استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟

سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟
سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟ برای گل خواستگاری میتونیم هم از دسته گل و هم از سبد گل استفاده کنیم که این انتخاب بستگی به میزان شناخت داره .
















با جدی شدن روابط  و قدم برداشتن به سمت ازدواج داستان های جدیدی شروع میشه و کم کم باید تغییر  نقش بدیم  و مسئولیت پذیرتر بشیم. در اقوام مختلف ایرانی رسم و رسوم های مختلفی برای مراسم های ازدواج وجود داره که اصلی ترین های اون ها که تقریباً بین اکثر اقوام مشترک هست، مراسم خواستگاری و مراسم بله¬برون هست.
مراسم خواستگاری میتونه توی یک جلسه خلاصه نشه و ادامه پیدا کنه اما اولین جلسه خواستگاری کاملاً رسمی برگزار میشه و به منظور آشنایی دو خانواده باهم دیگه هست.پس میتونیم بگیم وقتی برای اولین جلسه خواستگاری میریم  در واقع داریم خودمون و خانواده¬مون رو معرفی می¬کنیم.وقتی اسم خواستگاری میاد ذهن همه¬مون میره به سمت گل  و شیرینی،دو عضو جدایی ناپذیر خواستگاری  ایرانی.



برای گل خواستگاری میتونیم هم از دسته گل و هم از سبد گل استفاده کنیم که این انتخاب بستگی به میزان شناخت داره،اگر از قبل خانواده عروس خانم رو میشناسید میتونین از دسته گل استفاده کنین اما اگر دوست دارین مراسم رسمی برگزار  بشه بهتره که از سبد گل استفاده کنید.
گل خواستگاری جزو گل های مهم زندگی هست و اگر خواستگاری به ازدواج ختم بشه جزو به یاد موندنی ترین گل ها برای عروس و داماد هم میشه.پس بهتره سعی کنید بهترین انتخاب رو داشته باشید،اندازه دسته گل یا سبد انتخابی شما مهمه هرچه گل بزرگتری انتخاب کنین جذاب تر و به یاد موندنی تر هست و نشاندهند بزرگی طبع و منش شماست.اگر برای اولین بار برای خواستگاری میرین و هیچ شناخت قبلی از شخص عروس خانم و خانواده¬شون ندارین شرایط برای شما کمی فرق میکنه و میتونین به یک سبد گل معمولی اکتفا کنید اما اگر مراسم خواستگاری به جلسه دوم رسید این بار باید وسواس بیشتری برای انتخاب سبد گل  به خرج بدین.
علاوه بر اندازه سبد گل رنگ گل های انتخابی برای سبد گل خواستگاری هم از اهمیت ویژه ای برخورداره؛مثلاً رنگ قرمز نشان دهنده علاقه و عشق بسیار اما شاید برای جلسه اول خواستگاری زیاد مناسب نباشه،بهتره از رنگ سفید که به یادآور کمال،سادگی،شروع جدید و... هست به عنوان رنگ اصلی دسته گل اسفاده کنیم و از گل هایی با رنگ های یاسی،نارنجی،صورتی و... برای تزئین و کامل کردن دسته گل استفاده بشه؛ فراموش نکنیم که از سبد گل هایی که رنگ غالب اونها زرد و یا نارنجی هست بهتره استفاده نشود اما اگر به عنوان متمم ازون ها استفاده بشه ایرادی وارد نیست.



از خواستگاری  که عبور کنین و به مقام دامادی نائل بشین وارد مرحله بعد که بله برون باشه میشین؛البته شما تقریباً بله رو گرفتین که وارد این مرحله شدین و درواقع این مرحله برای معرفی عروس و داماد به خویشاوندان هر دو خانواده هست.در مراسم بله برون در مورد مهریه، شروط ضمن عقد، اشتغال آقای داماد،مشخص کردن زمان تقریبی مراسم عقد و عروسی و... صحبت میکنن که بهتره خانواده ها این مسائل رو از قبل بین خودشون حل کنن و فقط به صورت نمادین مقابل مهمان ها اعلام کنن،برای ثبت این حرف ها میتونین از دفتر بله برون استفاده کنین که یه جورایی براتون یادگاری هم میمونه.
رسم بر این هست که برای بله برون برای عروس خانم انگشتر نشان به همراه یک قواره پارچه مجلسی میارن به این معنی که ایشون دیگه عروس ما شد، البته این رسم در اقوام مختلف متفاوت هست و امکان داره هدایای متفاوتی هم به همراه داشته باشه،برای این مراسم میتونین از سبد هایی گلی که مخصوص بله برون هست و شما میتونین هدایاتون رو کنار گل ها قرار بدین استفاده کنین، البته قاب های گل مخصوص هدایای بله برون هم جذابیت خودشون رو دارن.گزینه دیگه ای که وجود داره یه باکس گل برای هدایا و یک سبد گل برای رسمی تر  برگزار شدن مراسم است که بهتره این بار حتماً از سبد گل بزرگ و شیک استفاده کنید.




میزبان مراسم بله برون خانواده عروس هستن و اگر بخوان مراسم رو مجلل تر برگزار کنن اون رو به جشن نامزدی تبدیل میکنن.توی این مراسم قطعاً صندلی مخصوصی برای عروس و داماد در نظر گرفته شده که برای تزئین اون میشه از تور، مروارید، استند های حروف اول اسم عروس و داماد، گل آرایی و... استفاده کرد.
همونطور که گفتیم توی مراسم بله برون تاریخ عقد مشخص میشه بعضی از خانواده ها بین عقد و عروسی فاصله¬ ایجاد میکنن که در این صورت برای عقد به محضر مراجعه میکنن و از اصطلاح عقد محضری استفاده میکنن اما عده دیگه ای هستن که عقد و عروسی رو باهم میگیرن.اگر برای عقد محضری تشریف ببرین شما رسماً به یک دسته گل عروس نیاز دارین اما لازم نیست برای سفره عقد زحمتی بکشین؛اکثر محضر های ثبت ازدواج یک اتاق همیشه چیده شده به اسم اتاق عقد دارند که سفره عقد همیشه اونجا آماده هست پس طبیعی هست که تزئینات ثابت و غیر تخریب پذیری داشته باشه اگر دوست دارین سفره عقد متفاوتی داشته باشین و عطری از گل در لحظه بله گفتن همسرتون و خودتون فضا رو پر کنه زحمت گل آرایی اتاق عقد رو باید به عهده بگیرین و با هماهنگی محضر از تیم گل آرایی گلفروشی دل کمک بخواین تا حسابی فضای اتاق عقد دائمی محضر رو براتون تغییر بدن،البته از تاثیر گل ها توی مجموعه عکس های عقدتون هم نباید غافل بشین.میتونیم بگیم این مرحله تقریباً یه مرحله آزمایشی برای انتخاب دسته گل عروسی هست و این که دست گل عقد و مجموعه عکس های  عقد متفاوت از عکس های عروسی میشه.
اگر این مطلب رو دارین بعد از عقد از محضری میخونین و یا به هر دلیلی عقد محضری¬تون رو ساده برگزار کردین و الآن پشیمون هستین یا عقد و عروسی شما همزمان در یک روز برگزار میشه نگران نباشین،





 تمام سالن هایی که مناسب مراسم عروسی هستن یه اتاق عقد دارن که خب قطعاً توقع داریم بهتر از اتاق عقد محضر ها باشن و برای بعضی از اون ها شما بین چند سفره عقد با ترکیب بندی های مختلف و حتی گاهاً رنگ های مختلف میتونین یک گزینه رو انتخاب کنین،اینبار هم زحمت گل آرایی به عهده شماست با این تفاوت که میتونین گل های سفره عقد رو با گل های تزئین سالن هماهنگ انتخاب کنین یا اگر نمونه های سفره عقد سالن مورد پسند شما نبود میتونین اینبار هم از طراح های هنرمند گل فروشی دل کمک بگیرین و سفره عقد مختص خودتون که کاملاً با سلیقه¬تون هم خوانی داره رو داشته باشین.البته دسته گل عروس این بار باید با وسواس بیشتری انتخاب بشه و فراموش نکنین این دسته گل قراره به یادگار برای شما بمونه.

سبد گل خواستگاری 2018
سبد گل خواستگاری ۲۰۲۰
سبد گل خواستگاری لاکچری
سبد گل خواستگاری 2020
سبد گل خواستگاری مصنوعی
سبد گل خواستگاری جدید
سبد گل خواستگاری خاص
سبد گل خواستگاری لاکچری اینستا
سبد گل خواستگاری اینستاگرام
سبد گل خواستگاری ارزان
سبد گل خواستگاری ایرانی
سبد گل خواستگاری در اصفهان
انواع سبد گل خواستگاری
انواع سبد گل خواستگاری جدید
اموزش ساخت سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری با قیمت
سبد گل خواستگاری با پول
سبد گل خواستگاری با گل رز
سبد گل خواستگاری بزرگ
سبد گل برای خواستگاری
سبد گل مصنوعی خواستگاری با قیمت
سبد گل خواستگاری با گل مصنوعی
عکس سبد گل برای خواستگاری
سبد گل خواستگاری تهران
تزیین سبد گل خواستگاری
تصاویر سبد گل خواستگاری
تعبیر خواب سبد گل خواستگاری
شیک ترین سبد گل خواستگاری
مدل تزیین سبد گل خواستگاری
کانال تلگرام سبد گل خواستگاری
جدیدترین سبد گل خواستگاری
عکس سبد گل خواستگاری جدید
سبد گل مصنوعی خواستگاری جدید
قیمت سبد گل خواستگاری جدید
سبد گل خواستگاری شیک جدید
جدیدترین عکس سبد گل خواستگاری
جدیدترین مدلهای سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری در خانه
خرید سبد گل خواستگاری
خرید سبد گل برای خواستگاری
خرید سبد گل مصنوعی خواستگاری
سبد گل خواستگاری در اینستاگرام
سبد گل خواستگاری دیجی کالا
سبد گل خواستگاری در کرج
سبد دسته گل خواستگاری
دانلود سبد گل خواستگاری
دانلود عکس سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری رز قرمز
سبد گل خواستگاری رز
سبد گل روز خواستگاری
مدل سبد گل خواستگاری رز
عکس سبد گل رز خواستگاری
سبد گل رز برای خواستگاری
سبد گل رز قرمز برای خواستگاری
سبد گل خواستگاری زعیم
سبد گل زیبا خواستگاری
زیباترین سبد گل خواستگاری
سبد گل زیبا برای خواستگاری
زیباترین سبد گل برای خواستگاری
سبد گل خواستگاری گل سنگ
سفارش سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری شیک
سبد گل خواستگاری شیراز
سبد گل شب خواستگاری
عکس سبد گل خواستگاری شیک
مدل سبد گل خواستگاری شیک
سبد گل برای شب خواستگاری
شیکترین سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری طبیعی
طرح سبد گل خواستگاری
سبد گل طبیعی برای خواستگاری
عکس سبد گل خواستگاری
عکسهای سبد گل خواستگاری
عکس سبد گل خواستگاری مصنوعی
عکس مدل سبد گل خواستگاری
فروش سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری قیمت
قیمت سبد گل مصنوعی خواستگاری
سبد گل خواستگاری کوچک
سبد گل کریستال خواستگاری
سبد گل کوچک خواستگاری
سبد گل گرد خواستگاری
سبد گل گل خواستگاری
گلهای سبد گل خواستگاری
دسته گل و سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری مریم
سبد گل خواستگاری من
سبد گل مناسب خواستگاری
سبد گل مخصوص خواستگاری
سبد گل مراسم خواستگاری
سبد گل خواستگاری نوعروس
نمونه سبد گل خواستگاری
سبد گل نرگس برای خواستگاری
نمونه سبد گل برای خواستگاری
سبد گل واسه خواستگاری
مدل های سبد گل خواستگاری
عکس های سبد گل خواستگاری
سبد گل خواستگاری 2019
مدل سبد گل خواستگاری 2017

تاریخ درج: 1399/08/07
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سبد گل خواستگاری چه مدلی بخرم ؟ از مجموع 0 امتیاز