استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین فروشندگان گیف نامزدی و عروسی در اینستاگرام

بهترین فروشندگان گیف نامزدی و عروسی در اینستاگرام

فصل تابستان بهترین فصل برای برگزاری مراسم عروسی است، و هر چه به انتهای این فصل زیبا نزدیک تر می شویم هیاهوی برگزاری این مراسم به اوج خودش می رسد. اما همه ما خوب می دانیم که برگزار کردن مراسم عروسی به همان اندازه که شیرین و دلچسب است، سختی هم دارد. البته بیشتر سختی کار به خاطر فکر کردن به جزئیاتی است که با وجود کوچک بودن، در خاطره ساز شدن عروسی تان نقش بزرگی دارند، جزئیاتی مثل گیفت ها یا کارت های عروسی. به همین دلیل سایت دوشیزه به نقل ازچیدانه در ادامه معرفی صفحات اینستاگرام که لوازم شیک می فروشند، این بار به سراغ صفحاتی رفته است که گیفت های جذاب و زیبا را به شما نشان می دهند. با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا با هم نگاهی به این صفحات بیاندازیم.







دست سازهای لیلیا

در این صفحه با انواع گیفت های مینیمال و ساده روبرو می شوید. گیفت هایی که در عین سادگی بسیار تاثیر گذار و جذاب هستند. بیشتر این گیفت ها از بطری های کوچکی که درب های چوب پنبه ای دارند درست شده اند. در این صفحه شما می توانید انواع مختلف گیفت ها رو برای مراسم های مختلف مثل نامزدی، عروسی و یا حتی سیسمونی مشاهده کنید.

ادرس صفحه اینستاگرام: lilia_handicraft_gallery

لاکچری گیفت

اگر به دنبال گیفت های متفاوت و لوکس می گردید این صفحه می تواند جواب گوی شما باشد، گیفت های رنگارنگ با سبک های مختلف که هرکدام از آن ها جذاب خاص خودشان را دارند. چیزی که در طراحی گیفت های این صفحه به چشم می آید استفاده از گل های مینیاتوری بسیار زیبا همراه با روبان هایی هرنگ است که ظرافت خاصی به آن ها می بخشد. تنوع گیفت های این صفحه بسیار زیاد است.

آدرس صفحه اینستاگرام: luxury_wedding_gift

گیفت باران

اگر علاقه به گیفت های درست شده از گل های رنگارنگ و زیبا دارید، این دقیقا همان صفحه ای است که به دنبال آن می گردید. اما نکته جالب در مورد این صفحه آن است که در این جا فقط با گیفت های زیبا روبرو نمی شوید، دست گل های ظریف و کوچک، تاج گل های جذاب و خواستنی هم از دیگر چیزهایی است که در لا به لای گیفت ها به چشم می خورد.

آدرس صفحه اینستاگرام: wedding_gift_shiraz

دکور شیک

به دنبال یک طراح خوب و خلاق برای تزیین کارت ها و گیفت ها عروسی خود می گردید؟ دکورشیک به راحتی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. طراحان خلاق این صفحه به راحتی از پس طراحی هر چیزی و برنامه ریزی برای بهتر پیش رفتن مراسم های شما، بر می آیند. خودتان می توانید سری به صفحه این صفحه زده و کارهای ان ها را ببینید.

آدرس صفحه اینستاگرام: _decorchic_

دلتان می خواهد برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان با یک شرکت متخصص یا طراحانی خلاق و زبر دست مشورت کنید؟ پس حتما سری به بخش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اهالی فن چیدانه بزنید و با این گروه های متخصص در سراسر ایران آشنا شوید و از آن ها بخواهید تا به شما در این کار کمک کنند.


بونیتا گیفت

این صفحه نوعی سورپرایز را برای شما به ارمغان می آورد. چرا که در این صفحه با انواع تزییناتی که ممکن است در عروسی لازمتان شود روبرو می شوید. از تزیین شیرینی و کله قند گرفته تا گیفت های زیبا. دیدن این صفحه جذاب را از دست ندهید چون می تواند تصمیم گیری در مورد این جزییات را برای شما آسان تر کند.

آدرس صفحه اینستاگرام: bonita_gift

گلین گیفت

گیفت های مقوایی یا چوب پنبه ای را می توانید در این صفحه پیدا کنید. گیفت هایی ظریف که قطعا باعث می شوند مهمان های شما لب به تحسین باز کنند و شما را به خاطر انتخاب خوب گیفت ها تان تشویق کنند. آنقدر تنوع گیفت های این صفحه بالاست که شما می توانید با یال راحت از بینشان بهترین را انتخاب کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام: galin_gift

گیفت AILA

ممکن است که در نظر داشته باشید گیفت هایی از جنس کنف درست کنید. برای این کار می توانید به این صفحه مراجعه کنید و از دیدن گیفت های کنفی جذاب آن هیجان زده شوید. در کنار گیفت های خلاقانه این صفحه می توانید ایده هایی برای درخت های یاد بود یا جام های عسل هم ببینید. همهآن ها د کنار مجموعه ای دوست داشتنی و جذاب را در اختیار شما قرار می دهند.

آدرس صفحه اینستاگرام: GIFT_A_I_L_A

دسته گل و گیفت سومیباس

در پشت تمام گیفت ها و دسته گل های زیبای این صفحه دخترکی خلاق وجود دارد که با تمام عشق و خلاقیت خود این دست گل ها، ریسه ها و گیفت ها را برای خاطره سازی مراسم عروسی شما درست می کند. شما حتی می توانید دسته گل ریسه ها و گیف های خود را با هم ست کنید و از هماهنگی بین تمام جزییات های عروسی تان لذت ببرید.

آدرس صفحه اینستاگرام: somibas.dastegol.rise.gift

رویال گیفت

چقدر هیجان انگیز است که گیفت های عروسی تان شیرینی های کوکی باشد که هر کدام شکلی خاص و منحصر به فرد دارد، یکی شبیه عروس، یکی شبیه داماد، یکی شبیه حلقه های عروسی. خب تمام این ها را می توانید در صفحه رویال گیفت پیدا کنید. صفحه ای پر از گیفت های خاص و منحصر به فرد که مطمئنا شما را به هیجان می آورد.

آدرس صفحه اینستاگرام: royal_wedding_gifts

گیفت ستاره

اگر به دنبال گیفت های کمی متفوت تر و از جنس مقوا می گردید این صفحه می تواند شما را به خواسته تان برساند. این صفحه پر است از انواع گیفت های مقوایی، منبت کاغذی و یا حتی گیفت های چینی. آنقدر تنوع محصولات این صفحه زیاد است که ممکن است شما را در انتخاب دچار مشکل کند.

آدرس صفحه اینستاگرام: setare_wedding_gift

تاریخ درج: 1394/11/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: