استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

رمز و راز انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

رمز و راز انتخاب بهترین آرایشگاه عروس
رمز و راز انتخاب بهترین آرایشگاه عروس :گاهی یک آرایش ساده عروس می تواند بسیار زیبا و برازنده او باشد. و در نهایت اینکه اگر به سراغ یک آرایشگاه درجه یک و با تجربه رفتید، و از عملکرد آرایشگر راضی بودید، بدانید که قیمت آرایشگاه عروس در برابر کاری که برای شما انجام می دهد، ممکن است اصلا در اولویت نباشد و در درجه اول کیفیت کار مهم است.



نکته مهم دیگر که باز هم به آرایشگر و آرایشگاه عروسی مربوط می شود زمان است. باید به آرایشگر یادآوری کنید که در زمان مناسبی کار آرایش را به اتمام برساند تا مشکلی پیش نیاید و مهمان ها و خانواده های دو طرف برای ورود عروس و داماد بی جهت معطل نشوند. نکته مهم دیگر این است که در آرایش اصلا افراط و تفریط صورت نگیرد






آرایشگاه عروس می تواند در محل برگزاری عروسی باشد. در این صورت در زمان ورود عروس و داماد به تالار پذیرایی صرفه جویی و خستگی های ناشی از انتخاب آرایشگاه و گرفتن وقت قبلی نیز حذف می شود. در ضمن علاوه بر این مسئله نوع آرایش عروس و داماد نیز مهم است چرا که در تمام مدت جشن عروسی، خانواده هایشان و مهمانان توجه خاصی به آنها می کنند و به نوعی عروس و داماد بیشتر از هر کسی یا چیزی در مراسم عروسی، زیر ذره بین هستند. بنابراین اگر آرایش عروس و یا داماد به درستی صورت نگرفته باشد و یا عروس اقدام به مراقبت های پوست قبل از عروسی نکرده باشد، ممکن است موقع عکاسی و یا فیلمبرداری از آنها، تصاویر و فیلم های ضبط شده چندان زیبا و ماندگار نباشد و این امر موجب پشیمانی زوجین از آرایشگاه های مورد استفاده شود.

نکات مهم آرایش عروس

-انتخاب بهترین آرایشگاه عروس

-استفاده متعادل از رنگ مو

-در صورت نیاز اضافه کردن مو

-استفاده مناسب از لاک ناخن

-تزیینات روی مو با وسایل تزیینی مثل گل سر

-برطرف کردن چین و چروک های صورت

-پاکسازی کامل پوست صورت

-استفاده مناسب و نه بیش از حد از برخی آرایش ها مثل سایه چشم و یا خط ابرو




تاریخ درج: 1398/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله رمز و راز انتخاب بهترین آرایشگاه عروس از مجموع 0 امتیاز