استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مجالس عروسی به سبک زندگی اسلامی

مجالس عروسی به سبک زندگی اسلامی
ما سعی داریم با به کارگیری روش های مطابق با موازین شرعی و شادی آفرین به برگزاری مجالس عروسی زوج های جوان بپردازیم.











به گزارش دوشیزه به نقل از آناج ؛ در وانفسایی که بوی ناامیدی از مشی فرهنگی دولتی به مشام می رسد، علی‌رغم فراز و نشیب‌های موجود و محدودیت هایی که بر سر راه جریان متعهد فرهنگ انقلابی قرار دارد، فعالیت های برخی گروه های مردم نهاد که بدون اتکا به بودجه های حکومتی در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش می کنند، به چشم می خورد.


 قرارگاه فرهنگی جوادالائمه که از ابتدای سال 94 فعالیت های خود را تحت این عنوان آغاز کرده است از جمله گروه های خودجوش فرهنگی مردمی است و تا کنون جشنواره های متعددی از جمله جشنواره میقات را با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی شادی های حلال در سبک زندگی اسلامی برگزار کرده است.

تشکیل تیم هنری و برگزاری نمایش های طنز به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان همزمان با ارائه‌ی پیام های قرآنی و روایی در قالب این نوع نمایش ها از دیگر فعالیت های خودجوش قرارگاه فرهنگی است.

حجت الاسلام هادی نقیان در تشریح فعالیت های قرارگاه فرهنگی جوادالائمه گفت: احیای گروه های سرود مردمی، تولید قطعه های موسیقی در خصوص مدافعان حرم و رهبرمعظم انقلاب و ساخت نماهنگ "ارتش 20 میلیونی" در زمره ی فعالیت های یک ساله‌ی ما قرار دارد.

مسئول قرارگاه فرهنگی جوادالائمه افزود: ما سعی داریم با به کارگیری روش های مطابق با موازین شرعی و شادی آفرین به برگزاری مجالس عروسی زوج های جوان بپردازیم.
تاریخ درج: 1395/06/08
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مجالس عروسی به سبک زندگی اسلامی از مجموع 0 امتیاز