استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی

گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی
شروع شناخت دو خانواده عروس و داماد نسبت به همدیگر از مراسم های رسمی همچون خواستگاری و بله برون آغاز میشود . از این‌رو در این مراسم ها هر دو طرف می‌کوشند تا به بهترین نحو ممکن احترام و محبت خود را نسبت طرف مقابل نشان دهند .
در سنت دیرینه ی ایران ما همیشه تلاش بر این بوده تا خانواده ی داماد به روش های مختلف اهمیت و ارزش عروس را به نحو احسن نشان دهد .









مخاطب این ابراز علاقه و احترام  در درجه ی اول داماد است که خانواده با این کار به اون نشان میدهد که برای سلیقه و انتخاب شریک زندگی اش احترام و ارزش بالایی قائل هستند و تمام تلاش خود را میکنند تا مراسم به بهترین و آبرومندانه ترین حالت ممکن برگزار شود .
مخاطب بعدی عروس و خانواده ی آن دختر است . شما با برگزاری مراسم عالی و استفاده از وسایل زیبا و گل آرایی های شکیل به آنان نشان می‌دهید که ارزش و احترام دختر را به خوبی درک کرده و برای شروع این وصلت به خوبی تلاش می‌کنید .
همانطور که می‌دانید مخاطب بعدی اقوام و آشنایان هستند که در درجه ی دورتری قرار دارند .
با برگزاری یک مراسم جذاب خاطره ی آن تا سال‌ها در ذهن دوستان و آشنایان هر دو خانواده باقی می‌ماند.
  اولین و بهترین روشی که میتوان از آن برای برگزاری بهتر مراسم بهره برد استفاده از وسایل درجه یک و گل آرایی هایی مناسب این مراسم است .
گل آرایی که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به دو صورت انجام پذیر است . گل آرایی با گل طبیعی و گل آرایی با گل مصنوعی .
هر یک از این دو روش مزایا و معایب مختص به خود را داراست .
استفاده از گل طبیعی زیبایی منحصر به فردی دارد که شاید بتوان گفت دلیل محبوبیت این روش نسبت به گل مصنوعی همین است . طراوت و عطر خوش گل طبیعی در مشام انسان همواره یادآور بهترین و شادترین خاطرات زندگی است . همچنین تنوع گل طبیعی به طرز شگفت انگیزی بالاست و شما برای انتخاب رنگ و مدل هیچ محدودیتی ندارید .
البته گل آرایی در این روش نیازمند مهارت و سرعت خاصی است که می‌طلبد این کار را فقط به دست افرادی ماهر و باتجربه سپرد . چون هر چه زمان آماده سازی کوتاه تر باشد و بتوان آن را زودتر آماده کرد نتیجه ی بهتری را شاهد هستیم و گل‌ها آسیبی نمی بینند .
در روش بعدی که همان گل آرایی با گل مصنوعی است نیز مزایایی وجود دارد . از جمله اینکه میتوان وسایل و یا جایگاه عروس و داماد را از مدتی قبلتر آماده کرد و در صورت نیاز به مرور زمان آن را تغییر داد . این خود میتواند کار افرادی را که سالن های عروسی را اداره میکنند آسان تر سازد و بتوانند از یک دکور ثابت برای چندین نفر استفاده کنند در حالی که هیچ آسیبی به آن وارد نشود .
همچنین انتظار می‌رود استفاده از گل مصنوعی هزینه ها تا حد قابل توجهی پایین تر بیاورد . البته این کاهش هزینه نباید روی کیفیت کار اثرگزار باشد . گل های مصنوعی با کیفیتی در بازار موجود است که به سختی میتوان طبیعی یا مصنوعی بودن آن را تشخیص داد .
از جمله مواردی که میتوان در زمینه ی گل آرایی نام برد، گل آرایی میز مهمان ، گل آرایی صندلی ها، گل آرایی میز عروس و داماد، فرش گل برای مسیر ورود عروس و داماد، گل آرایی داخل سالن، گل آرایی میز شام، گل آرایی سفره عقد، توپ های گل تزیینی، گل آرایی وسایل و کادوهای عروس و داماد، آرک گل و آلاچیق گل است .
پیشنهاد می‌شود برای گل آرایی ابتدا تم رنگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس با مشورت یک متخصص گل مورد علاقه ی خود را بیابید.
گل آرایی مراسم از مهم ترین رکن جشن های امروزی است زیرا که اولین معرفی کننده ی سلیقه ی شما به افراد حاضر در جشن است . و همچنین آخرین باقیمانده از مراسم زیرا که تا سالها در عکس ها و فیلمهای شما خودنمایی میکند و در ذهن ها حک میشود .
تاریخ درج: 1399/07/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل آرایی مراسم بله برون و نامزدی از مجموع 0 امتیاز