاوران
بازار گل خیام مشهد
بازار گل خشک
بازار گل خاوران تهران
بازار گل خیام مشهد کجاست
بازار گل خاوران ساعت کار
بازار گل خشک محلاتی
بازار گل خیابان نبرد
خیابان بازار گلشهر
خیابان بازار گل
خیابان نبرد بازار گل
خیابان زمزم بازار گل
بازار گل در تهران
بازار گل درچه
بازار گل در کرج
بازار گل در مشهد
بازار گل در تهران کجاست
بازار گل در شهرستان شهریار
بازار گل در غرب تهران
بازار گل دزفول
در بازار گل
در بازار گل محلاتی
بازار در گلپایگان
استخدام در بازار گل تهران
کار در بازار گل
غرفه در بازار گل
استخدام در بازار گل
سفال در بازار گل
بازار گل رضوان
بازار گل رضا
بازار گل رشت
بازار گل رسالت
بازار گل رز کرج
بازار گل رز
بازار گل رز تهران
بازار گل رباط کریم
بازار گل زنجان
بازار گل زمزم
بازار گل زعیم
بازار گل زعفران مشهد
بازار گل زاهدان
بازار گل زعفران تربت حیدریه
بازار گل زعفران مشهد کجاست
بازار گل زعفران
بازار گل ستاری
بازار گل سپاهان
بازار گل ستارخان
بازار گل ستاری تلفن
بازار گل سیمون بولیوار
بازار گل سعادت آباد
بازار گل ساری
بازار گل سنندج
بازار گل س
بازار گل شهید بابایی
بازار گل شهید فکوری
بازار گل شیراز
بازار گل شهید لشگری
بازار گل شهریار
بازار گل شهرک صنعتی مشهد
بازار گل شهید محلاتی کجاست
بازار گل صادقیه
بازار گل صالح آباد
بازار گل صفادشت
بازار صادرات گل در ایران
بازار گل مصنوعی صالح آباد تهران
آدرس بازار گل صالح آباد
بازار گل و گیاه صالح آباد
بازار گل طبیعی در کرج
بازار گل طرقبه مشهد
بازار گل طبیعی
بازار گل طبیعی تهران
بازار گل طبیعی در شیراز
بازار گل طبیعی مشهد
بازار گل طبیعی تبریز
بازار گل طرقبه
بازار گل ظفر
بازار گل عمده کرج
بازار گل عمده تهران
بازار گل عراق
بازار گل عباس آباد
بازار گل عبدل آباد
بازار گل عمده
بازار گل عروس
بازار گل ع
بازار گل غرب تهران تلفن
بازار گل غرب تهران روی نقشه
بازار گل غرب تهران تلفن تماس
بازار گل غرب تهران آدرس
بازار گل فکوری
بازار گل فتح آباد مشهد
بازار گل فیلستان
بازار گل فروشی تهران
بازار گل فیلستون
بازار گل فدک
بازار گل فردیس
بازار گل فروش ندارد غم کساد
بازار گل قم
بازار گل قزوین
بازار گل قیطریه
بازار گل قیامدشت
بازار گل قشم
بازار گل قائمشهر
بازار گل قرچک
بازار گل قیمت مناسب
بازار گل کرمان
بازار گل کرمانشاه
بازار گل کجاست
بازار گل کرج آدرس
بازار گل کاشان
بازار گل کیش
بازار گل کیلومتر ۸ جاده مخصوص
بازار گل گلزار
بازار گل گیاه
بازار گل گیلان
بازار گل گیاه اصفهان
بازار گل گلزار پاکدشت
بازار گل گیاه غرب تهران
بازار گل گیاه سپاهان
بازار گل گرگان
گل بازار گل
گل فروشی انلاین گل بازار
بازار گل گلشهر کرج
بازار گل محلاتی گل مصنوعی دارد؟
گلهای بازار گل محلاتی
گلدان بازار گل محلاتی
گل مصنوعی بازار گل محلاتی
بازار گل لشکری
بازار گل لوتوس اصفهان
بازار گل لویزان
بازار گل لاهیجان
بازار گل لواسان
بازار گل لشگری
بازار گل لیلیوم
بازار گل لباس
بازار گل محلاتی تهران
بازار گل مصنوعی تهران
بازار گل مهرآباد
بازار گل مشهد خیام
بازار گل مصنوعی میدان ولیعصر
بازار گل نیایش
بازار گل نبرد
بازار گل ناردین
بازار گل نرگس
بازار گل نزدیک بهشت زهرا
بازار گل نوشهر
بازار گل نوبنیاد
بازار گل نجف اباد
بازار گل و گیاه
بازار گل و گیاه غرب تهران
بازار گل و گیاه همدانیان
بازار گل و گیاه سپاهان
بازار گل و گیاه کرج
بازار گل و گیاه لشگری
بازار گل و گیاه فکوری
بازار گل و گیاه بابایی
بازار گل و گیاه تهران
بازار گل و گیاه آتشگاه اصفهان
بازار گل های تهران
بازار گل همدان
بازار گل هشتگرد
بازار گل های مشهد
بازار گل های اصفهان
بازار گل همت
بازار گل ها
بازار گل یزد
بازار گل یافت آباد
بازار گل یوسف اباد
بازار گل یاس تهران
بازار گل یادگار امام
بازار گل یاس
بازاریابی گل
بازاریابی گل محمدی
بازار گل منطقه 14
بازار گل منطقه 15
بازار گل منطقه 14 تهران
بازار گل محلاتی منطقه 14
بازار گل منطقه 2
بازار گل منطقه 22
بازار گل منطقه 5
بازار گل منطقه 5 تهران
بازار گل شهرداری منطقه 5
گل فروشی دل
تاریخ درج: 1399/12/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خرید گل از بازار گل تهران از مجموع 0 امتیاز