استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید اینترنتی گل و گیاه در تهران منتخب 1401

خرید اینترنتی گل و گیاه در تهران منتخب 1401
بهترین راهنمایی ها در خرید اینترنتی: مرغوب ترین گل و گیاه ها را از کدام آنلاین شاپ ها خریداری کنیم؟
 با افزایش جمعیت و پیشرفت در تکنولوژی دیگر فقط خرید و فروش حضوری محصولات پاسخ گو نیاز افراد جامعه نمی باشد. به همین خاطر در حال حاضر بیشتر فروشندگان جذب فعالیت در زمینه خرید و فروش آنلاین محصولات و خدمات شده اند. یکی از مشاغلی که در این عرصه پیشرفت چشمگیری را به خود اختصاص داده است، گل فروشی ها می باشد.







 بازار فروش مجازی گل فروشی ها نسبت به دیگر بازار ها از رونق و درآمد بالا تری برخوردار می باشد. یکی از دلایل پر رونق بودن این بازار ها این است، که مشتریان در هر نقطه ی از کره زمین می باشند؛ می توانند گل مورد نظر شان را چه برای خودشان و چه برای اطرافیان شان به راحتی از بین انبوهی از گل ها انتخاب و خریداری کنند.
  اگر شما هم گل های طبیعی زیبا که یک هدیه ارزشمند از طرف خداوند به ما می باشد، را ترجیح می دهید اما به خاطر ویروس منحوس کرونا نمی توانید به گل فروشی ها برای خرید گل مورد نظر تان بروید؛ اصلا نگران و ناراحت نباشید.
  زیرا امروزه زیبا ترین و با کیفیت ترین گل های زینتی در سایت های اینترنتی عرضه می شود. بدین ترتیب افراد می توانند با خرید از این سایت ها هم احساس شان را به عزیزان شان بروز دهند و هم این که هدیه ای با شکوه برای تبریک مناسبت ها داشته باشند‌.
  حال اگر تمایل داشتید، در مورد برترین سایت های فروش گل و گیاه اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. این مقاله را از دست ندهید.

گل ستان
افرادی که احداث کننده ی این مجموعه می باشند. هدف های زیادی از تشکیل آنلاین شاپ گل ستان دارند؛ از هدف های اصلی این مجموعه حذف واسطه ها و کاهش فاصله میان تولید کننده و متقاضیان این محصول می باشد.
این مجموعه در تلاش است در تمام ساعات اداری خدماتی کامل به مراجعین و مشتریانش عرضه کند، تا بتواند در بازار فروش گل و گیاه از رقبایش پیشی بگیرد.
  مجموعه گل ستان به دلیل این که مشتریان زیادی با سلایق مختلف به خود جذب کند، سعی می کنند؛ گل و گیاهان خود را در تنوع رنگ، عطر، بو، ماندگاری، سایز، اندازه و... تهیه کنند.
 آنلاین شاپ گل ستان فقط به تنوع گل ها از نظر مشخصات اکتفا نکرد، بلکه تلاش کرد؛ آیتمی جداگانه که مختص مناسبت ها، فضا های مختلف و... می باشد؛ در وب سایتش به وجود بیاورد. این کار سبب شده دیگر افراد در انتخاب گل هایشان متناسب با مراسم مد نظر شان دچار سردرگمی نشوند.
فعالیت گل ستان در محدوده ی شهر تهران می باشد. با این که در حال حاضر این مجموعه فقط در این شهر فعال است، اما هنوز هم نمی تواند به تمام نقاط این شهر سفارشات خود را آماده و ارسال کند. به همین خاطر مراجعین باید، حتما قبل از خرید هر گونه گل و گیاهی از این مجموعه با پشتیبانی هماهنگی های لازم را به عمل بیاورند.
ارسال محصولات با هر مشخصه ای در گل ستان رایگان می باشد. افراد می توانند در این مجموعه محصولات دیگری در کنار گل و گیاه دلخواه شان خریداری کنند. از جمله این محصولات می توان کارت تبریک، شکلات، عروسک های فانتزی یا کود های ارگانیک را نام برد که شما فقط برای خود محصول هزینه جداگانه می پردازید.
هم چنین این نکته را به یاد داشته باشید، که پس از انتخاب محصول در این وب سایت، مشخصات محصولی که انتخاب و خریداری کرده اید برایتان ارسال می شود.
 این سایت از قابلیت های جالبی برخوردار است، که هر کدام به نفع مشتریان می باشد. یکی از قابلیت ها که در پروفایل شما موجود است، امکان تنظیم یادآوری می باشد. این قابلیت موجب می شود، در مناسبت های مهم و تاریخ هایی که قصد دارید؛ گلی خریداری کنید، شما پیامکی با همان عنوان دریافت کنید.
آنلاین شاپ گل ستان به شما این اطمینان را می دهد، که اگر شما محصولی دریافت کردید؛ که باب میل تان نبود یا این که آن را به عنوان هدیه به دوست یا خویشاوندی دادید، که او نیز از دیدن این گل شگفت زده نشد. این مجموعه تمام و کمال هزینه ای که بابت خرید این محصول کرده اید، را عودت می دهد.
 هم چنین از امکانات دیگری که این وب سایت پر بازدید برخوردار می باشد، سرویس اشتراک است. این سرویس محبوب و خارق العاده به دو دسته، یکی اشتراک متنوع و دیگری اشتراک گل تقسیم می شود.
این اشتراک مزایای بالایی دارد، که یکی از این مزیت ها این است که باعث می شود شما هر گاه اشتراکی خریدید، چهار گل بدون پرداخت هیچ هزینه ای دریافت می کنید. شما می توانید خودتان شرایط تحویل این چهار گل را تعیین کنید. زیرا به شما بستگی دارد، که دوست دارید؛ گل هایتان را یا به شکل هفتگی، یک هفته در میان یا ماهانه تحویل بگیرید.
  یک راه کسب درآمد نیز در این سایت وجود دارد، که بسیار آسان است و تنها کاری که شما باید کنید. این است که لینک شخصی خودتان را به اشتراک بگذارید. سپس اگر دوستان یا آشنایان تان از طریق لینک شما، خریدی در این آنلاین شاپ انجام دهند، مبلغی به حساب شما واریز می شود. که شما می توانید با این مبلغ یا محصولی دیگر در گل ستاناین مجموعه خریداری کنید یا مبلغ را به صورت نقدی دریافت کنید.
 ایرانیانی که در خارج از کشور اقامت دارند، نیز می توانند مانند دیگر تهرانی ها از این وب سایت برای خانواده هایشان که در تهران ساکن هستند خریداری کنند.  زیرا در این مجموعه کارت های ارزی هم مانند دیگر حساب ها و کارت ها پذیرفته می شود.
  امروزه به دلیل این که مردم گرفتار ویروس کرونا شده اند. مجموعه گل ستان در پی این است، که خیال مشتریانش را آسوده و راحت کند، به همین خاطر توافق نامه ای در رابطه با مبارزه با ویروس کرونا تهیه کرده است و به کارکنانش اعلام کرده شرط اصلی دریافت حقوق کامل رعایت تمام  شرایط موجود در این توافق نامه می باشد.
دیجی کالا
  یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه خرید و فروش گل و گیاه طبیعی در شهر تهران فعالیت می کند، دیجی کالا می باشد. این سایت فروش مدت زیادی نمی باشد که در این زمینه مشغول شده است. اما در همین زمان کوتاه توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند‌.
 این سایت فروش نیز مانند دیگر سایت ها تلاش کرده است. انواع مختلفی از گل و گیاهان طبیعی را به متقاضیان و مراجعین خود ارائه کند؛ زیرا فقط فروش یک نوع محصول سبب نمی شود که در این زمینه پیشرفت کنند. بلکه تنوع در محصولات سبب جذب مشتریان از هر قشر و گروهی می شود.
  گل های طبیعی این فروشگاه اینترنتی به چندین گروه دسته بندی می شود. زیرا این دسته بندی موجب می شود، مشتری بتواند به راحتی هر کدام از انواع گل ها که می پسندد؛ را انتخاب و خریداری کند. از طبقه بندی های موجود در دیجی کالا می توان جعبه گل، تاج گل، دسته گل، نهال و گیاهان آپارتمانی و... را نام برد. هر کدام از گل های این دسته از نظر ظاهر و کیفیت در درجه ی بالایی می باشند.
  در مجموعه دیجی کالا آیتمی به نام فیلتر موجود می باشد، که کمک فراوانی به شما می کند. شما می توانید در این آیتم برند، کالای اصل و محدودهء قیمت را مشخص کنید تا فقط گل هایی که دوست دارید، خریداری کنید؛ بر این اساس نمایش داده شوند.
مجموعه دیجی کالا به خاطر این که بازار فروش شان از رشد صعودی برخوردار باشد. اولین سفارش را برای کاربران جدید خود رایگان کرده است اما سفارش های بعدی دارای هزینه ی ارسال می باشد و در صورتی رایگان هستند که کاربر بیشتر از دویست هزار تومان گل از مجموعه ی آن ها خریداری کنند.
یکی از خوبی هایی که وب سایت اینترنتی دیجی کالا برای مراجعینش دارد، این است که متقاضی می تواند گل ها را با یک دیگر چه از نظر قیمت و چه از نظر مشخصات ظاهری مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد و هم  در مورد هر گل نظرات و امتیازاتی که دیگر متقاضیان داده است را مشاهده کند تا از خریدش مطمئن شود.
هم چنین این نکته را به خاطر بسپارید، به دلیل این که گل ها توسط فروشندگان ارسال می شود، ممکن است؛ برخی از گل ها یک روز بعد از روز کاری به دست مشتریان برسد. نگران تاخیر در دریافت گل هایتان نباشید، زیرا کارکنان این مجموعه تلاش می کنند؛ در حداقل  ساعات کاری سفارش تان را به شما تحویل دهند.
ایران درخت
فروشگاه اینترنتی ایران درخت در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. در سال های اولی که این مجموعه پا به عرصه خرید و فروش گل و گیاه گذاشت، زیاد کسب و کار پر رونق نبود. زیرا فقط یک سایت تامین کننده گیاهان آپارتمانی بود. اما هنگامی که با بازخورد بالایی از طرف مشتریان و تامین کنندگان گل و گیاه مواجه شد. نه تنها به فروش گل و گیاه پرداخت، بلکه در زمینه ی عرضه ی ابزار آلات باغبانی نیز فعالیت خود را شروع کرد و توانست با فعالیت در این عرصه جزء یکی از برترین مشاغلی باشد که نیاز های جامعه گیاه دوست را بر طرف می کند.
از امکاناتی که این سایت در اختیار کاربرانش قرار می دهد می توان به بیش از ۵۰۰ محصول اشاره کرد که هر کدام از آن ها کاربرد به خصوصی دارد. از انواع محصولاتی که در این وب سایت اینترنتی موجود است می توان گیاهان آپارتمانی، انواع تقویت کننده ها، کود های گل و گیاه، گلدان ها، خاک های مخصوص پرورش گیاهان و... را نام برد.
  این فروشگاه اینترنتی از دیگر فروشگاه ها مشتریان بیشتری را به خود جلب می کنند، زیرا فقط در شهر تهران فعال نیست بلکه در دیگر شهر ها مانند شهریار، شهر ری، کرج و قائم شهر نیز سرویس دهی دارد.
تمامی محصولاتی که مشتریان ساکن تهران و البرز از این مجموعه خریداری می کنند تا 72 ساعت تضمین کیفیت دارند و هم چنین برای ساکنان تهران هزینه ی ارسال خرید های بالای ۱۰۰ تومان رایگان است.
اما هزینه ارسال به شهرستان ها هزینه بر است به همین خاطر برای محصولات تر مانند گیاهان ۷۰ هزارتومان و برای محصولات خشک مانند ابزار آلات ۲۰ هزار تومان می باشد.
از دیگر قابلیت های این آنلاین شاپ می توان از قابلیت ثبت اشتراک برای خرید گل و محتوای متنی را نام برد. از برترین قابلیت ها که برای بهتر شدن ارائه خدمات به مراجعین در این سایت به وجود آمده نماد شناسی، راهکار نگه داری از گل ها و... می باشد.
اگر کالایی که خریداری کرده اید، دارای هر گونه نقص فیزیکی ای باشد؛ فقط شما در صورتی می توانید با آنلاین شاپ ایران درخت تماس بگیرید، که در حضور مامور پست باشد و بعد عکس را برای واحد پشتیبانی ارسال کنید.
هم چنین در صورتی می توانید بعد از ۲۴ ساعت با واحد خدمات پس از فروش ایران درخت از طریق ایمیل، تلفن یا مراجعه حضوری داشته باشید؛ که مشخصات محصول فرستاده شده مغایرت نداشته باشد.
بهتر است به این نکته توجه کنید، که انصراف از خرید و همین طور درخواست مرجوعی به هیچ عنوان پس از تحویل قابل قبول نیست. پس در هنگام انتخاب گل مورد نظر تان دقت کنید.
گل بازار
اگر در شهری به جزء تهران زندگی می کنید و نگران این هستید که نمی توانید هیچ گاه از امکانات خرید اینترنتی گل و گیاه بهره ببرید، کاملا در اشتباه هستید. زیرا گل بازار یکی از برترین وب سایت فروش گل و گیاه است، که در بیش از ۲۰ کشور و ۵۰ شهر از کشور عزیزمان ایران فعالیت می کند.
  این فروشگاه اینترنتی دارای یک دهه، تجربه درخشان‌ در زمینه ی عرضه ی گل، کیک و خوراکی و هدایایی مانند زیور آلات ،عطر و کتاب می باشد.
  در ابتدا این مجموعه فعالیت خود را مانند هر مجموعه دیگری با ارسال گل و کیک در استان البرز و تهران شروع کرد اما امروزه به دلیل ارائه خدمات عالی در شهر های دیگری هم چون اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، اهواز و... نیز فعال می باشد.
  این مجموعه پر مخاطب در کنار ارسال گل و گیاه هدایای دیگری نیز ارسال می کنند که فقط هزینه ی ارسالش به مشهد، کرج و تهران رایگان بوده و برای مابقی شهر ها هزینه ی ارسال ۹۴ هزار تومان می باشد.
  یکی از امکانات زیبا این وب سایت فروش، گرفتن عکس از گیرنده در هنگام تحویل گل می باشد که این سرویس فقط برای افراد ساکن تهران صورت می گیرد و این عکس بعد از یک هفته برای گیرنده گل، ایمیل می شود؛ تا از خریدش به یادگار بماند.
  ساعت تحویل بسته های سفارشی در آنلاین شاپ گل بازار گارانتی ندارد و بر حسب زمان ثبت سفارش تان، ساکنان تهران بسته سفارشی خود را بین ساعات ۱۰ تا ۱۹ دریافت می کنند.
بسته هایی به جزء کیک و گل اگر در شرایط آن ها نوشته شده باشد که قابل باز گشت هستند، کاربر می تواند ان را برگشت بزند. بسته هایی می تواند از طرف مشتری عودت داده شوند، که حتما مشتری حداکثر بعد از گذشت یک هفته تماس بگیرد و بسته را به مشخصات فرستنده ارسال کند.
تمام هزینه های عودت، بسته با مشتری می باشد و حتما باید از محصول هیچ استفاده ای نشده باشد و باید حتما محصول را  به همان شکل اولیه بسته بندی کنند و بفرستد.
  یکی از خصوصیت عالی این وب سایت فروش این است، که شما می توانید؛ امتیاز ها را به پول برای خرید در این سایت تبدیل کنید. تنها کاری که باید برای جمع آوری امتیازات کنید، این است که محصولات را در فیسبوک به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان محصولات با کیفیت گل بازار را پیشنهاد کنید.
گل پینو
یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی گل و گیاه که با نام مارکت پلیس مشهور است گل پینو می باشد. این فروشگاه با تمام فروشندگانی که در زمینه ی فروش گل در شهر تهران فعالیت می کنند، همکاری می کند. مراجعان و متقاضیان تهرانی می توانند فقط با عضو شدن در این وب سایت از نزدیک ترین گل فروشی محل زندگی شان، گل مورد نظر شان را با مشخصات دلخواه شان  سفارش دهند.
  تنوع گل و گیاه در این سایت نیز مانند دیگر فروشگاه های اینترنتی فراوان می باشد. از خدماتی که این سایت به کاربرانش ارایه می دهد؛ باکس گل، تاج گل و ماشین آرایی می باشد. نکته ی که می توان گفت امتیاز این سایت به حساب می آید، این است؛ که قیمت گل ها چه در فروشگاه و چه در وب سایت پینو یکسان می باشد.
  شما در این سایت می توانند از امکان ثبت اشتراک استفاده کنید تا هفتگی گل از وب سایت معتبر ما دریافت کنید. این سایت با این که تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد؛ اما در قبال کیفیت گل ها و نحوه ارسال آن ها هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند زیرا همه ی این مسئولیت ها جزء وظایف گل فروشی ها می باشد.
گلیتال
گلیتال یک سایت معتبر و مشهور در عرصه ی خرید و فروش گل و گیاه می باشد. که کمک می کند شما متناسب با فضای خانه و محیط کار تان گلی زیبا خریداری و استفاده کنید. هم چنین در این وب سایت فروش آیتمی وجود دارد، که به شما کمک می کند؛ بر اساس نوع مراسمات، مناسبت ها و شادی و... خریدی راحت داشته باشید.
  این مجموعه فروش در وب سایت خود به مراجعینش اعلام کرده در صورتی که محصولات دچار هر مشکلی باشد مرجوع می خورند و هزینه اش باز گردانده می شود.
این گل ها به خاطر این که طبیعی هستند، ماهیت عمرشان معین است و فقط در صورتی مرجوع و پول شما عودت می خورد که محصول با درخواستی که شما داشته اید مطابقت نداشته باشد. گل یا گیاهی عودت می خورد که از نظر اندازه، کیفیت، جنس گل با سفارشی که  در سبد خرید موجود است کاملا متفاوت باشد.
این مجموعه تلاش کرده با استفاده از بسته بندی های  شیک و کارت های اختصاصی و همین طور با کمک از سفیران کاربلد و وقت شناس پیام کاربران شان را به نحوه احسنت به مخاطبان شان برسانند.
به خاطر زیاد بودن صفحات سایت ممکن است افراد هنوز اطلاعات درستی در مورد هزینه ارسال محصولات نداشته باشند. هزینه ی ارسال برای کاربرانی که بالا تر ۱۵۰ هزار تومان خرید می کنند رایگان است.
در حال حاضر فقط خدمات رسانی بالایی در شهر تهران به خود اختصاص داده است و تمامی مشتریانش ساکنان شهر تهران هستند.
  هر گاه خواستید گل و گیاهی از سایت گلیتال خریداری کنید. می توانید انواع بادکنک ها و شکلات دست ساز نیز در سبد خریدتان قرار دهید که باید هزینه ی بیشتری بابت دریافت آن بپردازید.
  به خاطر این که در این مجموعه هر روز گل های تازه برای ارسال محصولات از مزارع چیده می شود. شما اگر مایلید همان روز این سفارش را تحویل بگیرید، باید قبل از ساعت ۷ سفارش تان را ثبت کنید.
گل ها در این سایت فروش به سه دسته اصلی تقسیم شده تا مشتری بتواند زمان کمتری برای خرید محصول مورد نظرش بپردازد و از طبقه بندی این دسته می توان به محصولات پرطرفدار، کم ترین، بیشترین قیمت را نام برد.
رنج قیمت در این سایت مختلف است. از ۱۵۰ هزار تومان شروع و با ۱۰ میلیون تومان به پایان می رسد.






تاریخ درج: 1401/02/06
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: