استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید جهیزیه برای نوعروسان

خرید جهیزیه برای نوعروسان

دوشیزه به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه، حسین خدرویسی از تامین جهیزیه 60 نوعروس یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان با مشارکت و کمک موسسه خیریه ایتام حضرت رقیه (س) خبر داد.

وی با بیان اینکه با مشارکت موسسه خیریه ایتام حضرت رقیه (س) و کمیته امداد بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال اقلام و کالاهای ضروری منزل برای این نوعروسان یتیم خریداری شده است، گفت: هر نوعروس مددجو از کالاهای جهیزیه به ارزش بالغ بر 30 میلیون ریال بهره‌مند خواهد شد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، به هر یک از این نوعروسان اقلامی از قبیل بخاری، فرش، تلویزیون، سرویس و لوازم آشپزخانه، جاروبرقی، یخچال و ... به همراه یک بسته فرهنگی شامل سجاده، چادر نماز و گل عروس اهدا می‌شود.

خدرویسی با اشاره به اینکه موسسه خیریه ایتام حضرت رقیه (س) در سنوات گذشته نیز با کمک‌های اهدایی خود جهیزیه بسیاری از نوعروسان یتیم در استان را تامین کرده است، افزود: کالاهای اهدایی موسسه مذکور در شب به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) در میان نوعروسان یتیم زیرپوشش کمیته امداد توزیع خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه یکی از وظایف کمیته امداد مهیا کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان مددجو است، یادآور شد: در آذرماه امسال با تامین اعتبار 10 میلیارد ریالی از منابع امدادی 500 مددجوی کمیته امداد استان کرمانشاه از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شدند.

تاریخ درج: 1394/09/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: