استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید حلقه عروسی از بازار مرگ

خرید حلقه عروسی از بازار مرگ

 خانواده که با هم خویشاوند هستند با یکدیگر برای ازدواج فرزندانشان به توافق می رسند.
دختر هر چند پیش از این دلش پیش پسر دیگری بود اما این ازدواج فامیلی را می پذیرد. همه چیز برای برگزاری مراسم عروسی آماده می شود.
عروس و داماد به همراه خانواده های شان برای خرید راهی بازار می شوند. در میان خنده های عروس و داماد ناگهان حضور پسری عصبانی باعث می شود تا آن ها در جای شان میخکوب شوند.

کفن جایگزین لباس عروس
خواستگار پیشین دختر به سرعت خودش را به عروس و داماد می رساند. درگیری رخ می دهد و در این حین پسر عصبانی که دستش را از دختر مورد علاقه اش کوتاه می بیند با چاقویش او را به قتل می رساند.
این گونه پیش از آن که دختر نگون بخت لباس سفید عروسی را بر تن کند کفن سفید بر بدنش می نشیند و به خاک سپرده می شود.
قاتل که روزی خاطر خواه مقتول بود اما به دلیل مثبت اعلام شدن تست اعتیادش از طرف خانواده مقتول جواب منفی می شنود به سرعت دستگیر می شود تا پاسخگوی عملش باشد.
دار مکافات
با پایان مراحل بازجویی دادگاه متهم تشکیل می شود و دادگاه کیفری استان بر اساس محتویات پرونده ازجمله شکایت اولیای دم مقتول، گواهی پزشکی قانونی، نحوه دفاعیات محکوم علیه و مؤدای گواهی گواهان از طریق حصول علم متعارف بزهکاری نامبرده را احراز و به همین اعتبار وی را به قصاص نفس محکوم می کند.
با صدور حکم اولیای دم مقتول در واحد اجرای دادسرای مرکز استان حاضر می‌شوند و تقاضای قصاص محکوم علیه را می کنند.
متعاقب آن رئیس قوه قضاییه با اجرای قصاص حکم صادر شده موافقت می کند و این حکم در سحرگاه یکی از روزهای بهاری امسال اجرا و پسر جوان پس از 7 سال، خود نیز راهی گورستان می شود.

تاریخ درج: 1395/04/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: