استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی نزدیک بیمارستان

گل فروشی نزدیک بیمارستان
گل فروشی نزدیک بیمارستان : گل فروشی بیمارستان آبان ، گل فروشی بیمارستان شهید اکبر آبادی ، گل فروشی بیمارستان بابک ، گل فروشی بیمارستان جواهری ، گل فروشی بیمارستان روئین تن آرش ، گل فروشی بیمارستان حضرت زینب (س) ،





گلفروشی ریرا
گلفروشی ریرا در محله پاسداران تهران و در  ، گیلان شرقی، پ ۸ واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان لبافی نژاد و پژوهشکده رویان و برج سفید و شرکت ایرانسل و مرکز خرید پاسداران قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو شهید زین الدین و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس گیلان می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی رویال
گل فروشی رویال در محله امامزاده قاسم تهران و در خیابان دکتر شریعتی،خیابان نیاوران واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کافه رستوران چای بار و پایانه ون میدان قدس و مرکز خرید روشا و بیمارستان شهدای تجریش قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو تجریش و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مدرسه ذزاشیپ می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



گل فروشی
گل فروشی در شهرک غرب تهران و در بلوار فرحزادی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان لاله و مرکز خرید پلاتین و میلاد نور و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو میدان صنعت و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میلاد نور می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



گل فروشی مرجان
گل فروشی مرجان در محله پاسداران تهران و در خیابان پاسداران واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین سوخت 14 شمال و بیمارستان کودکان مفید و حسینیه ارشاد و کلینیک خانواده ایرانی شعبه پاسداران و بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو دکتر شریعتی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سه راه ضرابخانه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



گل فروشی سوگلی
گل فروشی سوگلی در محله افسریه جنوبی تهران و در خیابان پانزده متری دوم واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد جامع مسعودیه و مسجد جامع افسریه و پمپ بنزین قائم و درمانگاه شبانه‌روزی حضرت فاطمه زهرا و امورمشترکین تلفن همراه افسریه قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بلوار قائم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



گل فروشی مالکی
گل فروشی مالکی در شهرک غرب تهران و در بلوار خوردین،خیابان هرمزان واقع شده است.  از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع تجاری گلستان و بیمارستان لاله و مرکز خرید پلاتین و میلاد نور قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو میدان صنعت و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه میدان صنعت می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله ولنجک تهران و در بلوار دانشجو،بلوار دانشجو واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین ۲۰۶ و مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و کهف الشهدا و پارکینگ بام تهران و مرکز خرید ولنجک قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس هفدهم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


دکه گل فروشی
دکه گل فروشی در محله ولنجک تهران و در خیابان عدالت،خیابان عدالت دوم،خیابان نرگس واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز خرید گالریا و بیمارستان آیت‌الله طالقانی و کهف الشهدا و پارکینگ بام تهران و مجموعه تفریحی و ورزشی توچال قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مسجد النبی ص می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی ولنجک
گلفروشی در محله ولنجک تهران و در بلوار دانشجو،بلوار دانشجو واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند نمایشگاه بین‌المللی تهران و دادگاه خانواده شماره ۲ و بیمارستان آیت‌الله طالقانی و دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پارکینگ شمالی نمایشگاه بین المللی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید شهریاری می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی گلستان رازی
گلفروشی گلستان رازی در محله انقلاب تهران و در خیابان جمهوری اسلامی،خیابان رازی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار موبایل چارسو و بازار موبایل ایران و پاساژ علاالدین و پمپ بنزین وصال و پارکینگ پاساژ چهارسو قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو چهار راه ولیعصر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس انقلاب اسلامی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



دکه گل فروشی ملت
دکه گل فروشی ملت در محله کاظم آباد تهران و در میدان ملت،خیابان قنبری واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار میوه و تره بار هروی و پژوهشکده رویان و شرکت ایرانسل و سوپر یاران دریان امیر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان ملت می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی زیبا
گل فروشی زیبا در محله دروازه شمیران تهران و در خیابان پیروزی،خیابان مجاهدین واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجلس شورای اسلامی و مجتمع تجاری امین حضور و بیمارستان معیری و بیمارستان طرفه و بیمارستان شفا یحیاییان قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو بهارستان و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس آبسردار می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

گل فروشی یاس
گل فروشی یاس در محله خاک سفید تهران و در خیابان زهدی،خیابان بهشت واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه دوچرخه شرق و مرکز تعویض پلاک اتحاد و کلانتری ۱۴۴ جوادیه و فلافلی پاتوق قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مدرسه میدان رهبر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله سپهر تهران و در خیابان دادمان،بلوار درختی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند اریکه ایرانیان و شیرینی بی بی و بیمارستان آتیه و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو سعادت آباد و پمپ بنزین شرکتی ۱۹۵ فرحزادی قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس درختی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی جامی
گل فروشی جامی در محله شیخ هادی تهران و در خیابان جمهوری اسلامی،خیابان شیخ هادی،خیابان سوسن واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار موبایل چارسو و بازار موبایل ایران و بیمارستان سینا و پاساژ علاالدین و بیت رهبری قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی شمالی مترو میدان حسن آباد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس جامی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله شریف تهران و در خیابان تیموری واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز تعویض پلاک موتورسیکلت یادگار امام و دانشگاه صنعتی شریف و اداره ثبت احوال منطقه غرب تهران و ستاد ترخیص خودرو قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو دانشگاه شریف و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو دانشگاه شریف می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی اینترنتی گل کد
گل فروشی اینترنتی گل کد در محله عباس آباد تهران و در خیابان مفتح شمالی،خیابان نقدی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان مهراد و بیمارستان چشم پزشکی نور و پمپ بنزین پاکستان و مصلی امام خمینی و بیمارستان جم قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو مفتح و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید سلیمان خاطر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی همیلا
گل فروشی همیلا در محله پونک تهران و در ب. اشرفی اصفهانی،خیابان فلاح زاده واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند ایستگاه تاکسی میدان پونک و رستوران هویزه و رستوران باغ لاله و مرکز خرید بوستان و دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پونک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

گل فروشی
زایشگاه ماهی گوپی
زایشگاه مریم
زایشگاه ماهی
زایشگاه بیمارستان صارم
زایشگاه بیمارستان تریتا
زایشگاه ماهی مولی
زایشگاه ایزدی قم
زایشگاه بیمارستان رضوی
زایشگاه اقبال
زایشگاه ام البنین مشهد
زایشگاه الزهرا
زایشگاه الوند
زایشگاه امام علی کرج
زایشگاه اکبرآبادی
زایشگاه آکواریوم
زایشگاه بیمارستان سینا اصفهان
زایشگاه بیمارستان میلاد اصفهان
زایشگاه بیمارستان امام حسین مشهد
زایشگاه بیمارستان میلاد اهواز
زایشگاه بیمارستان شریعتی اصفهان
حمله ب زایشگاه کابل
زایشگاه پاسارگاد
زایشگاه پاستور مشهد
زایشگاه پیامبران
زایشگاه پرند
زایشگاه پاستور
زایشگاه پارسا
زایشگاه پارسیان
زایشگاه پارسیان شهرکرد
زایشگاه تامین اجتماعی
زایشگاه توری ماهی
زایشگاه تخت جمشید
زایشگاه تامین اجتماعی تهران
زایشگاه تهرانپارس
زایشگاه تخت جمشید کرج
زایشگاه تندیس
زایشگاه تریتا
تو بگو زایشگاه
زایشگاه ثامن مشهد
زایشگاه بیمارستان ثارالله کرج
زایشگاه جوادالائمه مشهد
زایشگاه جوادالائمه مشهد نی نی سایت
زایشگاه جواهری
زایشگاه جهرم
زایشگاه جدید جهرم
زایشگاه جدید بیمارستان مهر مشهد
زایشگاه جواد الائمه
زایشگاه جنوب تهران
زایشگاه چیست
زایشگاه چابهار
زایشگاه چمران
چگونه زایشگاه ماهی گوپی درست کنیم
چهارراه زایشگاه بجنورد
چهارراه زایشگاه
زایشگاه بیمارستان چمران بروجرد
زایشگاه یعنی چی
زایشگاه حضرت زینب
زایشگاه حضرت زینب تهران
زایشگاه حضرت زینب مشهد
زایشگاه حضرت علی کرج
زایشگاه حضرت مریم کرج
زایشگاه حجتیه اصفهان
زایشگاه حضرت زینب بابلسر
زایشگاه حکیم جرجانی گرگان
زایشگاه خوب در مشهد
زایشگاه خصوصی در کرج
زایشگاه خرگوش
زایشگاه خاش
زایشگاه خیریه تهران
زایشگاه خلیج فارس بندرعباس
زایشگاه خیریه جوادالائمه مشهد
زایشگاه خصوصی مریم در کرج
زایشگاه دولتی خوب در تهران
زایشگاه دولتی
زایشگاه در کرج
زایشگاه دولتی مشهد
زایشگاه دولتی در کرج
زایشگاه در مشهد
زایشگاه دولتی در تهران
زایشگاه در گاوداری
زایشگاه رضوی مشهد
زایشگاه رفسنجان
زایشگاه رشت
زایشگاه رضوی
زایشگاه رایگان تهران
زایشگاه رباط کریم
زایشگاه رایگان مشهد
زایشگاه راه زینب بندر امام خمینی
در زایشگاه
زایشگاه ر
زایشگاه زهرای مرضیه
زایشگاه زایمان طبیعی
زایشگاه زاهدان
زایشگاه زايمان بیمارستان گلپایگانی قم
زایشگاه زادمهر انار
زایشگاه زینبیه شیراز
زایشگاه زابل
زايمان زایشگاه بیمارستان امام حسین مشهد
زایشگاه سینا مشهد
زایشگاه سگ
زایشگاه سمیه شهرضا
زایشگاه سیدالشهدا
زایشگاه ساوه
زایشگاه ستارگان
زایشگاه سراوان
زایشگاه سینا مشهد نی نی سایت
زایشگاه شبیه خوانی کاشان
زایشگاه شهدا قم
زایشگاه شهریار
زایشگاه شوش
زایشگاه شوشتری
زایشگاه شرق تهران
زایشگاه شریعتی بندرعباس
زایشگاه شوش تهران
زایشگاه صارم
زایشگاه صدوقی اصفهان
زایشگاه صارم تهران
زایشگاه صیاد شیرازی گرگان
زایشگاه بیمارستان صدیقه زهرا
زایشگاه بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس
زایشگاه امین صادقیه
زایشگاه بیمارستان صاحب الزمان مشهد
زایشگاه ضیاییان
وسایل ضروری زایشگاه
زایشگاه طالقانی اراک
زایشگاه طبیعی
زایشگاه طرف قرارداد تامین اجتماعی
زایشگاه طالقانی ایلام
زایشگاه طرف قرارداد بیمه دانا
زایشگاه طرف قرارداد بیمه سلامت
زایشگاه طرف قرارداد نیروهای مسلح
زایشگاه طرف قرارداد بیمه کوثر
زایشگاه عرفان
زایشگاه عسگریه اصفهان
زایشگاه عرفان نیایش
زایشگاه عیسی بن مریم اصفهان
زایشگاه علی ابن ابیطالب قم
زایشگاه عسلیان خرم آباد، استان لرستان
زایشگاه عسلیان khorramabad lorestan province
زایشگاه علامه کرمی اهواز
زایشگاه غرضی اصفهان
زایشگاه غرب تهران
زایشگاه بیمارستان غیاثی
زایشگاه بیمارستان غیاثی تهران
زایشگاه بیمارستان غرضی ملایر
زایشگاه بیمارستان غرضی سیرجان
زایشگاه بیمارستان نیکان غرب
زایشگاه های دولتی غرب تهران
زایشگاه فرح پهلوی
زایشگاه فریده بهبهانی
زایشگاه فرقانی قم
زایشگاه فرح سابق
زایشگاه فامیلی رشت
زایشگاه فاطمیه همدان
زایشگاه فلسفی گرگان
زایشگاه فرح تهران
زایشگاه قائم کرج
زایشگاه قم
زایشگاه قائم مشهد
زایشگاه قوچان
زایشگاه قدس زاهدان
زایشگاه قاین
زایشگاه قیمت
قیمت زایشگاه توری ماهی
زایشگاه کاشان
زایشگاه کوثر ایلام
زایشگاه کسری کرج
زایشگاه کلینیک خانواده اصفهان
زایشگاه کمالی کرج
زایشگاه کرج
زایشگاه کلینیک اصفهان
زایشگاه کابل
زایشگاه گوپی
زایشگاه گاوداری
زایشگاه گلپایگانی قم
زایشگاه گاندی
زایشگاه گاو
زایشگاه گراش
زایشگاه گناوه
زایشگاه گلپایگان
زایشگاه لاکچری
زایشگاه لاکچری تهران
زایشگاه لردگان
زایشگاه لاله
زایشگاه لاهیجان
زایشگاه لرستان
لیست زایشگاه های تهران
لیست زایشگاه های مشهد
زایشگاه ماهی گوپی دست ساز
زایشگاه مهر مشهد
زایشگاه ماهی خودم
زایشگاه موسی بن جعفر مشهد
زایشگاه نیک نفس رفسنجان
زایشگاه نیکان
زایشگاه نی نی سایت
زایشگاه نبی اکرم زاهدان
زایشگاه نور شهریار
زایشگاه نیک نفس
زایشگاه نجمی
زایشگاه نیمه خصوصی تهران
زایشگاه و پرورشگاه ماهی
زایشگاه و بیمارستان ام البنین استان خراسان رضوی، مشهد
زایشگاه و آزمایشگاه خون شبیه خوانی کاشان، استان اصفهان
زایشگاه و بیمارستان مهر
زایشگاه و بیمارستان ام البنین
زایشگاه و بیمارستان مهر محتشمی
زایشگاه ولیعصر قم
زایشگاه و بیمارستان ام البنین khorasan مشهد
زایشگاه و بیمارستان مهر استان خراسان رضوی، مشهد
زایشگاه و قبرستان های ستاره چه می گویند
زایشگاه و بیمارستان مهر مشهد خراسان رضوی
زایشگاه های مشهد
زایشگاه های دولتی تهران
زایشگاه هتل بیمارستان گاندی
زایشگاه هاشمی نژاد مشهد
زایشگاه های کرج
زایشگاه های قم
زایشگاه هفده شهریور مشهد
زایشگاه های دولتی کرج
زایشگاه یعنی
زایشگاه یاس
زایشگاه یاس سپید نی نی سایت
زایشگاه یحیی نژاد بابل
زایشگاه یا زهرا دزفول
زایشگاه یاسوج
زایشگاه یا زهرا






تاریخ درج: 1400/01/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل فروشی نزدیک بیمارستان از مجموع 0 امتیاز