استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای خرید سبد گل

راهنمای خرید سبد گل
راهنمای خرید سبد گل : سبد گل نهایت احترام و ادب به یک شخص را با یک سبد گل میشود نشان داد .چرا که بهار را به هدیه بردهاید و یک دامن از گل، عطر   بار معنایی ژرفتری نسبت به دیگر مدلهای ، و احساس که کل فضا را تحت الشعاع قرار میدهد هدیه دادهاید. پس سبدهای گل هدیه دادن گل ایجاد میکنند. سبد گل با همه انواع گل تفاوت جدی دارد هم از باکس گل با ارزشتر است هم از دسته گل رسمیت بیشتری دارد















به همین دلیل  دست ما را در سایت آنلاین گل "دل" برای نشان دادن هنر چیدمان و دیزاین ، است که احترام خاصی ایجاد میکند. سبد گل حسابی باز میگذارد و حرفهای بودن و تجربه سایت را کاملاً به شما نشان میدهد؛ به علاوه حسابی جای مانور برای زیباسازی یک سبد خاص ایجاد میکند. اگر یک سایت فروش گل خوب را میخواهید بشناسید باید به سراغ سبدهای گل آن بروید چرا که آنجاست که هنرهای واقعی خودشان را نشان میدهند و همچنین مشخص میکند که چقدر شما برای مخاطب خود ارزش ویژه قائل هستید به خاطر همین است که اکثریت قابل توجه خواستگاریها با یک سبد گل بزرگ همراه میشود. سبد گل میتواند انواع مختلفی داشته باشد ولی وجه اشتراک بیشتر آنها تعداد متنوع گل و ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده است. سبدهای گل موجود  ما در چیدمان و آرایش این سبدهای گل نهایت سعیمان را میکنیم و ، در فروشگاه آنلاین "دل" هم از این قاعده مستثنی نیستند در انجام رسالت بزرگ سبدهای گل که همان احترام بیحد شما به مخاطبتان خواهند بود میکوشیم. در همین راستا یکی از بهترین انواع گل در فروشگاه ما سبدهای بسیار زیبا هستند ما این سبدها را بسیار جذاب و متنوع میسازیم و تلاش میکنیم که همه سلیقهها را پوشش دهیم و از بازخوردهای شما عزیزان چنین متوجه شدهایم که در این راه تاکنون درست پیش رفتهایم و موفق بودهایم.



چینش سبدهای گل سبکهای زیادی دارد که هر کدام با توجه به نوع سبد و فضایی که سبد در اختیار ما قرار میدهد متفاوت است. برای خرید موفق قطعاً شناخت لازم است که ما در این سایت شناخت کافی از انتخاب یک سبد گل خوب را به شما میدهیم. اول باید به نوع گلها دقت شود که با مناسبت ما همخوانی داشته باشد. هر گل نمادی از عظمت در خود نهفته دارد. اگر دوست دارید که بیشتر مفهوم گلها را بدانید ما به شما پیشنهاد میکنیم که با مشاوران آنلاین ما در رابطه با خرید خود مشورت کنید البته ما در این مطلب سعی کرده ایم راهنماییهایی برای شناخت گلهای پرفروش سایت در اختیارتان بگذاریم؛ به عنوان مثال گل لاله  گل رز قرمز نماد عشق و شور است و رز سفید نماد فروتنی یا گل نرگس ، زرد نماد افکار شاد است و لاله سفید بخشش و گذشت نماد شروعی دوباره است و سنبل که نماد وفاداری است یا میخک کم رنگ نشان تحسین است و میخک پر رنگ نماد عشق عمیق است و همچنین گل سوسن که نماد قدرت است. همانطور که میبینید هم نوع گل و هم رنگ گل بسیار در معنا و نماد گل تأثیر جدی ایجاد میکند شما لازم نیست که تمام نمادها را به خاطر بسپارید کافیست که به مشاوران آنلاین و پرسنل خلاق ما اعتماد کنید.  دوم باید سبدهای گل را مورد توجه قرار دهیم پس سبدهای گل موجود در فروشگاه از دو منظر کلی قابل تقسیمبندی هستند یکی از منظر نوع چینش گلها و دیگری از منظر جنس سبد گل. ما موارد مناسب برای هر مراسم را معرفی میکنیم تا انتخاب برای شما عزیزان در بین هزاران مدل و طرح متنوع آسانتر شود و بهترین گزینه را انتخاب کنید. پس بهتر است که مدلهای مختلف سبد گل  : این مدل ها با توجه به مناسبتهای خاص شامل طرحهای زیبای زیر هستند ، موجود در فروشگاه اینترنتی "دل" را بررسی کنیم

 
سبد گل خواستگاری : برای خواستگاری غالباً از سبدهای چوبی استفاده میشه این نوع سبدها که با جنس چوب طراحی و ساخته شدهاند در ابعاد و سایزهای مختلفی در سایت وجود دارند و فضای بسیار زیبایی برای چیدمان گل ایجاد میکند. علاوه بر مدلهای دو طبقه یا چند طبقه که به صورت مدرن طراحی شدهاند مدلهای کوچکتر و ایستاده هم موجود است. از انواع دیگر سبدهای چوبی سبدهای کلبهای هستند. این سبدها هم که حالتهای متفاوتی دارند با ظاهری کلبهای مانند و سطح شیبداری که مانند سقفهای شیروانی  در حقیقت کلبهای از گل را ایجاد میکند و برای همراهی ما در ، ایجاد میکنند و فضایی بسیار زیبا و کلاسیک به وجود میآورد مراسم خواستگاری بسیار مناسب میباشند. بعضی از مدلهای چوبی برای اینکه بتوانند گلها را به صورت ایستاده نگه دارند از حلقهای در پشت گلها یا دو تکه چوب، صلیب شکل استفاده میکنند این مدلهای زیبا با تنوع عجیب در چینش و گلهای خارق العاده در سایت موجود میباشد. اما بعد از سبد چطور گلها را در سبد بچینیم؟ گلهای آویزی این نوع از چیدمان برای سبدهایی بلندتر بیشتر استفاده دارد که و فاصله زیادی از میز دارند و گلهای آن از سبد  گلهای آویز آن را شروع کرد و به سمت بالا پیش رفت و ، آویزان شده و ظاهری زیبا به وجود میآورند. میتواند یک گوشه سبد در تمام دور سبد گلهای آویز داشت .تنوع در مدلهای آویز بسیار زیاد است که در سایت مشاهده میکنید. گلهای هرمی گلها با این نوع چیدمان به صورت هرمی و رو به بالا و صعودی قرار میگیرند. در سبد گل هرمی گلها عموماً به صورت مثلثی روی سبد قرار میگیرد و ظاهری متفاوت ایجاد میکند. شکل هرمی یکی از اشکال مورد علاقه و غالب در سبدهای  خود را به زیبایی نشان میدهد و گلها فضای زیادی را اشغال میکنند و هم اینکه یک سبد گل زیبای ، گل است چون هم سبد بزرگ را هدیه خواهید داد که باعث محبوبیت دو چندان خود در چشم مخاطبتان خواهید شد.   
 


سبد گل نامزدی : سبدهای گل نامزدی و بله برون بیشتر سبدهای گل بافتنی هستند این دسته از سبدها با چوبهای نازک و یا حصیر و گاهی با   مستطیلی، ریسمان بافته شدهاند و به شکل های مختلفی قابل ارائه هستند. از اشکالی که میتوان با سبدهای بافتنی درست کرد مربعی و یا گرد است؛ البته این اشکال را با دیگر مدلها هم میتوان درست کرد اما در سبک بافتنی به دلیل اینکه تار و پودها به مدلی بافته شده هستند در حقیقت جز صنایع دستی هستند و زیبایی خاصی دارند. سبدهای بافتنی هم به خاطر ظاهر کلاسیک که با  سبدها را میتوان با انواع گلهای مختلف و چیدمان زیبا ، مدرنیته آمیخته است این ترکیب جذابیتی دو چندان به سبد گل  میدهد بسیار متفاوت ساخت. نمونههای از پیش آماده شده را در سایت قرار دادیم تا با دیدن آنها انتخاب برای شما آسانتر شود. اما گلها را باید به مدلهای زیبا در این سبدها قرار داد از جمله: گلهای افشان برای سبدهای بزرگتر و گلهای کمتر که فاصله زیادی از هم دارند و فضای زیادی را از بالای سبد گرفتهاند این نوع چیدمان شکل میگیرد. اگر چه ممکن است در سبد گلهای افشان تعداد گل کمتری به کار رود اما ظاهر بزرگتری را نشان  اما فضا سازی در سبدهای افشان بسیار ، میدهد. پس برای سبدهایی که کمتر میخواهیم هزینه کنیم ظاهر افشان راهی مناسب است گل ، جزئی از تاروپود سبد گل به نظر بیاید و این پیام را بدهد که اگر فضای خالی ، مهم است به طوریکه فضای خالی از گل داشت اصلاً زیبا نمیشد  -


سبد گل تولد :برای تولد معمولاً از سبدهای سرامیکی استفاده میشود این سبدها ظاهری سبد گونه ولی از جنس سرامیک دارند. ظاهر سرامیکی باعث میشود که هم رنگ سرامیکی و شفاف سبد و تناقض آن با رنگینکمان رنگهای گلها بسیار زیبا به چشم آید و هم اینکه خود سبد سرامیکی میتوان آب را برای ماندگاری هر چه بیشتر گلها داخل خود داشته باشد و اسنفج خیسی زیر آن جاسازی کرد. از انواع سبدهای سرامیکی که با رنگهای جدید و زیبا در سایت موجود میباشد زیبا ترین آنها را برگزینید و سبد گل شیک خود را داشته باشید. چیدمانی که توصیه میکنیم با سبد و مناسبت که همان تولد است:  گلهای متراکم اگر گلها را با تعداد زیاد دوست دارید و یا علاقهمند هستید سبد حسابی پر از گل به نظر بیاید و از ظاهر متراکم گل لذت میبرید میتوانیم از این مدل استفاده کنیم. در این مدل تعداد گلها زیاد و فاصله بین آنها کم است و بیشتر فضا را گل فرا میگیرد. طبیعتاً این نوع مدلها قیمت بالاتری خواهند داشت ولی بسیار زیباتر و دوستداشتنیتر هستند و همه را عاشق خود میکنند.


سبد گل سالگرد ( ازدواج یا آشنایی) : برای سالگرد سبد قلبی بسیار مناسب است این نوع از سبد خود شامل دو نوع از سبد است. یکی قسمت پایینی که یک قلب زیبای چوبی یا حصیری دارد و یا دیگر مدلهای موجود در سایت است و دیگری فضای ایستاده پشت گلها که شاخه گلها روی آن قرار میگیرند به شکل قلب است قسمت پشتی سبد به تنهایی میتواند نقش مهمی در زیبا کردن فضای سبد گل ایجاد کند و همینطور نقش مهمی در محلی برای ایستادن گلها. این نوع از سبد گل برای هدیه دادن به عشق زندگیتان بسیار پیشنهاد میشود.  


سبد گل هدیه :سبد گل مخصوص هدیه را میتوان سبد گل کوچکتر انتخاب کرد تا هزینه کمتری برایتان در برداشته باشد. البته مدلهای بزرگتر و پرگلتر این نوع سبدها هم حسابی طرفدار دارد این سبدها هم جذابیتی منحصر به فرد دارند و برای هدیه دادن بسیار مناسب میباشند در نوعی از سبدهای مخصوص هدیه حتی جایگاهی برای گذاشتن کادوی مورد نظرتان در آن تعبیه شده است که باعث سوپرایز بیشتری برای مخاطبتان میشود. سبد های هدیه خانوادهای بزرگ از سبد گل است که تنوع بسیار زیادی دارد و انواع آن را در سایت مشاهده میکنید.  - سبدهای گل نوگرایانه 6 این سبدها ترکیبی از مدلهای مختلف است و نیاز دارد تا حسابی گلها را بشناسی تا با کنار هم قرار دادن آنها و مخلوط کردن مدلهای مختلف ترکیبی زیبا و نوگرایانه بیافرینی. خلاقیت در این مدلها حرف اول را میزند، این مدلها بسیار زیبا و خاص هستند و بانک اصلی آنها فروشگاه اینترنتی "دل" است.


