استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی رزا

عمارت باغ تالار تشریفاتی رزا
باغ تالار رزا در باغستان شهریار یکی از بهترین سالن ها و عمارت های عروسی منطقه شهریار می باشد . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام ، کروکی باغ رزا شهریار در سایت دوشیزه منتشر شده است . اتاق عقد زیبا ، استخر ، آب نما ، فضای باز سبز و لوکس از امکانات و ویژگی های این تالار پذیرایی است









باغ تالار رزا تهران با ظرفیت  400 نفر,یکی از زیباترین و به صرفه ترین باغ های عروسی می باشد.باغ تالار رزا با مساحت 8500 متر مربع هر امکاناتی را که یک باغ برای برگذاری مراسم باید داشته باشد را داراست.
باغ تالار رزا دارای دو پارکینگ است که یکی داخل باغ و با ظرفیت ۸۰ خودرو و دیگری در کنار تالار و با ظرفیت ۱۰۰ خودرو میباشد که امنیت آن توسط نیروی انسانی و دوربینهای مدار بسته تامین میشود.
یکی از وجوه تمایز باغ تالار رزا به علاوه بر قیمت بسیار مناسب آن فضای عقد کنان است. فضای عقد باغ تالار رزا بصورت جزیره ای در میان استخر آبی قرار گرفته این جزیره از بالا که نگاه می کنید سطح مقطع یک گیتار را دارد. آبنمای انتهایی، منظره پشت سفره عقد را برای کادر بندی فیلم و عکس ، پوشش می دهد و مهمان ها در میان جزیره ای که دارای آبنمای زیبا و حتی مشعل با شعله های میان آب است برای برگزاری جشن عقد حضور پیدا می کنند.


معرفی باغ تالار رزا
باغ تالار رزا با ظرفیتی بالغ بر 400 نفر در محدوده شهریار واقع شده است که یکی از باغ تالار های ممتاز جهت برگزاری مراسم با شکوه می باشد.
فضایی زیبا با چیدمان مدرن و کلاسیک در باغ تالار رزا توسط تیم حرفه ای ایجاد شده است که با ورود به این مجموعه شبی خاطره انگیز به جا خواهد ماند.
باغ تالار رزا دو پارکینگ مجزا دارد و برای اتومبیل تمامی مهمانان فضایی با امنیت کامل توسط دوربین های مدار بسته و همچنین نیروهای انسانی تدارک دیده است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار رزا
1- لابی اختصاصی
2- فضای سبز وسیع
3- جایگاه ماشین عروس
4- گل آرایی و دیزاین حرفه ای
5- انتخاب ماشین عروس مدل روز با تزئین

برای اطلاع از آفرهای باغ تالار رزا بر روی درخواست قیمت کلیک کنید.


باغ تالار رزا در خارج شهر تهران و حاشیه غربی تهران در محدوده سعیدآباد (باغستان شهریار) واقع شده است. باغ تالار عروسی والا دارای 8500 مترمربع فضای سبز زیبا و عمارتی مجلل به ظرفیت 400 نفر است. تالار عروسی والا دارای خدماتی نظیر اتاق عقد در جزیره روی استخر به شکل گیتار با منظره آبنمایی زیبا، 2 پارکینگ اختصاصی یکی داخل باغ به ظرفیت 80 خودرو و دیگری کنار تالار به ظرفیت 100 خودرو بهمراه پارکبان و دوربین مداربسته و فضای شیب دار خاص پارک ماشین عروس است.
باغ تالار عروسی لوکس رزا در آزادگان تهران
باغ تالار رزا با ظرفیت 400 نفر، یکی از زیباترین و به صرفه ترین باغ های عروسی می باشد.
باغ تالار رزا با مساحت 8500 متر مربع هر امکاناتی را که یک باغ برای برگزاری مراسم باید داشته باشد را داراست.
باغ تالار رزا با ظرفیت  400 نفر,یکی از زیباترین و به صرفه ترین باغ های عروسی می باشد.باغ تالار رزا با مساحت 8500 متر مربع هر امکاناتی را که یک باغ برای برگذاری مراسم باید داشته باشد را داراست.
ظرفیت پذیرش مهمان در باغ تالار رزا نهایتا 400نفر است.باغ تالار رزا قابلیت پذیرایی به بهترین نحو را برای تعداد میهمانهای زیر 200 نفر را نیز دارا می باشد.
باغ تالار رزا دارای دو پارکینگ است که یکی داخل باغ و با ظرفیت ۸۰ خودرو و دیگری در کنار تالار و با ظرفیت ۱۰۰ خودرو میباشد که امنیت آن توسط نیروی انسانی و دوربینهای مدار بسته تامین میشود.
در ابتدای مسیر ورود مهمان های جشن عروسی به باغ تالار رزا ، فضایی بصورت شیب دار برای استقرار ماشین عروس تعبیه شده زیرا  تجربه نشان میدهد معمولا داماد به محض ورود به باغ تالار سوال می کند که باید کجا بایستد؟در نتیجه ما در باغ تالار رزا یک فضا مخصوص پارک خودروی عروس و داماد بصورت ویژه طراحی کرده ایم.
از دیگرخدمات باغ تالار رزا ، باید به ماشین عروسی اشاره کرد که اغلب از بین مدل های گران قیمت انتخاب میشود و عروس  داماد می توانند خودشان ماشین عروس را انتخاب کنند. همچنین ماشین عروس طبق سلیقه عروس و داماد تزئین می شود.
اگر جشن عروسی به طور کامل به تشریفات رزا سپرده شود , مطمئنا عروس و داماد دیگر دغدغه ای از بابت برگذاری مراسم نخواهند داشت و شاهد این خواهند بود که پذیرایی از مهمانان به بهترین نحو انجام خواهد شد .
یکی از وجوه تمایز باغ تالار رزا به علاوه بر قیمت بسیار مناسب آن فضای عقد کنان است. فضای عقد باغ تالار رزا بصورت جزیره ای در میان استخر آبی قرار گرفته این جزیره از بالا که نگاه می کنید سطح مقطع یک گیتار را دارد. آبنمای انتهایی، منظره پشت سفره عقد را برای کادر بندی فیلم و عکس ، پوشش می دهد و مهمان ها در میان جزیره ای که دارای آبنمای زیبا و حتی مشعل با شعله های میان آب است برای برگزاری جشن عقد حضور پیدا می کنند.

 

باغ تالار رزا یکی از باغ تالار های شیک و لوکس تهران می باشد که در شهریار (منطقه 21 تهران ) واقع شده است . باغ تالار رزا علاوه بر عمارت زیبا ، دارای باغ و فضای سبز فوق العاده ای می باشد . و باعث می شود تا جشن عروسی شما بسیار مدرن و با کیفیت بالا اجرا شود .
باغ تالار رزا همه ی امکاناتی را که یک باغ تالار لوکس می تواند داشته باشد را دارد . این باغ تالار بخاطر نزدیکی اش با تهران یکی از بهترین انتخاب ها می باشد .

ظرفیت باغ تالار رزا
باغ تالار دارای مساحت 8500 متر مربع و ظرفیت 400 نفر می باشد ، باغ تالار دارای دو پارکینگ می باشد ، یکی از پارکینگ ها داخل باغ می باشد که دارای ظرفیت 80 ماشین می باشد و پارکینگ دوم نیز دارای ظرفیت 100 خودرو می باشد ، که در کنار تالار قرار دارد .
باغ تالار برای ظرفیت های کمتر مثلا 200 نفر نیز مناسب می باشد . داخل پارکینگ ها دوربین مدار بسته قرار دارد و نگهبان نیز امنیت آن جا را زیر نظر دارد .
امکانات باغ تالار رزا

جایگاه عروس و داماد ، شمع آرایی ، گل آرایی ، بادکنک آرایی ، نمایش شعبده بازی ، اتاق عقد ، سالن لابی ، سالن مجزا برای سرو شام ، رختکن ، سرویس قبل از ورود به سالن خانم ها ، پارکینگ اختصاصی ، پارکینگ داخلی ، اتاق پرو ، دارای تنوع بالا در منوی غذایی ، دارای تنوع بالا در سفره عقد ، عمارت دارای آسانسور می باشد ، دارای سفره خانه سنتی ، دارای عمارت بسیار زیبا و …

باغ تالار دارای فضای عقد بسیار خاص می باشد ، باغ تالار  مانند یک جزیره در میان استخر قرار گرفته است . در میان جزیره دارای آب نمای زیبا و حتی مشعل با شعله های زیبا وجود دارد ، که باعث می شود جشن عقد بسیار با شکوه شود .
باغ تالار دارای تنوع بسیار زیادی در چیدمان و تزیینات سفره عقد دارد . چیدمان سفره عقد با توجه به نظر عروس و داماد انتخاب می شود .

موقعیت باغ تالار رزا
آدرس باغ تالار : استان تهران ، شهر تهران ، آزادگان جنوب ، فتح غرب ، خروجی باغستان شهریار

امکانات ویژه باغ تالار رزا
جایگاه ویژه مشین عروس
باغ بسیار بزرگ و وسیع
لابی اختصاصی
انتخاب ماشین عروس مدل روز با تزئینات
گل آرایی و دیزاین حرفه ای

فضای اختصاصی ماشین عروس باغ تالار رزا
یکی از سوال هایی که برای داماد ها پیش می آمد این بود که نمی دانستند که ماشین عروس را باید کجا پارک کنند ، بنابراین باغ تالار تصمیم گرفت که یک جایی را به طور اختصاصی برای پارک ماشین عروس اختصاص دهد .
علاوه بر این باغ تالار  در صورت تمایل به عروس و داماد این امکان را می دهد که ماشین عروس هود را از بین ماشین های مدل بالا انتخاب کنند . و طبق سلیقه ی خودشان ماشین عروس را تزیین کنند .

هزینه ی باغ تالار رزا
این باغ تالار جزء باغ تالار هایی است که دارای قیمت مناسبی می باشد . اما برای این که بتوانید از قیمت ورودی و سایر قیمت ها با خبر شوید ، می توانید با شماره تماس های باغ تالار تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید تا علاوه بر قیمت ، بتوانید فضای باغ تالار را مشاهده کنید .

مراسم های قابل اجرا در باغ تالار رزا
انواع مراسم هایی از جمله جشن عروسی ، جشن عقد ، جشن نامزدی ، یاد بود ، جشن تولد ، سیسمونی ، ایونت های مرتبط با کسب و کار در این باغ تالار انجام می شود . بنابراین اگر کیفیت جشن و مراسم ها برای شما اهمیت دارد ، بهتر است که حتما این باغ تالار  را در اولوینت انتخاب خود قرار دهید .
 
ملاک های مهم در انتخاب باغ تالار رزا :
یکی از ملاک های شما برای انتخاب باغ تالار کیفیت غذای آن باغ تالار باید باشد .
زیباییظاهری باغ و عمارت بسیار مهم می باشد .
باغ تالار باید دارای دسترسی آسان باشد .
سقف سالن باید بلند باشد .
دکوراسیون اتاق عقد که باید به روز باشد .
تنوع سفره عقد باید بالا باشد تا سفهره عقد با توجه به سلیقه ی عروس انتخاب شود .
باغ تالار باید حتما دارای پارکینگ اختصاصی ماشین ها باشد .
داشتن آسانسور برای افرادی که سنشان بالاست بسیار الزامی می باشد .
خدمات جانبی باغ تالار عروسی مثل موسیقی زنده و نور پردازی و گل آرایی و … باید دارای کیفیت بالا باشد .
جایگاه اختصاصی برای شام عروس و داماد که باعث می شود ، عکس ها و فیلم هایشان بسیار زیبا و خاطره انگیز شود .

باغ عروسی رزا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار روبه روی باغ عروسی والا قرار دارد و دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ ها آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ دارای امکاناتی نظیر فضای عقد، سالن لابی و رختکن و سرویس قبل از ورود به سالن خانم ها و سالن مستقل میز شام پارکینگ داخلی و اتاق عقد می باشد و فضای باغ بصورت قرینه می باشد. پارکینگ داخلی طرفیت 50 خودرو را دارد ولی تا 100 خودرو را می توان درفضای کنار باغ پارک نمود.باغ تالار رزا برای مراسم های کوچک با ظرفیت 200 نفر مناسب می باشد.

یکی از ویژگی های این باغ عروسی فضای عقد باغ تالار رزا بصورت جزیره ای در میان استخر آبی قرار گرفته این جزیره از بالا که نگاه می کنید سطح مقطع یک گیتار را دارد. آبنمای انتهایی چشم انداز پشت سفره عقد را برای فیلمبرداری از عقد پوشش می دهد و مهمان ها در میان جزیره ای که دارای آبنمای زیبا و حتی مشعل با شعله های میان آب است برای برگزاری جشن عقد حضور پیدا می کنند.

مشخصات باغ تالار عروسی رزا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 100 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی رزا
کیلومتر 11 واقع در سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ تالار عروسی رزا

تاریخ درج: 1399/01/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی رزا از مجموع 0 امتیاز