استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سرویس طلا و مروارید خواهرشوهر

سرویس طلا و مروارید خواهرشوهر
 زن جوان که ثروتمند است با انگیزه مرموزی از خانه بستگان شوهرش دزدی می کند.
به گزارش دوشیزه به نقل از رکنا، راز این زن زمانی فاش شد که با به سرقت رفتن مقداری طلا خواهر شوهر این زن به طرح شکایت پرداخت و سرنخ ها به منصوره ختم شد.


چندی پیش زنی با مراجعه به پلیس ادعا کرد از مدت ها پیش خانه او و مادرش هدف دستبردهای عجیبی قرار می گیرد و آخرین بار مقداری از طلاها و مروارید من دزدیده شده است.
ماموران که با دستور قضایی وارد عمل شده بودند در بررسی های خود دریافتند که دزدی زیر سر یک آشنا است و همین کافی بود تا مالباخته تحت تحقیق قرار گیرد.







این زن به افسر تحقیق گفت: زن داداش من که از خانواده ی بسیار پایین جامعه است در طی 17 سال ازدواج با برادرم با وجود این که همه پولهای برادرم به حساب منصوره است تا جاییکه دو خانه ای که دارند را نیز به نام وی زده است  الان که فکر می کنم مطمئنم او بود که  هر دفعه در طی این سالها به خانه ، ویلای من و مادرم می آمد وسایل زندگی و ظرف و ظروف و حتی لباسهای مرا می دزدید.
وی افزود: شک ندارم منصوره از گردنبند مرواریدم گرفته تا اتوبخار خواهرم و دیسها و ظرفهای میوه خوری و قند و شکر گرفته تا زعفران توی شیشه رامی دزدید اوحتی بلوز و دامن من را هم دزدیده  نمی دانم انگیزه اش چیست چون بهترین ها را دارد نمی دانم چه کنیم چون  برادرم بسیار عصبانی است می ترسم به او بگوییم  باور نکند و اگر پلیس ثابت کند شاید برادرم کاری دست اعضای خانواده اش بدهد.

با توجه به این شرایط با دستور بازپرس پرونده مختومه شده و مالباخته عنوان کرد سعی می کند با عروسشان صمیمی شده و در فرصت مناسب او را نزد مشاوره ببرد تا اگر سرقت های او ناشی از یک ناهنجاری روحی روانی است برطرف شود.

تاریخ درج: 1395/08/24
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: