استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قوانین طلایی در آرایش صورت عروس

قوانین طلایی در آرایش صورت عروس
رازهای زیبایی در آرایش صورت عروس نیاز به دانستن و رعایت نکاتی دارد که آرایشگران حرفه ای و میکاپ آرتیست های معروف آنها را رعایت میکنند . دوشیزه در مقاله ای شما را با قوانین طلایی میکاپ صورت عروس آشنا میکند














نکات طلایی در آرایش صورت عروس :
نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان می‌دهند، پس اگر میخواهید صورت شاداب تری داشته باشید باید در حد معقول صورتتان را کمی بازتر و روشن تر کنید!
برای آرایش صورت خسته هماهنگی رنگها را فراموش نکنید. حواستان به تركیب رژ و رژ گونه‌ای كه استفاده میكنید باشد. برای صورت خسته هیچوقت از رژگونه‌ تیره ومتمایل به قرمز استفاده نكنید!

برجسته کردن گونه عروس :
برای کانتورینگ گونه، رنگ تیره تر را زیر استخوان گونه و زیر آن رنگ روشنتر میزنیم. کرمها را در همدیگر ادغام میکنیم و رژگونه میزنیم تا تأثیر کانتورینگ بیشتر شود!

بهترین رنگ برای رژ لب عروس :
از رژ لب های خیلی تیره دوری کنید چون کوچک کننده هستند، بطور کلی استفاده از رنگهای تیره باعث کوچک نشان دادن آن منطقه میشوند! .هرگز از رژ لبهای تیره استفاده نکنید، چون سن شما را بیشتر، لبهای شما را کوچکتر و صورت شما را خسته تر نشان خواهد داد!رژلب لایت بزنین و بعد سایه سفید رو به مرکز لب هر دو لب بمالید. بعد با انگشت شروع به محو کردن خطوط به وجود اومده بشین حالا در مرحله آخر روی لب برق لب بزنین!

آرایش صورت عروس ایرانی جدید


ماسک پوست مناسب صورت عروس :
ماسک آووکادو : پوست را آبرسانی و نرم کرده و سلول های مرده پوست را بدون ایجاد آسیب و سوزش پاکسازی می کند.ابتدا هسته آووکادو را در آورده و قسمت گوشتی داخل آووکادو را با قاشق در آورده و له کنید تا به حالت کرم مانند در آید.سپس به آرامی پوست آووکادو را که محتویات داخلی آن را جدا کرده ایم به مدت 3 تا 5 دقیقه به پوست صورت( که قبلا تمیز کرده ایم) می مالیم.در مرحله بعد آووکادو له شده را بر روی صورتمان مالیده و می گذاریم به مدت 10 دقیقه بماند. سپس با آب ولرم صورتمان را می شوییم. توجه داشته باشید که ماسک ها را به ناحیه اطراف چشمها نمالید.از این ماسک لایه بردار می توانید هفته ای یک بار استفاده کنید.

بهترین مواد آرایشی عروس برای پوست های تیره :
برای پوست‌های تیره بهتر است از بیس‌های مایع استفاده کنند. کرم پودر‌های مایع برای یکدست کردن پوست تیره بسیار عالی است. کرم پودر را قبل از استفاده روی چانه خود امتحان کنید!

انتخاب رنگ خط لب در آرایش عروس :
هنگام استفاده از خط لب دقت داشته باشید که رنگ آن با رژ لبتان تضاد زیادی نداشته و به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. اینکار زیبایی لبهای شما را دوچندان میکند!

آرایش صورت عروس 2016

از بین بردن براغی و روغنی بودن صورت در آرایش پوست عروس :
از پودر صورت برای گرفتن براقی و روغنی بودن استفاده کنید. پودر به دوام آرايش کمک ميکند. برای اينکار از يک فرچه بزرگ استفاده کرده و پودر را روی تمام صورت پخش ميکنيم!

انتخاب رنگ رژ گونه در آرایش صورت عروس :
برای طبیعی به نظر رسیدن آرایش یک رژگونه با رنگ گرم انتخاب کنید. رژگونه های نوع کرمی در رنگهای صورتی یا هلویی جلوه طبیعی تر دارند!

نحوه کشیدن رژ گونه روی صورت عروس :
استفاده از رژگونه های ملایم تر، چهره را شاداب تر و جذاب تر نشان خواهد داد!
برای زدن رژگونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد زیر برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت زده تا گونه ها برجسته و صورت پرتر دیده شود!

آرایش صورت خلیجی و عربی عروس

کاربرد فاندیش مایع در آرایش عروس :
از فاندیشن مایع برای زیرسازی آرایش استفاده کنید. حتما قبل از مصرف شیشه فاندیشن را به خوبی تکان دهید تا همه ی دانه های رنگی موجود در آن با هم کاملا مخلوط  شوند!

برنزه کردن پوست صورت عروس :
برای داشتن پوست بی نقص و زیبا مقدار خیلی کم از مایع برنزه کننده را با کرم مرطوب کننده مخلوط کنید و بر روی پوست بزنید و بعد از آن از پودر برنزه استفاده کنید!

فوندیشن مناسب در میکاپ عروس :
از بزرگترین اشتباهاتی که بانوان در آرایش میکنند، انتخاب فوندیشن نامناسب برای پوستشان است. به همین علت صورت بعضی ها بسیار طبیعی وشاداب و برخی دیگر انگار یک ماسک به چهره دارند

جدیدترین مدل آرایش و میکاپ صورت عروس ایرانی

ماسک بر چهره زده اند!
بعد از زدن فاندیشن مایع و در آخرین مرحله از آرایش پوست، برای فیکس کردن از پودرهای فیکساتور یا پنکک بر روی آن استفاده کنید که باعث ماندگاری بیشتر فاندیشن میشود!

آرایش مناسب برای عروس هایی با صورت چاق :
نواحی سایه‌ دار و تیره صورت را لاغرتر و گودتر نشان میدهند ، خانمهایی که صورت لاغری دارند، باید تا جای ممکن صورتشان را باز و روشن نشان دهند تا پرتر به نظر برسند!

استفاده از پودرهای تیره و روشن در آرایش عروس :
برای برخی نقاط خاص صورتتان از پودرهای تیره تر و برای برخی نقاط از پودرهای روشن تر استفاده کنید!

آموزش گریم صورت عروس

آرایش مناسب برای عروس هایی با صورت لاغر :
برای پُرتر نشان دادن صورت، خط چشم ها نباید خیلی به سمت بالا باشند بلکه باید به دو طرف صورت مایل شوند!

کاربرد کانتورینگ در گریم عروس :
کانتورینگ یکی از مراحل آرایش میباشد که نواقص اجزا صــورت را میپوشاند. رنگ قهوه ای کرم پودر تیره تر (کانتور)، رنگ سفید کرم پودر روشنتر (هایلایت) میباشد!

بهترین رنگ کرم پودر - پنکک - رژگونه برای صورت عروس :
استفاده از کرم پودر، پنکک یا رژگونه های تیره، سن شما را بیشتر و صورتتان را لاغرتر نشان میدهد و شفافیت چهره تان را هم از بین میبرد!

آرایش اروپایی صورت عروس

آرایش و گریم لب عروس :
ابتدا با استفاده از کرم پودر مرطوب لبها را پوشش دهید و با خط لبِ تیره تر از رنگ رژ،دور لب را مشخص کنید وسپس با کانسیلر روشن وسط لبها را هایلایت کنید ودر آخر رژ را بزنید!

آرایش پوست صاف عروس :
اگر میخواهید ظاهر پوستتان را صاف، هموار و یکدست کنید بجای پودر از یک کرم پودر مایع سبک که حاوی مرطوب کننده باشد استفاده کنید تا براحتی رو پوستتان بخوابد!

کوچک کردن بینی عروس :
برای کمتر به چشم آمدن بینی، گونه‌های خودتان را با رُژگونه‌ای به رنگ‌های برنز یا رنگهایی بر پایه قرمز تیره کنید تا توجه دیگران را از بینی به سمت گونه‌ها بکشانید!
براق بودن پوست به خودی خود باعث میشود بینی شما بزرگ تر دیده شود. برای جلوگیری از این موضوع همیشه از پودر استفاده کنید و اگر پوست چربی دارید، چربی اضافی پوست را از بین ببرید!
اگر بینی شما بلند می باشد، در این حالت باید نوک بینی و زیر نوک بینی خود را به کمک یک سایه ی تیره تر از رنگ پوستتان سایه بزنید که بینی شما کوتاهتر به نظر برسد!

میکاپ شیک صورت عروس

جلوگیری از ریزش آرایش عروس :
از کانسیلرهای ضد آب استفاده کنید. کانسیلرهای ضد آب حتی در گرمای شدید هم سیاهی ها و لکه های پوست شما را می پوشاند!

بهترین رنگ های برای آرایش صورت عروس با پوست سفید :
برای پوستهای سفید روشن و موی بلوند، کرم پودرهایی با رنگهای بژ یا ته زرد روشن مناسب ترین رنگ ها می باشد!

از بین بردن جای زخم و سوختگی در صورت عروس :
پن استیک :این کرم پودر بافت سنگین دارد و برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم بسیار مناسب است. مقداری از آن را روی محل گذاشته و با یک اسفنج محو کنید!

نمونه کار آرایش عروس میکاپ کار

از بین بردن جای جوش در صورت عروس :
برای پنهان کردن جوش، جای جوش و لکه های کوچک با استفاده از برس مقداری کانسیلر سبز را بر روی نقطه مورد نظر بزنید و محو کنید. سپس از کرم پودرتان استفاده کنید.

آرایش طبیعی صورت عروس :
در کانتورینک اکثرا قسمت T صورت و زیر چشم ها روشن و دیگر قسمتها مانند پایین استخوان گونه و گردن را تیره کنید. ترکیب کردن رنگها چهره را طبیعی تر نشان میدهد!

بهترین فون برای میکاپ صورت عروس :
فون مایع، محبوب‌ترین شکل کرم پودر است زیرا استفاده از آن آسان و پوشش طبیعی به پوست میدهد. برای پوستهای نرمال وخشک مناسب هستند و پوستهای چرب باید از نوع Oil Free آن استفاده کنند!



تهیه گزارش و انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


تاریخ درج: 1395/06/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قوانین طلایی در آرایش صورت عروس از مجموع 0 امتیاز