استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی برای گل خواستگاری

گل فروشی برای گل خواستگاری
گل فروشی برای گل خواستگاری : گل خواستگاری شیک ،  گل خواستگاری جدید ،  گل خواستگاری طبیعی ،  گل خواستگاری رز ،  گل خواستگاری باکس ،  گل خواستگاري لاكچري ،  گل خواستگاری رز قرمز ،  گل خواستگاري اركيده ،  گل خواستگاری انلاین







گل فروشی پالیز
گل فروشی پالیز واقع در طبقه ی همکف پاساژ گلستان یکی از متنوع ترین و خلاق ترین گل فروشی های تهران است که دسته گل های فوق العاده ای درست میکنند . برای درست کردن ماشین عروس ، ماشین را به داخل پارکینگ گلستان میبرند .
این مجموعه با مدیریت آقای فرامرز وحیدی از سال ١٣٧٠ مشغول خدمت رسانی به مشتریان میباشد.
گل پالیز خدماتی همچون تاج های گل مجالس عروسی ،تولدو ... را با قیمتهایی متناسب با بودجه مشتری ارائه مینماید،در این گلفروشی دسته گل و ماشین عروس و همچنین انواع مدلهای سبد و دسته گل مد روز بازار با توجه به سلیقه مشتری آماده میشوند. همچنین اگر به دنبال گیاهان آپارتمانی برای داخل آپارتمان خود هستید حتما به این گلفروشی سری بزنید و با توجه به نیاز خود بهترین گیاه را انتخاب نمائید. پالیز گل مفتخر است به دارا بودن لوح تقدیر و گواهی عضویت معتبر از شرکت بین المللی ارسال گل و هدایای تله فلورا در ایران که تنها نمایندگی این نهاد بین المللی و شناخته شده در سطح جهانی را در ایران پالیز گل دارا میباشد.



گل فروشی رزلند
فروشگاه رزلند در خیابان آپادانا واقع شده است . گل های شاخه ای این فروشگاه همواره از گلهای روز و با کیفیت تهیه شده و با ارائه گلهایی تازه و با کیفیت و با بهره گیری از تزئینات به روز و مدرن گل آرایی سعی و تلاش در جلب رضایت مشتریان خود داشته است.
گلفروشی رزلند در تمامی زمینه های گل آرائی اعم از سبدگل های تبریک و ترحیم ، ماشین و دسته گل عروس و نامزدی و گل آرایی سالن های کنفرانس و همایش و نمایشگاه ها فعالیت دارد. از جمله افتخارات ما همکاری با نمایشگاه بین الملی تهران در چندین دوره ، همکاری با شرکتهای خارجی و خصوصی، هتلها و موسسات صاحب نام برگزاری مجالس بوده است.
در این فروشگاه انواع گیاهان آپارتمانی و زینتی و گیاهان فضای باز و انواع درختچه های بن سای با گلدان های شیک و خاص موجود می باشد. با توجه به اینکه انتقال گل برای رزلنداز اهمیت بسیاری برخوردار میباشد واین کار می بایست به صورت مطمئن و ایمن انجام پذیرد ،
در نتیجه انتقال بوسیله پیک های موتوری موجود در سطح شهر تهران مقدور نمیباشد و لازم به جابجایی آن توسط آژانس مطمئن و یا وانت بار مخصوص حمل گل میباشد. (ارسال رایگان میباشد.)



گل فروشی مانا گلشن گُلاله
مجموعه گل مانا گلشن گُلاله از سال 1378 تا کنون در زمینه تولید و پرورش گل و گیاه و طراحی و گل آرایی فعالیت دارد.
تیم مجرب و کار آزموده ی گُلاله آماده ارائه به روز ترین خدمات گل آرایی در تمامی جشن ها و شادمانی های شما عزیزان است.
طراحی و ارائه مدرن ترین گل آرایی متناسب با نوع مراسم نظیر میهمانی، ایونت، همایش و هر نوع مراسم پیش روی شماست.
طراحی و گل آرایی سالن عروسی، ماشین عروس، دسته گل های عروس و فرمالیته، دستبند، حلقه و تل سر عروس، میز تولد، سبد و تاج گل های مناسبتی و سایر خدمات مرتبط می باشد.
هدف مجموعه گل گُلاله جلب رضایت و اطمینان خاطر شما عزیزان و دوست داران گل است.


گل ملودی
گل فروشی ملودی در سال ۱۳۶۲ با نام تجاری ”آکمیا” توسط آقای محمدرضا جهانگیری در فلکه دوم تهرانپارس شروع به فعالیت کرد. پس از سال ها فعالیت و گسترش خدمات گل، سرانجام در سال ۱۳۸۸ این واحد گل فروشی با مدیریت آقایان محمدرضا و محسن جهانگیری و شراکت آقای ادب‌پور به فلکه اول تهرانپارس انتقال پیدا کرد و از سال ۱۳۸۹ به علت لاتین بودن نام ”آکمیا” نام تجاری این واحد به ”ملودی” تغییر پیدا کرد و با مدیریت آقایان محسن جهانگیری و علی قمصری که صاحب امتیاز گل ارکیده می‌باشد، به فعالیت خود ادامه داده است.
در طی این سال‌ها گل فروشی ملودی، با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه‌ی گل‌آرایی و کرایه ماشین عروس، طراحی و اجرای دسته گل عروس، گل‌آرایی مجالس و … توانسته تا درصد رضایتمندی مشتریان خود را بالا ببرد.
گل فروشی ملودی، با ایده پردازی برای طراحی‌های انحصاری برای دسته گل عروس و گل‌آرایی ماشین عروس، همیشه سعی بر نوآوری و تمیز دادن پروژه‌های مشتریان خود در دنیای گل داشته و از این رو، کلکسیونی کامل برای پکیج‌های مختلف کرایه ماشین عروس، انواع دسته گل عروس (VIP و معمولی)، انواع گل‌آرایی ماشین عروس، انواع دسته گل و تاج گل‌های مناسبتی، انواع گلدان و تمامی خدمات گل‌آرایی مجالس شما را در مجموعه گل فروشی ملودی گردآوری و فراهم آورده است.



گل فروشی ترنج
گل فروشی ترنج در خیابان سردار جنگل قرار دارد و مشتریان بسیاری در منطقه پونک دارد. این گل فروشی با سابقه طولانی کلیه خدمات گل آرایی مجالس، اتومبیل ها و تهیه انواع دسته گل و تاج گل مراسم ها و جشن های مختلف را ارائه می نماید.



گل فروشی گلستان البرز
گل فروشی البرز یکی از بهترین گل فروشی های تهران است که در نزدیکی میدان کاج واقع است . این گل فروشی تمام گل ها بسیار شاداب و سر حال هستند و دلیل آن نیز این است که تجارت گل و کاشت آن تماما به صورت کامل به صورت انحصاری و یکپارچه برای این گل فروشی انجام میشود .


گل فروشی تیفانی
گل فروشی تیفانی (پارک گل قیطریه سابق) کار خود را در سال 1354شروع کرده و یکی از قدیمی ترین گل فروشی های تخصصی تهران هستند که عضو سازمان جهانی فلوروپ –اینترفلورا نیز هستند و ارسال گل به سراسر جهان را انجام می‌دهند. نمونه کارهای تزیینات ماشین و دسته گل عروس را هم در قسمت عکس های سایت بزمینه و هم در اینستاگرام این گل فروشی مشاهده کنید.
گل رز تيفانى يكى از محبوبترين و زيباترين انواع گل رز ميباشد. نام اين گل محبوب تاكنون الهام بخش طراحان متعددى براى انتخاب نام برندها و محصولات متفاوتى بوده است. گل فروشی تیفانی نيز از اواخر سال 1396 اين گل زيبا را به عنوان نماد و نام برند خود برگزيده و با تكيه بر چهار دهه تجربه خود آماده ارائه خدمات و محصولات به شما همراهان عزيز است.



گل های زعیم
 فعالیت گل های زعیم از سال 1334 به طور رسمی شروع شد و در سال 1337 در منطقه ورامین باغ گلکاری این مجموعه احداث شد. احداث گل فروشی بزرگ واقع در میدان پاستور در سال 1347 رقم خورد و نیم قرن از احداث میگذرد. بدون شک گل های زعیم در زمره بزرگترین و با سابقه ترین گل فروشی ها قرار دارد و در این مدت افتخارات زیادی در زمینه پرورش گل در نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی کسب کرده اند. این مجموعه در دو دسته گل و گیاه تخصص بالایی دارند به طوری که کیفیت گل در این مجموعه زبان زد خاص و عام می باشد. اگر به دنبال گل با کیفیت هستید، بزمینه، گل های زعیم را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.



آقای گل(تهرانسر)
آقای گل یکی از گل فروشی های بزرگ و مجهز و زیبا در غرب تهران واقع در محله تهرانسر است. این گل فروشی با پرسنل مجرب و گلهای زیبا و تازه جانی دوباره به مراسم و جشن های شما میدهند. آقای گل کار دسته گل عروس، ست سربند و دستبند گل عروس، دسته گل های خاص با تم های مختلف برای فرمالیته، تزیینات هدایا بله برون و نامزدی و تزیین ماشین عروس را متناسب با بودجه شما انجام میدهند. حتی شما اگر برای یک سوپرایز بخواهید باکس با سبد گل تهیه کنید ایشان به محض مراجعه شما برایتان با سلیقه و نظر خودتان کار تزیین و گل آرایی باکس یا سبد گل را برایتان انجام میدهند.
برای مناسبت های خاص مثل شب یلدا و ولنتاین میتوانید به آقای گل مراجعه کرده و از ست های آماده یا سفارشی ایشان استفاده کنید و اگر هم به هر دلیلی نخواهید به صورت حضوری خرید کنید با سفارش آنلاین و تلفنی هم میتوانید با آقای گل در ارتباط باشید.


گل هستی (اقدسیه)
مجموعه گل هستی با مدیریت جناب آقای نجفی واقع در اقدسیه می‌باشد. از دیرباز تا کنون در زمینه تولید و پرورش گل و گیاه، طراحی و گل آرایی فعالیت دارند.
گل هستی به همراه تیم متخصص و کار آزموده آماده ارائه زیباترین و خلاقانه‌ترین گل آرایی در کلیه جشن ها و شادمانی شما عزیزان است.
طراحی ژورنالی‌ترین گل آرایی با خدمات ویژه، مناسب با نوع مراسم شما نظیر ایونت، همایش و هر نوع مراسم دیگر که پیش رو دارید.
انواع طراحی و گل آرایی برای:
1.دسته گل عروس و یافرمالیته
2.دستبند، حلقه و تاج یا تل سر عروس
3.باکس و تاج گل برای مناسبت‌های خاص.
هدف اصلی مجموعه گل هستی جلب کامل رضایت و اطمینان خاطر شما دوست داران طبیعت است.



گل فروشی دنیز
گل فروشی دنیز مابین میدان کتاب و چهارراه سرو واقع شده است. این گل فروشی جز گل فروشی هایی است که تقریبا هر موقع نیاز به گل داشتید می توانید از باز بودن آن مطمئن باشید. کیفیت بالای کار در کنار حسن برخورد با مشتریان از نکات مثبت این گل فروشی است.


گل باختر
گل فروشی باختر یکی از معتبرترین گل فروشی های تهران که در زمینه ی فروش اینترنی هم فعالیت دارد.
گل باختر با بیش ار بیست سال سابقه خدمت به دوست داران گل و گیاه مفتخر است برای سه بار اخذ لوح تقدیر بهترین شرکت کننده در نمایشگاه های بین المللی تهران گردد.
این مجموعه شامل دو فروشگاه بزرگ با بیش از 450 متر مربع فضا در تهران و ده ها نمایندگی معتبر در سرتاسر ایران و جهان می باشد.
گلفروشی باختر توانایی ارسال سفارشات شما را به سرتاسر جهان دارد .


گلسرای نصر
گلسرای نصر یکی از معروف ترین گل فروشی های منطقه گیشا است. برخورد گرم و کیفیت کار بالا از مشخصه های اصلی این گلفروشی است. توجه داشته باشید که برای تزیین مراسم و گل آرایی ماشین عروس حداقل از یک هفته قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.


بوتیک گل آرایی فلوریش
گل فروشی فلوریش در سال 1395 در پاساژ زعفرانیه پلازا افتتاح و رونمایی شد ولی سابقه ی فعالیت مدیریت و صاحب برند فلوریش به سال 1372 بر میگردد . آقای معراج شالفروش یکی از با سابقه ترین های گل آرایی در تهران هستند که قبل از اینجا فروشگاه های متعددی در تهران داشتند . همچنین ایشان آموزش گل آرایی هم در صدا و سیما و هم به صورت خصوصی نیز انجام میدهند .
نمونه کارهای متفاوت و جذاب گل آرایی فلوریش را میتوانید در قسمت عکس های سایت بزمینه مشاهده کنید


گل همانتوس
گل فروشی همانتوس واقع در خیابان صاحبقرانیه از سال 1360 هجری شمسی در تهران آغاز به کار کرده و یکی از قدیمی ترین گل فروشی های تهران هستند .
از جمله فعالیت های همانتوس می شود به ماشین عروس ، دسته گل عروس ، سبد رومیزی ، دسته گل ، سبد پایه دار ، پارچه آرایی و فروش سایر گیاهان و .... اشاره نمود که با مشاهده ی نمونه کارها در قسمت عکس های سایت بزمینه متوجه متفاوت بودن و کیفیت بالای محصولات همانتوس می شوید .
گلفروشی همانتوس توانسته با نواوری و کیفیت بالای گل ها و با توجه به سلایق و خواسته مشتریان خود نظر بسیاری از آنها جلب کند




گل فروشی خوشه
سطح قیمت خدمات گل آرایی     بالا
ساخت تل سر عروس با گل     دارد
امکان گل‌آرایی سالن     دارد
ست بله‌برون     دارد
خدمات میوه‌آرایی     دارد
تهیه سبد حنا     دارد
زمان لازم برای رزرو     7 روز




موسسه گل پوژان
مسلما زمانی که بحث کار لوکس در گل آرایی ماشین عروس می‌شود، گل پوژان یکی از معروف ترین ها در این زمینه هست که علاوه بر گل آرایی کلکسیونی از ماشینهای به روز و یا آنتیک و قدیمی را در اختیار عروس و داماد می‌گذارد.انتخاب مدل دسته گل و تزیین ماشین عروس در این فروشگاه خیلی آسان و لذت بخش است، به سادگی بین کالکشن عکس و نمونه کارهای گلفروشی پوژان میتوانید مدل دلخواه خودتان را انتخاب و نهایی کنید.


گل فروشی ونوس
گل فروشی ونوس جزء قدیمی ترین گل فروشی های خیابان گیشا است. برخود خوب با مراجعه کنندگان، کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های اصلی این گل فروشی است. توجه داشته باشید که برای تزیین مراسم و گل آرایی ماشین عروس حداقل از یک هفته قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.


گل فروشی گلفام
اگر شما هم به دنبال یک گلفروشی شیک و تمیز می گردید گلفروشی گلفام یکی از انتخاب های شما در منطقه گیشا است.قیمت مناسب و گل آرایی باکیفیت از مشخصه های اصلی این گل فروشی است. توجه داشته باشید که برای تزیین مراسم و گل آرایی ماشین عروس حداقل از یک هفته قبل هماهنگی های لازم را انجام دهید.
گل فروشی

گل آرایی ژلی فلاور
هدیه ای ازجنس لطافت
گل فروشی و بوتیک گل آنلاین ژلی فلاور با بیش از 5 سال سابقه کاری در عرضه تزیین و آرایش گل ها به صورت متفاوت و به سبکی مدرن آماده ارائه خدماتی از قبیل ماشین عروس،دسته گل های مدرن عروس،حلقه و تل سر،دستبند گل عروس،گل آرایی مراسم تولد ،سبد گل،تاج گل،گل آرایی منزل ومیزکار،مهمانی و ایونت ها و مراسم انتخابی شما عزیزان می باشد.
بوتیک گل ژلی فلاور قصد دارد تا با سبکی مدرن و متفاوت گل آرایی خاص شما را در زیباترین روزهای زندگیتان به شما عزیزان ارائه دهد.
ارائه گل در ژلی فلاور به صورتی است که آرایش گل ها به تنهایی به صورت یک هدیه کامل تلقی می شود و دیگر نیازی به مکملی در کنار گل نباشد.به این صورت که گلها در باکس های متفاوت آرایش می شوند و به تنهایی کادویی پر از احساس زیبا را به شما هدیه می دهد این گل فروشی آنلاین توسط سرکار خانم مهسا سادات مدنی مدیریت می شود که دارای مداراک بین المللی گل آرایی از کشور اسپانیا و مدرک فنی حرفه ای ازآموزشگاه های داخل ایران می باشد.
سفارش به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد که با وارد شدن در سایت بزمینه و طی کردن مراحل سفارش و یا با دیدن نمونه کارهای کامل تر و جامع تر در پیج اینستاگرام گل فروشی به آدرس jolie_flower می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و یا با شماره تماس ارائه شده در پیج اینستاگرام نظرات،همکاری،مشاوره،ایده و راهنمایی های خود را جهت سفارش گل متناسب با جشن مربوطه خود انجام دهید.
تا با بهترین طراحی گل ، مخصوص مناسبت شما،گل آرایی اجرا شده و به صورت اینترنتی برای شما در محل مورد نظرتان ارسال و تحویل داده شود.
همچنین گل فروشی ژلی فلاور آماده تدریس و آموزش گل آرائی به شما دوستداران گل می باشد.
آموزش به صورت عمومی و خصوصی در محل مورد نظر شما عزیزان جهت سهولت و آرامش شما انجام می پذیرد.
تمام گل ها طبیعی می باشد ودر کلاس های آموزش گل تهیه و نزد شما قرار می گیرد .جهت اطلاع از انواع کلاس های آموزشی و تعداد جلسات و هزینه هر دوره و سوالاتی از این قبیل می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام و تماس با شماره قرار داده شده هماهنگی لازم را به عمل آورید .



گیفت گل میلیون رز
گیفت گل میلیون رز را از طریق اینستاگرام و تلگرام حتما دنبال کنید و کارهای متفاوت باکس گل های زیبای آنها را ببینید و در سالگرد ها و مراسم های خوذ به عزیزانتان هدیه بدهید .



آتلیه گل نهال
اگر به دنبال طراحی گل به صورت تخصصی و حرفه ای هستید حتما به آتلیه گل نهال مراجعه کنید. نگاه متفاوت مدیریت این مجموعه سرکار خانم فرنوش جنتی به گل آرایی باعث شده تا آتلیه گل نهال به یکی از معتبرترین دکوراتورهای گل در ایران تبدیل شود. طراحی های این مجموعه برخاسته از طبیعت است و آمیخته گل با عناصر طبیعی را به همراه دارد. خانم جنتی دوره های تخصصی Paula Pryke, Jane Packer, Kenneth Turner را در انگلستان و فرانسه گذارنده اند و این مجموعه تخصصی گل را در سال 1381 تاسیس نموده اند.


گل آرایی ایرسا
از جمله فعالیت های گل آرایی ایرسا می توان به تزئینات ماشین عروس ، دسته گل عروس ، سبد رومیزی ، دسته گل ، سبد پایه دار ، تاج گل عروس و .... اشاره نمود که با مشاهده ی نمونه کارهای این مجموعه، متوجه خلاقیت و نوآوری استفاده شده در تزئینات و متمایز بودن کارهای این مجموعه می شوید.
گل آرایی ایرسا با متناسب کردن تزیینات و گل ها با تم جشن شما ، پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد.با توجه به اینکه مدیریت مجموعه سابقه ای درخشان در گل آرایی اتاق عقد دارند می توانید یک روز زیبا را در کنار تجربه و سلیقه این بانوی هنرمند تجربه کنید.
اگر به دنبال کاری متفاوت، زیبا و با قیمت مناسب می باشید پیشنهاد بزمینه به شما گل آرایی ایرسا با مدیریت سرکار خانم ایلیایی می باشد.



گل مومنی
عروس و داماد های عزیز که دنبال دسته گل شیک برای مراسم عروسی و فرمالیته خود هستند میتوانند با خیال راحت کار دسته گل و گل زدن و تزیین ماشین عروس خود را به آقای مومنی بسپارند.
مجموعه گل مومنی در بازار گل شهید بابایی است و آقای مومنی سابقه کار گل آرایی و دیزاین مجالس عروسی و عقد و نامزدی را دارند.برای دیدن نمونه کارهای گل مومنی به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه بفرمایید و برای دریافت شماره تماس های ایشان با تیم بزمینه ارتباط برقرار بفرمایید.



اجاره ماشین عروس امیر
 ضمن تبريك و شادباش خدمت شما عروس و داماد محترم اين موسسه افتخار اين را دارد كه با ده سال سابقه درخشان در زمينه اجاره ماشین عروس با اتومبیل های مدرن در شب عروسى و بهترين شب زندگيتان در خدمت شما بوده و به عنوان عضو كوچك از خانواده گراميتان شما را همراهي كند و انواع اتومبيلهاي موجود در بازار ايران را با آسانترين شرايط خدمت شما تقديم مي دارد.
تمام اتومبيلهاي اين شركت متعلق به خود موسسه بوده و گل آرايي آن در گلفروشي خود موسسه انجام مي پذيرد و در صورت نياز و راحتي شما اتومبيل درخواستي شما صبح مراسم با تزيين كامل درب منزل تحويل داده خواهد شد و در صورت تزيين در گلفروشي انتخابي خود اين امكان را به شما مي دهيم كه اتومبيل تك را از طريق سايت و يا تلفني رزرو نماييد. تزيين در گلفروشي ما طبق آخرين متد ژورنال هاي روز دنيا با بيش از ٢٠٠٠ مدل هاي متنوع صورت مي گيرد.




گل آرایی ایرسا
از جمله فعالیت های گل آرایی ایرسا می توان به تزئینات ماشین عروس ، دسته گل عروس ، سبد رومیزی ، دسته گل ، سبد پایه دار ، تاج گل عروس و .... اشاره نمود که با مشاهده ی نمونه کارهای این مجموعه، متوجه خلاقیت و نوآوری استفاده شده در تزئینات و متمایز بودن کارهای این مجموعه می شوید.
گل آرایی ایرسا با متناسب کردن تزیینات و گل ها با تم جشن شما ، پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد.با توجه به اینکه مدیریت مجموعه سابقه ای درخشان در گل آرایی اتاق عقد دارند می توانید یک روز زیبا را در کنار تجربه و سلیقه این بانوی هنرمند تجربه کنید.
اگر به دنبال کاری متفاوت، زیبا و با قیمت مناسب می باشید پیشنهاد بزمینه به شما گل آرایی ایرسا با مدیریت سرکار خانم ایلیایی می باشد.


گل آرایی ژلی فلاور
هدیه ای ازجنس لطافت
گل فروشی و بوتیک گل آنلاین ژلی فلاور با بیش از 5 سال سابقه کاری در عرضه تزیین و آرایش گل ها به صورت متفاوت و به سبکی مدرن آماده ارائه خدماتی از قبیل ماشین عروس،دسته گل های مدرن عروس،حلقه و تل سر،دستبند گل عروس،گل آرایی مراسم تولد ،سبد گل،تاج گل،گل آرایی منزل ومیزکار،مهمانی و ایونت ها و مراسم انتخابی شما عزیزان می باشد.
بوتیک گل ژلی فلاور قصد دارد تا با سبکی مدرن و متفاوت گل آرایی خاص شما را در زیباترین روزهای زندگیتان به شما عزیزان ارائه دهد.
ارائه گل در ژلی فلاور به صورتی است که آرایش گل ها به تنهایی به صورت یک هدیه کامل تلقی می شود و دیگر نیازی به مکملی در کنار گل نباشد.به این صورت که گلها در باکس های متفاوت آرایش می شوند و به تنهایی کادویی پر از احساس زیبا را به شما هدیه می دهد این گل فروشی آنلاین توسط سرکار خانم مهسا سادات مدنی مدیریت می شود که دارای مداراک بین المللی گل آرایی از کشور اسپانیا و مدرک فنی حرفه ای ازآموزشگاه های داخل ایران می باشد.
سفارش به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد که با وارد شدن در سایت بزمینه و طی کردن مراحل سفارش و یا با دیدن نمونه کارهای کامل تر و جامع تر در پیج اینستاگرام گل فروشی به آدرس jolie_flower می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و یا با شماره تماس ارائه شده در پیج اینستاگرام نظرات،همکاری،مشاوره،ایده و راهنمایی های خود را جهت سفارش گل متناسب با جشن مربوطه خود انجام دهید.
تا با بهترین طراحی گل ، مخصوص مناسبت شما،گل آرایی اجرا شده و به صورت اینترنتی برای شما در محل مورد نظرتان ارسال و تحویل داده شود.
همچنین گل فروشی ژلی فلاور آماده تدریس و آموزش گل آرائی به شما دوستداران گل می باشد.
آموزش به صورت عمومی و خصوصی در محل مورد نظر شما عزیزان جهت سهولت و آرامش شما انجام می پذیرد.
تمام گل ها طبیعی می باشد ودر کلاس های آموزش گل تهیه و نزد شما قرار می گیرد .جهت اطلاع از انواع کلاس های آموزشی و تعداد جلسات و هزینه هر دوره و سوالاتی از این قبیل می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام و تماس با شماره قرار داده شده هماهنگی لازم را به عمل آورید .



گروه گل آرایی والاتبار
Valatabar Floral Design Group
گروه گل آرايي والاتبار با مديريت خواهران والاتبار اماده برگزاري مراسم شما مي باشد. تيم گروه گل آرایی والاتبار با استفاده از تكنيك هاي روز گل آرايي همراه با خلاقیت و نوآوری و دقت به سلايق فردي مشتريان عزيز مي تواند هرگونه مراسمي را به بهترين شكل براي شما عزيزان برگزار كند. گروه گل آرایی والاتبار کارگاه های آموزشی تکنیک های مدرن گل آرایی را نیز ارائه می دهند.


گل آرایی لمینر
مجموعه گل لمینر به همراه تیم متخصص و کار آزموده آماده ارائه زیباترین و خاص‌ترین گل آرایی در کلیه جشن های شما عزیزان است.
طراحی و دیزاین ژورنالی‌ترین گل‌آرایی با خدماتی ویژه، متناسب با نوع مراسم شما مانند: ایونت، تولد، عقد، نامزدی، همایش و هر نوع مراسم دیگر که پیش رو دارید.
انواع طراحی و گل آرایی لمینر برای:
1. دسته گل عروس و فرمالیته
2. دستبند گل، حلقه و تاج گل سر یا تل سر عروس
3. باکس و تاج گل برای مناسبت‌های مختلف
هدف اصلی مجموعه گل‌آرایی لمینر جلب رضایت و اطمینان کامل شما دوست داران طبیعت است.


گل آرایی لی لی
مجموعه گل لی‌لی در زمینه طراحی و گل آرایی فعالیت دارد.
تیم مجرب و کار آزموده‌ی گل‌آرایی لی لی آماده ارائه بهترین خدمات گل آرایی در تمامی جشن‌ها و مراسم شما عزیزان است.
طراحی و ارائه شیک‌ترین گل آرایی متناسب مراسم شما نظیر میهمانی، عقد، عروسی، نامزدی و هر نوع مراسمی که پیش روی شماست.
خدمات گل‌آرایی لی لی:
- طراحی و گل آرایی سفره عقد
- دیزاین ماشین عروس
- دسته گل عروس و فرمالیته
- طراحی دستبند، حلقه و تل عروس
- میز تولد، سبد گل و تاج گل مخصوص مناسبت‌های خاص
هدف گل‌آرایی لی لی جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان عزیز می‌باشد.


گل آرایی بوته
 گل آرایی بوته
گل آرایی بوته با مدیریت خانم فاطمه صباغ‌زاده که با ذوق و سلیقه‌ای بی‌نظیر انواع گل آرایی جشن تولد و جشن بله برون و جشن نامزدی و عروسی را انجام میدهند.
گل‌آرایی بوته با بهترین متریال و قیمتی مناسب بهترین پکیج‌ها را به شما عزیزان ارائه میدهد. یکی از ویژگی‌های بارز کار ایشان این است که متناسب با بودجه شما، پیشنهاد‌های جذاب و خاصی دارند.

خدمات دکوراسیون جشن:

1- اجرای انواع گل آرایی
2- اجرای کامل دیزاین مراسم بله برون
3- اجرای دیزاین هدایای بله برون و نامزدی
4- طراحی و دیزاین متفاوت در گل‌آرایی برای مراسمات مختلف




گل‌آرایی سولیس
گل‌آرایی سولیس به مدیریت خانم عالیه کامیاب می‌باشد.
زیباترین طراحی و دیزاین گل طبیعی و گل خشک را می‌توانید در اینستاگرام سولیس بیابید.
گل آرایی سولیس دسته گل عروس، ست دستبند و تاج گل عروس، دسته گل‌های خاص و شیک با تم‌های متنوع برای فرمالیته، تزیین هدایای بله برون و نامزدی و تزیینات ماشین عروس را متناسب با بودجه شما انجام میدهد. برای یک سوپرایز عالی می‌توانید باکس با سبد گل را تهیه کنید ایشان به محض مراجعه شما با سلیقه و نظر خودتان کار تزیین و گل‌آرایی باکس و یا سبد گل را به زیباترین شکل ممکن انجام میدهد.

برای مناسبت‌هایی مانند:
شب یلدا و ولنتاین، کریسمس میتوانید به سولیس مراجعه کرده و از مدل‌های آماده یا سفارشی آن استفاده کنید. هم به صورت حضوری می‌توانید خرید کنید یا با سفارش آنلاین و تلفنی با سولیس در ارتباط باشید.







راهنمای انتخاب دسته گل خواستگاری
تا حالا با خودتان فکر کرده اید که اگر دسته گل خواستگاری شما بسیار ارزان و یا کوچک باشد، چه تاثیر منفی بر دیدگاه و طرز فکر اولیه خانواده عروس خواهید گذاشت؟ شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که اهمیت دسته گل خواستگاری را کم بدانید، اما مطمئن باشید این مساله هم روی نگاه اولیه خانواده عروس تاثیر گذاشته و هم برای همیشه در ذهن ها باقی می ماند. با ما همراه شوید تا در این مقاله نکات مهم انتخاب دسته گل مراسم خواستگاری را با شما به اشتراک بگذاریم.
  انتخاب سبد گل خواستگاری به جای دسته گل
احتمالا همه شما در گل فروشی های مختلف، سبدهای گل متنوعی دیده اید که در ان ها گل های زیبایی به خصوص گل رز قرمز چیده شده است. بسیاری از آقایان به جای خرید دسته گل این سبدهای زیبا را ترجیح می دهند، که انتخابی بسیار شیک و متفاوت است. از آن جا که بسیاری از دختر خانم ها معمولا دوست دارند دسته گل خواستگاری و عروسی خود را برای مدت طولانی یادگاری داشته باشند، یک سبد گل برای مدت بیشتری نگه داری خواهد شد.
  از چه گل هایی در دسته گل خواستگاری استفاده می شود؟
همان طور که در بالا نیز اشاره شد سعی کنید به اندازه توان مالی خود از خرید گل های ارزان قیمت و معمولی خودداری کنید. اگر سلیقه عروس خانم را می دانید بهتر است گل هایی را انتخاب کنید که دوست دارد. نیازی نیست اسامی گلها را حفظ باشید یا خودتان سلیقه به خرج دهید، حرفه ای تر این است که کار را به کاردان بسپارید و با خرید از گلفروشی های خوب، یک دسته گل شیک و با هارمونی داشته باشید.
اگر دوست دارید دست گل شما رنگارنگ باشد و جلوه زیادی داشته باشد، می توانید از گل های خوش رنگ مانند زنبق، آلسترومریا، پرنده بهشتی، مریم و غیره استفاده کنید.
به این نکته توجه داشته باشید که برخی از گل ها مانند گل گلایول در فرهنگ ایرانی ها معمولا برای مراسم ترحیم استفاده می شود. بنابراین تحت هیچ شرایطی از این گل ها برای مراسم خواستگاری استفاده نکنید.
اگر می خواهید دسته گل شما خاص و لاکچری باشد، می توانید از گل های خاصی مانند آنتوریم، رز، ارکیده، لیلیوم و غیره استفاده کنید.
همچنین بهتر است از گل هایی که چندان رسمی نیستند مانند گل لاله، زنبق، نرگس، آفتاب گردان و غیره استفاده نکنید.
  توجه به فصل برای انتخاب گل
از دیگر نکاتی که می تواند در خرید دسته گل خواستگاری به شما کمک کند، انتخاب گل ها با توجه به فصل مراسم خواستگاری است. برای مثال در فصل پاییز می توانید از تم گل های زرد و نارنجی و در فصل بهار و تابستان از گل هایی با رنگ های شادتری استفاده کنید.
گل رز مینیاتوری، لیسیانتوس، کوکب بهترین انتخاب ها برای فصل بهار هستند.
در فصل تابستان می توانید از گل نرگس، گل صد تومانی و یا گل رز استفاده کنید.
گل آلسترومریا و زبان در قفا انتخاب های مناسبی برای فصل پاییز است.
در فصل زمستان نیز می توانید گل هایی مانند گل یاسمن و یا شیپوری را انتخاب کنید.
استفاده از گل های ریز در کنار گل های درشت
یکی از ایده های بسیار زیبا و شیک برای تزئین دسته گل خواستگاری انتخاب گل هایی با اندازه های متفاوت است. شما می توانید در انتخاب گل ها، چند گل درشت را با تعداد بیشتری گل ریز انتخاب کرده و آن ها را در کنار یکدیگر تزئین کنید.
انتخاب گل های یک دست ممنوع!
انتخاب گل های یک دست و یک جور بیشتر مناسب دسته گل عروس بوده و چندان برای خواستگاری مناسب نیست. برای این مراسم بهتر است حداقل یک یا دو گل مختلف در دسته گل شما وجود داشته باشد.
  گل طبیعی یا مصنوعی؟
بسیاری از افراد تصور می کنند اگر دسته گل خواستگاری را مصنوعی انتخاب کنند، این دسته گل می تواند برای همیشه به عنوان یادگاری باقی بماند! اما هیچ وقت این اشتباه را مرتکب نشوید! گل مراسم خواستگاری باید طبیعی باشد و خرید یک دست گل مصنوعی می تواند یک توهین حتی برای خانواده عروس به شمار رود!
گل های تازه را انتخاب کنید
اجازه دهید یک واقعیت را به شما گوشزد کنم. اگر یک گل در خود گل فروشی کمی پلاسیده باشد، پژمردگی این گل در یک دسته یا سبد گل چند برابر خود را نمایش می دهد. بنابراین هنگام خرید و انتخاب دسته گل حتما به تازه بودن گل ها توجه کنید.
مناسب ترین رنگ برای گل های خواستگاری چیست؟
در صورتی که سلیقه عروس خانم و خانواده او را نمی دانید، در انتخاب رنگ گل ها می توانید دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. گل هایی مانند زرد و نارنجی ممکن است در میان همه افراد محبوب و پر طرفدار نباشد. اگر می خواهید با خیال راحت یک سبد و یا دسته گل انتخاب کنید، می توانید گل هایی را انتخاب کنید که رنگ آن ها یاسی، صورتی، سفید یا بنفش کم رنگ باشد.
گل ها را خودتان نچینید!
شاید برایتان عجیب باشد اما افرادی هستند که به جای خرید دسته گل خواستگاری خودشان چند گل از باغچه کنده و آن را به خانواده عروس می دهند! دسته گل شما نشان دهنده میزان احترام شما به خانواده عروس، میزان خلوص و علاقه شما است. بنابراین به هیچ عنوان گل ها را خودتان نچینید! در برخی از شهرهای ایران گل سبز (با گلدان) برای مراسم خواستگاری می برند که چندان متداول نیست و بهتر است اگر از رسوم اصیل شهرتان نیست از این کار خودداری کنید.
  انتخاب گل خواستگاری با توجه به مقدار شناخت
یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب دسته گل خواستگاری می توانید به آن توجه کنید، میزان آشنایی شما با خانواده عروس است. هرچه میزان شناخت و رفت و آمد شما با خانواده عروس بیشتر باشد، بهتر است دسته گل شیک تر و گران قیمت تری بخرید. معمولا گلهای سفارشی، زمان آماده سازی بیشتری دارند پس توجه داشته باشید که از چند روز قبل سفارش خرید گل را به گلفروشی اعلام کنید.
انتخاب رنگ سبد گل
همان طور که در بالا نیز اشاره شد، بسیاری از افراد به جای دسته گل خواستگاری سبد گل می گیرند. این که جنس و رنگ سبد گل شما چه باشد، تا حد زیادی به سلیقه شما، گل فروش و گل هایی که انتخاب کرده اید، بستگی دارد. بهتر است سبد گلی را انتخاب کنید که با رنگ گل های داخل آن همخوانی و تناسب داشته باشد. همچنین هنگام انتخاب حتما از گل فروش نیز مشورت بگیرید. مطمئن باشید و تجربه و تخصص او به کار شما خواهد آمد.
مدل های مختلف دسته گل
دسته گل های خواستگاری و عروسی معمولا دارای چند مدل محبوب و پرطرفدار هستند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.
دسته گل بازویی
دسته گل بازویی ترکیب و طراحی کلاسیک و قدیمی دارد. گل هایی که در این دسته گل قرار می گیرند، معمولا ساقه ای بلند دارند.  
دسته گل آبشاری
این دسته گل ها بسیار لاکچری و شیک هستند.معمولا در این دسته گل ها از یک نوع گل همراه با سبزه و روبان های آویزان استفاده می شود. در این مدل، گل ها به صورت آبشاری از بالا به پایین چیده می شوند. این مدل برای خواستگاری چندان کاربردی ندارد.
  دسته گل های گرد
این دسته گل ها هم بیشتر مناسب مراسم عروسی هستند تا مراسم خواستگاری. طراحی این گل ها معمولا به راحتی و زیبایی انجام شده و در نوع خود ساده اما شیک است.
دسته گل کامپوزیت
یکی از ایده های شیک و متفاوت برای انتخاب دسته گل خواستگاری، دسته گل کامپوزیت (ترکیبی) است. در این مدل از صدها گل برگ جدا شده گل های رز یک گل بزرگ می سازند که ظاهری بسیار شیک و زیبا و دارد.
این مقالات را هم بخوانید:
بایدها و نبایدهای مراسم خواستگاری (شناخت خواستگار در جلسه اول)
چگونه خودمان جای حلقه بسازیم؟
گل فروشی دل
تاریخ درج: 1399/12/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل فروشی برای گل خواستگاری از مجموع 0 امتیاز