سبد گل نامزدی
سبد گل شیرینی خوری
سبد گل خواستگاری
سبد گل شیرینی خوری افغانی
سبد گل چوبی
سبد گل زیبا
سبد گل خواستگاری لاکچری
سبد گل خینه
سبد گل ارزان و شیک
سبد گل ارکیده
سبد گل ارزان
سبد گل افتتاحیه
سبد گل آبی
سبد گل ارزان در تهران
سبد گل اداری
سبد گل ارکیده و رز
سبد گل برای تبریک
سبد گل برای تولد
سبد گل بله برون
سبد گل برای تسلیت
سبد گل با پول
سبد گل برای تولد نوزاد پسر
سبد گل برای عرض تسلیت
سبد گل برای زایمان
سبد گل پول
سبد گل پاییزی
سبد گل پولی
سبد گل پایه دار
سبد گل پروفایل
سبد گل پارچه ای
سبد گل پسرانه
سبد گل پرنسا
سبد گل ترحیم
سبد گل تولد
سبد گل ترحیم ارزان
سبد گل تولدت مبارک
سبد گل تسلیت
سبد گل تبریک
سبد گل تولد نوزاد
سبد گل تبریک تولد
سبد گل جدید
سبد گل جا حلقه ای
سبد گل جدید برای بله برون
سبد گل جدید خواستگاری
سبد گل جهت تبریک
سبد گل جهت تسلیت
سبد گل جهت تولد
سبد گل جلسه دفاع
سبد گل چینی
سبد گل چرمی
سبد گل چیست
سبد گل چند طبقه
سبد گل چوبی رز
ساخت سبد گل چوبی
سبد گل با چوب بستنی
سبد گل حصیری
سبد گل حلقه نامزدی
سبد گل حنابندان
سبد گل حروف انگلیسی
سبد گل حلقه ازدواج
سبد گل حرف m
سبد گل حروف
سبد گل حرف s
سبد گل خواستگاری 2018
سبد گل خواستگاری 2020
سبد گل خشک شده
سبد گل خواستگاری مصنوعی
سبد گل خواستگاری جدید
سبد گل داوودی
سبد گل دیجی کالا
سبد گل در فال قهوه
سبد گل دو طبقه
سبد گل دیواری
سبد گل دسته دار
سبد گل در خواب
سبد گل در خانه
سبد گل رز
سبد گل رز قرمز
سبد گل رومیزی ترحیم
سبد گل رز صورتی
سبد گل رز قرمز و سفید
سبد گل رز آبی
سبد گل رز سفید
سبد گل رومیزی
سبد گل زایمان
سبد گل زیبا برای تولد
سبد گل زیبا برای تبریک تولد
سبد گل زرد
سبد گل زیبا برای خواستگاری
سبد گل زیبا برای دوست
سبد گل زعیم
سبد گل ژربرا
عکس سبد گل ژربرا
ژله سبد گل
ژورنال سبد گل
سبد گل سفید
سبد گل ساده
سبد گل سالگرد ازدواج
سبد گل سرخ
سبد گل سر مزار
سبد گل سفید و صورتی
سبد گل ساده و شیک
سبد گل سفید برای تسلیت
سبد گل شیک
سبد گل شیشه ای
سبد گل شب بله برون
سبد گل شیراز
سبد گل شب یلدا
سبد گل شیپوری
سبد گل صورتی
سبد گل صبح بخیر
سبد گل صورتی و سفید
سبد گل صدفی
سبد گل صابونی
سبد گل صد تومانی
سبد گل صورتي
سبد گل صندوقی
سبد گل طبیعی
سبد گل طبیعی دیجی کالا
سبد گل طبیعی خواستگاری
سبد گل طلایی
سبد گل طبیعی زیبا
سبد گل طبیعی کوچک
سبد گل طبیعی برای خواستگاری
سبد گل طبیعی برای زایمان
سبد گل عروس
سبد گل عزاداری
سبد گل عروسی
سبد گل عاشقانه
سبد گل عقد
سبد گل عزا
سبد گل عیادت
سبد گل عکس
سبد گل عید غدیر
سبد گل فانتزی
سبد گل فانتزی کوچک
سبد گل فارغ التحصیلی
سبد گل فومی
سبد گل فلزی
سبد گل فاتحه
سبد گل فلوریا
سبد گل فروشی
سبد گل قرمز
سبد گل قیمت
سبد گل قشنگ
سبد گل قلب
سبد گل قیمت مناسب
سبد گل قلبی
سبد گل قدم نو رسیده مبارک
سبد گل قلبی شکل
سبد گل کوچک
سبد گل کریستالی
سبد گل کاغذی
سبد گل کریستال
سبد گل کادویی
سبد گل کوچک رز
سبد گل کالسکه ای
سبد گل کاردستی
یک سبد گل
یک سبد گل زیبا
یک سبد گل رز
یک سبد گل نرگس
یک سبد گل سرخ
یک سبد گل تقدیم به شما
یک سبد گل مریم
یک سبد گل یاس
سبد گل گهواره
سبد گل گرد
سبد گل گلدوزی
سبد گل گلدوزی شده
سبد گل گلایل
سبد گل گهواره نوزاد
سبد گل گل خواستگاری
گیفت سبد گل
سبد گل لاکچری
سبد گل لیلیوم
سبد گل لیسیانتوس
سبد گل لمسی
سبد گل لاکچری تولد
سبد گل لیلیوم و ارکیده
سبد گل لیلیوم و رز
سبد گل لاله
سبد گل مصنوعی
سبد گل مصنوعی برای بله برون
سبد گل مریم
سبد گل مراسم ختم
سبد گل مصنوعی خواستگاری
سبد گل مصنوعی برای زایمان
سبد گل مصنوعی برای نامزدی
سبد گل مصنوعی کوچک
سبد گل نامزدی جدید
سبد گل نامزدی مصنوعی
سبد گل نامزدی ۲۰۱۸
سبد گل نوزاد
سبد گل نمدی
سبد گل نرگس
سبد گل نوزاد دختر
سبد گل و پول
سبد گل و بادکنک
سبد گل و میوه
سبد گل و شکلات
سبد گل واسه تولد
سبد گل ونوس
سبد گل ولنتاین
سبد گل و میوه شب یلدا
سبد و سبد گل به سرش بریزین
سبد گل هدیه
سبد گل های لاکچری
سبد گل های ارزان
سبد گل هدیه تولد
سبد گل های زیبا
سبد گل های خاص
سبد گل های زعیم
سبد گل هفت سین
یه سبد گل زیبا
یه سبد گل
یه سبد گل رز
یه سبد گل مریم
یه سبد گل خوشگل
یه سبد گل قشنگ
یه سبد گل نرگس
یه سبد گل قرمز
سبد گل یاس
سبد گل یک طرفه
سبد گل یاس سفید
سبد گل یلدایی
سبد گل یلدا
سبد گل یاسی
سبد گل یاسمن
سبد گل گلی
ی سبد گل
ی سبد گل زیبا
ی سبد گل رز
عکس ی سبد گل رز
عکس ی سبد گل
کاردستی ی سبد گل
طرز تهیه ی سبد گل
سبد گل 2020
سبد گل خواستگاری 2019
سبد گل نامزدی 2018
سبد گل عروس 2015
مدل سبد گل خواستگاری 2017
سبد گل 33
سبد گل 98
تاریخ درج: 1399/07/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای خرید سبد گل از مجموع 0 امتیاز