استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

انتشارعکس درتلگرام به جرم جواب منفی در ازدواج

انتشارعکس درتلگرام به جرم جواب منفی در ازدواج
به گزارش دوشیزه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: چندی پیش دختری جوان با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان فارس مراجعه و اظهار كرد؛ شخصی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی موبایلی كرده که این امر موجب فروپاشی زندگی وی و جدایی از همسرش شده است.





وی ادامه داد: پس از تحقیقات و بازجویی های ابتدایی از شاکی مشخص شد وی قبل از ازدواج با فردی که قصد ازدواج با وی را داشته در تماس بوده و این پسر به بهانه های مختلف عکس هایی را از وی درخواست می کرده که با توجه به حساسیت موضوع فرد مورد نظر شناسایی و به این پلیس احضار شد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: پس از احضار مظنون پرونده به این پلیس، تحقیقات آغاز شد که وی در بازجویی ها منکر هرگونه انتشار تصاویر در شبکه های اجتماعی شد و پس رویت مستندات فنی کارشناسان این پلیس متهم اقار کرده و گفت پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر و ازدواج وی تصمیم ناشیانه ای گرفتم و عکس های او را در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ منتشر کردم.
سرهنگ حسینی از کاربران شبکه های اجتماعی درخواست كرد: از انتشار این عکس ها خودداری کرده و به محض رویت این عکس ها آن را از گوشی خود حذف كنند.



تاریخ درج: 1395/02/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: