استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای ویژه سفارش کارت عروسی بهارستان

راهنمای ویژه سفارش کارت عروسی بهارستان
دوشیزه به نقل از برج بهارستان : هر وقت صحبت از ازدواج که میشود، یکی از مهمترین موضوعاتی که خانواده عروس و داماد ها را درگیر خود می کند، تهیه مقدمات زیبای عروسی می باشد. این مقدمات که شامل، خرید کارت عروسی، خرید لوازم عروس و داماد، وسائل غنچه عقد و غیره … می باشد.

انتخاب و خرید کارت عروسی برای بسیاری از زوجین بسیار با اهمیت می باشد، به خصوص قیمت کارت عروسی زیرا تا حدودی نشان دهنده شخصیت و ایده آنها است، و در عین حال می خواهند، حس بسیار خاص و زیبایی را با انتخاب کارت عروسی خود به مهمانان عزیزشان بدهند. برخی از عروس و داماد ها طبق مد روز کارت عروسی خود را انتخاب می کنند، و برخی نیز طرح و ایده خاص خود را دوست می دارند. امروزه علاوه بر خرید کارت عروسی، انتخاب کت و شلوار داماد و لباس عروس نیز بسیار زمانبر می باشد، مخصوصاً برای زوج های سخت پسند.


تقریباً پنجاه درصد مردم کارهای ساده اروپایی را، و بقیه کارت های شلوغ را انتخاب می کنند. نمونه کارت های خارجی هم به وفور در بازار خرید کارت عروسی به چشم می خورد، معمولاً گرانترین کارت عروسی موجود در بازار کارت هایی می باشد، که با جیر و چوب کار شده است یکی از ابتکار هایی که در چند سال اخیر در بازار های چاپ کارت عروسی مشاهده شد چاپ عکس عروس ها و داماد ها در کارت عروسی می باشد. این تصاویرها همیشه تنوع بسیار زیادی دارند و با توجه به سلیقه عروس و داماد ها نوع آرایش و پوشش از مدل های عصر قجری شروع و به مدل های عصر پهلوی ختم میشوند . چند سالی هست که عروس ها و داماد ها میل بر چاپ عکسشان بر روی کارت دارند و دراین زمان مدل های بسیار زیادی توسط طراحان روانه بازار شد.

سفارش کارت عروسی

اگر عروس ها و دامادها به دنبال تصاویر با کیفیت می باشند باید با پوشش و آرایش دوره زمانی دلخواه خود، به آتلیه مراجعه کنند وعکس های مورد پسند، پشت کارت خود را بگیرند، در غیر این صورت ما با داشتن عکس از آنها با فتوشاپ عکس را به ظاهر قدیمی تبدیل می کنیم معمولاً عروس و دامادها یی که می خواهند کمی متفاوت تر از دیگران باشند و دوست دار سبک تاریخی، گریزی به گذشته می زنند.
چهره عروس ها در دوران پهلوی بسیار ساده بود.
شما بگویید اهل عکس قجری هستید یا عکس پهلوی؟
مطالبی که در هنگام خرید کارت عروسی باید بدانیم:
در انتخاب کارت عروسی باید دقت کنید زیرا تقریباً نشان دهنده سلیقه شما است.
در بورس تولید کارت عروسی که بهارستان می باشد، دو بار در سال مغازه دارها کارهای جدید می آورند، تقریباً ۱۰ روز بعد از گذشت ماه رمضان و ۱۰ روز بعد از اربعین.

فروشگاه کارت عروسی بهارستان

چه خبر است در بهارستان؟
در بهارستان تهران در راسته کارت فروشان، طرح های زیادی برای انتخاب کارت عروسی در ویترین ها به چشم می خورد. بعضی از کارتها در همه ویترین ها تکراری می باشد، و بعضی از مغازه ها کارت های بسیار خاص دارند که جای دیگر نمی توانید آنها را پیدا کنید.
کارت هایی که با جیر و چوب کار شده بود امسال طرفداران بیشتری داشت. به طور کلی قیمت کارت عروسی بستگی به مدل و طرح آن دارد، اما در حال حاضر گرانترین کارتها، کارتهای خارجی که از کشورهایی که در ایران نمایندگی دارند مانند ترکیه است، این کارت ها با قیمت حدود ۸ تا ۱۰ هزار تومان و ۱۶ هزار تومان می باشد.
امسال بیشترین تقاضای خرید کارت عروسی توسط عروس و دامادها کارتهایی بودند، که رویشان جیر و چوب کار شده بود. اما باز بعضی گالری های بزرگ که طراح دارند، طرح های خاص خودشان را دارند. کارهای خارجی هم از کشور هایی مثل ترکیه که در ایران نمایندگی دارند، گرانترین کارتهای مغازه ها هستند. این کارتها بین ۸ تا ۱۰ و حتی ۱۶ هزار تومان قیمت دارند.
تقریباً برای کارت عروسی که طرح ویژه ای ندارند، ۳ روزه به مشتری تحویل داده می شود. حتی برای نوشتن روی کارت ها به شما خطاط معرفی می کنند، که یک روزه کارت شما را با قیمت هر کارت ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان پر می کند. قیمت کارت عروسی با این طرح ساده معمولا طرفداران نیازی ندارد.

کارت عروسی ساقدوش بهارستان

یکی از مدیران جوان یک گالری می گوید:
طرح های گالری ما به این دلیل که هم طراح داریم و هم گاهی اوقات خودمان طرح می زنیم و از وارد کردن کارت خارجی هم استفاده می کنیم و حتی از طرح های سایت های خارجی بهره می گیریم، خاص می باشد.
یکی از ویژگیهای گالری های خیلی خوب بهارستان ، زدن طرح های خیلی خاص طبق میل شما می باشد.
یکی از فروشندگان کارت می گوید:
عده ای عکس دلخواه خود را می آورند تا روی کارتشان کار شود. و یا تعدادی از عکس ها را انتخاب می کنند و تلفیقی از آنها را برای طراحی روی کارتشان می خواهند، عده ای هم طرح های خیلی خاص و یا ایده اولیه طراحی را مد نظر دارند. ما توانایی انجام همه این کارها، البته با کمی هرینه بیشتر داریم.
در پایان پند یک فروشنده با سایقه برای خرید کارت عروسی به شما عزیزان این می باشد که طرح های ساده همیشه زیبایی خود را حفظ می کنند، پس بهتر است همیشه به سراغ آنها بروید چون تقریباً با همه سلیقه ها سازگارند. در پایان شما را به بزرگترین بورس خدمات چاپ و تبلیغات کشور( برج بهارستان) که بورس خرید کارت عروسی، تولید کارت عروسی، چاپ کارت عروسی، طراحی کارت عروسی و… می باشد دعوت می نماییم، تا از خرید از این مرکز حرفه ای نهایت لذت را ببرید

 

تاریخ درج: 1394/10/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای ویژه سفارش کارت عروسی بهارستان از مجموع 0 امتیاز