استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نکات مهم مراسم های خواستگاری و بله برون

نکات مهم مراسم های خواستگاری و بله برون
نکات مهم مراسم های خواستگاری و بله برون : مراسم خواستگاری برای آشنایی خانواده ها برگزار می شود. برای زیبا تر شدن این مراسم بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهیم. یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر دختر و پسر از مراسم خواستگاری شروع میشود و این جلسه میتواند تاثیر زیادی بر جلسات بعدی داشته باشد که از جمله مهمترین آنها میتوان به بله برون اشاره کرد.







گل فروشی دل



آشنایی دختر و پسر قبل از مراسم
امروزه در بین جوانان کمتر شاهد ازدواج های سنتی هستیم. در حقیقت دختر و پسر به شکلی از قبل با هم آشنا شده اند. این آشنایی میتواند از طریق دانشگاه، محیط کار، دوست و آشنایان و غیره باشد. در هر جهت از ازدواج سنتی و یا مدرن که قصد پیشروی داشته باشید باید یک سری نکات را در نظر بگیرید و سعی کنید با شناخت بهتری تصمیم بگیرید. شناخت دختر و پسر قبل از ازدواج بسیار مفید است اما کافی نیست. درواقع حرکات، منش و آداب معاشرت در جمعی از بزرگان و نزدیکان باعث اهمییت این دیدار میشود. این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید با همه ی اعضای خانواده آشنا بشوید و عقاید آنها را بشناسید و بتوانید شناخت بهتری نسبت به فرهنگ و موقعیت های اجتماعی و مالی آنها پیدا کنید.



تعییین زمان خواستگاری
خانواده پسر می بایست ساعتی را با خانواده دختر از قبل هماهنگ کنند تا آنها آمادگی های لازم برای پذیرایی از مهمانان را داشته باشند. تعیین نکردن ساعت مشخص ممکن است به دلیل عدم آمادگی خانواده دختر خانواده پسر را معطل کنند که این امر سبب بروز سوء تفاهم می شود. بهترین ساعت برای مراسم خواستگاری بعد از ظهر یا ساعت های ابتدایی شب میباشد تا تمامی اعضاء خانواده حضور داشته باشند.



چرا پسر از دختر خواستگاری میکند؟
در جامعه و فرهنگ ما این یک عرف محسوب میشود که پسرها به خواستگاری دختر ها می روند. دلیل این امر این است که مرد طالب است و زن مطلوب، فطرت مرد طلب و نیاز است و فطرت زن جلوه و ناز است. برای  مرد قابل تحمل است که اگر از دختری خواستگاری کرد، آن دختر بهانه بیاورد، شرط بگذارد و نهایتا جواب منفی بدهد. اما اگر دختری از پسری خواستگاری کند و جواب منفی بگیرد، برای او قابل تحمل نخواهد بود. بنابراین، این امر خلاف فطرت، احترام و شخصیت زن است.



لباس خواستگاری
از نظر بسیاری از خانم ها انتخاب لباس خواستگاری یکی از سخت ترین انتخاب ها است. لباس پیشنهادی ما لباسی است که در عین سادگی، بسیار شیک و با وقار باشد. به شکلی که ظرافت شما را  نشان دهد. یکی از بهترین مدل ها پیراهن و یا شومیز و دامن است. البته که انتخاب خیلی ها کت و شلوار و یا شومیز و شلوار  است. اما پیشنهاد میشود برای حفظ احترام به بزرگتر ها لباس های پوشیده تر انتخاب شود. بهتر است از لباس های پر زرق و برق و آرایش غلیظ پرهیز کنید. از رنگ های روشن مثل صورتی، کرم، آبی کمرنگ و غیره در انتخاب لباس خود استفاده کنید. از کفشی با پاشنه مناسب استفاده کنید که نه خیلی بلند باشد که تعادلتان را بهم بزند نه خیلی تخت و اسپورت که استایل شما را خراب کند. اگر روز خواستگاری روسری یا شال سر میکنید از جنسی استفاده کنید که روی سرتان ثابت بماند و سر نخورد که مجبور باشید نگران مرتب بودن آن باشید. برای آقایان بهترین انتخاب لباس رسمی یا همان کت و شلوار و کراوات میباشد.



انتخاب گل و شیرینی
انتخاب گل و شیرینی بسیار مهم است و لازم است که خانواده پسر هر دو را تهیه کنند. انتخاب گل و شیرینی مناسب برای خواستگاری نمایانگر سلیقه و محبت داماد و همچنین توجه ویژه خانواده  داماد به عروس و خانواده دختر میباشد. انتخاب گل مناسب کار نسبتا دشواری است زیرا سلیقه افراد متفاوت است. برخی گل گلایل، شب بو و یا داوودی را برای مراسم خود نمی پسندند و رنگ زرد را نماد نفرت میدانند در حالیکه رنگ زرد نماد زندگی است. نحوه گرفتن گل از پسر به سبک و عقاید خانواده ها بستگی دارد. برخی دسته گل را به دختر و برخی به پدر یا مادر دختر میدهند.



استقبال از خانواده داماد
خانواده دختر می بایست به استقبال خانواده پسر برود و آنها را به داخل خانه راهنمایی کنند. در فرهنگ بعضی  از خانواده ها، دختر نیز به همراه خانواده خود  به استقبال خانواده پسر می رود و این حرکت نشانه احترام به خانواده داماد است. در گذشته دختر پس از سلام و احوال پرسی جمع را ترک می نمود و سپس با نوشیدنی از مهمانان پذیرایی انجام می داد. امروزه دختر به همراه خانواده خود در مراسم خواستگاری می نشیند و شخص دختر و یا فرد دیگری از مهمانان پذیرایی میکند. در این مراسم معمولا شروع بحث و صحبت های اصلی از جانب بزرگتر خانواده پسر است. در گذشته دختران را زمان پذیرایی ارزیابی میکردند و نحوه پذیرایی دختر نمایانگر سلیقه آنها بود. پذیرایی از مهمانان توسط خانواده دختر نشان دهنده رفتار و فرهنگ آنان است بنابرابن باید در حد اعتدال از آنها پذیرایی شود و تعارف کردن به جا و به اندازه باشد.


نکات ریز پذیرایی مراسم خواستگاری
سینی چای خود را با گل های تازه تریین  کنید زیرا تزیین سینی نمایانگر سلیقه شماست و تاثیر مثبتی بر روی خانواده داماد میگذارد.
ابتدا از بزرگان خانواده داماد پذیرایی کنید چرا که این امر نشانه ادب و احترام شما به افراد بزرگتر است.
استفاده از تشریفات در این مراسم اختیاری است اما توجه داشته باشید که از پذیرایی های غیر عادی و پرخرج بپرهیزید.
سعی کنید اضطراب و استرس خود را کم کنید و با اعتماد به نفس رفتار کنید.



بدرقه کردن خانواده پسر
هنگام بدرقه کردن خانواده پسر، خانواده دختر می بایست آنها را تا آستانه در ورودی بدرقه کنند. این حرکت نمایانگر شخصیت و احترام خانواده دختر به خانواده پسر است.


بله برون
درصورتی که جواب خانواده دختر مثبت باشد، مراسم بعدی بله برون است. میزبان این مراسم خانواده دختر خانم است و مهمانان این مراسم اقوام درجه یک هر دو طرف یعنی مادر بزرگ، پدر بزرگ، عمو، دایی، خاله، عمه و دوستان نزدیک عروس خانم و آقا داماد میباشند. به سبب این مراسم شناخت دو خانواده نسبت به هم بیشتر میشود از این رو این مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است. بعد از حضور تمامی مهمانان، بزرگترهای فامیل شروع به صحبت درباره مهریه، شیربها، تاریخ عقد و عروسی میکنند. بعد از موافقت خانواده ها، همگی دست میزنند و تبریک میگویند.


هدایا بله برون
بعد از گرفتن بله از عروس خانم و خانواده او، نوبت به هدایا میرسد. بنا بر رسم رسومات، خانواده داماد هدایایی رو به عروس خانم تقدیم میکنند. تزیین هدایا سلیقه ای و متفاوت است. امروزه اغلب خانواده ها هدایا را برای تزیین به گلفروشی ها میسپارند.
انگشتر نشان، مهمترین بخش هدایا است. انگشتر نشان با حلقه ازدواج فرق میکند و معمولا بعد از بله گفتن عروس خانم، داماد و یا خانواده داماد انگشتر را دست عروس خانم میکنند. چادر، دیگر هدیه مهم این مراسم است که خانواده داماد بر روی سر عروس خانم می اندازند. برخی دیگر از خانواده ها، کیف و کفش و پارچه را هم در کنار هم قرار میدهند. علاوه بر این گل و شیرینی از جمله کله قند از مهمترین بخش های این مراسم است. همراه با پخش کردن شیرینی ها، کله قند توسط یکی از نزدیکان عروس خانم شکسته میشود و مجلس بله برون گرمتر و صمیمی تر میشود.


قول و قرار ها
در آخر نوبت به ثبت کردن قول و قرار ها میرسد. قول و قرارها بر روی کاغذ و یا دفتری نوشته میشود و عروس و داماد آن را در حضور خانواده ها امضا میکنند. بعد از آن با گرفتن عکس های یادگاری و شادی کردن، مراسم با آرزوی خوشبختی کردن برای عروس و داماد به پایان میرسد.


پوشش مناسب مراسم بله برون
این مراسم نسبت به مراسم خواستگاری رسمی تر است. بهترین انتخاب برای دختر خانم ها پیراهن، کت و شلوار و یا کت و دامن میباشد. از لباس های پر زرق و برق و ماکسی بپرهیزید. انتخاب لباس برای این مراسم به رسم و رسومات و فرهنگ خانواده بستگی دارد. به هیچ عنوان از رنگ های تیره استفاده نکنید و ترجیحا از رنگهای صورتی و یا گلبهی استفاده کنید. بهتر است در این مراسم از رنگهای سفید و یا نباتی استفاده نکنید و آن ها را برای مراسم عقد و عروسی بگذارید.
برای مدل مو هم ترجیحا از مدل مو های باز استفاده کنید و از شنیون و مدل موهای کاملا بسته استفاده نکنید.


نکات ریز مراسم بله برون
برای زیبا تر شدن مجلس خود میتوانید این مراسم را به کمک یک تشریفات خوب زیبا تر و با شکوه کنید.
میتوانید به انتخاب خودتان یک کیک مناسب با سلیقه خود در جشن سرو کنید.
اگر مراسم را بدون کمک تشریفات انجام میدهید، بهتر است به عنوان خانواده عروس یک میز برای مراسم خود در نظر داشته باشید و آن را با شمع، گل، حریر و غیره مطابق با سلیقه خود تزیین کنید. هدایایی که خانواده داماد آورده اند را نیز در کنار میز خود قرار دهید و فضای زیباتری را محیا کنید. علاوه بر این محیط برای عکس های یادگاری هم زیبا تر میشود.
شام بله برون اجباری نیست و کاملا اختیاری و مطابق میل شما میباشد.
مراسم خود را میتوانید در مکانی غیر از خانه مانند باغ با فضای باز دیگری ترتیب دهید و هیچ محدودیتی در مکان آن وجود ندارد.
اکثر خانواده ها این مراسم را چند هفته بعد از مراسم خواستگاری در نظر میگیرند و ساعت برگزاری آن معمولا بین بعد از ظهر و یا شب است.

بله برون چیست
بله برون چی بپوشم
بله برون سرژیک
بله برون نی نی سایت
بله برون مبارک
بله برونه
بله برون یاشار
بله برون ساده
بله برون تزیین
بله برون اهنگ
بله برون از ویگن
بله برون اینیستا
بله برون از سرژیک
بله برون از یاشار
بله برون آهنگ ویگن
بله برون از جلال همتی
بله برون اينستاگرام
دانلود آهنگ بله برون
بله برون به چه معناست
بله برون با نامزدی چه فرقی داره
بله برون چی ببریم
انگشتر بله برون با قیمت
لباس بله برون برای افراد چاق
لباس بله برون برای عروس
وسایل بله برون برای عروس
لباس بله برون پوشیده و شیک
گل بله برون پایه دار
عکس بله برون پروفایل
بله برون سوزان پایور
خرید لباس بله برون پوشیده
تعبیر خواب بله برون پسر
متن تبریک بله برون پسرم
پذیرایی بله برون
بله برون تزیین حلقه نامزدی
بله برون تزیین وسایل داماد
بله برون تزیین میز نامزدی در منزل
بله برون تبریزیها
قند بله برون تزیین
فاصله بله برون تا عقد
آهنگ بله برون ترکی
ست بله برون شیراز
ست بله برون اصفهان
ست بله برون عروس
ست بله برون رشت
ست بله برون چیست
ست بله برون در اینستاگرام
ست بله برون اهواز
ست بله برون در کرج
بله برون جلال همتی
بله برون جاری چی بپوشم
بله برون جاری نی نی سایت
بله برون جدید
بله برون جعبه
بله برون جشن نامزدی
لباس بله برون جدید
آهنگ بله برون جدید
بله برون چی بپوشم نی نی سایت
بله برون چی بخریم
بله برون چی ببرم
بله برون چیست نی نی سایت
دفترچه بله برون
بله برون حاج حسین یکتا صوتی
بله برون حاج حسین یکتا اسفند ۹۷
صوت بله برون حاج حسین یکتا اسفند ۹۷
بله برون شلمچه حاج حسین یکتا
دانلود بله برون حسین یکتا
بله برون ایرج حبیبی
دانلود اهنگ بله برون حامد پهلان
بله برون خنچه عروس
بله برون خانواده عروس
بله برون خانواده داماد
بله برون خنچه
بله برون خلاقانه
دفتر بله برون خرید
متن بله برون خواهر
کیک بله برون خاص
بله برون در ماه محرم
بله برون داداشی
بله برون در ماه صفر
بله برون در اینستا
بله برون داماد
بله برون در خواب
بله برون در ماه رمضان
بله برون داداشم نی نی سایت
بله برون رسم
بله برون رسومات
دفتر بله برون را از کجا بخریم
تبریک بله برون رفیق
دفتر بله برون رو کی باید بخره
وسایل بله برون را از کجا بخریم
مراسم بله برون را چگونه برگزار کنیم
گل بله برون زعیم
متن بله برون زیبا
خونتون بله برون زینو
بله برون شماعی زاده
لباس بله برون زیبا
سبد گل بله برون زیبا
تعبیر خواب بله برون زن متاهل
اهنگ خونتون بله برون زینو
ژست بله برون
بله برون سینمایی
بله برون سعید آسایش
بله برون سعید شایسته
بله برون سرژیک mp3
بله برون سنتی
بله برون ساده و شیک
بله برون شیک
بله برون شلمچه
بله برون شگون
بله برون شلمچه ۹۷
بله برون شیراز
بله برون شیرازیها
شب بله برون نی نی سایت
شب بله برون شلمچه
صندوق بله برون
صندوقچه بله برون
صورتمجلس بله برون
اهنگ بله برون باصدای یاشار
صندوق بله برون عروس
بله برون طنز
طلای بله برون
طریقه بله برون
طراح بله برون
ظروف بله برون
بله برون عروس داماد
بله برون عقد
لباس بله برون عروس
آهنگ بله برون عارف
وسایل بله برون عروس
تزیین بله برون عروس
متن بله برون عاشقانه
گل بله برون عروس
وسایل بله برون غرب تهران
غذای بله برون
عکسهای بله برون مهران غفوریان
بله برون قدیمی
بله برون قزوین
اهنگ بله برون قدیمی
دفتر بله برون قیمت
سبد بله برون قیمت
ست بله برون قیمت
وسایل بله برون قم
بله برون در قمر در عقرب
بله برون کرج
بله برون کیا دعوتن
بله برون کله قند
بله برون کردها
بله برون کلاسیک
فیلم بله برون کامل
وسایل بله برون کوچه برلن
وسایل بله برون کرج
بله برون گل ميتكونه
بله برون آموزش گام به گام تزیین چادر عروس
بله برون دسته گل خواستگاری
لباس بله برون گیپور
بله برون سبد گل
بله برون در گیلان
لباس بله برون گلبهی
بله برون دسته گل نامزدی
گل بله برون
گل بله برون اینستا
گل بله برون ۲۰۲۰
گل بله برون شیک
گل بله برون اینستاگرام
بله برون لیست خرید نامزدی
بله برون لباس عروس
تزیین بله برون لاکچری
کیک بله برون لاکچری
میز بله برون لاکچری
آهنگ بله برون لیلا فروهر
سبد گل بله برون لاکچری
لوازم بله برون
بله برون مبارک خواهرم
بله برون مذهبی
بله برون متن
بله برون میز نامزدی خانگی
بله برون مبارک داداشی
بله برون متن عاشقانه
بله برون میوه
بله برون نامزدی
بله برون نی نی
بله برون نامه
میز بله برون نوعروس
لباس بله برون نی نی سایت
خاطرات بله برون نی نی سایت
مراسم بله برون نی نی سایت
در بله برون چه می گذرد؟
در مراسم بله برون چه بگوییم
در دفتر بله برون چه چیزهایی نوشته می شود
فرق نامزدی و بله برون
آداب و رسوم بله برون
کت و شلوار بله برون
کت و شلوار بله برون زنانه
تعبیر خواب خواستگاری و بله برون
بله برون هدایا
بله برون همان عقد است
بله برون هدیه
مراسم بله برون همدان
وسایل بله برون همدان
پله برون آهنگ های یاشار
هدایای بله برون برای داماد
بله برون یعنی چی
بله برون یکتا
بله برون یزد
بله برون یعنی
دانلود بله برون یادمان شلمچه 97
دانلود بله برون یادمان شلمچه
صوت بله برون یکتا
خنچه ی بله برون
حلقه ی بله برون
جعبه ی بله برون
ایده ی بله برون
نوشته ی بله برون
تزیین سفره ی بله برون
متن برگه ی بله برون
متن درباره ی بله برون
لباس بله برون 2018
لباس بله برون 2020
لباس بله برون 2015
مدل لباس بله برون 2019
انگشتر نشون بله برون 2018
مدل لباس بله برون 2018
تزیین وسایل بله برون 2019
لباس بله برون عروس 2020
سرژیک بله برون 320
بله برون شلمچه 97
دانلود آهنگ شاد بله برون 95
دانلود آهنگ شاد بله برون 97
دانلود آهنگ شاد بله برون 99
خواستگاری در خواب
خواستگاری در اسلام
خواستگاری در عصر جدید
خواستگاری چیست
خواستگاری آدرین از مرینت
خواستگاری بوراک از فحریه
خواستگاری در قرآن
خواستگاری در ماه محرم
خواستگاری از دیدگاه اسلام
خواستگاری احسان علیخانی
خواستگاری از گلزار
خواستگاری ادرین از کلویی
خواستگاری از زن در حال طلاق
خواستگاری امپراطور از دونگی
خواستگاری از احسان علیخانی
سوالات خواستگاری ا
خواستگاری بازی
خواستگاری بدون حضور پسر
خواستگاری بهتاش از سحر قریشی
خواستگاری بچه مهندس
خواستگاری باحال نی نی سایت
خواستگاری به ترکی
خواستگاری بی تی اس
ب خواستگاریم بیا
خواب خواستگاری
سوالات مربوط ب خواستگاری
تعبیر رفتن ب خواستگاری
کلمه خواستگاری ب انگلیسی
خواستگاری پیمان از کیمیا
خواستگاری پسر افغانی در عصر جدید
خواستگاری پشه ها
خواستگاری پیمان از درسا
خواستگاری پیمان
خواستگاری پاتریک
خواستگاری پشه
خواستگاری پیمان در سریال عاشقانه
خواستگاری تتلو از سارا و نیکا
خواستگاری تارا از رها
خواستگاری تتلو
خواستگاری تتلو از سارا و نیکا آپارات
خواستگاری تتلو از ندا
خواستگاری تتلو از امیلیا کلارک
خواستگاری تتلو از سحر قریشی
خواستگاری تعبیر خواب
سوالات خواستگاری
خواستگاری ثریا قاسمی
ثواب خواستگاری
خواستگار ثروتمند
آصف ثوری خواستگاری
خواستگاری جان سینا
خواستگاری جان از صنم
خواستگاری جواد از مرضیه
خواستگاری جک از السا
خواستگاری جواد از مژگان
خواستگاری جانگ گیون سوک از پارک شین هه
خواستگاری جان سینا در رینگ
خواستگاری جلسه اول
ج بازی خواستگاری
ج کامل خواستگاری
خواستگاری چی بپوشم
خواستگاری چی بپوشیم
خواستگاری چخوف
خواستگاری چندلر از مانیکا
خواستگاری چی بپرسیم
خواستگاری چه بگوییم
خواستگاری چند جلسه است
چ سوالاتی در خواستگاری بپرسیم
چ لباسی برای خواستگاری مناسب است
خواستگاری حامد از یاسمن
خواستگاری حامد از راضیه
خواستگاری حاج قاسم برای رضوانی
خواستگاری حامد از لیلا
خواستگاری حبیب در فوق لیسانسه ها
خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل
خواستگاری حضرت خدیجه از پیامبر
خواستگاری حبیب در لیسانسه ها
خواستگاری خنده دار
خواستگاری خیلی عاشقانه
خواستگاری خانواده برتر
خواستگاری خلبان
خواستگاری خاص
خواستگاری خواب
خواستگاری خواب دیدن
خواستگاری خانم شیرزاد
خواستگاری در خواب به چه معناست
خواستگاری در ماه صفر
خواستگاری دهه هشتادی
در خواستگاری چه بپرسیم
در خواستگاری چه بگوییم
در خواستگاری چه سوالاتی بپرسیم
در خواستگاری چی بپوشیم
در خواستگاری چگونه رفتار کنیم
در خواستگاری چه کنیم
در خواستگاری به چه نکاتی باید توجه کرد
در خواستگاری چگونه سوال بپرسیم
ذکر خواستگاری
خواستگار ذلیل مرده
بهمن ذکاوت خواستگاری
اهنگ افغانی خواستگاری زلیخا
خواستگاری رئیس جمهور کرواسی از علی نوئین
خواستگاری رفتن
خواستگاری رفتن در خواب
خواستگاری رمانتیک
خواستگاری رشید
خواستگاری رها از طاها
خواستگاری رفتن در ماه محرم
خواستگاری رسمی سیاوش خیرابی از الناز حبیبی
خواستگاری زین از جی جی
خواستگاری زیبا
خواستگاری زیبا در شمعدونی
خواستگاری زینب سلیمانی
خواستگاری زن از مرد نی نی سایت
خواستگاری زنانه نی نی سایت
خواستگاری زیر آب بازیگر ایرانی
خواستگاری زن از مرد در سریال بچه مهندس
دانلود آهنگ ز خواستگاری از کیشو دبی
