استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

قیمت خرید کارت عروسی مدل چوبی،فانتزی،سنتی و جدید

قیمت خرید کارت عروسی مدل چوبی،فانتزی،سنتی و جدید
دوشیزه به نقل از برج بهارستان : در کل قیمت کارت عروسی بستگی به جنس و طرح کارت ( معمولی یا برجسته) و هزینه تمام شده ی آن در طی مراحل طراحی، چاپ و تولید بستگی دارد، طبیعتا کارت های که با سنگ های خاص و درخشان، مروارید و یا نقره طراحی می شوند، بسیار گرانتر از کارت های ساده و معمولی می باشند. هر یک از طرح های کارتهای عروسی موجود در برج بهارستان طرفداران خاص خود را دارد. فروش کارت عروسی در این بازار بزرگ طراحی و چاپ کارت عروسی توسط با تجربه ترین فروشندگان ماهر انجام می شود.






ارائه جدید ترین طرح های روز دنیا و ترکیب طرح های جذاب، مدرن، کلاسیک، سنتی از ویژگی های طراحان مجرب و کارآمد برج بهارستان می باشد.
اصلی ترین و بزرگترین بورس طراحی، چاپ و تولید کارت عروسی در حوالی خیابان جمهوری تهران و میدان بهارستان می باشد، تنوع کاری بسیار زیاد و قیمت های متفاوت، برای خرید کارت عروسی این مرکز را بسیار متمایز کرده است، در واقع جدیدترین و شیک ترین کارت های عروسی در این مرکز طراحی، چاپ و تولید می شود. حتی عروس و دامادهای سخت پسند برای خرید کارت عروسی خود به فروشگاه های بهارستان می روند و به راحتی کارت عروسی خود را تهیه می کنند.
بعضی از زوجین توانایی این را دارند که مراسم عروسی خود را در یک فضای مدرن و مجلل بگیرند و برای خرید کارت عروسی خود هزینه زیادی بکنند، که این کارت ها معمولاً به شکل صندوق های چوبی و نقره ای می باشد که از ۳۵ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت های آن متفاوت می باشد، که در فروشگاه های خاص بهارستان موجود می باشد. ادبیات نوشته شده در کارت های عروسی نیز برای زوجین بسیار با اهمیت می باشد، چون به محض اینکه کارت عروسی به دست مهمان ها می رسد، علاوه بر اینکه به شکل و شمایل کارت نگاه می کنند، به ادبیات به کار رفته در آن نیز توجه زیادی دارند و در نهایت در مورد سلیقه زوجین درانتخاب و خرید کارت عروسی نظر خواهند داد. که این نظر دادن برای عروس و داماد بسیار با اهمیت می باشد، چون خرید کارت عروسی تقریبا اولین سلیقه مشترک آنها می باشد.

فروش کارت عروسی جدید


انواع مدل های کارت عروسی
زمانی که برای خرید کارت عروسی خود و یا دوستانتان به بزرگترین و حرفه ای ترین بورس تولید کارت عروسی ( برج بهارستان) مراجعه می کنید، شاهد طرح و مدل های بسیار متفاوت از پشت ویترین های فروشگاه ها هستید. و شاید با وجود این مدل های زیبا و بی نظیر انتخاب و خرید کارت عروسی کمی برایتان سخت شود.
انواع مدل های کارت عروسی:
تولید کارت عروسی با تزیین مروارید و سنگ
تولید کارت عروسی با تزیین گل و روبان
تولید کارت عروسی فانتزی
تولید کارت عروسی به شکل طومار
تولید کارت عروسی شیک
تولید کارت عروسی بسیار خاص

تولید و چاپ کارت عروسی با تزیین مروارید و سنگ:
اگر تصمیم به برگزاری جشنی بسیار با شکوه و مجلل دارید، بهتر است از کارت های عروسی مجلل و خاص خریداری کنید، این مدل از کارت ها، با مروارید های بسیار زیبا و سنگ های درخشان طراحی و تزیین می شوند، در واقع با انتخاب این کارت ها و توزیع آن بین مهمانان عزیزتان، از قبل یک پیش زمینه ای از مراسمتان را در ذهنشان روشن کرده اید.
تولید و چاپ کارت عروسی با تزیین گل و روبان:
یکی از زیباترین کارت های عروسی ، کارت هایی هستند که با گل و روبان تزیین می شوند، شما عروس و داماد های عزیز یکی از بهترین و زیباترین کارت های عروسی را می توانید، در این مدل از کارت ها براحتی پیدا و انتخاب نمایید.
تولید و چاپ کارت عروسی فانتزی:
معمولا عروس وداماد های شوخ و کمی شیطون و همچنین کم سن و سال ، از طرح ها و مدل های فانتزی در زمان انتخاب وخرید کارت عروسی استقبال می کنند. که این دسته از کارت ها بسیار با نمک و زیبا هستند.


فروش کارت عروسی چوبی


تولید کارت عروسی به شکل طومار:
تولید کارت عروسی به شکل طومار از جمله مدل هایی می باشد که تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد و از گذشته ها تا به امروز همچنان طرفداران خاص خود را دارد.
تولید کارت عروسی شیک:
تقریبا اکثر کارت هایی که در فروشگاه ها به چشم می خورد، از این مدل می باشند، معمولا از طراحی های به روز و ماندگار در این مدل از کارت ها استفاده می شود.
تولید و چاپ کارت عروسی بسیار خاص:
در این مدل از کارت ها طرح های بسیار خاص و کلاسیک کاربرد دارد، طرفداران این دسته از کارت ها زوج های هنرمند و سنتی می باشند .اگر زوجی با ایده های بسیار خلاقانه هستید، براحتی می توانید، طرحی بسیار خاص و متفاوت بر روی کارت عروسی خود پیاده کنید.
برج بهارستان با تولید و پخش انواع کارت عروسی، عنوان بزرگترین مرکز خرید کارت عروسی، چاپ کارت عروسی، فروش کارت عروسی را با مناسبترین قیمت کارت عروسی در کل کشور به خود اختصاص داده است. این مرکز ، در جایگاه اصلی ترین و بزرگترین مرکز طراحی، چاپ و تولید، شامل (تولید کارت عروسی، طراحی کارت عروسی، چاپ کارت عروسی،کارت تولد، طراحی و چاپ کاتالوگ، طراحی و چاپ بروشور، طراحی و چاپ کارت ویزیت، بنرهای تبلیغاتی، سربرگ، فاکتور) در کل کشور قرار دارد، که ارائه دهنده کلیه خدمات چاپ و تبلیغات با بهترین کیفیت روز به همه مخاطبان و مشتریان عزیز خود می باشد.




تاریخ درج: 1394/10/10
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله قیمت خرید کارت عروسی مدل چوبی،فانتزی،سنتی و جدید از مجموع 0 امتیاز