استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کفش عروس زنانه و ظریف

کفش عروس  زنانه و ظریف
کفش عروس  زنانه و ظریف : این مدل کفش زنانه و ظریف است و به شما این اجازه را می دهد که پدیکور خود را نمایش دهید. به این نکته توجه کنید که این مدل برای نشان دادن انگشتهای جلو پا است نه اینکه همه پا از جلوی صندل بیرون بزند. برای رفع این مشکل حتما کفش اندازه پایتان بخرید. حتی می توانید از فروشنده تقاضا کنید که اندازه دقیق پاهای شما را بگیرد و سپس کفش مناسب را انتخاب کنید. از اینکه پاشنه های کفش تان بلند باشد نترسید.




این مدل کفش عروس برای هر فصلی مناسب است. بعضی از عروس ها در کفش هایی که پا را کاملا بسته نگه می دارد احساس راحتی بیشتری دارند. این کفش ها کاملا راحت هستند و تمام طول روز ظاهر زیبایی دارند و شما در آن احساس بسیار خوبی دارید.







شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید این مدل کفش عروس کاملا مناسب کسانی است که دوست دارند کفش عروس مدل پاشنه ده سانتی بپوشند و در ضمن کفش شان راحت باشد. این مدل ترکیبی از مدل پاشنه ده سانت و مدل لژدار است که باعث می شود شیب پا در کفش با وجود لژ کمتر شود و فرد احساس راحتی بیشتری کند و تعادل بیشتری داشته باشد.

کفش زنانه و ظریف



این مدل کفش برای عروس هایی است که عادت به پوشیدن کفش های پاشنه بلند دارند و از پوشیدن این نوع کفش ها خسته نمی شوند گزینه خوبی است اما استفاده از آن مرد میدان می خواهد. می توان آن را با انواع لباس های ماکسی و مدل ماهی پوشید و اطمینان داشت که این کفش جلوه لباس را دو چندان می کند. این نوع کفش عروسی به دلیل افزایش قد، فرمی کشیده به اندام می دهد و در زیبا شدن لباس رسمی نقش پررنگی دارد. سطح قرار گرفتن کفش عروس مدل ده سانت روی زمین نباید بیش از یک سانتی متر مربع باشد. اما با توجه به اینکه لباس عروس معمولا سنگین است و روز عروسی روز شلوغ و پرجنب و جوشی است و همپنین با در نظر گرفتن لیزی کف سالن، پوشیدن این نوع کفش ها حقیقتاً جرئت می خواهد.



این مدل کفش، کاملترین استایل با در نظر گرفتن این نکته است که شما عادت به پوشیدن کفش هایی با پاشنه بلند در بیرون از منزل ندارید. پاشنه نسبتا پهن این مدل کفش مانع از این می شود که شما در چمن فرو روید. با یک جوراب نرم این مدل کفش پاهای شما را در تمام روز حفظ خواهند کرد.اگر در روز عروسی وقت زیادی را در فضای بیرون سپری خواهید کرد،  پاشنه بلاک یا مربع انتخاب خوبی برای سال 2019 خواهد بود. پاشنه های بلاک نه تنها خوش فرم دیده می شوند بلکه بسیار محکم هستند و وزن بدن را روی پا به درستی تقسیم می کنند و بنابراین فشار را از روی پنجه برمی دارند. این مدل برای کسی که کمی پاشنه می خواهد اما در کفشی با پاشنه های خیلی بلند راحت نیست مناسب است. این مدل کفش با یک طراحی شیک و دلپذیر همراه با سادگی می تواند برای تمام سنین مناسب باشد. بسته به تم عروسی تان یا مدل لباسی که انتخاب کرده اید قسمت پاشنه یا محل انگشتان را با گل، توری، جواهر و غیره سفارشی سازی کنید.



کفش عروس مدل ده سانت


اگر قد عروس از داماد خیلی کوتاه تر باشد و عادت به پوشیدن کفش هایی با پاشنه های خیلی بلند نداشته باشد، این مدل انتخاب خیلی خوبی است. این نوع کفش ها راحت هستند و خستگی استفاده از پاشنه را ندارند اما قد شما را افزایش می دهند. کفش عروسی مدل لژدار را می توانید از صبح تا شب بپوشید بدون اینکه حتی کمی احساس خستگی یا کمردرد کنید. این مدل کفش انتخاب مناسبی برای مجالس رسمی نیست ولی از آنجایی که کفش عروس معمولا در زیر لباس بلندش پنهان است و راحتی عروس در شب عروسی اش حرف اول را می زند می توانید این مدل را انتخاب کنید ولی توصیه می کنیم که برای عکس برداری از کفش دیگری استفاده کنید.کفش کلاسیک یکی از پرکاربردترین مدل های کفش پاشنه بلند عروسی است. این مدل کفش حداقل هفت سانتی متر پاشنه دارد و پاشنه در آن از بالا به پایین باریک تر می شود. کفش کلاسیک با انواع لباس های مجلسی و عروس هماهنگ است و اگر کفش راحتی انتخاب کنید در مهمانیهای بعد از عروسی نیز می توانید از آنها استفاده کنید. این مدل کفش با کت و شلوار زنانه هم ایده آل است. در رابطه با انتخاب مناسب لباس عروس بخوانید:7 مدل لباس عروسی که هر عروسی باید بشناسد

کفش عروس مدل 2019

 زمانی که همه چشم ها بر روی شما است، از ابتدای مراسم که وارد سالن می شوید و بعد وقتی که وارد صحنه رقص می شوید و حتی در تمام عکس ها اهمیت زیادی دارد. شاید تصور کنید لازم نیست بابت خرید کفش عروسی هزینه زیادی کنید زیرا این کفش تنها برای یک شب است و کیفیت و دوام آن اهمیت زیادی ندارد. درصورتی که کاملا اشتباه می کنید و بسیاری از عروس ها به دلیل انتخاب نامناسب کفش عروسی از مراسم عروسی شان خاطره دردناکی دارند.اولویت اول شما برای آماده کردن لباس مناسب، ارتفاع پاشنه های کفش مورد علاقه شما است. برای همین است که انتخاب استایل و مدل کفش عروسی از جمله کارهایی است که باید در مراحل اولیه انجام شود. ایده خوبی از نوع کفش عروسی که مناسب شما است هم از لحاظ مدل و هم راحتی داشته باشید و مطمئن باشید خیاط و همچنین بودجه تان از شما سپاس گزار خواهند بود.این صندل های ساتن زیبا نگاه هر عروس پیرو مدی را جلب می کند. در تضاد با یک لباس سنگین منجوق دوزی شده یا برای کامل کردن یک لباس پشت باز سطح بالا، پاشنه بلاک یک کفش مدل جدید است. به طور مشابه استایل مینیمالیستی، پاشنه کوتاه و سادگی پوشیدن، این کفش ها را برای ساقدوش های عروس نیز مناسب می کند تا هماهنگی شان را با عروس حفظ کنند.







تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کفش عروس زنانه و ظریف از مجموع 0 امتیاز