ژله خواستگاری
ژست خواستگاری
محمدرضا ژاله خواستگاری
خواستگاری بهرام از ژیلا در مانکن
خواستگاری بهرام از ژیلا
پایتخت ژاپن خواستگاری
خواستگاری در کشور ژاپن
استنداپ خواستگاری ژوله
خواستگاری سوباسا از سانایی دوبله فارسی
خواستگاری سلین از علی
خواستگاری سارا و نیکا
خواستگاری ساسکه
خواستگاری سنتی
خواستگاری ساواش از نازلی
خواستگاری سامی از برکه
خواستگاری سوسک ها
خواستگاری س
لباس خواستگاری
خواستگاری شکیب از فریال
خواستگاری شکیب غلامی از فریال
خواستگاری شکیب
خواستگاری شماعی زاده
خواستگاری شکیب و فریال
خواستگاری شکیب از فریال اینستا
خواستگاری شوخی کردم
خواستگاری شهاب حسینی از نازنین بیاتی
شب خواستگاری
شب خواستگاری نی نی سایت
شب خواستگاری چی بگم
شب خواستگاری چی بپوشم نی نی سایت
شب خواستگاری چه سوالاتی بپرسیم
شب خواستگاری چه بپوشم
شب خواستگاریمون
شب خواستگاری چی پوشیدین نی نی سایت
خواستگاری صمد ممد
خواستگاری طاها از رها
خواستگاری طاها از رها کامل
خواستگاری طاها از رها اینستا
خواستگاری طاها از رها فیلم کامل
خواستگاری طنز
خواستگاری طاهر از ستایش
خواستگاری طاها از رها در اینستا
خواستگاری ضمنی
خواستگار ضایع نی نی سایت
خواستگاری علی ضیا از طناز دهقان
خواستگاری علی ضیا
خواستگاری از علی ضیا
غار ضحاک خواستگاری
خاطرات ضایع خواستگاری
خواستگاری از علی ضیا در برنامه زنده
خواستگاری طاها از رها بدون آهنگ
خواستگاری ظریف
ظروف خواستگاری
ظرف خواستگاری
تزیین ظروف خواستگاری
تزیین ظرف خواستگاری
خواستگاری علیرضا یعقوبی در عصر جدید
خواستگاری علی رضوانی
خواستگاری عاشقانه
خواستگاری عصر جدید
خواستگاری علیخانی
خواستگاری عاشقانه ایرانی
خواستگاری عمو پورنگ
خواستگاری عمر از دفنه
خواستگاری غیر مستقیم
خواستگاری غفوریان
خواستگاری غیر رسمی
خواستگاری غمگین
خواستگاری غلام از بیتا
خواستگاری غیر منتظره نی نی سایت
خواستگاری غریبه
خواستگاری غیر رسمی رحمان و رحیم از سارا و نیکا
خواستگاری فامیلی
خواستگاری فریال
خواستگاری فریبا طالبی
خواستگاری فریده در بزنگاه
خواستگاری فرهاد از هدیه
خواستگاری فلیکس از ایزی
خواستگاری فرزاد فرزین
خواستگاری فرهاد از شهرزاد
خواستگاری قل مراد
خواستگاری قدیم و جدید
خواستگاری قدیمی
خواستگاری قصه های مجید
خواستگاری قدیم
خواستگاری قمی
خواستگاری قهوه تلخ
خواستگاری قاسم فاضلی
خواستگاری کت نوار از لیدی باگ
خواستگاری کرم از زینب دوبله فارسی
خواستگاری کامل طاها از رها
خواستگاری کاوه از همتا
خواستگاری کامیار از دنیا
خواستگاری کیان از جاریه
خواستگاری کوزی از جمره
خواستگاری کرم از زینب
سوالات خواستگاری ک دختر باید پرسید
خواستگاری گونی از سوگل دوبله فارسی
خواستگاری گلزار از کتایون ریاحی
خواستگاری گربه سیاه از مرینت
خواستگاری گل مراد
خواستگاری گونی از سوگل
خواستگاری گیو از سوریانگ
خواستگاری گلزار از دیا میرزا
گل خواستگاری
گل خواستگاری شیک
گل خواستگاری جدید
گل خواستگاری رز
گل خواستگاری طبیعی
گل خواستگاری اینستا
گل خواستگاری مصنوعی شیک
گل خواستگاری ساده
خواستگاری لی مین هو از پارک شین هه
خواستگاری لوکا از مرینت
خواستگاری لیلا از حامد
خواستگاری لاکچری
خواستگاری لوکا از کاگامی
خواستگاری لری
خواستگاری لیلا در سریال پدر
خواستگاری لباس بله برون عروس
خواستگاری مگس ها
خواستگاری مورات از حیات
خواستگاری مهدی طارمی از سحر قریشی
خواستگاری مجدد بعد از جواب رد
خواستگاری مبین رعیتی از نازنین
خواستگاری ماریوس با کوزت
خواستگاری مگس ها قسمت دوم
خواستگاری متین از نازنین
رمان خواستگاری م مودب پور
خواستگاری ناروتو از هیناتا
خواستگاری نی نی سایت
خواستگاری نصرالله رادش
خواستگاری نانگ میانگ از سولنان
خواستگاری ناصر در ساختمان پزشکان
خواستگاری نسخه مود
خواستگاری ناگهانی مدیر عامل
خواستگاری نیکا فرقانی از بهرام افشاری
خواستگاری ولیعهد از سولنان
خواستگاری ویدا جوان از همسرش
خواستگاری وسط عروسی
خواستگاری وسط برنامه عصر جدید
خواستگاری و کرونا
خواستگاری و سوالات
خواستگاری واسه چی
خواستگاری و کرونا نی نی سایت
خواستگاری و ازدواج
خواستگاری و بله برون
خواستگاری و جواب منفی
خواستگاری و مهریه
خواستگاری و نامزدی
خواستگاری و آداب آن
خواستگاری و استرس
خواستگاری هیکاپ از استرید
خواستگاری هانس از السا
خواستگاری های یهویی
خواستگاری هومن سیدی از نازنین بیاتی
خواستگاری هومن سیدی
خواستگاری های رمانتیک
خواستگاری هومن سیدی در عاشقانه
خواستگاری های جالب
خواستگاری یوسف از زلیخا
خواستگاری یاران درسریال تردید
خواستگاری یهویی
خواستگاری یزید از حضرت زینب
خواستگاری یا انتخاب
خواستگاری یزدی
خواستگاری یهویی نی نی سایت
خواستگاری یک دختر از محمدرضا گلزار
خواستگاری ی السا
لحظه ی خواستگاری جواد از مرضیه
لحظه ی خواستگاری جان سینا از نیکی بلا
لحظه ی خواستگاری در عصر جدید
نحوه ی خواستگاری
صحنه ی خواستگاری در عصر جدید
لحظه ی خواستگاری پسر افغانی در عصر جدید
جلسه ی خواستگاری
خواستگاری 1368
خواستگار 1351
بازی خواستگاری 1
جواب خواستگاری 1
فیلم سینمایی خواستگاری - 1368
پایتخت 1 خواستگاری ارسطو
قسمت 1 خواستگاری عاشقانه
قسمت 15 خواستگاری عاشقانه
خواستگاری 2009
خواستگاری 2 طنز لری
2009 فیلم خواستگاری
بازی خواستگاری 2
لباس خواستگاری 2019
فیلم خواستگاری 2009 دوبله فارسی بدون سانسور
گل خواستگاری 2019
لباس خواستگاری 2020
خواستگاری 2
بیام خواستگاری 2-ایمان استار- رضا بینام- وعلی فضا
بازی خواستگاری 2 مود
بازی خواستگاری 2 مود شده
بازی خواستگاری 2 جواب
خواستگاری از ستایش 3
ستایش 3 خواستگاری
بچه مهندس 3 خواستگاری
خواستگار 40 ساله
سوالات جلسه 4 خواستگاری
5 سوال خواستگاری
خواستگاری دهه 80
90 سوال خواستگاری
دسته گل خواستگاری 98
مدل لباس خواستگاری 99
تاریخ درج: 1399/08/08
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نکات مهم مراسم های خواستگاری و بله برون از مجموع 0 امتیاز