استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای عروسی با خدمات اجباری

تالارهای عروسی با خدمات اجباری

 رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروش هرگونه خدمات اجباری در تالارهای این استان ممنوع و در صورت مشاهده چنین تخلفی مطابق قوانین نظام صنفی برخورد می‌شود.









به گزارش دوشیزه به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اله کرم رزاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند ماه گذشته گزارشات متعددی مبنی بر فروش و خدمات اجباری در تالارهای کهگیلویه وبویراحمد وصول شده که صاحبان برخی تالار‌ها با سوء استفاده از شرایط خدمات خود را به افراد تحمیل می‌کنند.

وی عنوان کرد: اجبار برای استفاده از عکاس و فیلم‌ بردار، موسیقی زنده برای جشن‌ و همچنین قیمت تحمیلی خدمات نیز جزء شرایط اجباری که
تالار‌ها تعیین و به اندازه‌‌ای جدی بود که در صورت نپذیرفتن این شرط اجازه استفاده از تالار به متقاضی داده نمی‌شود.

رزاقی ابراز کرد: ممکن است برخی از متقاضیان علاقمند به استفاده از خدماتی با کیفیت بالا‌تر و یا اینکه بودجه کمتری برای استفاده از این خدمات در نظر گرفته‌ باشند که با اجباری که از سوی تالار‌ها تحمیل می‌شود، این برنامه ‌ریزی متقاضیان بهم می‌خورد.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مطابق ماده‌های قانونی 64 نظام صنفی و ماده 15 قانون تعزیرات حکومتی در مورد فروش اجباری کالا و خدمات و در راستای رفاه حال شهروندان استان، برخورد با این تخلف محرز در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفت.

رزاقی بیان کرد: براساس مصوبات جلسه اضطراری برای این موضوع مشتریان از روی اختیار و میل خود نسبت به تهیه فیلمبردار، سفره عقد، لباس عروس، ارکس‌تر، تهـیه و تامـین اقلام موادغذایی جهت برپای عروسی اقدام نمایند و تحت هیچ شرایطی تالار داران حق ندارند متقاضیان را مجبور نمایند که الزاما ًباید از خدمات تالار استفاده شود ضمناً تالاردار موظف است این مصوبه را در بنر بزرگ جهت رویت مشتریان نصب کند.

وی تصریح کرد: این موضوع به تمامی تالار‌ها ابلاغ شده و هم استانی‌ها در صورت مواجه با چنین تخلفی موارد را به سامانه 124 نظارت و بازرسی
سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین ادارات شهرستانی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و برخورد لازم صورت گیرد.

تاریخ درج: 1395/04/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: